ik moet brood hebben om tussen de middag wat te kunnen etenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:46 schreef Myst.nl het volgende:
Je hebt de hele dag nog om boodschappen te doen! Maak jezelf neit zo druk, het is toch veelste warm om met een zware boodschappentas over straat te zwengelen.
Ik leef echt met je mee... Je hebt alwel gedoucht etc.? anders zou ik gewoon ff bij je buren langsgaan en vragen voor boterhammen...quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik moet brood hebben om tussen de middag wat te kunnen eten, en ik heb trek....
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:10 schreef doppelgänger het volgende:
ik ken het maar al te goed..
boodschappen doenach tis 16:00 alle tijd.. ff op fokforum.. onderwerp over een film.. filmrecentie opzoeken.. draait ie al? www.bios.nl.. is die ene nieuwe bioscoop al af? stond webcam op bouwterrein.. webcam zoeken.. komt op webcam van oosterrijk terecht.. oh ja die skivakantie, tomtom is wel handig.. PDA recenties zoeken.. wel duur.. wat kost een kaart?.. website boekenwinkels zoeken.. kijk, dat ene boek dat ik ooit had geleend van <dinges>.. hoe zou het met haar zijn.. zoekt op hyves.nl.. niks gevonden.. ehm...... waar ben ik mee bezig!?
hoe laat is het? shit!! winkels zijn dicht..
internet sucks!zo'n gare tijdsverspilling vaak..
ik had geen zin in pizzaquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:27 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Als je een pizza had besteld had je lekker kunnen blijven zitten
ik ken ut moet ook nog steeds naar de appiequote:Op woensdag 26 juli 2006 11:44 schreef Klonk het volgende:
Kut, ik was onderweg naar de supermarkt, kom in in de huiskamer langs m'n pc, zit ik te fokken in plaats van boodschappen te doen![]()
klacht: gebrek aan zelfdiscipline
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:10 schreef doppelgänger het volgende:
ik ken het maar al te goed..
boodschappen doenach tis 16:00 alle tijd.. ff op fokforum.. onderwerp over een film.. filmrecentie opzoeken.. draait ie al? www.bios.nl.. is die ene nieuwe bioscoop al af? stond webcam op bouwterrein.. webcam zoeken.. komt op webcam van oosterrijk terecht.. oh ja die skivakantie, tomtom is wel handig.. PDA recenties zoeken.. wel duur.. wat kost een kaart?.. website boekenwinkels zoeken.. kijk, dat ene boek dat ik ooit had geleend van <dinges>.. hoe zou het met haar zijn.. zoekt op hyves.nl.. niks gevonden.. ehm...... waar ben ik mee bezig!?
hoe laat is het? shit!! winkels zijn dicht..
internet sucks!zo'n gare tijdsverspilling vaak..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |