Lush is een levenstijl.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:26 schreef Isegrim het volgende:
Het is best lekker dat spul, maar dat jullie er1
1
7
topics over kunnen vollullen, dat vind ik toch wel verbazingwekkend.
Goed zo! 14.gif!!! Hopelijk krijg je goed commentaar, vast wel.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hello ladies!
Ik ben blij! Vandaag de 1e versie van mijn doctoraalscriptie ingeleverd! Nu het commentaar afwachten, herschrijven en dan definitief inleveren.
Wat was er mis met je brik?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:36 schreef Shirley het volgende:
[..]
Goed zo! 14.gif!!! Hopelijk krijg je goed commentaar, vast wel.
Ik ben ook blij, m'n autootje doet het weer!Lekker scheuren zometeen..eerst ff ATWT kijken.
Ooh..niks ernstigs achteraf. Hij schakelde ineens niet meer, bleek een ringetje/klemmetje/veertje weet ik veel vanaf geschoten. Allemaal geen verstand van joh..quote:Op maandag 31 juli 2006 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat was er mis met je brik?
Ik zit ook op de bank met de tv op rtl4.
Als zij niet meer wil heb ik wel interesse, mits de 10% korting ook in de winkel zelf geldt.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:41 schreef MissFrodo het volgende:
Webkim, wil je inderdaad de bonnen na 16 augustus van mij overnemen?
Laat het ajb even weten dan kan ik ze apart houden voor je.
Oooh, niks ernstigs/duurs dusquote:Op maandag 31 juli 2006 18:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ooh..niks ernstigs achteraf. Hij schakelde ineens niet meer, bleek een ringetje/klemmetje/veertje weet ik veel vanaf geschoten. Allemaal geen verstand van joh..![]()
Je bedoelt Julia "but you promised JJ" Larrabee?quote:Nog heel even offtopic: Walg jij ook zo van "trillende neusvleugels'' Julia?
Precies!quote:Op maandag 31 juli 2006 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oooh, niks ernstigs/duurs dus. Dat scheelt!
[..]
quote:Je bedoelt Julia "but you promised JJ" Larrabee?![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een grafsnol.
Ik kots haar regelmatig onder in het ATWT-topicquote:Op maandag 31 juli 2006 18:44 schreef Shirley het volgende:! Echt dat zinnetje ook hé! Overal dat kind er maar bij betrekken. Wal-ge-lijk!
Oeh, dan ga ik even dat topic zoeken. Dan hoef ik hier niemand met m'n kotsneigingen lastig te vallen.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kots haar regelmatig onder in het ATWT-topic.
De korting telt inderdaad in de winkel.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:40 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Als zij niet meer wil heb ik wel interesse, mits de 10% korting ook in de winkel zelf geldt.
Ik heb het 2 weken geleden op donderdag besteld en de week erna op zaterdag kwam het binnen, dus rond de 9 dagen ja.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:20 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik heb geen idee hoe langs het leveren duurt...
Mail is verstuurd!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:21 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
De korting telt inderdaad in de winkel.
En mocht ik niets van Webkim horen, ik wacht nog een dagje af dan mogen ze naar jou!
Stuur me anders een email.
Dan laat ik je morgenavond weten of ze naar jou toe gaan.
ja, er liggen meestal wel voorgesneden stukken zeepquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:11 schreef p-etr-a het volgende:
Leuke foto's JacMar! Is het in Nederland (buiten dan bij de Kalverstraat) ook normaal dat zeep in zulke stukjes ligt, in plaats van die grote blokken waar ze vanaf snijden?
Ja er lagen gewoon voorgesneden stukken zeepquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:11 schreef p-etr-a het volgende:
Leuke foto's JacMar! Is het in Nederland (buiten dan bij de Kalverstraat) ook normaal dat zeep in zulke stukjes ligt, in plaats van die grote blokken waar ze vanaf snijden?
Ja precies maar in de Kalverstraat ben ik vorig jaar geweest en daar lagen echt enorme blokken waar ze vanaf sneden. Met leuke plaatjes enzo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:43 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ja er lagen gewoon voorgesneden stukken zeepHet ziet er eigenlijk hetzelfde uit als de Lushwinkels in Nederland
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |