Enorm jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:26 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hou je mond, je hebt al een keer extra van me mogen genieten![]()
ah kom, niet zeuren..quote:
terugvindpolletjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:39 schreef purplerose het volgende:
Polletje maken?
Ik wil je schouder wel masseren hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Volgende week de strandmeet doen? Prima!![]()
Mijn schouder doet zeer dus had ik morgen mss helemaal niet kunnen zwemmen.![]()
Volgende week wel.![]()
Bitchquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:22 schreef fraubitch het volgende:
ik kkom morgen officieel niet.
volgende week zou evt wel kunnen.
Volgens mij komt volgende week voor 70 % van de komers beter uitquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:54 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik wil je schouder wel masseren hoor![]()
[..]
Bitch![]()
Tijd Voor een Polletjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgens mij komt volgende week voor 70 % van de komers beter uit
fok poll of zo, ik ben er ook niet bekend mee.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:13 schreef purplerose het volgende:
Polletjes tijd!
Wie maakt er ff een poll of linkje naar hoe ik een poll maak

Oh ik heb het topic niet doorgelezen sorry!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:25 schreef Sebasser het volgende:
iwowz volgende week ook niet ?
hoelaat moet je beginnen dan ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Oh ik heb het topic niet doorgelezen sorry!
Willen jullie de datum veranderen dan? I.v.m. het weer ofzo?
Volgende week zit ik in de nachtdienst.. De week daarop ben ik weer vrij maar dat is wel heel ver weg.
kusjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Haha!
Om 23:00 uur dat is het probleem niet, maar om op een Fok! meet niet te drinken wel!![]()
Je hoeft toch ook helemaal niet dronken/stoned te worden om te meeten...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Haha!
Om 23:00 uur dat is het probleem niet, maar om op een Fok! meet niet te drinken wel!![]()
Waahquote:
woehaaa!quote:
Nou nee lijkt me..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:16 schreef Sebasser het volgende:
Tuurlijk gaat dat wel door MH.
Tot morgen.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:54 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoi. Kan een modje de TT veranderen in: ONZ/Bagger/Strandmeet zaterdag 5 augustus, Scheveningen?![]()
ONZ meets staan bekend om hun waardeloze organisatiequote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:04 schreef RealZeus het volgende:
Goh,wat wat lekker geregeld weer.Ik ga even werken en naar de kroeg in de veronderstelling dat ik een meet heb morgen.Al weken staat de datum vast maar toch zijn er van die prutsers die zich er dan door laten verrassen.
En die krijgen het dan ook nog voor elkaar om de meet een week te verzetten.
Ik had eigenlijk niet de intentie om nog op Fok te kijken vandaag,toch maar goed dat ik dat wel gedaan heb.Was ik bijna voor lul naar Scheveningen gereden.
Mag ik de dames en heren er even op wijzen dat Nederland niet ophoudt buiten de Randstad en er dus mensen zijn die een paar uren reizen voor de boeg hebben?Het is voor mij ruim 200 kilometer rijden en dat vind ik niet erg mits het een doel heeft.
Dus bedenk de volgende keer even eerder dat het niet door gaat.
En ja,ik ben inderdaad pissed off,ik vind dit echt nergens op slaan.
En uiteraard zullen de prutsers onder ons wel weer tegen mij te keer gaan dat ik een zeikerd ben,maar als je zo afspraken maakt kun je niks organiseren.
Het wordt toch elke minuut weer anders.![]()
![]()
Enfin,5 augustus heb ik wat anders dus dan meld ik mij af.
Dan ga ik jou mislopenquote:
Sorry.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:04 schreef RealZeus het volgende:
Goh,wat wat lekker geregeld weer.Ik ga even werken en naar de kroeg in de veronderstelling dat ik een meet heb morgen.Al weken staat de datum vast maar toch zijn er van die prutsers die zich er dan door laten verrassen.
Ik had eigenlijk niet de intentie om nog op Fok te kijken vandaag,toch maar goed dat ik dat wel gedaan heb.Was ik bijna voor lul naar Scheveningen gereden.
Mag ik de dames en heren er even op wijzen dat Nederland niet ophoudt buiten de Randstad en er dus mensen zijn die een paar uren reizen voor de boeg hebben?Het is voor mij ruim 200 kilometer rijden en dat vind ik niet erg mits het een doel heeft.
En uiteraard zullen de prutsers onder ons wel weer tegen mij te keer gaan dat ik een zeikerd ben,maar als je zo afspraken maakt kun je niks organiseren.
![]()
Je hebt volkomen gelijkquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:04 schreef RealZeus het volgende:
![]()
Het is niks persoonlijks,maar ik kan gewoon er gewoon slecht tegen dat iets op het laatst omgegooid was.Als het een paar dagen eerder bedacht was had ik er geen problemen mee.Maar ik heb naast Fok! een leven en heb dus niet altijd tijd om te kijken of er wat veranderd is.Had ik vannacht niet gekeken dan was ik nu zo'n beetje weg gegaan,niet wetende dat ik die 35 liter diesel dan net zo goed gelijk in de sloot kon spoelen.quote:
*dingie ook sorrie zegt, je heb gelijkquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is niks persoonlijks,maar ik kan gewoon er gewoon slecht tegen dat iets op het laatst omgegooid was.Als het een paar dagen eerder bedacht was had ik er geen problemen mee.Maar ik heb naast Fok! een leven en heb dus niet altijd tijd om te kijken of er wat veranderd is.Had ik vannacht niet gekeken dan was ik nu zo'n beetje weg gegaan,niet wetende dat ik die 35 liter diesel dan net zo goed gelijk in de sloot kon spoelen.
Dat is waarom ik zo pissed-off reageerde.
Jij mag niet eens meer komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |