Geen idee, geeft het antwoord maar!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:20 schreef Aarti het volgende:
[..]
waarom wordt het woord heul hier zo vaak gebruikt?
Het maakt me ook bar weinig uit eigenlijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven dat er makkelijk 100.000 users achter jou komen valt dat best wel mee.
Heulemaal niet!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:20 schreef Aarti het volgende:
[..]
en waar smaakt het naar?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
met brood
dippen
naja ik heb dit keer gewoon gesmeert hoor anders zit er allemaal broodkruim in je bakje
Veel Apeldoorners? Alhoewel ik PhaE niet zo vaak meer zie hier.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:20 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen al lang blij zijn als ze begrijpen wat je bedoeltquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:20 schreef liefie_ het volgende:
ik haat trouwens wel orriginele smsjes verzinnen
daar ben ik potverdorie slech in
waarschijnlijk is ze allang blij wat van je te horen, ongeacht wat er in staatquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:20 schreef liefie_ het volgende:
ik haat trouwens wel orriginele smsjes verzinnen
daar ben ik potverdorie slech in
Ik typ er net 1tje voor jequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:22 schreef Aarti het volgende:
[..]
waarschijnlijk is ze allang blij wat van je te horen, ongeacht wat er in staat![]()
Tenminste, zo denk ik. Het kan me geen flikker schelen of het origineel is, als hij me smst is het al![]()
ik heb geen idee, ik ken het hele woord niet!quote:
"Schat het is uit. P.S. liefs en kusjes"quote:
Hmm... Dan gebruik ik het maar niet meerquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb geen idee, ik ken het hele woord niet!
Ik dacht dat het een beetje "oostelijk" woord was![]()
"liefs" zet ik eigenlijk nooit in een smsje.... Maar vind het een puik woordquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Schat het is uit. P.S. liefs en kusjes".
humus!quote:
duh iedereen is blij van mij te horenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:22 schreef Aarti het volgende:
[..]
waarschijnlijk is ze allang blij wat van je te horen, ongeacht wat er in staat![]()
Tenminste, zo denk ik. Het kan me geen flikker schelen of het origineel is, als hij me smst is het al![]()
Ik ben niet geschikt voor smsjes. Veel te veel de neiging om grammaticaal correcte zinnen te produceren, en dat wil niet altijd in 160 tekensquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:26 schreef jackson het volgende:
[..]
"liefs" zet ik eigenlijk nooit in een smsje.... Maar vind het een puik woord
Nee, dat is niet altijd gewenst neequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben niet geschikt voor smsjes. Veel te veel de neiging om grammaticaal correcte zinnen te produceren, en dat wil niet altijd in 160 tekens.
kijk, dat is toch lief, kusjes en zoquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Schat het is uit. P.S. liefs en kusjes".
ja maar is het zoet, zout, pittig, zurig?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
humus!
het is kikkererwten dip
maar ik heb nog nooit zo een kikkererwt op zonder iets er op of er aan maar daar zal het vast naar smaken
Een meesterlijke remix van Milo is daarvanquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:32 schreef liefie_ het volgende:
She'll turn her music on,
you won't have to think twice,
She's pure as New York snow,
She's got Bette Davis Eyes.
ik neem altijd de pittige en die is dus pittigquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja maar is het zoet, zout, pittig, zurig?
Ja ik heb het weleens zien liggen, maar twijfelde of ik het lekker zou vinden. Daarom vroeg ik het aan jouquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik neem altijd de pittige en die is dus pittig
pfoe verder is het nogal lastig te omschrijven hoor
je moet het maar eens halen ze hebben t gewoon bij de ap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |