Jumping Juniper werkt echt goed tegen vet haar bij mij. Als ik te veel gebruik krijg ik zelfs droog haar, dat is echt een wonder bij mij
![]()
Van de bars vind ik Hard trouwens het fijnst. Hoef je gelijk geen conditioner meer apart te gebruiken en het ruikt lekker.
Ik ben echt blij met Lush. Sinds ik Lush gebruik kan ik zelfs in de zomer m'n haar om de dag wassen omdat het niet meer baggervet en slap wordt, en ik ben al een jaar jeukvrij (met uitzondering van toen ik een proefje Trichomania gebruikt had dan).
Toch fijn dat je na acht jaar door je bed rollen van de jeuk merkt dat je ws. gewoon niet zo goed tegen conserveermiddelen kan, en dat geen arts of dermatoloog dat heeft kunnen bedenken
![]()
Dus daarom zal ik de eerstkomende driehonderd jaar altijd Lush shampoo blijven gebruiken... En nu ik aan Lush gewend ben kan ik ook moeilijk bodylotion of zo van andere merken gebruiken. De jeuk op m'n benen en armen was nooit zo erg, daar was ik blijkbaar aan gewend of zo. Nu niet meer, want toen ik een tijdje geleden Dove bodylotion gebruikt had dacht ik echt dat ik vlooien had.
Kruidvat is inderdaad geweldig. Kruidvat verkocht namelijk eerst de enige shampoo in acht jaar die ik kon gebruiken zonder neigingen om m'n hoofd te scalperen, en toen hebben ze 'm uit de handel gehaald, en zo ben ik erbij gekomen om Lush te gaan proberen. Dus dankjewel Kruidvat!