abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40609324
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 11:36 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Zodat ze miskleunen van de mensen, die drugsdealen, moorden, verkrachten, beter live kunnen zien?
Duh die bannen we dan ook....
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_40610299
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 11:11 schreef emmyg het volgende:
Oke, Honden worden dus verboden

Hoe gaan we de andere 9 ergenissen oplossen.

Misschien moeten we auto's en brommers ook maar beter verbieden dan
Kunnen kinderen gewoon weer op straat spelen
Zodat als ik de bocht om kom fietsen die kut kinderen ineens midden op de weg staan!
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_40610373
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 11:11 schreef emmyg het volgende:
Oke, Honden worden dus verboden

Hoe gaan we de andere 9 ergenissen oplossen.

Misschien moeten we auto's en brommers ook maar beter verbieden dan
Kunnen kinderen gewoon weer op straat spelen
kunnen we beter kinderen verbieden om op straat te spelen, kunnen die achterlijke 30km zones ook gelijk verdwijnen
pi_40610387
\
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 20:43 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Ik heb ook nooit gezegd dat alle honden beten. Helaas zijn er wel heel veel hondeneigenaren die hun hond niet kunnen of willen opvoeden. Je hebt maar 1 verkeerde hond nodig die je aanvalt om lelijk gebeten te worden of met de fiets te vallen ofzo. En da's heel vervelend, onafhankelijk van of er nu ook andere nare dingen gebeuren of niet.
Mijn hond (pup) heeft laatst een bejaarde vrouw een scheur in dr pols bezorgt De vrouw fietste zonder op of om te kijken een losloop gebied in, ze rijd bijna een hond die met mijn pup aan het spelen was aan, zet dr sparta met weer in zn één en plant dr fiets vol voor het hoofd van mijn pup.

Het beestje is gelukkig vrij robuust en had niets, maar voor het zelfde geld had die rimpelsaurus die daar rond rijd mn hond een bezoekje dierenarts bezorgd
pi_40610407
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 15:18 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

kunnen we beter kinderen verbieden om op straat te spelen, kunnen die achterlijke 30km zones ook gelijk verdwijnen
Of beide
pi_40612537
quote:
schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Het beestje is gelukkig vrij robuust en had niets, maar voor het zelfde geld had die rimpelsaurus die daar rond rijd mn hond een bezoekje dierenarts bezorgd
pi_40613946
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:40 schreef Suphafly het volgende:
Ooit ga ik een keer beroemd worden omdat ik de uitvinder ben van een manier om iemand via internet een vinger in zijn oog te steken..
bash.org?...wees eens origineel
BFF met GGMM
pi_40614758
Ik ga maar eens op zoek naar nog een pup erbij.
pi_40614877
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 15:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
\
[..]

Mijn hond (pup) heeft laatst een bejaarde vrouw een scheur in dr pols bezorgt De vrouw fietste zonder op of om te kijken een losloop gebied in, ze rijd bijna een hond die met mijn pup aan het spelen was aan, zet dr sparta met weer in zn één en plant dr fiets vol voor het hoofd van mijn pup.

Je bent er nog trots op ook dat jouw hond iemand schade berokkend? Meen je dat nou echt?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_40614944
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 14:07 schreef daanski82 het volgende:

[..]

als een party als standpunt heeft dat ik met een luchtbuks op vieze Katten mag schieten die over mijn schutting lopen en in mijn tuin aan het kakken zijn krijgen ze mijn stem.
Honden en kattenbezitters beiden een verzorgingsbewijs laten halen. Halen ze dat niet dan krijgen ze ook geen toestemming tot het houden van die beesten. Halen ze het wel maar overtreden ze de regels, zoals het los laten lopen waar het niet toegestaan is, verliezen ze dat bewijs en het recht om die beesten te bezitten.
pi_40615052
Mijn hond leer ik nog een keer schijten op een mensen-wc. En dan trekt hij zelf de wc door en ik leer hem ook nog zijn kont afvegen. Anders bouw ik een honden wc in huis of iets anders. Hoeft ie nooit meer op straat te schijten.

Dus beetje dimmen over alle honden weg.

Straks krijgt mijn hond een eigen account hier en dan zal ie de TS vertellen wat hij van die onzin plannen vindt

Er komt een tijd dan heb je Bobby online, onder een honden naam. Wie weet wilt hij dan ook even fokken met andere honden
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40615203
Ik vind dat ze dan ook maar gelijk alle babies moeten verbieden! Die stinken en ik zie er het nut niet van in.
Zo, nu jullie weer =P
pi_40615274
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:41 schreef wonko het volgende:

[..]

Je bent er nog trots op ook dat jouw hond iemand schade berokkend? Meen je dat nou echt?
Lees jij niet goed? Er staat toch dat die rimpelsaurus niet op of om keek.
De hond was bijna het slachtoffer van een losgelaten bejaarde.
pi_40615287
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:41 schreef wonko het volgende:

[..]

Niet trots, alleen blij dat deze vrouw die mijn hond (in een losloopgebied aan de rand van het dorp) aanreed, mijn hond geen schade heeft toegebracht
pi_40615315
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:54 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Als de puppie geen 33 kilo zou wegen, maar een of ander mager scharminkel was dan was hij er waarschijnlijk minder goed van af gekomen (en de vrouw had niets gehad > mischien zelfs door gefietst?)
pi_40633264
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:44 schreef wonko het volgende:

[..]

Honden en kattenbezitters beiden een verzorgingsbewijs laten halen. Halen ze dat niet dan krijgen ze ook geen toestemming tot het houden van die beesten.
Om een auto te mogen rijden (of brommer) moet je ook een ' diploma' halen ,maar om nu te zeggen dat het veilig op straat is ...dit ONDANKS de boetes die op overtredingen staat
quote:
Halen ze het wel maar overtreden ze de regels, zoals het los laten lopen waar het niet toegestaan is, verliezen ze dat bewijs en het recht om die beesten te bezitten.

En de hond het asiel in ?...die zitten toch al overvol ..
BTW wie gaat dat controleren ?
pi_40633369
Maar wat doen we met Maurice de Hond?
pi_40633376
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 07:29 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Om een auto te mogen rijden (of brommer) moet je ook een ' diploma' halen ,maar om nu te zeggen dat het veilig op straat is ...dit ONDANKS de boetes die op overtredingen staat
[..]

En de hond het asiel in ?...die zitten toch al overvol ..
BTW wie gaat dat controleren ?
Toch helpen rijbewijzen en boetes wel hoor, als elke sukkel zomaar achter het stuur zou kunnen gaan zitten, en er geen straffen op zouden staan om zonder rijbewijs te rijden of andere overtredingen te begaan, zou het een veel grotere chaos zijn.

Controleren, niemand controleert natuurlijk alle hondenbezitters maar als je hond een probleem veroorzaakt zou de politie wel naar zo'n bewijs kunnen vragen. Net zoals nu niet elke automobilist dagelijks om z'n rijbewijs gevraagd wordt, maar wel als 'ie voor een overtreding wordt aangehouden of anders raar rijgedrag vertoond.

Het grootste probleem is inderdaad dat het een groot overschot aan huisdieren zou geven... nu neemt iedereen zomaar een dier, hoe meer plichten je er bij krijgt, hoe minder mensen een huisdier zouden nemen. Toch vind ik een hondeneigenaars-diploma geen slecht idee, zeker voor grotere honden-rassen die tenslotte bij een totaal gebrek aan enige opvoeding behalve overlast (iets waar honden inderdaad niet uniek in zijn, zoals door velen al is aangekaard) ook echt gevaar kunnen opleveren.
pi_40633849
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:54 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

De humor
pi_40633902
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 07:56 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Toch helpen rijbewijzen en boetes wel hoor, als elke sukkel zomaar achter het stuur zou kunnen gaan zitten, en er geen straffen op zouden staan om zonder rijbewijs te rijden of andere overtredingen te begaan, zou het een veel grotere chaos zijn.

Controleren, niemand controleert natuurlijk alle hondenbezitters maar als je hond een probleem veroorzaakt zou de politie wel naar zo'n bewijs kunnen vragen. Net zoals nu niet elke automobilist dagelijks om z'n rijbewijs gevraagd wordt, maar wel als 'ie voor een overtreding wordt aangehouden of anders raar rijgedrag vertoond.

Het grootste probleem is inderdaad dat het een groot overschot aan huisdieren zou geven... nu neemt iedereen zomaar een dier, hoe meer plichten je er bij krijgt, hoe minder mensen een huisdier zouden nemen. Toch vind ik een hondeneigenaars-diploma geen slecht idee, zeker voor grotere honden-rassen die tenslotte bij een totaal gebrek aan enige opvoeding behalve overlast (iets waar honden inderdaad niet uniek in zijn, zoals door velen al is aangekaard) ook echt gevaar kunnen opleveren.
Begrijp me goed ik ben er ook voor, maar ik zie alleen wat problemen met de uitvoering en handhaving (Moet alleen wel voor alle rassen gelden...meestal kunnen kleine rassen ook knap agressief zijn )
En wat wil je doen met mensen die al een hond hebben ? (de meeste wetten \regels gelden nl NIET met terugwerkende kracht )
pi_40633924
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 07:54 schreef sjoerdjan het volgende:
Maar wat doen we met Maurice de Hond?
Hij doet het netjes in de goot en is (vrij ) goed afgericht en ALTIJD aangelijnd
pi_40633936
Het is niet de hond waar de fout ligt, maar de mensen!! Zo trouw als een hond! Fantastisch!!
pi_40635466
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 08:54 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Begrijp me goed ik ben er ook voor, maar ik zie alleen wat problemen met de uitvoering en handhaving (Moet alleen wel voor alle rassen gelden...meestal kunnen kleine rassen ook knap agressief zijn )
En wat wil je doen met mensen die al een hond hebben ? (de meeste wetten \regels gelden nl NIET met terugwerkende kracht )
Zelfs flink wat agresiever dan de over het algemeen gemoedelijkere grote honden
pi_40636483
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Als de puppie geen 33 kilo zou wegen, maar een of ander mager scharminkel was dan was hij er waarschijnlijk minder goed van af gekomen (en de vrouw had niets gehad > mischien zelfs door gefietst?)
Een pup van 33 kg, wat gaat dat worden als ie groot is?
pi_40638370
Weg met alle ***-honden! Er heeft er een voor ons tuinhekje zitten.. eeh.. poepen. En Vriendjelief is er 's nachts doorheen gewandeld, met als gevolg een hoop stank in huis. Hij heeft vannacht om twee uur de keuken staan dweilen
Mon 'en!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')