jij begint er meequote:Op donderdag 27 juli 2006 21:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
waar gaat dit heen!
toevallig zag ik daar een uurtje geleden nog een topic over maar kan m niet meer vindenquote:
Met de slurf in de hand door de steegjes van Karkandquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
waar gaat dit heen!
Ó-manquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Met de slurf in de hand door de steegjes van Karkand
toen schepen nog van hout waren en mannen van staalquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:30 schreef staticdata het volgende:
Vroagah!
toen de lucht nog schoon was en de seks nog vies!![]()
toen je koei nog met een lange oei schreefquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:00 schreef Incolumis het volgende:
[..]
toen schepen nog van hout waren en mannen van staal
mijn rijtje pwntquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Vroegah had ik een wasbord, nu een zwemband.
De enige die een lach waard is. Alhoewel je hem wel iets aan moet passen om in het rijtje van Inco te passen:
Vroegah, toen ik een wasbord had en m'n zoontje een zwemband
Of naar mij dan. Heb nu al weekend, dus gaat morgen ff de data uit de sql halen..quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:40 schreef Timminater het volgende:
ok, forum is weer volledig werkend, iedereen kan weer regsitreren en beginnen met posten, mensen die tot de evenementencommissie behoren graag effe e-mail of PM naar mij voor morgenavond (omdat ik zaterdagochtend voor een week naar duitsland vertrek).
skins maak ik misschien morgen nog in BoF stijl.
www.bandoffokkers.nl
of
www.bandoffokker.nl/forum/
AUBquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:12 schreef Mr_Baus het volgende:
HOMOOOOOOOOOOOOOOO'S !!!!!![]()
26-07-2006 GIRO 7252041 N. Cornelisse
Bijdrage BoFkonten server -15,00 EUR
Net overgemaakt! Krijg ik nu een kusje?![]()
doneer ff 250 euro en er is geld genoeg jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:29 schreef IJsmuts het volgende:
morge,
blijft natuurlijk een irri discussie, maar wat zijn die vliegmappen toch ongeloofelijk kut. dalian plant (is dat met de us carrier?) is nog wel ok, maar oman en oilfields vind ik zulke schijtmappen![]()
hebben we niet genoeg geld voor een tweede, city maps only + SF server?![]()
ah! wat is je rekeningnrquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
doneer ff 250 euro en er is geld genoeg ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |