Nee, dat was drie jaar eerder...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:49 schreef Troel het volgende:
Oor afbijten!
Of de scheids KO was staat niet in mijn bron. Maar geslagen heeft-ie 'm in elk geval. En dat mag niet. Schijnt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:50 schreef Haruhi het volgende:
De scheids KO slaan
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:52 schreef the_disheaver het volgende:
reclame maken voor zijn geweldige nitendo spel?
Goede poging!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:52 schreef the_disheaver het volgende:
reclame maken voor zijn geweldige nitendo spel?
Ze staan tegenwoordig ook helemaal niks meer toequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Of de scheids KO was staat niet in mijn bron. Maar geslagen heeft-ie 'm in elk geval. En dat mag niet. Schijnt.
Haruhi +1
Ja nouja, Lou Savarese was al KO na 38 seconden, en Tyson stopte niet.. Dan hoort de scheids tussenbeide te komen wat hij ook deed, en toen ving hij een stoot van Tyson. En geloof me die kan hard slaanquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Of de scheids KO was staat niet in mijn bron. Maar geslagen heeft-ie 'm in elk geval. En dat mag niet. Schijnt.
Haruhi +1
Kan wezen, maar voor die dreun op die scheids heeft-ie die boete gehad. En dat was de vraag.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:52 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ja nouja, Lou Savarese was al KO na 38 seconden, en Tyson stopte niet.. Dan hoort de scheids tussenbeide te komen wat hij ook deed, en toen ving hij een stoot van Tyson. En geloof me die kan hard slaan.
Artiest + Nummer gaarnequote:People say that I've found a way
To make you say that you love me
Hey baby, you didn't go for that
It's a natural fact
That I wanna come back
Show me where it's at, baby
goed plan ik rij ook ff naar de supermarkt. moet toch wat te eten hebben straksquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ga ff zonnebloemolie halen voordat de winkel dicht is. Laterz
dat probleem heb ik ook..quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:04 schreef macondo het volgende:
Mijn supermarkt is open tot tien uur 's avonds. Maar ik weet het antwoord niet..
Zo oud ben jij helemaal nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:54 schreef Haruhi het volgende:
Ik doe wel een muzackvraagje.
[..]
Artiest + Nummer gaarne
So what, ik hou ook van jaren 60 en 70 muziek en toen was ik er ook nog nietquote:
Nee, deze man zingt 10 octafen hogerquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:18 schreef Neleos het volgende:
Nummer van Barry White?
Jongens, deze hint!!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:22 schreef Haruhi het volgende:
Hij is op een bepaalde manier wel verwant aan Barry White
snowy whitequote:Op woensdag 26 juli 2006 17:22 schreef Haruhi het volgende:
Daarom juist, Michael Jackson is de enige witte neger die ik ken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:26 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Jongens, deze hint!!!
En nee Michael Jackson is nog niet 60+ hoor
Al Green? (klopt qua tijd wel).quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:22 schreef Haruhi het volgende:
Hehe eindelijk iemand die de hint snapt, maar nee James is het niet, en die daarboven ook niet.quote:
quote:I'm so tired of being alone
I'm so tired of on-my-own
Won't you help me girl
Soon as you can
I'm So Tired of Being Alone ja.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:34 schreef Maybach het volgende:
ehhhhhhh tired of being on my own? ofzoiets
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:36 schreef Neleos het volgende:
Ik ken het niet.
ja, sorry hoor, maar dat is wel heeeeele vroege jeugd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:35 schreef Haruhi het volgende:
[..]
I'm So Tired of Being Alone ja.
Mên, Maybach +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |