Ik post hier en met vlagen in [BeF]quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
oh nee zo goed ben ik niet![]()
ik post eigenlijk alleen hier en in Oldbies
Je hoort wat te doen hè op je stagequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik tijdens mijn stage afgelopen periode echt extreem. 10.000 posts in 20 weken denk![]()
haha weet ik het, ik wist het tot voor kort zelf niet eensquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Wow! Jij bent een oldbie! Waarom wist ik dat niet?
Nee, voor een oldbiestatus moet je een userid onder de 5000 hebben, ik heb 6467. Nou ja, bij mijn andere user dan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:15 schreef Aarti het volgende:
[..]
haha weet ik het, ik wist het tot voor kort zelf niet eens
Wist ik veel dat niet iedereen dat forum ziet![]()
Ik ben bij Big Brother 1 hier op het forum gekomen
Ben jij ook oldbie?
7,5 vond ik mooi zatquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:15 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Je hoort wat te doen hè op je stage
Lekker... wit met citroenquote:
En vroeger in VV.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik post hier en met vlagen in [BeF]. Pak wel eens een goedemorgen topic mee en ben vaste klant in het [centrale trance topic]
![]()
Een tonic graag, ik moet nog treinenquote:
Oh okequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, voor een oldbiestatus moet je een userid onder de 5000 hebben, ik heb 6467. Nou ja, bij mijn andere user dan.
quote:
Wat perfect verklaard waarom ik geen oldbie benquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:15 schreef Aarti het volgende:
Ik ben bij Big Brother 1 hier op het forum gekomen
Dat zegt niksquote:
Dan zou ik er als enige in mogen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:17 schreef Aarti het volgende:
[..]
Oh oke
Persoonlijk vind ik dat het niet alleen van je ID moet afhangen, maar ook van je activiteit. (dan zou ik er dus niet inmogen, ik ben professioneel lurker)
hoe eet je humus, met wat?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:17 schreef liefie_ het volgende:
ik heb net lekker humus op
het leven is mooi
was dat geen liedje?
Fuck man.... ik ben heul geen oldbie of ook maar iets wat er in de buurt komt. Mijn id is teringhoog volgens mijquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, voor een oldbiestatus moet je een userid onder de 5000 hebben, ik heb 6467. Nou ja, bij mijn andere user dan.
Ja, maar voor je het weet kom je dan in hetzelfde forum als Stuart, en waar heb je dan nog een besloten forum voor?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:17 schreef Aarti het volgende:
[..]
Oh oke
Persoonlijk vind ik dat het niet alleen van je ID moet afhangen, maar ook van je activiteit. (dan zou ik er dus niet inmogen, ik ben professioneel lurker)
dan zijn we ook meteen van jou afquote:
Jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:18 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Dat zegt niks
Gewoon een beetje goed lullen wat dingen kopieren en de helft van de dag aan je pik lopen sjorren
met broodquote:
Gegeven dat er makkelijk 100.000 users achter jou komen valt dat best wel meequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Fuck man.... ik ben heul geen oldbie of ook maar iets wat er in de buurt komt. Mijn id is teringhoog volgens mij![]()
waarom wordt het woord heul hier zo vaak gebruikt?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Fuck man.... ik ben heul geen oldbie of ook maar iets wat er in de buurt komt. Mijn id is teringhoog volgens mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |