Jup, ik ook. Vanavond nog even werken na het eten en dan klaarquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:46 schreef Aarti het volgende:
ik wil ook wel naar huis ei gen lijk
Ik hoop met je mee....quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:52 schreef Aarti het volgende:
Ik hoop om 18 uur weg te kunnen, fileloos door te kunnen rijden, en om 1815 lekker met mn nichtje te spelen
hoop je mee?
dan hoop ik ook met je meequote:Op woensdag 26 juli 2006 15:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee....
Dan hoop ik rond 8uur helemaal klaar te zijn vanavond![]()
Best wel... ik schrik er zelf van eigenlijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
dan hoop ik ook met je mee![]()
wat is het vredig hier, he, zo met zn tweetjes![]()
We kunnen ook hier verder praten ipv msnquote:
Joah ik vind het primaquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:58 schreef jackson het volgende:
[..]
We kunnen ook hier verder praten ipv msn![]()
Ik zei dus dat je al veel posts had.... 38 gemiddeld is niet niksquote:
Ik tijdens mijn stage afgelopen periode echt extreem. 10.000 posts in 20 weken denkquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:05 schreef Aarti het volgende:
ik ben hard aan het postopbouwen de laatste tijd
Zeggen je niks ?quote:
Ach, posts boeien mij eigenlijk niet zoveel hoor. Ik heb echt periodes dat ik veel post en soms erg weinig. Buiten mijn stage om postte ik al 1,5jaar bijna niet. Hier en daar wat in muziek enzo maar verder nietquote:
oh nee zo goed ben ik nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik tijdens mijn stage afgelopen periode echt extreem. 10.000 posts in 20 weken denk![]()
Het is niets.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
38per dah valt best mee maar ik post als ik dat wil en hou verder het aantal niet bij ofzo
Wow! Jij bent een oldbie! Waarom wist ik dat niet?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
oh nee zo goed ben ik niet![]()
ik post eigenlijk alleen hier en in Oldbies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |