Daarom is dit weer fijn. Eindelijk een goede reden om de hele dag niks te doenquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Bij tempraturen tot 28/29 graden hoor je mij niet klagen, heerlijk zelfs! Maar als het daarboven komt kun je gewoon niks meer doen zonder je kapot te zweten..
Nooitquote:
Gelukkig ben ik dr nog niet zo langquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:26 schreef seto het volgende:
Ik wil even klagen over mensen die elk jaar dit soort topics openen en denken slim over te komen.
Vind je dit niet iets té warm dan? 30+ in nederland is gewoon te benauwdquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:23 schreef Suuz_ het volgende:
ik ben het hélemaal met TS eens!
ik wordt ook niet goed van al die mensen die zo lopen te zeiken! Ben blij dat het eindelijk eens fatsoenlijk weer is! Als het straks weer regent is iedereen het binnen 5 minuten alweer kotsbeu!!!!
mensen moeten gewoon áltijd wat te zeiken hebben
moet je ff nog een maandje of 9 wachten, want die hebben we dit jaar niet gehadquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:21 schreef Furious het volgende:
Lente.
ben pas terug uit Mexico en dan is dit goed te doen geloof me.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:25 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
Vind je dit niet iets té warm dan? 30+ in nederland is gewoon te benauwd
was vandaag ook in BXL, en de temperatuurmeter van m'n auto gaf 37.5 graden in de schaduwquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:22 schreef Evilia het volgende:
Ik klaag lekker meehier in Brussel is het zo'n beetje 37 graden en ik smelt hier gewoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |