Hij heeft geen zin en schaamt zich voor zijn vertoning.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:54 schreef lipje het volgende:
[..]
en mijn vragen beantwoorden
vlad: waarom ga je niet mee?
Nee, jij wel?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, wel indrukwekkend.
Ben je daar wel eens binnengeweest?
sorryquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:54 schreef lipje het volgende:
[..]
en mijn vragen beantwoorden
vlad: waarom ga je niet mee?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij heeft geen zin en schaamt zich voor zijn vertoning.
Ja ik wel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, jij wel?
Ik ken zelfs geen slachthuizen. Maar ze doen vast wel wat werk achterin de slagerijen zelf, toch?
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:58 schreef vlad het volgende:
[..]
ik probeer de hele dag al lief tegen je te doen en heb tot op heden alle niet lieve opmerkingen ingeslikt, krijg ik dit
![]()
Ik viel al bijna flauw bij het bloed prikken. Ik pas.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja ik wel.
Ja daar maken ze het mooi klein enzo, maar het grote en grove hak en zaagwerk gebeurt daar.
Verrassendquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik viel al bijna flauw bij het bloed prikken. Ik pas.
dat vraag ik me nu ook eigenlijk afquote:
Het was mijn eerste keer. En ik dacht dat het om wat druppeltjes ging en niet 5 hele buisjes!quote:
Moet je eens naar de bloedbank gaanquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het was mijn eerste keer. En ik dacht dat het om wat druppeltjes ging en niet 5 hele buisjes!
En ik wist niet dat het er zo uit kon spuiten. *ril*.
je had je je de avond ervoor even flink moed ingedronken?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het was mijn eerste keer. En ik dacht dat het om wat druppeltjes ging en niet 5 hele buisjes!
En ik wist niet dat het er zo uit kon spuiten. *ril*.
Neequote:Op woensdag 26 juli 2006 14:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet je eens naar de bloedbank gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |