Word up. Euricentersquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:31 schreef cappp het volgende:
Euricenters![]()
Meesterlijk dat ga ik ook gebruiken.
ben jij door een kudde zwijnen opgevoed?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:36 schreef Mustard_Man het volgende:
mensen die altijd enthiousiast zijn![]()
mensen die goedemorgen zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee, juist door mensen die sochtes vroeg 'GOEDEMORGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!111111111111111' roepen terwijl ik met een kater naar de paracetamol grijp.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:38 schreef LENUS het volgende:
[..]
ben jij door een kudde zwijnen opgevoed?
Ik kan je vertellen dat 'goeiesmorreges deze morgen' erger is hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:40 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
nee, juist door mensen die sochtes vroeg 'GOEDEMORGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!111111111111111' roepen terwijl ik met een kater naar de paracetamol grijp.
of nog erger, de italiaanse versie van goedemorgen. het woord durf ik niet in de mond te nemen, trauma's heb ik eraan overgehouden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope. Tilburg, postkantoor in de Heuvelpoort.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:41 schreef Loontjah het volgende:
Klinkt alsof je hem in deurne op de post hebt gedaan, daar heb je ook zon gast...
Als jij aangetekend verstuurd zonder handtekening retour, ben jij mooi dom bezig. Je hebt dan geen bewijs dat het daadwerkelijk is aangekomen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:27 schreef Kindervriend het volgende:
"Goeiesmorregessss deze morgen!"
- "Hoi, ik zou graag deze enveloppe aangetekend versturen."
"DAT KAN! Wilt u bericht ontvangen bij ontvangst?"
- "Nee, niet nodig. Ik bel d'r achteraan."
"Oh! Maar dan vandaag niet bellen hè, haha. Dat heeft geen zin! Morgen lijkt me een goed moment!"
- "![]()
"
Op dat moment ging de medewerker "I'm dreaming of a white christmas" staan zingen.![]()
![]()
"Okay! Dan wordt het 6 euri en 40 euricenters!"
Tering! Hij zei euri en euricenters!En dat werkt bij de post, verdomme!
Leuk om te zien dat sommige mensen plezier hebben in hun lowlife baantje, maar op een snikhete dag als deze... doe dan gewoon effe relaxt en ga niet de straatartiest uithangen.
Ik durf te wedden dat ie vaak Talpa kijkt.
Ik krijg toch een track & trace code man, Adje. Welkom in den einundzwanzigsten eeuw!quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:48 schreef Integrity het volgende:
[..]
Als jij aangetekend verstuurd zonder handtekening retour, ben jij mooi dom bezig. Je hebt dan geen bewijs dat het daadwerkelijk is aangekomen.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:47 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Nope. Tilburg, postkantoor in de Heuvelpoort.
Dus mensen, u bent gewaarschuwd.
Dat is geen bewijs voor in een rechtszaal. De postbode kan het ook bij de buren aanleveren. Track en Trace zal hooguit traceerbaar zijn tot het laatste postkantoor. Of wou je zeggen dat de geadresseerden een (3S) barcode scanner hebben, zodat de aankomst bevestigd is?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:50 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ik krijg toch een track & trace code man, Adje. Welkom in den einundzwanzigsten eeuw!
De geadresseerde is Postbank NV, man. Het gaat om een cheque. Zit wel goed hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:01 schreef Integrity het volgende:
[..]
Dat is geen bewijs voor in een rechtszaal. De postbode kan het ook bij de buren aanleveren. Track en Trace zal hooguit traceerbaar zijn tot het laatste postkantoor. Of wou je zeggen dat de geadresseerden een (3S) barcode scanner hebben, zodat de aankomst bevestigd is?
Ik werk al 9 jaar bij de TPG (als bijbaan) en de laatste 4/5 jaar als medewerker businessbalie in het pakkettensorteercentrum. Wat ik je zeg zijn gewoon feiten, Adje.
caio?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:40 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
nee, juist door mensen die sochtes vroeg 'GOEDEMORGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!111111111111111' roepen terwijl ik met een kater naar de paracetamol grijp.
of nog erger, de italiaanse versie van goedemorgen. het woord durf ik niet in de mond te nemen, trauma's heb ik eraan overgehouden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anders haak je effe serieus in op m'n verhaal.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:18 schreef dutchtubby het volgende:
ja het is heel erg triest als mensen lol in hun werk hebben, want werken doe je echt niet met plezier.
werken is en straf van de regering, zodat je de belassting kunt betalen.
djeees zoek en goede phychiater als je zelf niet meer vrolijk kunt zijn, stomme negatieve neuroot.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:16 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
De geadresseerde is Postbank NV, man. Het gaat om een cheque. Zit wel goed hoor.
idd zeg, wordt tie vriendelijk geholpen is het weer niet goed.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:18 schreef dutchtubby het volgende:
ja het is heel erg triest als mensen lol in hun werk hebben, want werken doe je echt niet met plezier.
werken is en straf van de regering, zodat je de belassting kunt betalen.
djeees zoek en goede phychiater als je zelf niet meer vrolijk kunt zijn, stomme negatieve neuroot.
Leuk, een dorpsgenoot.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:41 schreef Loontjah het volgende:
Klinkt alsof je hem in deurne op de post hebt gedaan, daar heb je ook zon gast...
Dus die paar cent voor een buskaart zijn belangrijker dan het gebruik kunnen maken van je rekening? En je bent niet gediend van luchtige conversatie? Het is maar goed dat het internet bestaat, denk ik dan... Kunnen contact gestoorde individuen zoals jij ook nog aan hun trekken komen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:36 schreef VeX- het volgende:
Dat had ik gisteren bij de ABN amro. Die prutsers hadden per ongeluk mijn rekening gewist waardoor mijn ook pinpas niet meer werkte. De medewerkster was wel aardig, maar iets te informeel voor mijn standaarden. Echt zo van: 'Jaaa, dat is best vervelend voor je. Ik zou zelf ook niet weten hoe dit kan. Maar we zullen erachteraan gaan. Effe kijken. Misschien kan ik op de computer zien of er wat mis is. Want ik snap echt niet hoe dit kan."
Ja dat zal best, maar ik heb niks aan je troostende woordjes. Je hoeft me ook niet als iemand van gelijk allooi aan te spreken, want ik ben niet gediend van luchtige onnodige conversatie. Enfin, toen werd ik verzocht te wachten, omdat een "Supervisor" dan wel even kon zien wat er aan de hand was. Maar ondertussen loopt mijn buskaart wel af. Na een kwartier wachten heb ik het maar laten zitten, omdat ik anders opnieuw zou moeten stempelen. Toen ik dat meldde bij zo'n omhooggevallen bankmedewerkster, die verder ook niets kan dan mooi zitten wezen en op computerschermpjes te kijken terwijl ik meer over de financiele wereld weet dan zij ooit zal weten, bleek ik me niet eens af te hoeven melden. Idioten! Het is maar goed dat ik mijn bus wél had gehaald. Maar mijn rekening werkt nog steeds niet.
Geen van beiden. Buon giorno (door het Nederlandse volk wat de term gebruikt steevast uitgesproken als ''bon djorno''). En het is ciao en arrivederci, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:18 schreef the_jasper het volgende:
[..]
caio?
adiverderci ? (of hoe in de hel je dat ook spelt)
Buon Giorno! ofzoiets.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:18 schreef the_jasper het volgende:
[..]
caio?
![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:44 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Geen van beiden. Buon giorno (door het Nederlandse volk wat de term gebruikt steevast uitgesproken als ''bon djorno'').]En het is ciao en arrivederci, maar dat terzijde.
A piu tardi![]()
laat die mensen uit dat spaghettiland maar eens nederlandse woorden uitspreken, kun je ook lachen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:44 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Geen van beiden. Buon giorno (door het Nederlandse volk wat de term gebruikt steevast uitgesproken als ''bon djorno'').]En het is ciao en arrivederci, maar dat terzijde.
A piu tardi![]()
Ciao tutti, ook zo'n leukequote:Op woensdag 26 juli 2006 13:45 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Buon Giorno! ofzoiets.
(Spreek uit: bon dzjorno!)![]()
Grote verschil is dat Italianen alleen Nederlands proberen als ze in Nederland zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:46 schreef valek het volgende:
[..]
laat die mensen uit dat spaghettiland maar eens nederlandse woorden uitspreken, kun je ook lachen.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:36 schreef VeX- het volgende:
zo'n omhooggevallen bankmedewerkster, die verder ook niets kan dan mooi zitten wezen en op computerschermpjes te kijken terwijl ik meer over de financiele wereld weet dan zij ooit zal weten, bleek ik me niet eens af te hoeven melden. Idioten! Het is maar goed dat ik mijn bus wél had gehaald. Maar mijn rekening werkt nog steeds niet.
Ciao tutti is iets van hallo/doei allemaalquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:54 schreef Lollifant het volgende:
Tutti ken ik niet, wel Ciao bella! En Ciao piccola! en Ti amo!
Ik heb een poosje een Italiaans vriendje gehad...
Had je in Tram 2 in A'dam moeten zitten vanochtendquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:09 schreef ReneH83 het volgende:
goh dat er nog vrolijke mensen bestaan in zo'n fucked up nederland als tegenwoordig![]()
![]()
nederland is een prachtig land dat verpest wordt door mensen zoals jijquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:09 schreef ReneH83 het volgende:
goh dat er nog vrolijke mensen bestaan in zo'n fucked up nederland als tegenwoordig![]()
![]()
Heb je ook bij de tpg gewerkt?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:37 schreef fammetje het volgende:
Ik zou ook heel vrolijk zijn als ik werkte voor een voormalige overheidsinstantie waar nog steeds een enorme ambtenaarsmentaliteit heerst, zodat je elke klant HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL langzaam helpt, vooral geen haast hebt en minstens 10 minuten doet over de daaropvolgende administratieve afhandeling (het formulier in de juiste bak doen..)
Klinkt alsof je nu niet vrolijk bent. Het is tijd voor een stap in je carrièrequote:Op woensdag 26 juli 2006 14:37 schreef fammetje het volgende:
Ik zou ook heel vrolijk zijn als ik werkte voor een voormalige overheidsinstantie waar nog steeds een enorme ambtenaarsmentaliteit heerst, zodat je elke klant HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL langzaam helpt, vooral geen haast hebt en minstens 10 minuten doet over de daaropvolgende administratieve afhandeling (het formulier in de juiste bak doen..)
Het is vakantie, de scholen zijn dicht.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:50 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Klinkt alsof je nu niet vrolijk bent. Het is tijd voor een stap in je carrière.
TPG is tegenwoordig onderdeel van TNT, wat een commercieel bedrijf is. Als het dus niet goed rendeert dan gaat het mes er in.
Me dunkt overigens dat jij ook niet al te hard werkt als je onder werktijd op Fok zit te F5'en, maar dat terzijde. Tenzij je een student bent, in welk geval je zou moeten studeren.
Als jij aangetekende zendingen bij de buren aflevert, wordt het tijd voor wat bijscholingquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:01 schreef Integrity het volgende:Dat is geen bewijs voor in een rechtszaal. De postbode kan het ook bij de buren aanleveren. Track en Trace zal hooguit traceerbaar zijn tot het laatste postkantoor. Of wou je zeggen dat de geadresseerden een (3S) barcode scanner hebben, zodat de aankomst bevestigd is?
Ik werk al 9 jaar bij de TPG (als bijbaan) en de laatste 4/5 jaar als medewerker businessbalie in het pakkettensorteercentrum. Wat ik je zeg zijn gewoon feiten, Adje.
Knulletjequote:Op woensdag 26 juli 2006 14:49 schreef Tristessa het volgende:
Ach laat hem toch. Hij heeft vast bijna vakantie en is daarom zo vrolijk.
Het klinkt in ieder geval een stuk beter dan toen ik eergisteren bij de gemeente was waar zo'n kutambtenaartje mij geholpen heeft. Ik had een uittreksel van mijn geboorteregister nodig en dat knulletje heeft het gepresteerd me niet één keer aan te kijken tijdens de 'dienstverlening'. Pas op het eind toen mijn vertrek wat te lang duurde (expres gedaan) keek hij me aan, waarop ik zei "tot ziens". Alleen ik ben bang dat hij de boodschap niet begrepen heeft
.
Waar komt dit vandaan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:07 schreef fammetje het volgende:
Werk zeker niet bij de TPG, ook niet op zoek naar een andere baan en wat ik in mijn lunchpauze doe mag ik gelukkig zelf weten van de baas, vooral als ik die pas later dan normaal kan houden!
Heb je ook bij de slager, bakker of stadskantoor. Wanneer er meerdere mensen iets willen afhandelen, dan moeten ze soms even op elkaar wachten.quote:En wie is er weleens op het postkantoor geweest en was meteen aan de beurt???
Commercieel houdt in dat je winst moet maken. Dat van een postbankpasje pinnen, daar heb ik nu nog nooit van gehoord. TNT heeft verder niets meer met de postbank te maken qua bedrijfsvoering, alleen het postkantoor fungeert tevens als postbank.quote:Ik nog nooit namelijk en geef toe: die mensen zijn over het algemeen niet het snelste en wat commercieel? Je kon tot een paar maanden terug alleen met een postbankpas binnen pinnen: schandalig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Da's waar, heb je dan helemaal gelijk in dit geval. Bij gewone pakketten is het wat anders, ik haalde er ook zomaar wat bij.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:12 schreef Samcali het volgende:
[..]
Als jij aangetekende zendingen bij de buren aflevert, wordt het tijd voor wat bijscholing![]()
Je kunt altijd de handtekening opvragen bij de TPGquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:01 schreef Integrity het volgende:
[..]
Dat is geen bewijs voor in een rechtszaal. De postbode kan het ook bij de buren aanleveren. Track en Trace zal hooguit traceerbaar zijn tot het laatste postkantoor. Of wou je zeggen dat de geadresseerden een (3S) barcode scanner hebben, zodat de aankomst bevestigd is?
Ik ben nog niet 21 hoor. Rekenen is ook een vak apart.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:12 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Knulletje![]()
Je ziet er misschien uit als 41, maar je bent pas 21 hoor.![]()
Niet waar, als jij ontkent zal de verzender contact opnemen met de TPG die dan het formulier met de handtekening zal geven, anders zou aangetekend verzenden hetzelfde zijn als gewoon verzendenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:15 schreef Integrity het volgende:
[..]
Da's waar, heb je dan helemaal gelijk in dit geval. Bij gewone pakketten is het wat anders, ik haalde er ook zomaar wat bij.
Blijft natuurlijk wel staan dat, als jij aangetekend verstuurd, jij als ontvanger nog steeds kunt beweren niets ontvangen te hebben. Met een handtekening retour wordt dit al een stukje lastiger.
Ik kwam daar helemaal niet voor, maar voor het inleveren van een sollicitatiebrief. Door de incompetentie van de bankmedewerkers zit ik nu zonder rekening. Laat ze het zelf ook maar weer oplossen. En mij hoef je niet contactgestoord te noemen als je zelf 3500 posts hebt met een gemiddelde van 3 posts per dag.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:42 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Dus die paar cent voor een buskaart zijn belangrijker dan het gebruik kunnen maken van je rekening? En je bent niet gediend van luchtige conversatie? Het is maar goed dat het internet bestaat, denk ik dan... Kunnen contact gestoorde individuen zoals jij ook nog aan hun trekken komen.
Aangetekende post wordt gewoon anders verstuurd. In postzakken via Arnhem. Ik zal binnen de TPG eens navragen hoe het exact zit met aangetekenden post, vind het wel interessant en ik weet het niet exact. Ik weet dat aangetekende post uit het 'proces' wordt gehaald, wanneer de rayons dit niet al gescheiden hebben. Je betaalt dus extra voor de manier waarop de post verwerkt wordt, dus ook registratie.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:22 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Niet waar, als jij ontkent zal de verzender contact opnemen met de TPG die dan het formulier met de handtekening zal geven, anders zou aangetekend verzenden hetzelfde zijn als gewoon verzenden![]()
Ow zag ik net, nou ik geloof je.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:05 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Je kunt altijd de handtekening opvragen bij de TPGAlleen krijg je hem niet standaard thuis gestuurd, maar moet je er dan om vragen.
Im einundzwanzigsten Jahrhundertquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:50 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ik krijg toch een track & trace code man, Adje. Welkom in den einundzwanzigsten eeuw!
Boun Giornoquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:18 schreef the_jasper het volgende:
[..]
caio?
![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:27 schreef Kindervriend het volgende:
Op dat moment ging de medewerker "I'm dreaming of a white christmas" staan zingen.![]()
![]()
Ik vond je gewoon eng.. can't help it!quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:49 schreef Tristessa het volgende:
Ach laat hem toch. Hij heeft vast bijna vakantie en is daarom zo vrolijk.
Het klinkt in ieder geval een stuk beter dan toen ik eergisteren bij de gemeente was waar zo'n kutambtenaartje mij geholpen heeft. Ik had een uittreksel van mijn geboorteregister nodig en dat knulletje heeft het gepresteerd me niet één keer aan te kijken tijdens de 'dienstverlening'. Pas op het eind toen mijn vertrek wat te lang duurde (expres gedaan) keek hij me aan, waarop ik zei "tot ziens". Alleen ik ben bang dat hij de boodschap niet begrepen heeft
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |