abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40261124
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 08:34 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

ah! wat is je rekeningnr
6798507
pi_40261176
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 08:39 schreef staticdata het volgende:

[..]

6798507
wil ik wel eerst de garantie dat het een gay server wordt, dus moeten alle BoFleden in hun strakke army suits verschijnen
pi_40261210
morguh.
pi_40261223
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 08:44 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

wil ik wel eerst de garantie dat het een gay server wordt, dus moeten alle BoFleden in hun strakke army suits verschijnen
schrijf nou maar over, bofleden kunnen alleen maar gay zijn

morguh jp
pi_40261268
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 08:29 schreef IJsmuts het volgende:
morge,

blijft natuurlijk een irri discussie, maar wat zijn die vliegmappen toch ongeloofelijk kut. dalian plant (is dat met de us carrier?) is nog wel ok, maar oman en oilfields vind ik zulke schijtmappen

hebben we niet genoeg geld voor een tweede, city maps only + SF server?
In het verleden hebben we de server een maand alleen op City maps gezet. Dit om veel bezoekers te trekken, want city maps zijn gewoon populair onder de gamers omdat je er veel punten kan scoren.
Daarna hebben we beetje bij beetje andere mappen toegevoegd om onze leden wat meer variatie te geven. Het 2de punt was we kregen steeds meer vaste bezoekers en zelfs clans kwamen langs om een paar rondjes mee te doen.

Karkand is meer een startmap om de server vol te krijgen maar we zijn nu al zo ver dat bijvoorbeeld Kubra Dam de server voltrekt.

Ja vliegmappen zijn niet bij iedereen populair maar sinds we de teamswitch aan hebben staan na elke rond is het ownen van 1 kant erg minder geworden. Elke ronde is nu anders.
En dan kom je weer op het oude punt "baserapen" maar dit wil ik nu niet behandelen.

Een tweede server is ooit oververwogen maar toch weer afgeblazen en dat komt door dat we dan een verdeling krijgen van onze clan.
We zouden dan ook nog meer admins aan moeten stellen om 2 servers te onderhouden.
Er het laatste punt is dat de andere server een ander ip adres krijgt die je eerst weer moet promoten en dergelijke en de prijzen zijn helaas niet goedkoop.
pi_40261355
Oeh ik had trouwens nog een idee. (ja heeft weer met de servermessage te maken)

misschien achter de regels "some rules to keep this a nice server" iets van By joining you agree to our server rules.

kunnen ze nooit zeggen dat ze het niet eens zijn
pi_40261403
even geen nieuwe topic maken, ik heb er 1 staan voor de nieuwe OP, anders kan ik hem later niet aanpassen, thx
pi_40261587
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 08:51 schreef escape_nl het volgende:

[..]

-goed verhaal-
dat teamswitch is idd wel ok, alleen had ik gister wel het gevoel zwaar geowned te worden door de tegenstander, waar jij met bijna de laagste rang rondliep
ik heb daar ingame nog iets over geroepen want om niet van je base af te kunnen is niet echt leuk. helemaal als je zoals ik, gewoon een beetje wil knallen.

nu als lid denk ik dat ik wel mag zeggen dat de server er staat voor ons plezier en niet om door een willekeurige puistekop met een jet gepwnd te worden.... ik zal er nog eens over gaan nadenken en dan kom ik er nog wel eens op terug.

oja, zie dit trouwens niet als een negatief postje hoor van een zeikerd, is het nl helemaal niet
pi_40261629
goed laten we dit topic ff volspammen dan kan escape zijn nieuwe topic neer gooien

escape wat vind je van de extra server message regel? ik weet dat er niet meer onder kunnen dus ergens er naast proppen?
pi_40261835
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 09:13 schreef staticdata het volgende:
goed laten we dit topic ff volspammen dan kan escape zijn nieuwe topic neer gooien

escape wat vind je van de extra server message regel? ik weet dat er niet meer onder kunnen dus ergens er naast proppen?
iets snel ergens in proppen is zoo gay
pi_40261839
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 09:11 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

dat teamswitch is idd wel ok, alleen had ik gister wel het gevoel zwaar geowned te worden door de tegenstander, waar jij met bijna de laagste rang rondliep
ik heb daar ingame nog iets over geroepen want om niet van je base af te kunnen is niet echt leuk. helemaal als je zoals ik, gewoon een beetje wil knallen.

nu als lid denk ik dat ik wel mag zeggen dat de server er staat voor ons plezier en niet om door een willekeurige puistekop met een jet gepwnd te worden.... ik zal er nog eens over gaan nadenken en dan kom ik er nog wel eens op terug.

oja, zie dit trouwens niet als een negatief postje hoor van een zeikerd, is het nl helemaal niet
Ik snap je verhaal maar om mensen die kicken die een hoge rang hebben en tegelijk erg goed zijn en jij doordoor niet van de basis af kom, dat gaat helaas niet.
Ik zou zeggen neem een bootje en probeer aan land te komen en als alle andere pogingen niet lukken, ga idle en neem een bak koffie.

In theorie is alles mogelijk maar in de praktijk (op de server) is het moeilijk om 2 bijna gelijke teams te maken. Daarom is het teamswitchen na elke ronde in het leven geroepen.
En je hebt natuurlijk nog dat de ene team op Dalian Plant erg goed is en op Mashtuur niets klaarmaakt.

Het is goed dat je reageert, want daar hebben we wat aan.
pi_40261950
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 09:25 schreef escape_nl het volgende:

[..]

Ik snap je verhaal maar om mensen die kicken die een hoge rang hebben en tegelijk erg goed zijn en jij doordoor niet van de basis af kom, dat gaat helaas niet.
Ik zou zeggen neem een bootje en probeer aan land te komen en als alle andere pogingen niet lukken, ga idle en neem een bak koffie.

In theorie is alles mogelijk maar in de praktijk (op de server) is het moeilijk om 2 bijna gelijke teams te maken. Daarom is het teamswitchen na elke ronde in het leven geroepen.
En je hebt natuurlijk nog dat de ene team op Dalian Plant erg goed is en op Mashtuur niets klaarmaakt.

Het is goed dat je reageert, want daar hebben we wat aan.
ik wil ook absoluut niet dat mensen (met een hoge rang) en die goed zijn gekicked worden hoor! zoals je al zegt is deze issue iets wat erg moeilijk op te lossen in de praktijk.
maar idle gaan met + kan gewoon? ik dacht dat er dan auto kick plaats vond? zonee is dit probleem al grotendeels opgelost
pi_40261983
nee we hebben geen auto kick
  vrijdag 28 juli 2006 @ 09:44:06 #289
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_40262194
ik was altijd van mening dat die auto kick door punk buster werd uitgevoerd. kreeg ik altijd zon melding dat ik al langer dan maar liefst 1 minuut niet actief was. ( oh noeezzzz)
  vrijdag 28 juli 2006 @ 09:44:19 #290
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_40262196
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 09:25 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

iets snel ergens in proppen is zoo gay
pi_40262218
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 08:10 schreef Mr_Baus het volgende:
mogguh!

Is het niet wat om een vliegmap als startmap te hebben? Zo kan er nog een beetje gevlogen en geoefend worden als de server gevuld moet worden.
ben ik mee eens golf of oman ofzo is wel een leuke start map
[BoF] preetn_BE
pi_40262321
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 09:46 schreef preetn_BE het volgende:

[..]

ben ik mee eens golf of oman ofzo is wel een leuke start map
Maar geen goede map om een lege server mee vol te trekken!
pi_40262375
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 09:52 schreef -chiel- het volgende:

[..]

de server waar ik op speel voor dat ik BoF lid was had die ook als startmap en die is vlugger vol dan de onze met karkan
[BoF] preetn_BE
pi_40262407
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 09:52 schreef -chiel- het volgende:

[..]

@-chiel-, check net je sig, jij bent eikel! je hebt gister mn apc gejat op het plein
pi_40262413
ik zal vanmiddag de roulatie aanpassen
pi_40262453
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 09:56 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

@-chiel-, check net je sig, jij bent eikel! je hebt gister mn apc gejat op het plein
Als je mijn enemy was dan vind ik het niet erg maar als we in hetzelfde team zaten dan SORRY!
Ik heb er zelf ook een pesthekel aan als iemand dat bij mij doet!
pi_40262505
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 09:58 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Als je mijn enemy was dan vind ik het niet erg maar als we in hetzelfde team zaten dan SORRY!
Ik heb er zelf ook een pesthekel aan als iemand dat bij mij doet!
je was de badguy
pi_40262548
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:00 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

je was de badguy
Dan hoop ik dat ik de loop ver in je reet geramd heb
pi_40262604
Van deze leden nog geen reactie

Domo[NL] (email gestuurd)
Diamond
Dr Bravo (is op vakantie)