Nice, we verwachten foto's!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:49 schreef search64 het volgende:
Hijs besteld, mijn eerste gitaar een Epiphone Les Paul Standard Plus Top in Wine Red!
Yep, dat is mijn ervaring ook. Heel comfortabel en gek genoeg is het formaat helemaal niet vervelend, eerder prettig!quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:16 schreef Cynic het volgende:
Wel even wennen, het is echt een heel anders soort gitaar, andere tremolo, alles eigenlijk.
En niet zo zwaar
Ik persoonlijk?quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:17 schreef Cynic het volgende:
Wat voor elementen zou je in zo'n ding zetten trouwens?
Ik zal het onthouden, voorlopig eerst maar eens kijken hoe de fabriekselementen het doenquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik persoonlijk?
Seymour Duncans en wel een '59 bij de hals (lekker vintage bluesy/jazzy) en een JB bij de brug (wat feller en directer/moderner!)
Ja, uiteraard...quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, voorlopig eerst maar eens kijken hoe de fabriekselementen het doen
Ja leuk, in een semi? Lijkt me niet echt geschikt...quote:
Dat lijkt me in een elektrische al geen goed ideequote:
Daar laat ik me niet over uit...quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat lijkt me in een elektrische al geen goed idee
sjiek, maar toch een licht brute uitstraling!quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:12 schreef Cynic het volgende:
Buitenfoto's van mijn nieuwe aanwinst
Straks nog even een .12 setje erop knallen en in C zetten...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, dat was ook wel een beetje het ideequote:Op woensdag 26 juli 2006 21:03 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
sjiek, maar toch een licht brute uitstraling!
Vette gitaar!, even een vraagje tussendoor hehe. hoelang spelen jullie gasten eigenlijk al ? Ik ongeveer anderhalf jaar ben nu bezig met canon rock. is wel moeilijk vooral die sweep picking stukjes moet ik een tijdje op oefenen iemand tips??? kan alleen niet meer zo lang oefenen ga morgen naar zwitserlandquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:12 schreef Cynic het volgende:
Buitenfoto's van mijn nieuwe aanwinst
Straks nog even een .12 setje erop knallen en in C zetten...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, michael wagener gebruikt hem ook voor het nieuwe skid row album en hij is er echt zeer lyrisch over. Een inputverhoging met 5db is natuurlijk wel echt een verbetering tov dynamics enzoquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:02 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Ik had eerst iets van: wat is dat nou weer voor onzin, maar toen ik die tekst las... klinkt interessant!
goede keus!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:49 schreef search64 het volgende:
Hijs besteld, mijn eerste gitaar een Epiphone Les Paul Standard Plus Top in Wine Red!
Inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |