Volleyballen denk ik....quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:31 schreef Pietklaaso het volgende:
wat doe jij op een naaktstrand?
Badmintonnen niet ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:33 schreef hemmes het volgende:
Omdat voetballen nou eenmaal een vreemd beeld geeft
Mastuberen in de trein mag niet maar bijvoorbeeld jeuk of krabben mag wel in de trein. Das toch vreemd, gezien dat beiden genot zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Omdat rukken zo ondiscreet staat.
Juist een verkapte manier om wel naar de vrouwtjes te kijken. Naaktevent1 slaat shutteltje richting de naakte vrouwtjes. Naaktevent2 doet "onschuldig" en huppelt naar de shuttel die bij de vrouwtjes ligt en zodoende kan naakteman2 alles goed bekijken. En dan slaat naakteman2 het schutteltje richting de andere vrouwtjes achtere naakteman1 enzovoortquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:43 schreef Lucille het volgende:
Het houdt je gedachten bij het badmintonnen ipv dat je de vrouwen gaat bekijken. Je kijkt immers vooral naar de shuttle en naar boven.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:32 schreef jpg97 het volgende:
Niet alleen maar badmintonnen....
Ik zie ze ook wel eens een balletje trappen hoor
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Juist een verkapte manier om wel naar de vrouwtjes te kijken. Naaktevent1 slaat shutteltje richting de naakte vrouwtjes. Naaktevent2 doet "onschuldig" en huppelt naar de shuttel die bij de vrouwtjes ligt en zodoende kan naakteman2 alles goed bekijken. En dan slaat naakteman2 het schutteltje richting de andere vrouwtjes achtere naakteman1 enzovoort![]()
Lijkt me toch meer een strandsport dan .. jongleren met kettingzagen of zo.quote:
Heb jij Bas Haring gisteren ook gezienquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:37 schreef Brembo het volgende:
[..]
Mastuberen in de trein mag niet maar bijvoorbeeld jeuk of krabben mag wel in de trein. Das toch vreemd, gezien dat beiden genot zijn.
Wat is 'ie'quote:
Henkquote:
Omdat de palen zo groot zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:09 schreef Witchfynder het volgende:
Rugby spelen op een naaktstrand is misschien ook zo'n vreemd signaal..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |