jij hebt je wekker gezet?quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:16 schreef intoxicated het volgende:
Serieus, KVA werkgroepje 4 was vol binnen een minuut na opening, was net op tijd![]()
Beter dan een mentor die niet eens weet dat je bestaatquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:03 schreef Repeat het volgende:
ik vraag me af of ze er zelf ook nog in geloven, dat hele mentorgebeuren... Volgens mij hebben ze het alleen maar om bezorgde moeders gerust te stellen op de open dag, want verder hoor ik alleen maar dat niemand zin heeft in die bijeenkomstenEn dan moet je nog verplicht komen ook....
maar ik moet er wel bijzeggen dat mijn mentor een erg toffe gast was en dat ik er daarom altijd wel heen wilde
Haha, we gingen eerst mediteren in de studentenkerkquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:04 schreef fee-tje het volgende:
Intromarkt! Je moet even komen kijken bij alle kraampjes van alle commissies enzo!
* fee-tje promoot de PMD.
Welk groepje was je?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:21 schreef Nuna het volgende:
[..]
Haha, we gingen eerst mediteren in de studentenkerk. Daarna intromarkt ja! Weer een paar gratis tasjes gescoord natuurlijk en we hebben gewonnen met het limbodansen
Team Thirteenquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:44 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Welk groepje was je?
Intromarkt is zo leuk. En je krijgt zo verschrikkelijk veel te eten.
Dat is de aard van 't beestje. Als iets verplicht is heb je er opeens een stuk minder zin in dan als het op vrijwillige basis zou zijn geweest.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:03 schreef Repeat het volgende:
verder hoor ik alleen maar dat niemand zin heeft in die bijeenkomstenEn dan moet je nog verplicht komen ook....
De intro is geweldigquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:46 schreef Nuna het volgende:
[..]
Team ThirteenDie met de blauwe polo's en witte letters op de rug. Daarna hadden we ook nog een bbq in de kantine. Serieus, ik vind dat alles voor GNK/BMW erg goed geregeld is hier in Nijmegen. Als je het dan vergelijkt met andere studies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |