Ey, krijg een ziekte.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:30 schreef rednajt het volgende:
Volgens de ergenissen top 10 staat hondenpoep op straat weer op nummer 1![]()
Waarom worden deze beesten niet gewoon verboden want ik zie het nut van deze beesten helemaal niet in en dan schijten ze ook nog is alle straten, fietspaden en grasvelden in het park nog is vol met stront![]()
Verbod op honden moeten mogelijk zijn vind ik of de baas meer hondenbelasting laten betalen.....![]()
Hoezo??? alles kan verboden worden in Nederland...waarom niet iets waar mensen zich aan dood ergeren dan? Die beesten doen niks anders dan vreten en schijten overal waar je maar langs loopt.....quote:
Oke, verbied je ook even de criminaliteit... En gelijk de wespen en muggen, daar stoort ook iedereen zich aan....quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:39 schreef rednajt het volgende:
[..]
Hoezo??? alles kan verboden worden in Nederland...waarom niet iets waar mensen zich aan dood ergeren dan? Die beesten doen niks anders dan vreten en schijten overal waar je maar langs loopt.....
Als je de boel toch wil controleren: laat die test uitvoeren op mensen die kinderen willen... Dan hou je vanzelf een hoog-intelligent 'uber-ras' over, dat misschien wel niet eens honden wil...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
mee eens.. Ik denk dat we te veel honden hebben met baasjes die er niet mee om kunnen gaan. Een hond zou een status symbool moeten worden waarvoor je een IQ-test moet afleggen.
Wat denk je van al die kut honden die kleine kinderen bijten?? Er zijn gevallen bekend de afgelopen jaren waarbij een peuter werd dood gebeten door zo een kut hond....dan lopen gewoon de rillingen over mij lijf als ik dat lees...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:39 schreef FBIFile het volgende:
honden zijn onhygienisch, veroorzaken lawaaioverlast, stankoverlast en geweldoverlast en zijn afhankelijk.
kortom, klotehuisdieren.
Briljant ideequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:42 schreef whoops het volgende:
[..]
Als je de boel toch wil controleren: laat die test uitvoeren op mensen die kinderen willen... Dan hou je vanzelf een hoog-intelligent 'uber-ras' over, dat misschien wel niet eens honden wil...
Dat doen we met koeien/kippen/varkens ook... Worden er ook niet echt minder volgens mij...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:42 schreef Harry_Sack het volgende:
we kunnen ze opeten? die honden
Waar staat die lijst?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:30 schreef rednajt het volgende:
Waarom worden deze beesten niet gewoon verboden want ik zie het nut van deze beesten helemaal niet in en dan schijten ze ook nog is alle straten, fietspaden en grasvelden in het park nog is vol met stront![]()
Verbod op honden moeten mogelijk zijn vind ik of de baas meer hondenbelasting laten betalen.....![]()
Ik heb een hekel aan honden maar alsog vind ik niet dat je de honden de schuld mag geven.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:30 schreef rednajt het volgende:
Daar was in de gemeente Houten laatst een aardige discussie over. De gemeente wilde opruimen van hondepoep verplichten en hier ook op gaan controleren. Natuurlijk een aantal positieve reacties maar ook een aantal negatieve. De meest gehoorde klaagzang was dat waarom moeten we dat opruimen we betalen immers hondenbelasting.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
of de baasjes ruimen gewoon even de stront op.
dat is een iets meer handige oplossing
Bij sommige chinese restaurants schijnt dat niet ongebruikelijk te zijn....quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:42 schreef Harry_Sack het volgende:
we kunnen ze opeten? die honden
gewoon opruimen die vieze troep.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:48 schreef harryharry het volgende:
[..]
Daar was in de gemeente Houten laatst een aardige discussie over. De gemeente wilde opruimen van hondepoep verplichten en hier ook op gaan controleren. Natuurlijk een aantal positieve reacties maar ook een aantal negatieve. De meest gehoorde klaagzang was dat waarom moeten we dat opruimen we betalen immers hondenbelasting.
(nee ik heb geen hond en woon ook niet in houten)
Een baas kan nooit volledig controle over een hond hebben want het is een levend wezen met een eigen wil...dus als de baas zegt ga jij daar poepen hond en die hond poept midden voor je deur kan de baas er niks aan doen in principe ...of hij moet dat beest constant aangelijnd hebben.....quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:47 schreef bxie het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan honden maar alsog vind ik niet dat je de honden de schuld mag geven.
Ik vind dat mensen eerder hun hondenbewijs moeten halen voordat ze een hond mogen.
Je mag ook geen auto rijden zonder rijbewijs, geen hond zonder honden bewijs.
Eerst op cursus en dan pas een hond, zou voor voor alle honden-ergernissen heel goed zijn![]()
Dat lijkt mij gewoon smerig om hondenpoep op te rapen.....daarom doen de meeste hondenbezitters dat ook niet.....quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
gewoon opruimen die vieze troep.
mensen zijn gewoon te lui om het te doen.
zakje over de hand, drol oprapen, en in de bak.
scheelt een hoop vunzigheid op de straat en onder schoenzolen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:40 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
het enige dat erger is dan honden zijn de eigenaren.
je hebt er speciale zakjes voor, sterker nog, speciale schepjes.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:52 schreef rednajt het volgende:
[..]
Dat lijkt mij gewoon smerig om hondenpoep op te rapen.....daarom doen de meeste hondenbezitters dat ook niet.....
Liever vandaag dan morgen nogquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:58 schreef Blaxje het volgende:
Ik vind er wat voor te zeggen.
En alle baasjes die dat niet doen worden geruimd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat is een iets meer handige oplossing
Dat zou praktisch gezien het einde van FOK! betekenen...quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:04 schreef Tarabass het volgende:
Ik wil een verbod op mensen die onzinnige topics openen. Kan dat ook?
Dat is hier gewoon verplicht, op straffe van een vrij hoge boete. Ik zie dus ook altijd de hondeneigenaren met een schepje en een zakje rondlopen. In de 4 en een half jaar dat ik hier woon ben ik nog niet 1 keer in de hondenpoep gestapt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
All of the abovequote:Op woensdag 26 juli 2006 17:11 schreef maartena het volgende:
Zijn hondeneigenaren in Nederland nu luier, minder beleefd, minder sociaal....., of is de straf nog niet hoog genoeg?
]a wat is er onzinnig aan deze topic dan....ik hoorde vandaag gewoon weer op de radio dat dit 1 van de grootste ergenissen is in Nederland.... dan vind ik er niks onzinnigs aan....jij bent zeker een hondenbezitter hequote:Op woensdag 26 juli 2006 17:04 schreef Tarabass het volgende:
Ik wil een verbod op mensen die onzinnige topics openen. Kan dat ook?
Die regel geldt volgens mij maar voor een paar steden in Nederland, het is geen algemene regel dat zakje....quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:11 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat is hier gewoon verplicht, op straffe van een vrij hoge boete. Ik zie dus ook altijd de hondeneigenaren met een schepje en een zakje rondlopen. In de 4 en een half jaar dat ik hier woon ben ik nog niet 1 keer in de hondenpoep gestapt.
Uitzondering: In 2004, toen ik voor een bezoek in Nederland was, en ik de grasstrook voor mijn ouders huis in de hondenstront stapte.....
Zijn hondeneigenaren in Nederland nu luier, minder beleefd, minder sociaal....., of is de straf nog niet hoog genoeg?
checkquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:11 schreef maartena het volgende:
Inderdaad die lijst klopt helemaal nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:20 schreef PLAE@ het volgende:
ach ik wil ook wel wat medelanders dood hebben. Liever nog dan honden die geen vlieg kwaad doen.
Nee je leest zeker nooit de kranten ...hoe vaak zo beest iemand bijt of zelfs doodbijt...waar woon jij? klazinaveen ofzoquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:20 schreef PLAE@ het volgende:
ach ik wil ook wel wat medelanders dood hebben. Liever nog dan honden die geen vlieg kwaad doen.
Hoogeveen. Dat scheelt maar 30km ofzquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:21 schreef rednajt het volgende:
[..]
Nee je leest zeker nooit de kranten ...hoe vaak zo beest iemand bijt of zelfs doodbijt...waar woon jij? klazinaveen ofzo![]()
Maar goed mensen doen honden nooit wat aan en elkaar al helemaal nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:21 schreef rednajt het volgende:
[..]
Nee je leest zeker nooit de kranten ...hoe vaak zo beest iemand bijt of zelfs doodbijt...waar woon jij? klazinaveen ofzo![]()
Oh, het was op de radio! Nee, dat maakt dit topic ineens veel minder onzinnig inderdaad. Mag je nu weer terug naar sugababes of cu2 or whateverquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:15 schreef rednajt het volgende:
[..]
]a wat is er onzinnig aan deze topic dan....ik hoorde vandaag gewoon weer op de radio dat dit 1 van de grootste ergenissen is in Nederland.... dan vind ik er niks onzinnigs aan....jij bent zeker een hondenbezitter he![]()
CU2day is veel leukerquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:30 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Oh, het was op de radio! Nee, dat maakt dit topic ineens veel minder onzinnig inderdaad. Mag je nu weer terug naar sugababes of cu2 or whatever![]()
En die zijn?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:30 schreef tralalala het volgende:
En kijk ook is naar de positieve kanten, of kijk je bij alles naar de negatieve kanten![]()
zielepietje
Goed plan...alle katten moeten dood!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:27 schreef daanski82 het volgende:
Dan EIS ik dat ook alle katten verboden worden.
rede
* ze houden mij s'nachts wakker met hun ruzies en geilheid
* schijten me hele grasmat onder
* brengen net als honden flooien over
* pissen in de sandbak van mijn kinderen en nog erger ze schijten er in
MENSEN als jullie een HUISKAT hebben laat hem GVD BINNEN.![]()
Dat doe ik ook, als hij er om vraagt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:27 schreef daanski82 het volgende:
rede
En daar wonen nou juist de rottweilers die het meeste schijtenquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:38 schreef lionsguy18 het volgende:
De mensen hier in mijn buurt gebruiken allemaal zo'n hondezakje.
Je vindt nooit poep op straat.
Maar ja, in asociale buurten schijnt dat niet te gebeuren.
Ja dat klopt wel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En daar wonen nou juist de rottweilers die het meeste schijten![]()
Die schop je 1 keer vliegen ze door de luchtquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:40 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel.
Het barst hier van de kuttelikkertjes.
Das dus nie waar he! Mijn honden halen het echt niet in hun kop om op straat te gaan zitten schijten! Mijn honden luisteren nl. gewoon naar me.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:50 schreef rednajt het volgende:
[..]
Een baas kan nooit volledig controle over een hond hebben want het is een levend wezen met een eigen wil...dus als de baas zegt ga jij daar poepen hond en die hond poept midden voor je deur kan de baas er niks aan doen in principe ...of hij moet dat beest constant aangelijnd hebben.....
Die beesten zijn gewoon niet te controleren op hun gedrag ...dus ik zeg weg ermee-...ze veroorzaken te veel overlast![]()
En kattenstront in je tuin, staat dat op nummer twee?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:30 schreef rednajt het volgende:
Loslopende katten lok ik de schuur in waarna ze via de kattenmand aan de andere kant van het land weer op straat komen te staan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:27 schreef daanski82 het volgende:
rede
Waar schijten jou honden dan als ze niet op straat schijten dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:15 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Das dus nie waar he! Mijn honden halen het echt niet in hun kop om op straat te gaan zitten schijten! Mijn honden luisteren nl. gewoon naar me.
Mijn honden schijten in het speciaal aangelegde hondentoilet hier in de buurt. Als ze nodig moeten dan rennen ze er als een gek naartoe! Net als mensen naar de wc rennen wanneer ze aan de schijterij zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:40 schreef rednajt het volgende:
[..]
Waar schijten jou honden dan als ze niet op straat schijten dan?
sneue bash.org-quote-vertaling...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:40 schreef Suphafly het volgende:
Ooit ga ik een keer beroemd worden omdat ik de uitvinder ben van een manier om iemand via internet een vinger in zijn oog te steken..
Zei de ware hondenliefhebber.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:06 schreef Evil_Jur het volgende:
Heerlijk, 's avonds laat stiekem naar een verlaten speelplaatsje en daar je hond enorme hopen laten maken!
Jaa, en bekeuren als ze geen ketting om hebben..quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:06 schreef GSi het volgende:
Ik vind dat als men hondenbelasting moet betalen er ook speciale kentekens voor honden moet komen. Zodat ze geflitst kunnen worden als ze te hard rennen en poepen op plekken waar het niet mag!!
En ze voelen aan of je het kutbeesten vind of niet, dus eigenlijk heb je het wel zelf uitgelokt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:04 schreef Sheriam het volgende:
Ik vind onaangelijnde, onopgevoedde honden het grootste probleem. Hondepoep is irritant, en blaffende honden ook, maar ja, daar kan ik me nog wel overheen zetten. En inderdaad, andere mensen hebben weer een hekel aan katten. Maar dat er als ik loop te wandelen grote honden tegen me opspringen, of als ik, gewoon over het fietspad, fiets er zo'n beest achter me aankomt, dat vind ik echt niet kunnen. Dat kan echt gevaarlijk worden; mijn kat zal nooit iemand aanvallen en als je haar al in het nauw zou drijven, zou het bij een paar krassen blijven. Honden kunnen je flink laten vallen met de fiets en gemeen bijten. En zoals sommige (lees: veel) hondebezitters hun hond opvoeden heb ik er helaas geen vertrouwen in dat 'mijn hond dat nooit zal doen'.
Oh, en zeg nu niet 'maar honden ruiken dat je bang bent' want hoewel ik toegeef dat ik honden niet vertrouw, zijn er al twee, onafhankelijke incidenten geweest -1x fietsend en 1x lopend- dat ik de hele hond helemaal niet gezien of gehoord had, maar van achter werd aangevallen. Op de openbare weg, overdag, zonder enige aanleiding. Kutbeesten.
Alles wat lelijk is noem je lief en wat mooi is noem je mooi of knap.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:45 schreef Quiestisia het volgende:
Ik ben ook niet gek op honden, ik snap al helemaal niet dat er af en toe van die zwaar lelijke beesten zijn en mensen dan zeggen "Ohhh wat een lief hondje."
Bij mij komt 't toch echt van de honden hun kant... M'n vader had als kind honden en vertelde me de leukste verhalen toen ik klein was, dus van huis uit kreeg ik de boodschap mee dat honden leuk waren, en was ik er totaal niet bang voor. Katten daarintegen daar hadden geen van beide ouders wat mee; de boodschap die ik daarvan meekreeg was dat 't maar een beetje afstandelijke dieren waren, wel leuk soms maar verder had je er niet veel aan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:16 schreef klipper het volgende:
[..]
En ze voelen aan of je het kutbeesten vind of niet, dus eigenlijk heb je het wel zelf uitgelokt.![]()
Die controle word natuurlijk van de belastingcenten betaaldquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:48 schreef harryharry het volgende:
[..]
Daar was in de gemeente Houten laatst een aardige discussie over. De gemeente wilde opruimen van hondepoep verplichten en hier ook op gaan controleren. Natuurlijk een aantal positieve reacties maar ook een aantal negatieve. De meest gehoorde klaagzang was dat waarom moeten we dat opruimen we betalen immers hondenbelasting.
(nee ik heb geen hond en woon ook niet in houten)
-edit- Als het maar van de hondenbelasting isquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:09 schreef bxie het volgende:
[..]
Die controle word natuurlijk van de belastingcenten betaald![]()
Het ligt aan de baasjes. Punt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:49 schreef Lianne__ het volgende:
het kan natuurlijk ook aan de baasjes liggen!
Wij zijn het een keer eensquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:21 schreef MikeyMo het volgende:
dogs rule
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:30 schreef rednajt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |