Dan loop ik dus buiten net, en dan komt vanzelf weer een vreemde gedachte. Over het bewustzijn van een vis overnemen. Of van een vogel of wat dan ook, van mijn part van een tijger of adelaar. Dan doe ik niet eens moeite om zo'n gedachte te krijgen. Van vorm veranderen ook. Zulke gedachtes springen in mijn hoofd als ik rustig ben en niet aan het jagen ben. Ik zoek niet eens erna, het komt gewoon plotseling naar binnen.
Dat komt gewoon boven drijven zo'n gedachte. En daarnaast kan ik de beurs-index bijhouden om aards bezig te zijn.
Maar zulke zaken komen vanzelf naar voren. En soms schaam ik me dan om die gedachtes maar ik moet ze alsnog kwijt. Het zijn daarbij maar gedachtes dus. Ik zit weer helemaal op een andere level. Dat gebeurt zodra ik me weer van de partij voel zoals vandaag
![]()
Dan kijk ik naar de koi's in de vijver, en denk ik van, als ik nu het bewustzijn van die vissen probeer te pakken. Om zo rustiger te worden ook. En om te leren hoe vissen denken.
![]()
Kan het dan niet laten, dan mogen mensen me voor gek verklaren maar het zit er gewoon in al 6 jaar lang ondertussen. Velen zullen denken dat ik een zonne-steek heb opgelopen voor mij komen zulke gedachtes als " normaal " over.
En ik voel me ook normaal en ik ben ook normaal. Voor zover je normaal kunt zijn.
" Mensen die beweren dat ze normaal zijn, zijn helemaal niet normaal"Dus ik ga mezelf niet als normaal zien nu
Normaal bestaat ook niet, iedereen is afwijkend van de norm. Iedereen heeft een ander DNA dus we zijn allemaal abnormaal. Waren we normaal dan zagen we hetzelfde eruit, zeiden we hetzelfde, denken we hetzelfde en doen we hetzelfde.
Juist door de verscheidenheid van de mens, is iedereen abnormaal