quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh en negers die met grote zakken lopen zijn niet allemaal zwarte pieten, zit nog weleens een boefje tussen.![]()
ag joh, niks om bang voor te zijn... vriend van me doet ook de politie opleiding... die kwam ik nog wel eens rond 4 uur tegen in de trein naar huis, geen lange dagen dusquote:
Laat heb ik totaal geen moeite meequote:Op donderdag 27 juli 2006 14:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ag joh, niks om bang voor te zijn... vriend van me doet ook de politie opleiding... die kwam ik nog wel eens rond 4 uur tegen in de trein naar huis, geen lange dagen dus
quote:sv is een tamme meidenmotor, zit echt geen pit in. (...)
quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:17 schreef hicham het volgende:
Spijt me bwt, maar dit las ik zojuist op een niet nader te noemen forum
[..]
Morgen meer onthullingen over dat enge wat je ziet als je naar buiten kijkt.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Morgen meer onthullingen over dat enge wat je ziet als je naar buiten kijkt.![]()
Whoehahahaquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:14 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
Mijnheer,
Gaarne zou ik deze mogelijkheid willen aangrijpen om te solliciteren naar een functie bij Uw bedrijf.
Ik ben axs... (sorry, de letter "x" doet het niet meer, daarom gebruik ik dan maar de "x", in pxaats van de x). Goed.
Ik ben dus axs 17-jarige jongeman van de XTS afgekomen, toen ik een prachtige aanbieding kreec (nou doet de xetter "c" het ook ax niet meer. Ik cebruik dan wex de xetter "c"). Coed. Ik kreec dus axs 17-jarice jonceman een prachtice aanbiedinc bij een instaxxatie bedrijf axhier. Daar heb ik cedurende drie en een haxf jaar met veex cemoecen cewerkt. (U ziet, de xetter "m" bxijft ook stekem. Im pxaats daarvam tik ik de xetter "m" wex).
Ik hoop miet dat U dit vervexemd vimdt. Dat komt mamexijk zo. Ik heb dit toetsembord cekocht op de markt. Tweede-hamds matuurxijk. Mu bxijkt dus weer dat ik eem crote miskoop heb cedeem... Mou is de xetter "e" efcebrokem. Mou je, dem meer de xetter "e". Coed.
Ik ce verder met mijm cecevems. Me die drie em eem hexf jeer moest ik im diemvt. (De xetter "v" heeft het mu ook becevem. Duv tiep ik im pxeetv deervem de "v"). Toem ik uit diemvt kwem, bem ik weew meew det imvtexxetie-bedrijf ceceem meew omdet det me miet meew beviex bem ik deew meew weew wecceceem (U zuxt wex xemewkt hebbem det de "w" het ook miet meew wewkt. Vemdeew det ik de xettew "w" deewvoow cebwuik.
Ik pem (de "p" iv mu ook kepot; im pxeetv deewvem de "p") toem moc omceveew twee meemdem wewkexuuc ceweevt. (Im pxeetv vem de vem de "u" tik ik de "u"). Cexxutic (he peh, de "t" wewtt uut miet meew). Cexxuttic mem de zeet eem wemdimc. It tweec weew wewt, em wex pij eem eemmemewvpe,wijf (wex vew, umme, ,e "," uet het uut ex miet meew) ,uv pij eem eemmemewv-pe,w%q. (wex exxemechtic, h% vxeet mu hexemeex up hux). Memeew, it vchei ew meew mee uit. ,it iv miet meew te ,uem. P% ,eze twet it mijm vuxxicitetie im. Het heeqt m%mv imziemv ceem zim zu te vuxxicitewem.
Heex hewtext%t ,emt vuuw ,e cemumem mueite,
Met vwiem,ex%te cwuetem,
Eem vuxxicitemt.
Gefeliciteerdquote:
quote:
Wat gaat er mis dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:37 schreef Knuffelslet het volgende:
weigerde alleen om op te bokken, want dat lukt gewoon niet.
(...)
'Mag je nog even lopen met de motor en inparkeren'
Dus, motor uit, lopen, huppakee, op zijstandaard
'Ja, en die middenbok?'
-Heb rugpijn
'Kutsmoes! Nou ja, loop maar door en zet maar weg'
Geen commentaar......quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:17 schreef hicham het volgende:
Spijt me bwt, maar dit las ik zojuist op een niet nader te noemen forum
[..]
quote:
En hoeveel had ik gelijk vanmorgen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:37 schreef Knuffelslet het volgende:
Zo, terug van AVB Examen..
Hoosbui toen ik wegging, echt ontzettend regenen, maar ik was dan ook al een uur van tevoren op de rijschool.
Om half 11 richting Peulwijk Oost om nog even een uurtje te oefenen.
Ging allemaal echt ontzettend lekker en goed, ook de remproeven gingen prima, was niets op aan te merken, langzame slalom verkutte ik zoals gewoonlijk, maar verder was alles wel netjes eigenlijk, weigerde alleen om op te bokken, want dat lukt gewoon niet.
Dus toen richting 'examencentrum' Naaldwijk, om af te rijden. Twee anderen van de rijschool waren al een half uur eerder daarheen gegaan, dus om 12 uur gingen wij daar maar 's heen.
De zon begon beetje door te komen, dus 't werd met de seconde warmer
Aangekomen, stresspeuken gerookt, en toen mocht ik met meneer de examinator mee.
Phoe, dingen laten zien, handtekening zetten.
'Begin maar met de uitwijkoefening'
Dus, huppakee, goed!
'Noodstop'
Dus, huppakee, goed!
'Snelle slalom'
Dus, huppakee, gas terug... over
'Ja, kommaar'
Dus, huppakee, goed!
'En nu de stopproef'
Dus, huppakee, goed!
'Dan gaan we nu stapvoets rijden'
Dus, iets minder snel huppakee, goed!
'Doe maar even de langzame slalom'
Dus, argh, nou daar gaan we dan maar, huppakee, goed!
'Ja, en die middenbok?'
-Heb rugpijn
Dus, huppakee, motor wegzetten.. en mee naar binnen..![]()
![]()
![]()
![]()
GESLAAGD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
scheelt niet veel - tochquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
Suc6 vandaag![]()
[pep talk]
En als jij moet rijden is het droog, Op de weg is het nog licht vochtig waar je dan gelukkig geen last van zult hebben. Alle oefeningen zul je met vlag en wimpel afronden.
[/pep talk]
quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:37 schreef Knuffelslet het volgende:
'Ja, en die middenbok?'
-Heb rugpijn
ja, dat dus ookquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat gaat er mis dan?
Wel minder dat je er mee wegkomt omdat je een wijf bent[afbeelding]
oefenenquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:47 schreef Knuffelslet het volgende:
krijg die motor niet omhoog
gemakzucht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |