Als je beetje lekker ben eisen we zelfs dat je je voorsteltquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee ben je gek, straks ga ik nog inzien dat Ratel wel okey is, kom op, dat zou mijn hele FoK!beeld kapot maken....![]()
Oh, das meteen opgelost. Dat ben ik dus nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
Als je beetje lekker ben eisen we zelfs dat je je voorstelt
Nope. Ik zit alleen wat te klieren, zou wel leuk vinden als ze morgen goed gingen opletten of ik langsloopquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat!!!! Ga je nu wel naar een meeting Solid??
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Moemoe is ook geil, nu pussydeluxe nog en wat andere fokkers waar ik benieuwd naar ben en het word een topavond
![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nope. Ik zit alleen wat te klieren, zou wel leuk vinden als ze morgen goed gingen opletten of ik langsloop![]()
Ik lig rechts naast het groepje Molukkersquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nope. Ik zit alleen wat te klieren, zou wel leuk vinden als ze morgen goed gingen opletten of ik langsloop![]()
wat ben je ook een schat hequote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik leg rechts naast het groepje Molukkers.
Maar daarvoor is de entree gratis, je hoeft niet naar die tent toe natuurlijk. Je kan zelfs stemmen op waar we heen gaan. Morgen avond ben je er dus bij Hobske?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:16 schreef MissHobje het volgende:
GhANASI BEACH PARTY
ZATERDAG 29 | 07 | 06
20:00 - 01:30
Entree ¤ 10,-
20:00
Mecca beach opens
21:00- 21:30
Fashion Show
21:30-01:30
Dj Marry //DJ Jessie
euhm entree shit enzo
Haha ja elke dag zo ongeveerquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:07 schreef Quara het volgende:
[..]
Zeg, ben jij weleens in de buurt van heemstedestraat (metro) in a'dam?
Je had toch een vriend? Kan die uuh niet "trakteren" of zo?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Sorry jongens, het is officieel. Ik ben blutski.![]()
Vakantie heeft me meer gekost dan ik dacht.
Kunnen we het niet niet één week verschuiven?
Wat een kutsmoes, je kan dan toch wel een weekje roodstaan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:51 schreef pussydeluxe het volgende:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:54 schreef purplerose het volgende:
Zeg, die tenten he, mag ik daar ook aan me bong lurken of mag er weer alleen normaal gerookt worden
Volgens de KNMI-site wordt het morgen een overwegend droge dag,graadje of 25 enzo.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:31 schreef purplerose het volgende:
iedereen kan trouwens de badpak of speedo thuislaten, het wordt niet echt strandweer heb ik begrepen![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:51 schreef pussydeluxe het volgende:
ik zou dat ook niet heel erg vinden (qua volle agenda dit weekend) maar het is nu een beetje laat om het te verzetten, vind je ook niet puss?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat nahquote:
Van mij mag het naar volgende week, kunnen we gelijk mijn verjaardag daar vierenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:53 schreef remlof het volgende:
[..]
ik zou dat ook niet heel erg vinden (qua volle agenda dit weekend) maar het is nu een beetje laat om het te verzetten, vind je ook niet puss?
Van mij ookquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Van mij mag het naar volgende week, kunnen we gelijk mijn verjaardag daar vieren
Zeg je nou homo te zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:49 schreef Maikuuul het volgende:
Ik verwacht veel foto's van Fokkers met harde plasserts
Kheb het erover dat Moemoe en Pussydeluxe komenquote:
jou moet ik ook nog ontmoeten!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kheb het erover dat Moemoe en Pussydeluxe komendaarom krijgen ze harde plasserts en moeten *opeens* ff naar de plee
Goh, nooit verwachtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:22 schreef fraubitch het volgende:
ik kkom morgen officieel niet.
volgende week zou evt wel kunnen.
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:25 schreef remlof het volgende:
dusss, verplaatsen naar zaterdag 5 augustus?
hou je mond, je hebt al een keer extra van me mogen genietenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |