Dat zei ik eerder dus al, da's heel eenvoudig aan te leren.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:45 schreef rednajt het volgende:
[..]
]ij heb dus een hond die op commando poept en pist?![]()
![]()
![]()
Hmm ik begin nu toch wel een idee te krijgen van het soort mensen dat de ergenissen top 100 invult.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:45 schreef rednajt het volgende:
[..]
![]()
![]()
inderdaad. hulphonden wordt dat ook vaak aangeleerd.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zei ik eerder dus al, da's heel eenvoudig aan te leren.
Eh ja... is je dat vreemd..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:45 schreef rednajt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja ik geloof jou wel hoor....maar niet alle honden hebben die gave niet om dat te leren hoor of op een dergelijke manier afgericht te worden....En heleboel bazen doen er waarschijnlijk niet eens de moeite om een hond op een dergelijke manier af te richten ...daar gaat denk ik veel tijd en training in zitten.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zei ik eerder dus al, da's heel eenvoudig aan te leren.
Dus is je topic eigenlijk verkeerd en moet je je richten aan de bazen en niet de hondenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:48 schreef rednajt het volgende:
[..]
Ja ik geloof jou wel hoor....maar niet alle honden hebben die gave niet om dat te leren hoor of op een dergelijke manier afgericht te worden....En heleboel bazen doen er waarschijnlijk niet eens de moeite om een hond op een dergelijke manier af te richten ...daar gaat denk ik veel tijd en training in zitten.
Je bedoelt dat negen van de tien bazen niet in staat is om zijn hond goed op te voeden.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:48 schreef rednajt het volgende:
[..]
Ja ik geloof jou wel hoor....maar niet alle honden hebben die gave niet om dat te leren hoor of op een dergelijke manier afgericht te worden....
Nee hoor. Een paar weekjes en het zit erin. Geen speciale gaven voor nodig.quote:En heleboel bazen doen er waarschijnlijk niet eens de moeite om een hond op een dergelijke manier af te richten ...daar gaat denk ik veel tijd en training in zitten.
Het is misschien moeilijk te bevatten voor jou dat als er een regel is zonder controle de plebs zich niet houden aan de regel......quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:34 schreef rednajt het volgende:
[..]
Precies je kan flinke boetes krijgen voor wild plassen, misschien moet de politie boetes gaan uitdelen als ze honden niet in de goot zien poepen....dan zouden quota´s ook makkelijker gehaald kunnen worden dan de belachelijke boetes die ze nu vaak uitdelen....
De politie zou er scherper op moeten gaan letten vind ik....Het zou in de 2e kamer besproken moeten worden....misschien een agenda punt voor de VVD ....![]()
Er wordt meestal niet gecontroleerd of je door rood rijdt. Toch zie ik mensen niet massaal door rood rijden hoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:59 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Het is misschien moeilijk te bevatten voor jou dat als er een regel is zonder controle de plebs zich niet houden aan de regel......
Laten we er maar vanuit gaan dat alle hondenpoep die op straat ligt de baas daar verantwoordelijk voor is en niet de hond..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:59 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Het is misschien moeilijk te bevatten voor jou dat als er een regel is zonder controle de plebs zich niet houden aan de regel......
Onzin. In negen van de tien gevallen is een beet te wijten aan de baas.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:04 schreef rednajt het volgende:
En al die honden beten dan? Is de baas daar dan ook verantwoordelijk voor? Nee blijkbaar, want als een hond een mens bijt met grote gevolgen dan wordt die hond meestal afgemaakt en niet de baasDan lag het meestal aan de hond en de baas blijft meestal buiten schot....
Dus voor hondenpoep wel verantwoordelijk en voor beten niet.....jaja![]()
eigenlijk zouden ze dan beiden afgemaakt worden, de hond omdat ie verziekt is en de verzorger omdat deze zijn huisdier al die tijd "mishandeld" heeft.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:04 schreef rednajt het volgende:
[..]
Laten we er maar vanuit gaan dat alle hondenpoep die op straat ligt de baas daar verantwoordelijk voor is en niet de hond..
En al die honden beten dan? Is de baas daar dan ook verantwoordelijk voor? Nee blijkbaar, want als een hond een mens bijt met grote gevolgen dan wordt die hond meestal afgemaakt en niet de baasDan lag het meestal aan de hond en de baas blijft meestal buiten schot....
Dus voor hondenpoep wel verantwoordelijk en voor beten niet.....jaja![]()
Het standaard (en over het algemeen stupide) argument in veel discussies. 'Ik moet er aan meebetalen'. Nee dus. Er wordt hondenbelasting betaald en dat wordt in de meeste gemeenten aan ANDERE zaken dan honden besteed, dus jij hebt waarschijnlijk nog baat bij door anderen betaalde belasting.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:09 schreef bxie het volgende:
[..]
Die controle word natuurlijk van de belastingcenten betaald![]()
Mee eens. Ik ben trouwens ook een voorstander van een ouderschapsbewijs. Dat had ons iig TS en een hoop andere dombo's in dit topic gescheeld.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Onzin. In negen van de tien gevallen is een beet te wijten aan de baas.
Hondenbewijs. Het wordt hier vaak geroepen, maar dat zou echt goed zijn. De meeste mensen die een hond hebben, hebben helemaal geen verstand van honden.
*zucht*quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:00 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Ja daar hebben we dan ook geen last van, moeten ze een lintje hebben ofzo?
Zoals je had kunnen lezen (als je had kunnen lezen) maak ik bezwaar tegen het overdreven stupide, eenzijdige en ongenuanceerde geblaat van TS en zijn medestanders. En als het nou alleen het geblaat was, maar ik vrees dat dit soort nitwits ook werkelijk niet in staat zijn tot genuanceerd denken. Voor zover denken op zich al tot de mogelijkheden behoort, want wat wordt er in dit topic een partij stompzinnig geneuzeld, zegquote:
Een ouderschapsbewijs is onhaalbaar. Een hondenvergunning lijkt me heel wel haalbaar.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mee eens. Ik ben trouwens ook een voorstander van een ouderschapsbewijs. Dat had ons iig TS en een hoop andere dombo's in dit topic gescheeld.
V.
Hoezo onhaalbaar?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een ouderschapsbewijs is onhaalbaar. Een hondenvergunning lijkt me heel wel haalbaar.
Ja, dat schijnt nog een van de taboes te zijn. Het is mij een raadsel waarom, zeker als je hier op Fok! op dagelijkse basis de pijnlijke noodzaak van zo'n bewijs gedemonstreerd ziet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een ouderschapsbewijs is onhaalbaar.
Nou, mijn honden luisteren wel veel beter dan mijn kinderen...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mee eens. Ik ben trouwens ook een voorstander van een ouderschapsbewijs. Dat had ons iig TS en een hoop andere dombo's in dit topic gescheeld.
V.
Er zullen ook mensen zijn die liever hadden dat jij nooit geboren was. De grens leggen is onmogelijk en m.i. ook zeer onwenselijk. Gehandicapten mag je van mij nog preventief steriliseren, in het belang van evt. kinderen, maar domme mensen, tja... Iets anders is het als iemand bewezen heeft een slechte ouder te zijn (mishandeling, incest etc.). Dan zou het wel mooi zijn als je zo iemand een fokverbod kon opleggen, maar ook dat is juridisch volkomen onhaalbaar.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt nog een van de taboes te zijn. Het is mij een raadsel waarom, zeker als je hier op Fok! op dagelijkse basis de pijnlijke noodzaak van zo'n bewijs gedemonstreerd ziet.
V.
Misschien moeten je kinderen dan maar eens een Gaus-cursusje hebbenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:19 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Nou, mijn honden luisteren wel veel beter dan mijn kinderen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |