ik quote: "anders kun je bijv. eens gewoon witbrood eten ipv een luxe broodje, of die Blue Bandzooi, of volkorencrackers oid."quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:47 schreef Maeghan het volgende:
Er staat toch ook juist dat je dat ook kunt eten ipv een luxe witbroodje?
Ik, in tegenstelling tot jouw schijnbaar, doe geen boodschappen op zondag, aangezien hier de winkels op die dag gesloten zijn, i.v.m. een rustdag die God ooit eens heeft ingeplanned. Dat zorgt er dus voor dat ik op maandag geen verse groentes in mijn koelkast heb nee.quote:Hoeft niet, maar blijkbaar had je ook geen verse groente in huis dan toch? Of heb je geen koelkast?
Dit vind ik inderdaad nuttig advies, maar je zegt dat ik mezelf niet voor de gek moet houden door te zeggen dat ik vol zit van groente en vlees en dat ik gewoon aardappels naar binnen moet proppen.quote:Heb ik het hier over een reep chocola gehad of zo? Heb ik ergens gezegd dat je geen appels moet eten? Sowieso lijkt een pastasalade tussendoor me geen raar advies dan, ikd roeg dit juist aan als oplossing voor een tussendoortje zodat je geen grotere maaltijd op hoeft te gaan eten en toch meer kcal binnenkrijgt en voedingsstoffen, zonder dat je iets ongezonds hoeft te eten.
Ik kom hier om advies te vragen omdat er dingen zijn die ik niet weet, zoals gezonde tussendoortjes, niet om door 1 of ander figuur de les te laten lezen over mijn onverantwoordelijke gedrag tegenover mijn portomonee. Dus dat is geen flauwe opmerking, dat is gewoon dom.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:49 schreef Maeghan het volgende:
Overigens, als BGB het zo goed weet en mijn zgn gebrek aan kennis aankaart, vraag ik me ook af waarom ze hier om tips komt vragen. Ofis dat ook heel flauw?
Idd een supermooie taille! Die zou ik absoluut benadrukken als je straks lekker mag gaan shoppen voor een nieuwe garderobe. Goed gedaan hoor!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:25 schreef Quinazoline het volgende:
Nu ik toch zo enthousiast bezig ben, maar even een 'voor' en 'nu' foto:
[afbeelding][afbeelding]
De voorfoto is ongeveer 1,5 jaar geleden genomen, en de nufoto 2 minuten geleden.
Kun je niet nu alsnog gaan sporten?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Woei, mijn pakje is binnen.![]()
Ik had dus wel kunnen gaan sporten, maar ja, je zult natuurlijk net zien dat als ik dat had gedaan het pakje 's morgens al aan was gekomen...![]()
1 1/2 uur? Wauw.. dat verdient een schouderklopje! Ik vind het echt zo knap van je hoe je telkens jezelf weer aan het sporten zet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:04 schreef Quinazoline het volgende:
Dankjulliewel voor de complimenten. Ik moest net even naar mijn stage om de dingen van een diskette naar mijzelf te mailen (laptop heeeft geen diskettedrive
) en ik ben meteen maar 1,5 uur gaan racefietsen
.
Ik doe het echt vaker niet dan wel hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:06 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
1 1/2 uur? Wauw.. dat verdient een schouderklopje! Ik vind het echt zo knap van je hoe je telkens jezelf weer aan het sporten zet.
Nee, helaas, dat was ik wel van plan, maar ik ben op zijn minst anderhalf uur bezig en mijn zus komt vanavond op bezoek, bedacht ik me net. Morgenochtend maar weer, kan ik de dag beginnen met een lesje pilates.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:05 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Kun je niet nu alsnog gaan sporten?
Ik dacht 'pakje'? Wat voor pakje had ze dan besteld? Maar het ging dus niet om een ballet-, sport-, of weet ik veel wat voor pakje, maar om een pakketje![]()
Het is wel rijk aan proteïnen, geloof ik...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:16 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Er zit opgedroogd spul-uit-het-binneste-van-een-vlieg op mijn monitor zie ik net.. Van dat gele puddingspul, maar dan opgedroogd. Dit werkt wel anti-ik-heb-trek-in-koekjes..
Beetje flauwe opmerking. Bovendien had het ook nogal kwetsend kunnen zijn als het voor mij niet al even geleden was. Ik ben daar inmiddels al bijna vier jaar vanaf, met twee kleine terugvalletjes, maar ik ben dus sindsdien twaalf kilo afgevallen. Goed, het is misschien niet veel, maar ik had nog meer aan mijn hoofd en lijnen heeft daardoor lang niet altijd een hoge prioriteit gehad bij mij.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:06 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Hmm.. eetstoornis? Dr. Phil quote : "Volgens mij houd jij jezelf een beetje voor de gek.."
Ik heb het idd niet erg duidelijk geschreven, maar ik bedoelde witbrood, blueband & volkorencrackers ipv een luxe broodje. Het gaat er in dit geval niet om dat je daarmee minder kcal binnenkrijgt, maar vooral om het feit dat je aan het witbrood van een luxe broodje gewoon niet zo veel hebt qua voedingsstoffen als aan bijv. volkorenbrood of -crackers.quote:ik quote: "anders kun je bijv. eens gewoon witbrood eten ipv een luxe broodje, of die Blue Bandzooi, of volkorencrackers oid."
witbrood i.p.v. - luze broodje - blue bandzooi - volkorencrackers
En waarom zou ik, met een calorie gebrek, iets met minder calorieen gaan eten?![]()
Niet dat je per se meer naar binnen moet proppen, maar je wijst het gelijk af met 'ik ga niet meer eten omdat het moet'. Op mij kwam dat over als 'ik doe het gewoon niet, ook al is het beter'. Maar dat zal ik verkeerd opgevat hebben.quote:Dit vind ik inderdaad nuttig advies, maar je zegt dat ik mezelf niet voor de gek moet houden door te zeggen dat ik vol zit van groente en vlees en dat ik gewoon aardappels naar binnen moet proppen.
Ja, was een stomme opmerking, ongeveer net zo stom als die ene opmerking van troel en die bovenste van jou. Stomme opmerkingen maken we blijkbaar allemaal weleens. En dat van die portemonnee, tsja... Als anderen niet voor je zorgen zul je het zelf extra goed moeten doen, dat is alles wat ik ermee bedoel.quote:Ik kom hier om advies te vragen omdat er dingen zijn die ik niet weet, zoals gezonde tussendoortjes, niet om door 1 of ander figuur de les te laten lezen over mijn onverantwoordelijke gedrag tegenover mijn portomonee. Dus dat is geen flauwe opmerking, dat is gewoon dom.
en heb je de druiven nog gevonden?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Grrr, wat ben ik een doos. Ga ik op zoek naar druiven, vind ik een aantal Fruitellasnoepjes. Drie maal raden in welk deel van het lichaam zij geeindigd zijn...![]()
Nee, wel frambozen.quote:
Kunnen jullie dit anders niet via msn of mail uitvechten. Is wat gezelliger voor dit topicquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:39 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Beetje flauwe opmerking. Bovendien had het ook nogal kwetsend kunnen zijn als het voor mij niet al even geleden was. Ik ben daar inmiddels al bijna vier jaar vanaf, met twee kleine terugvalletjes, maar ik ben dus sindsdien twaalf kilo afgevallen. Goed, het is misschien niet veel, maar ik had nog meer aan mijn hoofd en lijnen heeft daardoor lang niet altijd een hoge prioriteit gehad bij mij.
[..]
Ik heb het idd niet erg duidelijk geschreven, maar ik bedoelde witbrood, blueband & volkorencrackers ipv een luxe broodje. Het gaat er in dit geval niet om dat je daarmee minder kcal binnenkrijgt, maar vooral om het feit dat je aan het witbrood van een luxe broodje gewoon niet zo veel hebt qua voedingsstoffen als aan bijv. volkorenbrood of -crackers.
[..]
Niet dat je per se meer naar binnen moet proppen, maar je wijst het gelijk af met 'ik ga niet meer eten omdat het moet'. Op mij kwam dat over als 'ik doe het gewoon niet, ook al is het beter'. Maar dat zal ik verkeerd opgevat hebben.
[..]
Ja, was een stomme opmerking, ongeveer net zo stom als die ene opmerking van troel en die bovenste van jou. Stomme opmerkingen maken we blijkbaar allemaal weleens. En dat van die portemonnee, tsja... Als anderen niet voor je zorgen zul je het zelf extra goed moeten doen, dat is alles wat ik ermee bedoel.
Overigens, als iemand wil dat ik niet reageer ergens op, dan hoef je het maar te zeggen. In tegenstelling tot wat sommige van jullie denken zit ik hier niet om mensen 'de waarheid' op te dringen of zo. Als mijn advies/mening niet gewenst is, laat dat mij siberisch. Een kleine disclaimer 'Maeghan niet reageren' is voldoende.
Teveel zon.... Zon is goed. Mits hij goed water krijgt ('s avonds)quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik wil ook een frambozenstruik.Kan ik er eentje op mijn balkon op 6 hoog zetten, denk je?
Wordt ie niet te groot, of krijgt ie niet teveel zon(in mijn geval)?
Maar eens een struikje planten dan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:34 schreef ymme het volgende:
[..]
Teveel zon.... Zon is goed. Mits hij goed water krijgt ('s avonds)
Te groot, snoeien.
En ja, hij kan ook op een balkon. Als hij maar ergens tegen aan kan staan.
Netjes! Niks aan doen, want het gaat vanzelf langzamer, helaas.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:23 schreef djenneke het volgende:
Mijn eerste mijlpaaltje bereikt:
2 kilo eraf
Ik vrees alleen dat het nu gewoon veel te hard gaat, maar ik weet niet wat ik eraan moet doen
quote:Op zondag 30 juli 2006 13:54 schreef CherryLips het volgende:
![]()
die 61 van gisteren was een glitch in de matrix ofzo, want hij stond vanochtend gewoon weer vrolijk op 62
ik ben ook al 4 dagen niet naar de wc geweest, misschien is dat 'tik blijf redenen vinden waarom er gewoon nog helemaal niks af is
![]()
Als het droog is laat ik zo de hond wel even uitquote:Op zondag 30 juli 2006 16:16 schreef Maeghan het volgende:
Misschien helpt een stukje wandelen? Dat werkt bij mij altijd het snelst. Of pruimen of zo.
Heb mail gehad van CK dat ie m'n ind. opdr. wil bespreken. Geen cijfer erbij. Moet ik me zorgen maken, denk je?
Ik zou het iig tot voedsel beperken.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:25 schreef D.Rose het volgende:
Gisteren een dagje niet op de hometrainer gezeten, en me volgestopt met vlaai, hapjes en drankjes.
Vandaag weer vol goede moed verder.
Nu in het bezit van een blender, dus straks flink wat vers fruit in slaan.
Weet iemand een goede receptensite voor blenders, of moet ik gewoon op de gok wat er in gooien?
¤30, Marskramerquote:Op maandag 31 juli 2006 09:28 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik zou het iig tot voedsel beperken.![]()
Waar vind je eigenlijk een goede doch betaalbare blender? Wil het ook wel eens proberen!
Als je ijsblokjes zou willen toevoegen, doe je dat dan als eerste, of achteraf?quote:Op maandag 31 juli 2006 09:53 schreef wkraaij het volgende:
Niet alles in 1 keer in de blender gooien, 2 dingen bij elkaar doen en dan steeds een toevoegen en wel opletten of het lekker blijft
Zo dat heb je lang volgehouden.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:13 schreef CherryLips het volgende:
zo, heb even drie kwartier (2 afleveringen van sex & the city) op de stepper gestaan, 462 calorieën eraf. dat was de saté van gister
nog steeds niet naar de plee geweest![]()
Neequote:Op maandag 31 juli 2006 13:02 schreef Maeghan het volgende:
Ben ik de enige die hele rare taferelen ziet bij de vraag "Wat kan je allemaal met een blender?".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |