abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40270255
Hmm.. eetstoornis? Dr. Phil quote : "Volgens mij houd jij jezelf een beetje voor de gek.."
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 13:47 schreef Maeghan het volgende:

Er staat toch ook juist dat je dat ook kunt eten ipv een luxe witbroodje?
ik quote: "anders kun je bijv. eens gewoon witbrood eten ipv een luxe broodje, of die Blue Bandzooi, of volkorencrackers oid."

witbrood i.p.v. - luze broodje - blue bandzooi - volkorencrackers

En waarom zou ik, met een calorie gebrek, iets met minder calorieen gaan eten?
quote:
Hoeft niet, maar blijkbaar had je ook geen verse groente in huis dan toch? Of heb je geen koelkast?
Ik, in tegenstelling tot jouw schijnbaar, doe geen boodschappen op zondag, aangezien hier de winkels op die dag gesloten zijn, i.v.m. een rustdag die God ooit eens heeft ingeplanned. Dat zorgt er dus voor dat ik op maandag geen verse groentes in mijn koelkast heb nee.
quote:
Heb ik het hier over een reep chocola gehad of zo? Heb ik ergens gezegd dat je geen appels moet eten? Sowieso lijkt een pastasalade tussendoor me geen raar advies dan, ikd roeg dit juist aan als oplossing voor een tussendoortje zodat je geen grotere maaltijd op hoeft te gaan eten en toch meer kcal binnenkrijgt en voedingsstoffen, zonder dat je iets ongezonds hoeft te eten.
Dit vind ik inderdaad nuttig advies, maar je zegt dat ik mezelf niet voor de gek moet houden door te zeggen dat ik vol zit van groente en vlees en dat ik gewoon aardappels naar binnen moet proppen.
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 13:49 schreef Maeghan het volgende:

Overigens, als BGB het zo goed weet en mijn zgn gebrek aan kennis aankaart, vraag ik me ook af waarom ze hier om tips komt vragen. Ofis dat ook heel flauw?
Ik kom hier om advies te vragen omdat er dingen zijn die ik niet weet, zoals gezonde tussendoortjes, niet om door 1 of ander figuur de les te laten lezen over mijn onverantwoordelijke gedrag tegenover mijn portomonee. Dus dat is geen flauwe opmerking, dat is gewoon dom.
pi_40270318
Ben net terug van boodschappen en heb de verleiding weerstaan, geen lekkere dingen 'extra' gekocht.
En de komende 3 dagen kom ik er niet, dus ik kan niet gaan snacken.
zal wel balen, geen chips enzo in huis, alleen maar fruit en groente
  † In Memoriam † vrijdag 28 juli 2006 @ 14:30:33 #228
43556 miss_dynastie
pi_40271067
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:25 schreef Quinazoline het volgende:
Nu ik toch zo enthousiast bezig ben, maar even een 'voor' en 'nu' foto:
[afbeelding][afbeelding]
De voorfoto is ongeveer 1,5 jaar geleden genomen, en de nufoto 2 minuten geleden .
Idd een supermooie taille! Die zou ik absoluut benadrukken als je straks lekker mag gaan shoppen voor een nieuwe garderobe. Goed gedaan hoor!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:02:47 #229
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_40272349
Woei, mijn pakje is binnen.

Ik had dus wel kunnen gaan sporten, maar ja, je zult natuurlijk net zien dat als ik dat had gedaan het pakje 's morgens al aan was gekomen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_40272401
Dankjulliewel voor de complimenten . Ik moest net even naar mijn stage om de dingen van een diskette naar mijzelf te mailen (laptop heeeft geen diskettedrive ) en ik ben meteen maar 1,5 uur gaan racefietsen .

Ik heb zo'n drie weken geleden bij een winkel in Zeist Teva sandalen gekocht. Ik werd toen geholpen door de eigenaar (denk ik), maar toen een tennis-vrind van hem binnenkwam keurde hij mij geen blik meer waardig. Maar wel met dat tennisvrindje van hem door de winkel paraderen en over tennis en hockey en golf praten. Ook de andere verkopers hadden geen aandacht meer voor mij. Toch maar die Teva's gekocht, want ik moest en zou ze hebben en wist niks anders in de buurt waar ik ze kon kopen.
Ik had me dus voorgenomen om daar nooit meer te komen, maar toen gingen mijn Teva's stuk. Ik dus naar die winkel, Teva's opgestuurd, en net toen ik Zeist weer in reed op mijn racefiets werd ik gebeld dat ze klaar waren. Die heb ik dus meteen, in mijn zweterige fiets kleding, opgehaald. Je zag alle kak-klanten kijken maar dat maakte me lekker niks uit. Heel kinderachtig, maar eigen schuld .
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_40272444
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Woei, mijn pakje is binnen.

Ik had dus wel kunnen gaan sporten, maar ja, je zult natuurlijk net zien dat als ik dat had gedaan het pakje 's morgens al aan was gekomen...
Kun je niet nu alsnog gaan sporten?
Ik dacht 'pakje'? Wat voor pakje had ze dan besteld? Maar het ging dus niet om een ballet-, sport-, of weet ik veel wat voor pakje, maar om een pakketje
pi_40272492
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:04 schreef Quinazoline het volgende:
Dankjulliewel voor de complimenten . Ik moest net even naar mijn stage om de dingen van een diskette naar mijzelf te mailen (laptop heeeft geen diskettedrive ) en ik ben meteen maar 1,5 uur gaan racefietsen .
1 1/2 uur? Wauw.. dat verdient een schouderklopje! Ik vind het echt zo knap van je hoe je telkens jezelf weer aan het sporten zet.
pi_40272556
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:06 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

1 1/2 uur? Wauw.. dat verdient een schouderklopje! Ik vind het echt zo knap van je hoe je telkens jezelf weer aan het sporten zet.
Ik doe het echt vaker niet dan wel hoor (veel te vaak zelfs) alleen dan kom ik het niet zo trots melden .
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:08:49 #234
12913 GreatWhiteSilence
pi_40272572
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:05 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Kun je niet nu alsnog gaan sporten?
Ik dacht 'pakje'? Wat voor pakje had ze dan besteld? Maar het ging dus niet om een ballet-, sport-, of weet ik veel wat voor pakje, maar om een pakketje
Nee, helaas, dat was ik wel van plan, maar ik ben op zijn minst anderhalf uur bezig en mijn zus komt vanavond op bezoek, bedacht ik me net. Morgenochtend maar weer, kan ik de dag beginnen met een lesje pilates.

Uit mijn pakje kwam een mooie laptop
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_40272832
Er zit opgedroogd spul-uit-het-binneste-van-een-vlieg op mijn monitor zie ik net.. Van dat gele puddingspul, maar dan opgedroogd. Dit werkt wel anti-ik-heb-trek-in-koekjes..
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:17:04 #236
12913 GreatWhiteSilence
pi_40272874
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:16 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Er zit opgedroogd spul-uit-het-binneste-van-een-vlieg op mijn monitor zie ik net.. Van dat gele puddingspul, maar dan opgedroogd. Dit werkt wel anti-ik-heb-trek-in-koekjes..
Het is wel rijk aan proteïnen, geloof ik...
pi_40273204
* Quinazoline zit nu aan de druiven, als tussendoortje.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:34:49 #238
12913 GreatWhiteSilence
pi_40273525
Ow ja, die heb ik ook gekocht gisteren

* GWS gaat druiven halen
pi_40273698
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 14:06 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Hmm.. eetstoornis? Dr. Phil quote : "Volgens mij houd jij jezelf een beetje voor de gek.."
Beetje flauwe opmerking. Bovendien had het ook nogal kwetsend kunnen zijn als het voor mij niet al even geleden was. Ik ben daar inmiddels al bijna vier jaar vanaf, met twee kleine terugvalletjes, maar ik ben dus sindsdien twaalf kilo afgevallen. Goed, het is misschien niet veel, maar ik had nog meer aan mijn hoofd en lijnen heeft daardoor lang niet altijd een hoge prioriteit gehad bij mij.
quote:
ik quote: "anders kun je bijv. eens gewoon witbrood eten ipv een luxe broodje, of die Blue Bandzooi, of volkorencrackers oid."

witbrood i.p.v. - luze broodje - blue bandzooi - volkorencrackers

En waarom zou ik, met een calorie gebrek, iets met minder calorieen gaan eten?
Ik heb het idd niet erg duidelijk geschreven, maar ik bedoelde witbrood, blueband & volkorencrackers ipv een luxe broodje. Het gaat er in dit geval niet om dat je daarmee minder kcal binnenkrijgt, maar vooral om het feit dat je aan het witbrood van een luxe broodje gewoon niet zo veel hebt qua voedingsstoffen als aan bijv. volkorenbrood of -crackers.
quote:
Dit vind ik inderdaad nuttig advies, maar je zegt dat ik mezelf niet voor de gek moet houden door te zeggen dat ik vol zit van groente en vlees en dat ik gewoon aardappels naar binnen moet proppen.
Niet dat je per se meer naar binnen moet proppen, maar je wijst het gelijk af met 'ik ga niet meer eten omdat het moet'. Op mij kwam dat over als 'ik doe het gewoon niet, ook al is het beter'. Maar dat zal ik verkeerd opgevat hebben.
quote:
Ik kom hier om advies te vragen omdat er dingen zijn die ik niet weet, zoals gezonde tussendoortjes, niet om door 1 of ander figuur de les te laten lezen over mijn onverantwoordelijke gedrag tegenover mijn portomonee. Dus dat is geen flauwe opmerking, dat is gewoon dom.
Ja, was een stomme opmerking, ongeveer net zo stom als die ene opmerking van troel en die bovenste van jou. Stomme opmerkingen maken we blijkbaar allemaal weleens. En dat van die portemonnee, tsja... Als anderen niet voor je zorgen zul je het zelf extra goed moeten doen, dat is alles wat ik ermee bedoel.

Overigens, als iemand wil dat ik niet reageer ergens op, dan hoef je het maar te zeggen. In tegenstelling tot wat sommige van jullie denken zit ik hier niet om mensen 'de waarheid' op te dringen of zo. Als mijn advies/mening niet gewenst is, laat dat mij siberisch. Een kleine disclaimer 'Maeghan niet reageren' is voldoende.
Sanity is (not) statistical
pi_40274045
Van mij mag je best reageren Maeghan, alleen ik begin die discussie tussen jou en BGB onderhand een beetje zat te worden, verpest de boel een beetje dat gezeik tussen jullie 2

Quinazoline, wat ben jij goed bezig zeg
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:17:41 #241
12913 GreatWhiteSilence
pi_40275013
Grrr, wat ben ik een doos. Ga ik op zoek naar druiven, vind ik een aantal Fruitellasnoepjes. Drie maal raden in welk deel van het lichaam zij geeindigd zijn...
pi_40275042
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Grrr, wat ben ik een doos. Ga ik op zoek naar druiven, vind ik een aantal Fruitellasnoepjes. Drie maal raden in welk deel van het lichaam zij geeindigd zijn...
en heb je de druiven nog gevonden?
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:20:59 #243
12913 GreatWhiteSilence
pi_40275127
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

en heb je de druiven nog gevonden?
Nee, wel frambozen.
pi_40275474
Ik heb net ook wat frambozen op (uit eigen tuin) heerlijk.
Dit is het eerste jaar dat er frambozen aan de struik zitten, vorig jaar geplant. Zo lekker. En zo veel
pi_40275498
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:39 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Beetje flauwe opmerking. Bovendien had het ook nogal kwetsend kunnen zijn als het voor mij niet al even geleden was. Ik ben daar inmiddels al bijna vier jaar vanaf, met twee kleine terugvalletjes, maar ik ben dus sindsdien twaalf kilo afgevallen. Goed, het is misschien niet veel, maar ik had nog meer aan mijn hoofd en lijnen heeft daardoor lang niet altijd een hoge prioriteit gehad bij mij.
[..]

Ik heb het idd niet erg duidelijk geschreven, maar ik bedoelde witbrood, blueband & volkorencrackers ipv een luxe broodje. Het gaat er in dit geval niet om dat je daarmee minder kcal binnenkrijgt, maar vooral om het feit dat je aan het witbrood van een luxe broodje gewoon niet zo veel hebt qua voedingsstoffen als aan bijv. volkorenbrood of -crackers.
[..]

Niet dat je per se meer naar binnen moet proppen, maar je wijst het gelijk af met 'ik ga niet meer eten omdat het moet'. Op mij kwam dat over als 'ik doe het gewoon niet, ook al is het beter'. Maar dat zal ik verkeerd opgevat hebben.
[..]

Ja, was een stomme opmerking, ongeveer net zo stom als die ene opmerking van troel en die bovenste van jou. Stomme opmerkingen maken we blijkbaar allemaal weleens. En dat van die portemonnee, tsja... Als anderen niet voor je zorgen zul je het zelf extra goed moeten doen, dat is alles wat ik ermee bedoel.

Overigens, als iemand wil dat ik niet reageer ergens op, dan hoef je het maar te zeggen. In tegenstelling tot wat sommige van jullie denken zit ik hier niet om mensen 'de waarheid' op te dringen of zo. Als mijn advies/mening niet gewenst is, laat dat mij siberisch. Een kleine disclaimer 'Maeghan niet reageren' is voldoende.
Kunnen jullie dit anders niet via msn of mail uitvechten. Is wat gezelliger voor dit topic
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:32:23 #246
12913 GreatWhiteSilence
pi_40275539
Ik wil ook een frambozenstruik. Kan ik er eentje op mijn balkon op 6 hoog zetten, denk je?
Wordt ie niet te groot, of krijgt ie niet teveel zon(in mijn geval)?
pi_40275606
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik wil ook een frambozenstruik. Kan ik er eentje op mijn balkon op 6 hoog zetten, denk je?
Wordt ie niet te groot, of krijgt ie niet teveel zon(in mijn geval)?
Teveel zon.... Zon is goed. Mits hij goed water krijgt ('s avonds)
Te groot, snoeien.
En ja, hij kan ook op een balkon. Als hij maar ergens tegen aan kan staan.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:40:56 #248
12913 GreatWhiteSilence
pi_40275838
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:34 schreef ymme het volgende:

[..]

Teveel zon.... Zon is goed. Mits hij goed water krijgt ('s avonds)
Te groot, snoeien.
En ja, hij kan ook op een balkon. Als hij maar ergens tegen aan kan staan.
Maar eens een struikje planten dan.
pi_40275959
Hij doet het alleen wel het beste in de volle grond. Dus het is ff afwachten hoe hij het bij jouw gaat doen. Niet geschoten is altijd mis
pi_40276104
Ymme, je hebt helemaal gelijk, maar ik lees net dat ik Meaghan kan vragen niet op mij te reageren, dus bij deze, Maeghan.

Excuses voor de rest hier in dit topic vor het tijelijk verpesten van de sfeer.

De werkdag is weer om, het is weekend, dus ik ben weer blij. Heel veel succes iedereen met het op eten letten van het weekend.
pi_40276221
Ik wilde net een hoop groente uit het vriesvak halen, maar tis duidelijk dat het vriesvak niet goed genoeg is spullen lang bevroren te houden. Heel veel ijs in de zak, en een bedorven groente lucht. Ik heb de vis die ik in de vriezer had ook maar weggegooid en ga nu maar ff naar de winkel op iets anders te halen.

Zijn er nog suggesties?
  vrijdag 28 juli 2006 @ 17:41:29 #252
12913 GreatWhiteSilence
pi_40277567
Hehe, ik ga morgen BBQen bij mijn ouders. Gelukkig ben ik als enige vegetariër, dus er wordt altijd net voldoende voor mij gemaakt. Te veel eten zal er voor mij niet bij zijn...
pi_40286295
jeetje, ben ook ff een dag weg
goed, de schade:
1) swirl, waarvan het fruit dat erin zat niet helemaal rijp was en ik heb dus alleen het ijs opgegeten, gatver wat was die mango of wat het moest zijn ranzig
2) 1 hamburger, vriendin moest pissen bij de mac, ik had al sinds dat beetje ijs van de swirl om 12 uur en een bruine boterham met pindakaas en zure melk (koelkast stuk ) niks meer had gegeten. en de broodjes bij het bakkerijtje zaten onder de vliegen maargoed, toen zat er bij de mac een vent z'n baby aan tafel te verschonen en toen was ik snel weer weg
3) 's avonds kip saté op in een restaurantje. goed he? jammer alleen dat er patat bij geserveerd werd en als toetje 1 bonbon, pure chocola, omdat ik toch aan het vreten was en ik al 2 weken geen chocola meer op had, dus ach, nu mag ik weer 2 weken geen chocola. ik heb er wel lang over gedaan en ervan genoten

En wel vanaf negen uur 's ochtends tot negen uur 's avonds in touw geweest.
Morgen dus steppen en weer opnieuw beginnen met fatsoenlijk eten. Ik heb me al een week niet gewogen, maar volgens mij heb ik alles er weer aangegeten Als er uberhaupt al iets af was.
Maar ik heb een zwem-vriendinnetje gevonden! Eindelijk

Trouwens, 's avonds bij het avondeten eet ik zowieso al bar weinig. Als ik naar de Mac zou gaan, had ik aan 1 hamburger en wat cola light ( ) al voldoende. big macs begin ik niet eens meer aan. ik heb in dat restaurant ook lang niet alles opgegeten en ook geen toetje genomen (die bonbon was m'n toetje) en ook de patat bleef ruimschoots liggen. Ik zit gewoon echt snel vol. Ik had vanochtend aan 1 boterham ook al voldoende. Ik ben alleen niet zo slim om sneetjes te smeren om mee te nemen, dan had ik geen hamburger hoeven nemen...
Tap tap tap
pi_40286354
Op zich wel handig als je snel vol zit Maarre, waarom nam je niet gewoon een salade bij de MAC ipv een hamburger? En mooi dat je een zwem-vriendinnetje hebt gevonden
pi_40286471
een salade, man, dan zit ik propvol. het was kwart voor vijf, m'n vriendin had nog geen honger, dus het was gewoon niet handig om al een hele maaltijd naar binnen te werken. En de Fruit & Yoghurts waren op, gebeurt wel vaker. Volgens mij ben ik de enige die die dingen eet.
Tap tap tap
  zaterdag 29 juli 2006 @ 01:54:20 #256
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_40290028
81,7 kg

het moet minder, maar de laatste weken gaat het minder snel dan gedacht... Best lang op 83 kg blijven steken... Nu gaat het weer de goeie kant op
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_40292162
hier gaat het eindelijk weer de goeie kant op

53,7, oftewel 0,5 kg afgevallen van de week

tis niet veel, maar het is iig iets

Tot over 3 weken
pi_40293583
Fijne vakantie Sylvana!

Ik ben vandaag weer goed begonnen. Ontbeten met yoghurt met muesli en heb net een abrikoos op. Nu even thee zetten en aan de slag met mijn verslag. Het gaat helemaal goedkomen vandaag .
  zaterdag 29 juli 2006 @ 11:51:00 #259
12913 GreatWhiteSilence
pi_40294529
Prettige vakantie.

Ik ben lekker gezond begonnen vandaag, met pruimen. Ben nu bezig met tomaten en ik heb ook een handje dry roasted pinda's op. En een schaaltje yoghurt.

Ben alvast aan het balansen voor de BBQ vannavond...
pi_40295017
ik ben net wakker
Tap tap tap
  zaterdag 29 juli 2006 @ 12:17:45 #261
12913 GreatWhiteSilence
pi_40295037
Slaapkop Maar als je slaapt eet je tenminste niet. Meestal dan...
pi_40295079
spinnen
Tap tap tap
  zaterdag 29 juli 2006 @ 13:26:42 #263
12913 GreatWhiteSilence
pi_40296261
Welnee, dat is een urban legend. Je denkt toch niet dat een spin zo dom is in de buurt van iets te kruipen waar adem uitkomt. Alles is immers een potentiel gevaar, en zeker iets dat longen heeft...
pi_40297151
dat hoop ik dan maar

ik had me trouwens al een week niet gewogen, dus ik dacht voor het douchen net; ik waag het erop... 1 kilo afgevallen
Ik geloofde het niet, dus ik probeerde het na het douchen nog een keer... stond ie gewoon weer op de 62 er zal wel geen kilo water in m'n haar gezeten hebben, dus het schiet niet op
Tap tap tap
pi_40299269
Ik heb ergens opgevangen dat rijstzoutjes minder slecht/vet zouden zijn dan chips, maar ook dat dat niet voor alle soorten rijstzoutjes geldt. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat die bollen met pinda's erin echt niet minder vet zijn dan bijvoorbeeld tijgernootjes. Weet iemand toevallig welke rijstzoutjes dan wel minder vet zijn?

Dat is niet fijn trouwens, CL, daarom weeg ik altijd op hetzelfde moment en ga ik er niet later op de dag nog een keer op staan. Dan heb je dat probleem niet.
pi_40302494
@CherryLips: dat heb ik ook altijd na het douchen, dat ik een kilo zwaarder weeg. Nu heb ik wel vrij lang haar, maar ook weer niet zoveel dat er een kilo water in past.
Maar misschien neemt de huid ook wel water op?
Ik neem altijd het gewicht vóór het douchen.

En voor vandaag zit mijn 2 uur beweging er al weer op. De afgelopen 3 dagen is me dat al gelukt.

Nu alleen geen drop meer kopen

En mijn heeft chips gekocht Maar gelukkig ook voor mij een halve kilo kersen en een halve kilo rode bessen. Die kan ik dan opeten als hij chips eet.
Gelukkig heeft ie wel een chipssoort gekocht die ik niet zo lekker vind.

En morgen bbq-en met de familie. Bij ons thuis, dus ik heb een beetje kunnen bepalen wat er allemaal gekocht is.
pi_40303617
kak, m'n aardbeien zijn helemaal ranzig. stomme koelkast

maar als ik morgen voor het douchen weer 61 week bereken ik dat gewoon als 1 kilo afgevallen
Tap tap tap
pi_40307560
. Nu zit ik al een aantal dagen te werken aan dat verslag. Vriendje in Italie, andere vrienden aan het werk of op vakantie, ouders op vakantie etc. Het verslag schiet niet op en ik baal. Voel me ineens heel rot en alleen en heb buikpijn. Ik denk dat ik maar ga douchen en slapen ofzo.

Het komt vast wel weer goed, maar nu zit ik er gewoon doorheen. Voor mijn verslag heb ik nog niet meer op papier dan een aantal dagen geleden. Tzit wel duidelijker in mijn hoofd, maar concreet lijkt het wel of ik niks voor elkaar heb gekregen.
pi_40307856
Succes met je verslag dan, gaat heus wel lukken hoor Even een goede nachtrust en dan komen de woorden vanzelf wel.
Ik heb nou nog steeds niet op de weegschaal gestaan, dus weet nog steeds niet hoe erg de 'schade' is. Wil eerst nog een paar daagjes rustig aan doen met eten want gister ben ik ook al voor een swirl gegaan en weet ik het allemaal.. vandaag gewoon alleen brood en yoghurt gegeten. Vanaf morgen of overmorgen weer sporten, dan ga ik hopelijk weer iets beter in mn vel zitten, voel me nu een beetje plofferig ofzo.
pi_40308121
Ik weet niet wat het is. Heb vanavond juist een groot bord avondeten gehad: flink veel groente, wat minder pasta en een tartaartje. Daarna nog een ananas-vanilleyoghurtsmoothie. Misschien zit ik daar gewoon wel zo vol van (mijn buik is helemaal dik, ook het bovenste stuk, maar dan met een hele rare smalle vorm) dat ik daar misselijk van ben ofzo.
Weetikveel, ik ga in ieder geval slapen. Als ik die twee vliegen en die mug dood heb. Bahbahbah.

pi_40309364
Quinazoline
pi_40318807
Mijn eerste mijlpaaltje bereikt:

2 kilo eraf

Ik vrees alleen dat het nu gewoon veel te hard gaat, maar ik weet niet wat ik eraan moet doen
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zondag 30 juli 2006 @ 13:54:42 #273
62419 CherryLips
chocoholic
pi_40321262

die 61 van gisteren was een glitch in de matrix ofzo, want hij stond vanochtend gewoon weer vrolijk op 62
ik ben ook al 4 dagen niet naar de wc geweest, misschien is dat 't ik blijf redenen vinden waarom er gewoon nog helemaal niks af is
Tap tap tap
pi_40323842
quote:
Op zondag 30 juli 2006 12:23 schreef djenneke het volgende:
Mijn eerste mijlpaaltje bereikt:

2 kilo eraf

Ik vrees alleen dat het nu gewoon veel te hard gaat, maar ik weet niet wat ik eraan moet doen
Netjes! Niks aan doen, want het gaat vanzelf langzamer, helaas.

Ik ben vandaag weer stug aan het doorwerken. Slapen heeft me wel goed gedaan geloof ik, niet meer misselijk. Kheb afgesproken dat ik vanavond al naar de ouders van mijn vriend toe ga, dus dan zie/spreek ik ook weer wat mensen.

Ik vroeg me af of ik nu beter aan het eten ben (met tussendoortjes enzo) want ik vind het heel raar om meer te gaan eten. Ben bang dat ik weer ga aankomen enzo. Hoelang duurt dat ongeveer voor je weer gaat afvallen als je meer gaat eten?

Kheb nu het volgende op:

• Ontbijt (9.30) : yoghurt met muesli
  • Tussendoor (11.00): 2 abrikozen
  • Lunch (12.00) : 5 volkorencrackers met komkommer, waarvan 1tje met een beetje kaas en 2 met een plakje grillworst
  • Tussendoor: 2 abrikozen(13.00), smoothie van yoghurt en ananas (verder geen suiker ed erin gedaan)(14.30) en wil nu een cupasoupje pakken.
  • Voor vanavond heb ik kipfilet, rijst en roerbakgroenten in een sausje op het menu staan.

Wat zou ik hier nog anders aan kunnen doen? Iets van sultanas ofzo als tussendoortje, om wat meer vezels binnen te krijgen haal ik liever niet in huis, want die eet ik dan altijd meteen op.

En tussendoor drink ik veel water want ik krijg de fles lessini-light aanmaaklimonade niet open .
    quote:
    Op zondag 30 juli 2006 13:54 schreef CherryLips het volgende:

die 61 van gisteren was een glitch in de matrix ofzo, want hij stond vanochtend gewoon weer vrolijk op 62
    ik ben ook al 4 dagen niet naar de wc geweest, misschien is dat 't ik blijf redenen vinden waarom er gewoon nog helemaal niks af is

4 dagen niet naar de wc, dan zou ik ook veel zwaarder zijn hoor, maar misschien is dat persoonlijk. Voel je je dan niet vervelend?
  • Everything which is not impossible, will eventually happen
      zondag 30 juli 2006 @ 15:58:52 #275
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_40324335
    ik voel me niet heel erg tof nee
    Tap tap tap
      zondag 30 juli 2006 @ 16:01:54 #276
    12913 GreatWhiteSilence
    pi_40324407
    Neem een hap olie. Niet erg best voor de lijn, maar misschien maakt het wat los daar beneden?
      zondag 30 juli 2006 @ 16:15:42 #277
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_40324778
    het komt meestal vanzelf wel weer los, meestal op momenten dat ik echt niet kan
    Tap tap tap
    pi_40324800
    Misschien helpt een stukje wandelen? Dat werkt bij mij altijd het snelst. Of pruimen of zo.

Heb mail gehad van CK dat ie m'n ind. opdr. wil bespreken. Geen cijfer erbij. Moet ik me zorgen maken, denk je?
      zondag 30 juli 2006 @ 16:40:55 #279
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_40325469
    quote:
    Op zondag 30 juli 2006 16:16 schreef Maeghan het volgende:
    Misschien helpt een stukje wandelen? Dat werkt bij mij altijd het snelst. Of pruimen of zo.

Heb mail gehad van CK dat ie m'n ind. opdr. wil bespreken. Geen cijfer erbij. Moet ik me zorgen maken, denk je?
    Als het droog is laat ik zo de hond wel even uit

geen idee, ik moet de mijne nog inleveren... maar hij wilde met iedereen toch nog een eindgesprek? daar wacht ie maar even mee tot m'n OV weer geldg is
    Tap tap tap
      zondag 30 juli 2006 @ 20:06:28 #280
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_40330992
    uit chagrijnigheid van die ene rare kilo van gister heb ik een beetje veel satésaus op... whoops...
    Tap tap tap
      zondag 30 juli 2006 @ 20:12:07 #281
    12913 GreatWhiteSilence
    pi_40331174
    Dat helpt ook echt met afvallen, lekker veel satésaus...
    pi_40331334
    Misschien laxeert het wel
      zondag 30 juli 2006 @ 20:26:08 #283
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_40331557
    het zou er in dezelfde vorm weer uitkomen dan
    Tap tap tap
    pi_40331606
    Ik ga slank de zomer uit! Ik eet haast niks met dit warme weer! Ik drink wel omeunig veel!
    Noot noot.
      zondag 30 juli 2006 @ 20:29:21 #285
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_40331674
    ik merk wel dat nu het is afgekoeld is ik nog meer de vreetziekte krijg dan anders
    Tap tap tap
      zondag 30 juli 2006 @ 20:36:19 #286
    12913 GreatWhiteSilence
    pi_40331904
    Nou ja, als de eetmeter gelijk heeft en ik alles goed heb ingevuld, zat ik vandaag rond de 1700 Kcal. Toch wel netjes.

Ik ken wel een paar tussendoortjes die ik moet vervangen zie ik inmiddels wel. Dat zijn repen waarvan ik zo een aantal naar binnen kan werken, maar toch 130 Kcal per stuk zijn en qua voedingswaarde niet echt gewicht in de schaal leggen. Die kan ik beter vervangen door een appel ofzo.
      zondag 30 juli 2006 @ 22:10:39 #287
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_40334985
    ik doe dus niet aan tussendoortjes. vandaag ontbeten met 2 schaaltjes cruesli (nouja, ontbeten, was om half 12 wakker), toen om 4 uur ofzo een schaaltje aardbeien (zonder suiker ) en dus avondeten met een ebetje veel satésaus erbij gekwakt om m'n kroepoek in te dopen verder aten we nasi met als toetje wederom aardbeien. en ik heb ice tea op, drie glazen ofzo, dus dat tikt ook wel aan, want m'n ouders hebben weer lipton meegenomen ipv pickwick, en om het nou door de gootsteen te spoelen is ook zonde.
    morgen pak ik weer de waterkan erbij als ik aan de slag moet.
    Tap tap tap
      Moderator maandag 31 juli 2006 @ 09:25:16 #288
    18653 crew  D.
    pi_40343907
    Gisteren een dagje niet op de hometrainer gezeten, en me volgestopt met vlaai, hapjes en drankjes.
    Vandaag weer vol goede moed verder.

Nu in het bezit van een blender, dus straks flink wat vers fruit in slaan.
    Weet iemand een goede receptensite voor blenders, of moet ik gewoon op de gok wat er in gooien?
      maandag 31 juli 2006 @ 09:28:48 #289
    17316 Nugget
    Pas de poulet
    pi_40343971
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 09:25 schreef D.Rose het volgende:
    Gisteren een dagje niet op de hometrainer gezeten, en me volgestopt met vlaai, hapjes en drankjes.
    Vandaag weer vol goede moed verder.

Nu in het bezit van een blender, dus straks flink wat vers fruit in slaan.
    Weet iemand een goede receptensite voor blenders, of moet ik gewoon op de gok wat er in gooien?
    Ik zou het iig tot voedsel beperken.

Waar vind je eigenlijk een goede doch betaalbare blender? Wil het ook wel eens proberen!
      Moderator maandag 31 juli 2006 @ 09:42:08 #290
    18653 crew  D.
    pi_40344190
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 09:28 schreef Nugget het volgende:

[..]

Ik zou het iig tot voedsel beperken.

Waar vind je eigenlijk een goede doch betaalbare blender? Wil het ook wel eens proberen!
    ¤30, Marskramer
    pi_40344394
    Niet alles in 1 keer in de blender gooien, 2 dingen bij elkaar doen en dan steeds een toevoegen en wel opletten of het lekker blijft

Deze week ga ik maar weer eens veel sporten, het weer is er uitstekend voor.
    De bbq van gisteren moet er niet aankomen.
    Vanochtend ben ik al vanaf half 9 bezig met het huis schoonmaken, goed begin dus. En vanmiddag ga ik naar de ikea fietsen, das al gauw een uurtje dus ik kom wel aan mijn beweging vandaag

@quinazoline: ik eet ook elke dag tussendoortjes en ik kom er in elk geval niet van aan. Je kan ook denken aan volkoren ontbijtkoek. Zitten ook veel vezels in. Zelf eet ik ook veel fruit en groente tussendoor.
      maandag 31 juli 2006 @ 10:01:06 #292
    17316 Nugget
    Pas de poulet
      Moderator maandag 31 juli 2006 @ 10:18:53 #293
    18653 crew  D.
    pi_40344926
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 09:53 schreef wkraaij het volgende:
    Niet alles in 1 keer in de blender gooien, 2 dingen bij elkaar doen en dan steeds een toevoegen en wel opletten of het lekker blijft
    Als je ijsblokjes zou willen toevoegen, doe je dat dan als eerste, of achteraf?
      Moderator maandag 31 juli 2006 @ 10:21:27 #294
    18653 crew  D.
    pi_40344988
    quote:
    Dank je

Daar staan wel een paar bruikbare tips bij denk ik
    pi_40348179
    Nieuwe week, nieuwe kansen. Ik ben niets aangekomen gelukkig. Wel schandalig veel rosé op afgelopen zaterdag.

Ik heb mijn blender bij scheer & foppe vandaan, gekregen voor Sinterklaas, een alles in 1 geval, blender/hakken en snijden/pureren/sapcentrifuge/kloppen, erg vermakelijk op een eenzame zaterdag. Alleen het kost zoveel fruit wil je er een flinke smoothy uithalen vind ik.
    pi_40348264
    zo, heb even drie kwartier (2 afleveringen van sex & the city) op de stepper gestaan, 462 calorieën eraf. dat was de saté van gister

nog steeds niet naar de plee geweest
    Tap tap tap
    pi_40348594
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 12:13 schreef CherryLips het volgende:
    zo, heb even drie kwartier (2 afleveringen van sex & the city) op de stepper gestaan, 462 calorieën eraf. dat was de saté van gister

nog steeds niet naar de plee geweest
    Zo dat heb je lang volgehouden.
    Als ik op mijn stepper (z'n ding wat ook naar de zijkanten gaat) ga staan, is dit ongeveer 15 min en dan heb ik er al weer genoeg van.
    pi_40349156
    ik was het op een gegeven moment ook zat, maar ik heb gewoon de tweede aflevering uitgekeken. maar het weer is nu wat beter, godzijdank. en halverwege even pauze houden en wat water drinken.
    Tap tap tap
    pi_40349638
    Goed hoor CherryLips, weg met die saté Wel volhouden he, het steppen. Maeghan kijkt naar eigen step onder het bureau...

Ben ik de enige die hele rare taferelen ziet bij de vraag "Wat kan je allemaal met een blender?".
      maandag 31 juli 2006 @ 13:06:27 #300
    17316 Nugget
    Pas de poulet
    pi_40349754
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 13:02 schreef Maeghan het volgende:
    Ben ik de enige die hele rare taferelen ziet bij de vraag "Wat kan je allemaal met een blender?".
    Nee
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')