abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42275715
quote:
Op zondag 30 juli 2006 19:35 schreef Angelcakes het volgende:
@tess1987: Kijk hier maar eens: http://www.thewhitesmilecompany.nl/

zoooo, ze hebben de prijs ook flink verlaagd zie ik, het kost nu nog maar 149 Euro voor een behandeling van de bovenkaak en onderkaak

cola drinken is geen probleem, alleen roken/wijn/koffie heeft invloed op de kleur van je tanden. Volgens de site hebben ze ook meerdere vestigingen, oa in Utrecht.
iemand hier immidels al evaring mee ? Lijkt me wel oke aangezien de prijs en als ik goed begrijp is totaal ook maar een uurtje. Maar goed wil eerst wel eens evaringen horen
pi_42276035
@master_x: waarom ga jij er niet naartoe en vertelt ons daarna over je ervaringen ? 1 moet de eerste zijn
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_42276741
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 10:50 schreef Angelcakes het volgende:
@master_x: waarom ga jij er niet naartoe en vertelt ons daarna over je ervaringen ? 1 moet de eerste zijn
haha ja kan ook, maar ben nog een beetje rond aan kijken en weet nog niet of ik het wel doe vandaar. de prijs is niet verkeerd.
pi_42277020
Ik heb een dode voortand. Dat houdt in dat de tandzenuw is afgestorven, en dat maakt je tand zwart.
Deze tand is hol van binnen, en ooit van binnenuit gebleekt. Echter, hij blijft geler dan de rest.
Nu wil ik ook graag mijn tanden laten bleken, echter ik ben dus bang dat deze ene tand niet vatbaar is voor de behandeling, en dus daarna nog geler afsteekt tegen de andere tanden....kan iemand hier iets over zeggen?
pi_42277469
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 18:11 schreef Luiaerdt het volgende:
vriend van me kreeg het gratis bij zijn tandarts
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 01:44 schreef Luiaerdt het volgende:
je kunt beter je anus laten bleken
tandenbleken is homo
Die vriend van je is dus homo?
  Vis een optie? zondag 1 oktober 2006 @ 13:38:44 #46
70532 loveli
N
pi_42278686
Mijn tandarts schatte een complete behandeling rond de 700 euro. Elders kijken loont dus.
crap in = crap out
pi_42319552
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 13:38 schreef loveli het volgende:
Mijn tandarts schatte een complete behandeling rond de 700 euro. Elders kijken loont dus.
700
pi_42381341
Ik heb mijn tanden laten bleken in Thailand. Ben toendertijd gewoon binnengelopen bij een praktijk en heb geinformeerd naar de kosten en de methode. Uiteindelijk kon het voor 80 euro daar.

De methode was echter anders dan degene die jullie beschrijven. Bij mij duurde het twee uur waarin er telkens om de zoveel minuten spul op mijn tanden werd gesmeerd waarna er een laserlamp op werd gericht. Na die twee uur was het verschil echt gigantisch groot.

De eerste twee dagen waren mijn tanden gevoelig bij het eten en drinken en werd afgeraden koffie en wijn te drinken of te roken.

De houdbaarheid van deze methode was volgens de tandarts 2 jaar. Echter, nu een half jaar later heb ik zowat mijn oude kleur weer volledig terug terwijl ik mij prima aan alle voorschriften heb gehouden...Beetje jammer dus.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 10:13:25 #49
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42381479
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:06 schreef Jeltje het volgende:
Ik heb mijn tanden laten bleken in Thailand. Ben toendertijd gewoon binnengelopen bij een praktijk en heb geinformeerd naar de kosten en de methode. Uiteindelijk kon het voor 80 euro daar.

De houdbaarheid van deze methode was volgens de tandarts 2 jaar. Echter, nu een half jaar later heb ik zowat mijn oude kleur weer volledig terug terwijl ik mij prima aan alle voorschriften heb gehouden...Beetje jammer dus.

omg

Ik sta er echt van te kijken dat het niet 2 jaar mooi is gebleven
pi_42382589
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 12:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb een dode voortand. Dat houdt in dat de tandzenuw is afgestorven, en dat maakt je tand zwart.
Deze tand is hol van binnen, en ooit van binnenuit gebleekt. Echter, hij blijft geler dan de rest.
Nu wil ik ook graag mijn tanden laten bleken, echter ik ben dus bang dat deze ene tand niet vatbaar is voor de behandeling, en dus daarna nog geler afsteekt tegen de andere tanden....kan iemand hier iets over zeggen?
Klinkt als een mooie kandidaat voor een kroon
Geintje, volgens mij kleurt die tand onder invloed van de bleekvloeistof wel degelijk bij hoor... er is niets mis met het de buitenkant en dat is waar het op inwerkt. Denk ik hoor, ik zal het vanmiddag ff navragen
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_42382680
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 11:48 schreef master_X het volgende:

[..]

haha ja kan ook, maar ben nog een beetje rond aan kijken en weet nog niet of ik het wel doe vandaar. de prijs is niet verkeerd.
De prijs is zeker niet verkeerd... alleen in Thailand is het goedkoper
Methode is volgens mij bijna hetzelfde btw als in Thailand, de bleekgel wordt op de tanden aangebracht en geactiveerd met een lamp... resultaat: instant White Smile !
pi_42394432
Whats next? Je eikel laten blauwen?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:36:58 #53
97745 Thorical
finding a way
pi_42401514
FF een horror verhaal tussendoor.
Mijn broertje haad extreem bruine tanden door medicijn gebruik.
Na het bleken bij de tandarts waren zijn tanden poreus maar wel wit.. Dus bij de tandarts er maar weer emaille plaatjes erop. Dat bleek ook geen succes te zijn. Met als gevolg dat al zijn voortanden nu stifttanden zijn.
Moraal van dit verhaal, hij heeft nu witte neptanden in zijn mond en een lege portmonee waar geen echt geld meer inzit.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:57:36 #54
142872 Elmo.
Gestolen van Zwelgje81
pi_42402298
Maar is dat tanden bleken niet iets heel agressief en kan het geen schade berokkenen?
Ja, zonder toestemming dus. O+
Kom me eens bezoeken in Sesamstraat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')