quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik zou een zwart randje om de text doen zodat het beter leesbaar is
liever een shadow erachter, heb je geen donkere rand maar zie je het verschil wel meteen duidelijkquote:
joa kan me er wel wat bij voorstellen. misschien een keer een voorbeeld posten. klinkt iig goed naar mijn meningquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:26 schreef Timminater het volgende:
[..]
liever een shadow erachter, heb je geen donkere rank maar zie je het verschil wel meteen duidelijk
Ik vraag me echt af waar we ons in godsnaam druk over maken. Deze persoon, die we op z'n zachtst gezegd toch al niet de meeste aardige persoon ter wereld vinden, ventileert al weken z'n mening. Een mening die uit niets anders dan kritiek bestaat. Z'n posts bestaan voornamelijk uit om zich heen slaan met daarbij een aardig punt. Vervolgens schittert dezelfde peroon in afwezigheid waarneer het op actie aankom, het gedeelte "hoe moet je dat dan doen". Deze persoon is ook degene die elke keer weer met negatief gezeik komt over hoe slecht het wel niets is om vervolgens wel elke keer terug te komen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:36 schreef staticdata het volgende:
aldus evilpino, aka robo aka 404s op tweakers.
404, buiten het feit dat er van je verhaal over baserapers geen reet klopt, we proberen ons nu zoveel mogelijk te verdelen. dus heb je toch wat bereikt
We werden zwaar afgemaakt. Nee niet alles is vlekkeloos verlopen. Zo had GoT tussen de 20% en 25% meer manschappen, sloeg de spawntijd nergens op en nog een paar van die kleine dingetjes. Echter, de eindconclusie was heel simpel: Zelfs als alles eerlijk was gegaan dan waren we nog zwaar afgemaakt, wellicht iets minder hard maar we hadden nog steeds geen schijn van kans gehad. Maar goed we zijn dan ook geen clan die aan wars doenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:06 schreef Terroser het volgende:
Goh als Got vs BOF op alle mappen jullie keihard inhadden gemaakt, hebben ze wel recht op spreken![]()
maar afentoe wel zielige gedrag op de ingame chat.
Scherpquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:16 schreef escape_nl het volgende:
ja boeiend, als jij goed kan voetballen ga je toch ook niet turnen
Whehe pwndquote:
Inderdaad.. Ik heb iets in die strekking al proberen duidelijk te maken maar dan wat korter door de bocht.. Als ik de kans krijg flikkert hij gewoon van de server..ben het kostbeu dat geouwehoer en dan weer terugkomen. Zijn toch 2500 andere servers om op te spelen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waar we ons in godsnaam druk over maken. Deze persoon, die we op z'n zachtst gezegd toch al niet de meeste aardige persoon ter wereld vinden, ventileert al weken z'n mening. Een mening die uit niets anders dan kritiek bestaat. Z'n posts bestaan voornamelijk uit om zich heen slaan met daarbij een aardig punt. Vervolgens schittert dezelfde peroon in afwezigheid waarneer het op actie aankom, het gedeelte "hoe moet je dat dan doen". Deze persoon is ook degene die elke keer weer met negatief gezeik komt over hoe slecht het wel niets is om vervolgens wel elke keer terug te komen.
Kortom, wel zeiken maar vervolgens niet oprotten en daarnaast ook wel zeiken maar geen structurele verbeteringen aan dragen. Over zulke mensen moet je gewoon heen lezen, die voegen namelijk helemaal niets toe.
[..]
Inderdaad ze waren beter en daarmee basta. Ik verbaas me over het feit dat het nog zo speelt eigenlijk. We waren totaal van de kaart door het totaal ontbreken van structuur en regels. Daarbij nog wat pubertjes die de boel overschreeuwen van beide kanten. Was een deceptie maar ook een goede les.quote:We werden zwaar afgemaakt. Nee niet alles is vlekkeloos verlopen. Zo had GoT tussen de 20% en 25% meer manschappen, sloeg de spawntijd nergens op en nog een paar van die kleine dingetjes. Echter, de eindconclusie was heel simpel: Zelfs als alles eerlijk was gegaan dan waren we nog zwaar afgemaakt, wellicht iets minder hard maar we hadden nog steeds geen schijn van kans gehad. Maar goed we zijn dan ook geen clan die aan wars doenDe enige war die we kennen is "wie gaat er bier halen en wie let op de BBQ"
[..]
Schande voor de sport. Mijn collega die best diep in het professionele wielerwereldje zit (bouwt proffietsen op) beweert dat iedereen gebruikt maar dat de opsporingsdiensten een paar jaar achter lopen. Van mij mogen ze een alternatieve ronde organiseren met doping..drie doden en iedereen staat weer met zijn benen op de grond.quote:Whehe pwndZei net nog tegen Jorrit:
Wat een mongool ook zeg, dan ga je doping gebruik om iedereen kapot te rijden om achteraf te denken "ow fuck, de winnaar controleren ze op doping"
Je maakt ons nieuwsgierig..quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:47 schreef escape_nl het volgende:
Dank allen, ik hoop morgen met een goed bericht naar buitentekomen
anyway dat doorstreepte gedeelte zou mij in staat stellen die computer van 9 hoog naar beneden te tiefenquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:49 schreef RetepV het volgende:
Nou zeg...! Van het weekend ben ik op de Campzone lanparty geweest. Alles liep prima, zoals altijd. Kom ik thuis, ga ik BF2 Special Forces spelen, staat het beeld ineens om de 3 seconden eventjes stil.
What to do? Bij de gewone BF2 lijk ik er geen last van te hebben.
Hmz. Misschien gewoon probs met de internetverbinding, want nu lijkt het wel goed te werken.
klinkt easy toch... ben benieuwd naar t totaal plaatje van de BoF stie!quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:48 schreef Timminater het volgende:
klik hier om Teamspeak te joinen
iets voor in de OP ?
alleen je nickname invullen en login password natuurlijk
wie zeg dat ik me er druk om maak? ik zag alleen iets op tw en dacht laat ik dat hier ook poste. en ik vind dat hij op het punt van bof tegen noobs gelijk had. omdat ik zelf ook al constateerde dat het vaak bof tegens noobs was. dus probeer ik nu ook tegen boffers te vechten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik vraag me echt af waar we ons in godsnaam druk over maken. Deze persoon, die we op z'n zachtst gezegd toch al niet de meeste aardige persoon ter wereld vinden, ventileert al weken z'n mening. Een mening die uit niets anders dan kritiek bestaat. Z'n posts bestaan voornamelijk uit om zich heen slaan met daarbij een aardig punt. Vervolgens schittert dezelfde peroon in afwezigheid waarneer het op actie aankom, het gedeelte "hoe moet je dat dan doen". Deze persoon is ook degene die elke keer weer met negatief gezeik komt over hoe slecht het wel niets is om vervolgens wel elke keer terug te komen.
ik bne ook benieuwd naar de BOF sitequote:Op donderdag 27 juli 2006 20:55 schreef egg-bird het volgende:
[..]
klinkt easy toch... ben benieuwd naar t totaal plaatje van de BoF stie!![]()
ik was er niet bij dus ik was het nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:03 schreef jpjedi het volgende:
Inderdaad ze waren beter en daarmee basta. Ik verbaas me over het feit dat het nog zo speelt eigenlijk. We waren totaal van de kaart door het totaal ontbreken van structuur en regels. Daarbij nog wat pubertjes die de boel overschreeuwen van beide kanten. Was een deceptie maar ook een goede les.
eehm misschien een extra topic voor SF. en een stukie voor wij boffers... tja. misschien als er bijv battles komen, of als dat ooit gaat komen... verder klinkt t naar mijn mening wel standaard en dan ook goedquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:59 schreef Timminater het volgende:
forum draait nu een beetje stabiel, maar effe vraagje, moet er een forumgedeelte komen voor alleen BoF, of gewoon alles toegankelijk (evenementencommissie krijgt natuurlijk wel eigen stukje hé)
is nu zo ingedeeld, guests hebben 1 topic om voor te stellen, en 1 topic om vragen te stellen, mensen die zich registreren kunnen zoals op het oude forum bij de rest van de topics komen, alleen wil ik weten of er nog een gedeelte nodig is voor BoF alleen ?
andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom
je heb nu coop volgens mij. daarmee kan je met vrienden tegen bots spelen. dat is het enige wat erbij is gekomenquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:10 schreef preetn_BE het volgende:
ik heb iets gelezen bij de patcht 1.3 release dat er een single player campagne ging komen op pc zoals je hebt op xbox. weet er iemand meer van of heb ik dat gedroomd?
geilheid?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:20 schreef Silver_Shark het volgende:
morgen vroeg lekker half 8 beginnen In een drukkerij :| tot 4 uur.. Lekker!!!!
ik kan bijna niet slapen van van hoe zeg je dat?
We -> Meervoud, in het algemeen...quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:57 schreef staticdata het volgende:
wie zeg dat ik me er druk om maak?
ja ... ik ben 15 jaar dus ik mag toch niet zo vroeg beginnenquote:
maar je moet toegeven hij heeft toch iets bereiktquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:23 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
We -> Meervoud, in het algemeen...
nou en?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:23 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ja ... ik ben 15 jaar dus ik mag toch niet zo vroeg beginnen![]()
pfffff. toen ik 12 was stond ik om 5:30 al in de kassen te werken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:23 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ja ... ik ben 15 jaar dus ik mag toch niet zo vroeg beginnen![]()
nee joh, leer je tenminste wat werken isquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:30 schreef Silver_Shark het volgende:
kinderslavernij !
quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:30 schreef staticdata het volgende:
Vroagah!
toen de lucht nog schoon was en de seks nog vies!![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:30 schreef staticdata het volgende:
Vroagah!
Toen seks taboe was en je poep met een lange oe schreef!![]()
een paar tieten en een slaaf voor je bierquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
Eigenlijk best wel leeg weer zonder vriendin.... je mist toch een aantal dingen hoor![]()
poepsex?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
Eigenlijk best wel leeg weer zonder vriendin.... je mist toch een aantal dingen hoor![]()
idd hij moet zich schamenquote:
slokdarmneuken?quote:
Oogjes dicht, een beetje inbeelden, een beetje richten enquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
plassex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |