Alleen die hebben geen smalle blaadjes voor zover ik weet, misschien de jonkies wel?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:52 schreef Rio het volgende:
Klinkt als een bereklauw ja.
Geen berenklauw denk ik... of ik moet opzoek naar een afbeelding van een jonge scheut.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:51 schreef Deetch het volgende:
Een fotootje wil wel eens helpen. Was het misschien een bereklauwtje?
Dat snap ik wel hoor, sommig onkruid is hartstikke mooi, maar dit was serieus een ONwaardig plantje/krengetje, ofwel ONkruid.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
wij hebben hier een gasbrandertje voor, ff fikken (nu niet zo verstandig, maar dat zul je zelf ook snappen) en dan heb je er weer een hele tijd geen last van
en btw onkruid bestaat niet, alles wat je niet in je tuin wilt is nl te bestempelen als onkruid, zijn mensen die heel graag tuin vol met brandnetels willen
Kijk eens wat een woeste plant, met gemene stekels!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:51 schreef Deetch het volgende:
Een fotootje wil wel eens helpen. Was het misschien een bereklauwtje?
Dat zou idd kunnen, alhoewel ik de haartjes op mijn foto veel meer aanwezig vind. Maar ik denk wel dat het smeerwortel is... zou een medicinale werking hebben...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |