Zou kunnen!quote:Op zondag 30 juli 2006 01:59 schreef sXe het volgende:
Okay, dat kan ik nu zo niet testen, normaal gesproken doen ze het wel. Maar myspace doet erg vreemd de laatste dagen en ze zijn overgestap op andere muziekspelers. Misschien heeft het daarmee te maken.
Nee, Robijn intensief... HAHAHA....quote:Op zondag 30 juli 2006 02:05 schreef guitarist.nl het volgende:
In een keer gewoon ff 3 pagina's verder
Hoi Sally, nieuw ?
Ok trusten, je speelt ook gitaar, of ...quote:Op zondag 30 juli 2006 02:14 schreef Sally het volgende:
*ga ik dus nu maar doen.... *
Compje uit met deze warmte, net als m'n modempie...
Cya l8ter!
Altijd nog beter dan die Daisy Rock dingen. Wat speel je dan wel? (dan kunnen we je makkelijker in een hokje stoppenquote:Op zondag 30 juli 2006 10:17 schreef Apfel het volgende:
Jeetje ik mis binnen 1 dag al een heel betoog![]()
Maar... no way dat hier een Hello Kitty gitaar in huis komt![]()
Geldt niet alleen als tip voor jou, maar ook voor de andere gitaristen: wie van jullie heeft/kijkt de zender VH1 wel eens? dat is nou echt een genieale muziekzender! echt alleen maar 60/70/80/90's rock en reportages over allerlei grote bands enzo! echt heel gaaf...................quote:Op zondag 30 juli 2006 00:04 schreef Sally het volgende:
[..]
**kijkt zelden clips, hoort vaak alleen de radio enzo***
TMF / MTv / The box: tis aan mij niet besteed, zeg maar....
Nee... helemaal geen instrument (zie een eerdere post van mij)quote:Op zondag 30 juli 2006 02:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ok trusten, je speelt ook gitaar, of ...
Ga anders ff een fotoboek fixxen
quote:Op zondag 30 juli 2006 00:45 schreef Sally het volgende:
(nog) niet?!
* Sally houdt meer van 'privé en lol gescheiden houden' *
Helaas: zit hier niet in het 'standaardpakket' van de kabelluitjes...quote:Op zondag 30 juli 2006 10:49 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Geldt niet alleen als tip voor jou, maar ook voor de andere gitaristen: wie van jullie heeft/kijkt de zender VH1 wel eens? dat is nou echt een genieale muziekzender! echt alleen maar 60/70/80/90's rock en reportages over allerlei grote bands enzo! echt heel gaaf...................
Ow dus je bent lelijk.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Fobo: (copy-Paste uit F1-topic)
[..]
* Sally houdt meer van 'privé en lol gescheiden houden' *
Als je even terugleest, dan zie je dat gitaarspelende vrouwen hier veel respect genieten. Sterker nog; we zijn vooralsnog allemaal verliefd op je.quote:
LOL...quote:Op zondag 30 juli 2006 11:50 schreef Ciscus het volgende:
Zowaar vrouwen in ons topic trouwens....
Zeg, die fotoboekfascinatie van jou...quote:
oooohhh, that summer lovin'...quote:Op zondag 30 juli 2006 12:06 schreef Jorikjet het volgende:
poe kater, dood, en liefde gehad!
En dat terwijl mijn plan onfeilbaar leek....quote:Op zondag 30 juli 2006 11:56 schreef Sally het volgende:
[..]
@ Search64: *lelijk?*Hmmm, ik laat jullie maar in die waan.... Ik post gewoon liever niet zoiets persoonlijks als foto's.... Sorry
quote:Op zondag 30 juli 2006 12:14 schreef search64 het volgende:
[..]
En dat terwijl mijn plan onfeilbaar leek....![]()
Yes Baldrick, a very cunning plan.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:14 schreef search64 het volgende:
[..]
En dat terwijl mijn plan onfeilbaar leek....![]()
Mooie katquote:Op zondag 30 juli 2006 12:40 schreef ViolentGod het volgende:
OK, om de boel weer ontopic te sleuren, hier maar een fotootje van mijn amp. (en mn kat :p)
[afbeelding]
Wat een lieve katquote:Op zondag 30 juli 2006 12:40 schreef ViolentGod het volgende:
OK, om de boel weer ontopic te sleuren, hier maar een fotootje van mijn amp. (en mn kat :p)
[afbeelding]
geen idee.... ik had hem al heel lang, maar geen foto's ingezet.... misschien weet onze expert brian hetquote:
Cantrell heeft een uitstekend geluid inderdaad, alhoewel ik alleen zijn tweede soloalbum heb (en ken) vanwege gastpartijen van voormalig Queensr’chegitarist Chris DeGarmo.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:13 schreef sXe het volgende:
G&L, daar speelt Jerry Cantrell toch op? Dan zit het qua geluid sowieso wel goed lijkt me. (woehoe, ontopic enzo!)
Die van mij? Da's een Peavey Triple XXX.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:09 schreef sXe het volgende:
Da's wel een leuk setje zo!
Wat is dat eigenlijk voor top?
Ehm, is dat een beetje de Peavy Versie van de triple rectifier?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:20 schreef ViolentGod het volgende:
[..]
Die van mij? Da's een Peavey Triple XXX.
Ik ga eens even wat van hem zoeken, heb niets van hem liggen. Ben benieuwd. Al heb ik het natuurlijk wel over de goekkopere gitaren van onder de 1500 euro hč.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:13 schreef sXe het volgende:
G&L, daar speelt Jerry Cantrell toch op? Dan zit het qua geluid sowieso wel goed lijkt me. (woehoe, ontopic enzo!)
Ik hoop toch ook dat je zijn AIC platen wel kentquote:Op zondag 30 juli 2006 13:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Cantrell heeft een uitstekend geluid inderdaad, alhoewel ik alleen zijn tweede soloalbum heb (en ken) vanwege gastpartijen van voormalig Queensr’chegitarist Chris DeGarmo.
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik heb er zelf geen last van. Maar ik maak al zo'n half jaar geen deel meer uit van die band.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:20 schreef Sally het volgende:
@ ViolentGod:
Ik ben ff op je site van Hedera helix (= trouwens klimop) aant kijken, maar ik heb last van een zeer irritant iets (start.mp3) dat zich opdringt om te downen....
Iets aan te doen? Kwas erg nieuwsgierig!
Zo zou je het kunnen zien, maar volgens mij heeft de Triple Rectifier wel meer gain, hoewel ik dat niet met zekerheid kan zeggen.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:22 schreef sXe het volgende:
[..]
Ehm, is dat een beetje de Peavy Versie van de triple rectifier?
Ziet er in elk geval wel mooi uit
Dan moet je dus even wat van Alice in Chains gaan zoeken. (oeps, ik zie net dat je een basgitaar zoekt)quote:Op zondag 30 juli 2006 13:22 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik ga eens even wat van hem zoeken, heb niets van hem liggen. Ben benieuwd. Al heb ik het natuurlijk wel over de goekkopere gitaren van onder de 1500 euro hč.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |