jeetje, ben ook ff een dag weg
![]()
goed, de schade:
1) swirl, waarvan het fruit dat erin zat niet helemaal rijp was en ik heb dus alleen het ijs opgegeten, gatver wat was die mango of wat het moest zijn ranzig
![]()
2) 1 hamburger, vriendin moest pissen bij de mac, ik had al sinds dat beetje ijs van de swirl om 12 uur en een bruine boterham met pindakaas en zure melk (koelkast stuk
![]()
) niks meer had gegeten. en de broodjes bij het bakkerijtje zaten onder de vliegen
![]()
maargoed, toen zat er bij de mac een vent z'n baby aan tafel te verschonen en toen was ik snel weer weg
![]()
3) 's avonds kip saté op in een restaurantje. goed he? jammer alleen dat er patat bij geserveerd werd
![]()
en als toetje 1 bonbon, pure chocola, omdat ik toch aan het vreten was en ik al 2 weken geen chocola meer op had, dus ach, nu mag ik weer 2 weken geen chocola. ik heb er wel lang over gedaan en ervan genoten
![]()
En wel vanaf negen uur 's ochtends tot negen uur 's avonds in touw geweest.
Morgen dus steppen
![]()
en weer opnieuw beginnen met fatsoenlijk eten. Ik heb me al een week niet gewogen, maar volgens mij heb ik alles er weer aangegeten
![]()
Als er uberhaupt al iets af was.
Maar ik heb een zwem-vriendinnetje gevonden!
![]()
Eindelijk
![]()
Trouwens, 's avonds bij het avondeten eet ik zowieso al bar weinig. Als ik naar de Mac zou gaan, had ik aan 1 hamburger en wat cola light (
![]()
) al voldoende. big macs begin ik niet eens meer aan. ik heb in dat restaurant ook lang niet alles opgegeten en ook geen toetje genomen (die bonbon was m'n toetje) en ook de patat bleef ruimschoots liggen. Ik zit gewoon echt snel vol. Ik had vanochtend aan 1 boterham ook al voldoende. Ik ben alleen niet zo slim om sneetjes te smeren om mee te nemen, dan had ik geen hamburger hoeven nemen...