Geen idee, maar ik hoor het wel vaker hier op Fok... was er vanuit gegaan dat zoiets bestaan had..... hihiquote:
wij zoeken hetzelfde, misschien zijn wij wel een goede match....quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik hoor het wel vaker hier op Fok... was er vanuit gegaan dat zoiets bestaan had..... hihi
Proest... en dan ergens halverwege Parijs en Almere afspreken?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:48 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
wij zoeken hetzelfde, misschien zijn wij wel een goede match....
checkt fotoboek
neu...eehm daten ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan hetgeen wat je zegt bevestigen, ik kwam een random iemand op msn tegen geheel willekeurig.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:53 schreef Lestat het volgende:
Tja, hoe doe je dat? Ik heb vaak gelezen dat je niet moet zoeken maar dat je er meestal gewoon tegenaan loopt, maar dat heb ik de afgelopen 10 jaar gedaan en het heeft niks opgeleverd. Maar
ik ben nou 28 en ik wil ook wel eens een vriendin! Hoe moet ik te werk gaan?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:58 schreef Duiveltja het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar door die vraag al te stellen ben je bij voorbaat al kansloos.
Niets nuttigs te melden, dan ook niet reageren.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:44 schreef partyyboyy het volgende:
Hobbies: bier drinken!
Beroep: student
Leeftijd: 28
DUDE!!!!![]()
Nee, mijn ware liefde leeft nog, ergens in Rotterdam meen ik. Of had je het tegen Duiveltje?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:48 schreef deepart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op ieder pannetje past een dekseltje, maar misschien is jou ware liefde dood?
Gewoon lekker je dingetje doen, uitgaan, je hobbys doen, op meisjes afstappen
Ik had er ook neer kunnen zetten: tvp.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:55 schreef Lestat het volgende:
[..]
Niets nuttigs te melden, dan ook niet reageren.
Nee hoor, het is meer dat ik zo vaak commentaar krijg op mijn leeftijd. Als jij een bril zou dragen en de helft van de mensen die je tegen komt zegt, "hee brillie", dan krijg je daar ook snel genoeg vanquote:Op zondag 30 juli 2006 15:57 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik had er ook neer kunnen zetten: tvp.
Wat ben jij trouwens opvliegerig zeg, misschien dat daar je probleem ligt?
Dan zou ik proberen om dit te veranderen, door bijvoorbeeld lenzen te dragen.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:01 schreef Lestat het volgende:
[..]
Nee hoor, het is meer dat ik zo vaak commentaar krijg op mijn leeftijd. Als jij een bril zou dragen en de helft van de mensen die je tegen komt zegt, "hee brillie", dan krijg je daar ook snel genoeg van![]()
Uitgaan, pokeren, whiskey drinken, vakanties...en dan heb je commentaar op mijn bier drinken?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:04 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dan zou ik proberen om dit te veranderen, door bijvoorbeeld lenzen te dragen.
Aan je leeftijd kan je zelf niets doen, die veranderd automatisch, maar aan die hobbies van je![]()
ehh...ja!quote:Op zondag 30 juli 2006 16:07 schreef Lestat het volgende:
[..]
Uitgaan, pokeren, whiskey drinken, vakanties...en dan heb je commentaar op mijn bier drinken?
![]()
Uitgaan en vakanties zijn zo erg niet, lijkt me.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:07 schreef Lestat het volgende:
[..]
Uitgaan, pokeren, whiskey drinken, vakanties...en dan heb je commentaar op mijn bier drinken?
![]()
hahaquote:Op zondag 30 juli 2006 14:57 schreef El_Liberaliste het volgende:
Vraag een vriend of hij een willekeurig meisje op straat wil lastigvallen en doe vervolgens net alsof je haar probeert te beschermen..
Nee, serieus
En bier drinken is wel erg? Dat doen we toch allemaal wel?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Uitgaan en vakanties zijn zo erg niet, lijkt me.
Dat lijkt me dan toch weer juist een goede eigenschap...quote:Op zondag 30 juli 2006 15:57 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Wat ben jij trouwens opvliegerig zeg, misschien dat daar je probleem ligt?
Leg uitquote:Op zondag 30 juli 2006 17:08 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan toch weer juist een goede eigenschap...![]()
ligt eraan op welke cultuur je valtquote:Op zondag 30 juli 2006 17:08 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan toch weer juist een goede eigenschap...![]()
is dat zo?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:28 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Ja simpel, iemand die opvliegerig is heeft (veel) zelfvertrouwen.
Precies.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:34 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
is dat zo?
ik denk eerder dat mensen die opvliegerig zijn onzeker zijn, omdat ze zich overal tegen willen verdedigen.
Hmm ja, ik zag het meer als durven opkomen voor jezelf..quote:Op zondag 30 juli 2006 17:34 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
is dat zo?
ik denk eerder dat mensen die opvliegerig zijn onzeker zijn, omdat ze zich overal tegen willen verdedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |