dan zouje niet meer buiten komenquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben jij 24 uur gelukkig waarschijnlijk. Was ik ook maar een vrouw...
quote:
Samuel Beckett heeft dat altijd ontkendquote:
Wat weet die er nou van...quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Samuel Beckett heeft dat altijd ontkend.
Je weet en je snapt ookquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:12 schreef Q. het volgende:
Dus.
Weinig, hij is al bijna 15 jaar dood.quote:
Je mist em ?!quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Weinig, hij is al bijna 15 jaar dood.
Ook met alle ongemakken die het meebrengt?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben jij 24 uur gelukkig waarschijnlijk. Was ik ook maar een vrouw...
Gewoon lesbisch worden, dat scheelt zeker 50% van de ongemakkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Ook met alle ongemakken die het meebrengt?
Zoals?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Ze klagen zo veel.... et zal wel geen pretje zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat klagen beschouw ik vooral als ongemak. Man zijn is in dat opzicht ook geen pretje!quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze klagen zo veel.... et zal wel geen pretje zijn![]()
Goed puntquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klagen beschouw ik vooral als ongemak. Man zijn is in dat opzicht ook geen pretje!![]()
Wist jij nou veel van auto's, motors, brommers etc?quote:
Ongesteldheid kan bijvoorbeeld best ongemakkelijk zijn, en volgens mij is zwanger zijn nou ook niet het leukste wat er is, hoewel iedereen altijd zegt van welquote:
Erecties op ongewenste tijdstippen is ook ongemakkelijk. En het erge is dat zich dat niet beperkt tot één week in de maand. En zwangerschap kan ik, net zoals jij, niet beoordelen of het wel of niet leuk is...quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Ongesteldheid kan bijvoorbeeld best ongemakkelijk zijn, en volgens mij is zwanger zijn nou ook niet het leukste wat er is, hoewel iedereen altijd zegt van wel
dat is wel een beetje vroegquote:
Koelkast moest ontdooid worden, omdat er een megaijsklomp in het vriezertje zatquote:
Ik daarna en daarvoor ook al hoorquote:Ik had om 845 koffie![]()
Over 5 minuten trouwens ook![]()
Huisvrouwquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Koelkast moest ontdooid worden, omdat er een megaijsklomp in het vriezertje zat. De koelkast was daarnaast nog nooit schoongemaakt
![]()
ben dus even daarmee bezig geweest; het glimt (bijna) weer als nieuw
[..]
Ik daarna en daarvoor ook al hoor. Koffie is een goede motor
Dat valt ook wel weer mee hoorquote:
Jup, ik ook. Vanavond nog even werken na het eten en dan klaarquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:46 schreef Aarti het volgende:
ik wil ook wel naar huis ei gen lijk
Ik hoop met je mee....quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:52 schreef Aarti het volgende:
Ik hoop om 18 uur weg te kunnen, fileloos door te kunnen rijden, en om 1815 lekker met mn nichtje te spelen
hoop je mee?
dan hoop ik ook met je meequote:Op woensdag 26 juli 2006 15:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee....
Dan hoop ik rond 8uur helemaal klaar te zijn vanavond![]()
Best wel... ik schrik er zelf van eigenlijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
dan hoop ik ook met je mee![]()
wat is het vredig hier, he, zo met zn tweetjes![]()
We kunnen ook hier verder praten ipv msnquote:
Joah ik vind het primaquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:58 schreef jackson het volgende:
[..]
We kunnen ook hier verder praten ipv msn![]()
Ik zei dus dat je al veel posts had.... 38 gemiddeld is niet niksquote:
Ik tijdens mijn stage afgelopen periode echt extreem. 10.000 posts in 20 weken denkquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:05 schreef Aarti het volgende:
ik ben hard aan het postopbouwen de laatste tijd
Zeggen je niks ?quote:
Ach, posts boeien mij eigenlijk niet zoveel hoor. Ik heb echt periodes dat ik veel post en soms erg weinig. Buiten mijn stage om postte ik al 1,5jaar bijna niet. Hier en daar wat in muziek enzo maar verder nietquote:
oh nee zo goed ben ik nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik tijdens mijn stage afgelopen periode echt extreem. 10.000 posts in 20 weken denk![]()
Het is niets.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
38per dah valt best mee maar ik post als ik dat wil en hou verder het aantal niet bij ofzo
Wow! Jij bent een oldbie! Waarom wist ik dat niet?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
oh nee zo goed ben ik niet![]()
ik post eigenlijk alleen hier en in Oldbies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |