die hebben ze ook, overal, en dan wat voorgesneden stukken er bovenopquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:43 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja precies maar in de Kalverstraat ben ik vorig jaar geweest en daar lagen echt enorme blokken waar ze vanaf sneden. Met leuke plaatjes enzo.
Hey dat is goedquote:Op maandag 31 juli 2006 18:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hello ladies!
Ik ben blij! Vandaag de 1e versie van mijn doctoraalscriptie ingeleverd! Nu het commentaar afwachten, herschrijven en dan definitief inleveren.
Apart houden hoeft niet hoor; als je ze vóór die tijd al aan iemand kwijt kan: gewoon doen.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:41 schreef MissFrodo het volgende:
Webkim, wil je inderdaad de bonnen na 16 augustus van mij overnemen?
Laat het ajb even weten dan kan ik ze apart houden voor je.
idd. ik ben nu al een vermogen aan treinkaartjes kwijt. ik ga dat ding echt missen over een tijdjequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:12 schreef Sade het volgende:
ik wou dat mijn ov weer geldig was....
Stiekem is zo'n ov-kaart echt wel superhandig!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:15 schreef CherryLips het volgende:
idd. ik ben nu al een vermogen aan treinkaartjes kwijt. ik ga dat ding echt missen over een tijdje
P-Etra, in dat geval zijn ze voor jou, ik ga je even emailen!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:43 schreef Webkim het volgende:
[..]
Apart houden hoeft niet hoor; als je ze vóór die tijd al aan iemand kwijt kan: gewoon doen.
Hoewel dat echt afhankelijk is van waar je van houdt, geloof ik dat je met Buffy niet mis kan gaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:58 schreef bernies het volgende:
beetje aangestoken door dit forum ga ik van het weekend maar eens lush-en in Den Bosch. Wat is nou een echte aanrader om te proberen? Wat is echt een topper waar je heel blij van wordt?
Dankjewel en je hebt mail terug!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:25 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
P-Etra, in dat geval zijn ze voor jou, ik ga je even emailen!
Inderdaad! Ik heb deze ook en in 3 stukjes gesneden, waarvan de eerste nog steeds prima meegaat. Jammer is wel dat de geur minder sterk blijft hangen dan die van Honey I washed the kids.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:06 schreef CherryLips het volgende:Sandstone
is na 11 maanden op. Smelt absoluut niet dus
Honey I Washed The Kidsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:58 schreef bernies het volgende:
beetje aangestoken door dit forum ga ik van het weekend maar eens lush-en in Den Bosch. Wat is nou een echte aanrader om te proberen? Wat is echt een topper waar je heel blij van wordt?
Happy Pill, Olive Branch, Candy Fluff, HIWTK en nog veel meerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:58 schreef bernies het volgende:
Ik wil er vooral voor zorgen dat ik niet met tassen vol naar buiten kom want ik heb zo'n vermoeden dat dit wel weer eens een nieuwe verslaving kan wordenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Het ligt er maar net aan wat je lekker vindt natuurlijk
de eerste keer moet je gewoon vooral veel snuffelen om te kijken waar je van houdt qua geurenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:14 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik wil er vooral voor zorgen dat ik niet met tassen vol naar buiten kom want ik heb zo'n vermoeden dat dit wel weer eens een nieuwe verslaving kan worden![]()
Ik heb nog naar de Prince zeep gevraagd, maar die was echt al lang op volgens het meisje van de winkelquote:
Grote kans dat het een verslaving wordt. Dus kom niet over een tijdje klagen dat we je niet gewaarschuwd hebben.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:14 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik wil er vooral voor zorgen dat ik niet met tassen vol naar buiten kom want ik heb zo'n vermoeden dat dit wel weer eens een nieuwe verslaving kan worden![]()
Ik heb hetzelfde hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:33 schreef CherryLips het volgende:
ik moet wel bekennen dat ik een paar maanden geleden harder verslaafd was dan nutoen kocht ik zowat alles wat los en vast zat en dingen die achteraf toch niet zo lekker waren. Nu ga ik misschien alleen dingen vervangen ipv uitproberen
(behalve als de nieuwe zeepjes komen dan, die moeten even gekeurd worden).
Hee wat gaaf! Ik ben net terug uit Italië en ik wil best graag weer terug voor een paar weekjesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:39 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Joehoe, hier een berichtje uit het koelste huis van Rome!
We zijn hier bij vrienden van mijn vriendje en het is tutti Italiano en erg tof!
Ik ben in 3 Lushwinkels geweest
Udine (Noord-Italie).
Firenze
Rome
In Udine was het een onderdeel van een shoppingmall en ook in Rome, de meisjes waren niet echt zo heel bijzonder, maar toen ik in Firenze zei dat ik -pimp pimp pimp - hun collega was gilden ze het uit door de winkel en riepen de manager erbij die me allemaal limited zeepjes heeft gegeven, alleen in Italie en nog niet voor de klanten. Ik voelde me heel erg in een snoepwinkeltje. De volgende dag wilde ik wat dingetjes kopen omdat ze zo lief waren, maar ze gaven weer bijna alles weg... irritant!
Firenze![]()
Heel misschien ga ik de andere twee shops in Rome nog bezoeken, maar er is hier nog zoveel meer te doen!
Tot snel!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |