Je maakt een grapje hoop ik?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:07 schreef valek het volgende:
Ik smeer nooit mijn boterhammen, dat doet mijn vader of moeder smorgens.![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:07 schreef valek het volgende:
Nee, is echt waar, en een vitaminepilletje met een glas water en drinkyoghurt en wat fruit liggen ook klaar.quote:
Ik ga altijd naar de allerlelijkste, die werken het snelst en hebben de kortste rij!quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:06 schreef Myst.nl het volgende:
Niet gaan zeiken dat ze lelijk zijn want dan sta je gewoon in de verkeerde rij oetlul!!
Is echt waar.quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:07 schreef valek het volgende:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:09 schreef valek het volgende:
Nee, is echt waar, en een vitaminepilletje met een glas water en drinkyoghurt en wat fruit liggen ook klaar.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:09 schreef valek het volgende:
27
Zuiver aangetrokkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:33 schreef valek het volgende:
GODVERDOMME, spuit ik de knoflooksaus die bij mij albertheijn maaltijdsalade zit ook nog op mijn zuiver aangetrokken shirtje. KUTZOOI.
Ik ben ook op en top Brabander en ik heb er echt nog nooit van gehoord. Volgens mij zeggen ze dat in West-Vlaanderen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:38 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zuiver aangetrokken.....aldaar spotte Camplo een brabander.....
Ik kan het wel, maar zolang mijn ouders dat voor mij willen doen laat ik ze dat met liefde en plezier doen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:16 schreef Urvin het volgende:
TS,27 jaren oud, die geen broodje kan smeren en dan zeiken over caissieres
Luiaardquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:19 schreef valek het volgende:
[..]
Ik kan het wel, maar zolang mijn ouders dat voor mij willen doen laat ik ze dat met liefde en plezier doen.
Ik zou gek zijn als ik het zelf zou doen.
rofl je bent 27 man..quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:19 schreef valek het volgende:
[..]
Ik kan het wel, maar zolang mijn ouders dat voor mij willen doen laat ik ze dat met liefde en plezier doen.
Ik zou gek zijn als ik het zelf zou doen.
waarom oogst je geen aardappelen en kan je daarmee een lekkere salade voor op je brood makenquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:58 schreef valek het volgende:
Woon in Deurne, zuid-oost brabant. Dus geen west vlaanderen
Ik luister niet naar mensen met zo'n avatar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:34 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
waarom oogst je geen aardappelen en kan je daarmee een lekkere salade voor op je brood maken![]()
Roep je mamma even, die trekt je wel een nieuw zuiver shirtje aan en doet dat vieze shirtje dan meteen in de was. Met een beetje geluk doet ze ook nog met een beetje spuug de opgedroogde knoflooksausrandjes van je mond afvegenquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:33 schreef valek het volgende:
GODVERDOMME, spuit ik de knoflooksaus die bij mij albertheijn maaltijdsalade zit ook nog op mijn zuiver aangetrokken shirtje. KUTZOOI.
hahaha, die zit. Kon ik verwachten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:20 schreef Samcali het volgende:
[..]
Roep je mamma even, die trekt je wel een nieuw zuiver shirtje aan en doet dat vieze shirtje dan meteen in de was. Met een beetje geluk doet ze ook nog met een beetje spuug de opgedroogde knoflooksausrandjes van je mond afvegen![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:48 schreef valek het volgende:
[..]
hahaha, die zit. Kon ik verwachten.
Ik lijk ben wel een verwend kereltje zeg.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Bij mij in de buurt heb je vooral van die jonge cassières, omdat die lekker goedkoop zijn.![]()
Hier ookquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Bij mij in de buurt heb je vooral van die jonge cassières, omdat die lekker goedkoop zijn.![]()
Wat is daar erg aan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:04 schreef MrKickass het volgende:
En ze schreeuwen ook vaak door de winkel, naja, bij 't Kruidvat dan
"Chaaantaaal, hoeveel kosten deze extera small condooms voor deze meneer hier?!!!!!"
"Die met die nopjes?!!!!"
"Neehee, met die ribboools!!"
"Dan zal ik even moeten kijken voor je, meid!!!!"
ik was 'meneer' niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |