Sterker nog, er bestaat een heel reglement voorquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:13 schreef Smots het volgende:
Teenslippers zijn nog tot daar aan toe, maar ik vind het veel erger als je een bepaald soort "ghasjes" (meestal van Finse afkomst) door de stad ziet slenteren op van die afgrijselijke cheap-ass badslippers en dan MET WITTE SPORTSOKKEN ERIN!!!
Doorgaans zijn dit ook de jongens die hun burberry of nike-petje op de allerkleinste stand hebben, zodat het ding alleen heel onhandig achterop hun kruin kan balanceren.
En het zijn er zoveel dat ik het vermoeden heb dat ze er met z'n allen afspraken over hebben gemaakt.
En bedankt. Nu weet ik zeker dat ik de komende week echt alleen maar dit soort verdwaalde figuren ga zien.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:13 schreef Smots het volgende:
Teenslippers zijn nog tot daar aan toe, maar ik vind het veel erger als je een bepaald soort "ghasjes" (meestal van Finse afkomst) door de stad ziet slenteren op van die afgrijselijke cheap-ass badslippers en dan MET WITTE SPORTSOKKEN ERIN!!!
Doorgaans zijn dit ook de jongens die hun burberry of nike-petje op de allerkleinste stand hebben, zodat het ding alleen heel onhandig achterop hun kruin kan balanceren.
En het zijn er zoveel dat ik het vermoeden heb dat ze er met z'n allen afspraken over hebben gemaakt.
neuh. gewoon een wat eufemistischer klinkende naam voor ieders favoriete minderheid hier op fok.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:19 schreef Roolio het volgende:
Finnen? Is dat weer een nieuwe minderheid hier?
Wat, lopen roodharige vrouwen tussen de 24 en de 30 daar mee dan???quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:21 schreef Smots het volgende:
[..]
neuh. gewoon een wat eufemistischer klinkende naam voor ieders favoriete minderheid hier op fok.
eh?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat, lopen roodharige vrouwen tussen de 24 en de 30 daar mee dan???
Da's mijn favoriete minderheid!quote:
Als ie nou niet van die witte sokken had aangehad had je hem wèl in zn hol geneukt ofzo?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:13 schreef Smots het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |