Moet ik nog een beetje inmasserenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:19 schreef speknek het volgende:
Wil ze niet zelf meespelen? Heb ik ook met m'n vriendin gedaan (die was toen ook een n00b), maakt het spel echt nog veel leuker.
helemaal waar veel te lief voor alles en iedereenquote:
Gewoon doen!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:20 schreef speknek het volgende:
Tales of Symphonia misschien weer uit het vet halen. Damn wat was dat een cool spel.
Vooral dat klote stuk in die labquote:Op woensdag 13 september 2006 15:39 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. disc 2 van Resident Evil is helemaal niet zo leuk. Allemaal gangetjes en kleine ruimtes. Krijg een beetje Doom3 gevoel, en dat vond ik he-le-maal niet leuk om te spelen.
En weten dat er bijna Renerators aankomen helpt ook niet.
Ik had ergens gelezen dat een handgranaat ook werkt. Is dat zo? Want die heb ik nog in overvloedquote:Op woensdag 13 september 2006 16:23 schreef Slappy het volgende:
[..]
Vooral dat klote stuk in die lab
Met die monsters die je alleen met zo infaroodsniper kan doden![]()
Ik vond het ook niet cool. Dat eiland zuigtquote:Op woensdag 13 september 2006 15:39 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. disc 2 van Resident Evil is helemaal niet zo leuk. Allemaal gangetjes en kleine ruimtes. Krijg een beetje Doom3 gevoel, en dat vond ik he-le-maal niet leuk om te spelen.
En weten dat er bijna Renerators aankomen helpt ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top game!
Nu baten nog uitspelen. En dan misschien Skies ik heb nog wat te doen en dan over op de PS2 RPG I am set voor eerst komende jaren![]()
Ok, als jij 'm voor 20-30 euro kan krijgen.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:01 schreef BMH het volgende:
Nogmaals: Fire Emblem: Path of Radiance is verplichte kost voor iedereen die van tactische games houd. KOPEN! NU!
Flashgrenades en er langs rennen werkt ook. Serieus handig als je in een ruimte met vier regenerators staat.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:37 schreef Cheiron het volgende:
Ik had ergens gelezen dat een handgranaat ook werkt. Is dat zo? Want die heb ik nog in overvloed
Ik houd niet van tactische gamesquote:Op woensdag 13 september 2006 17:01 schreef BMH het volgende:
Nogmaals: Fire Emblem: Path of Radiance is verplichte kost voor iedereen die van tactische games houd. KOPEN! NU!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:35 schreef MeZZiN het volgende:
Damm heb net Tales of Symphonia uitgespeeld. Wat een geweldige game is dat zeg! Jammer dat ie uit gespeeld is maar ik heb nog een paar side quests te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top game!
Nu baten nog uitspelen. En dan misschien Skies ik heb nog wat te doen en dan over op de PS2 RPG I am set voor eerst komende jarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Probeer maar eens alle titels te halen, dat is pas moeilijk. Maar het is te doen, uit ervaring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Mja, ik had nmiets te doen toendertijd, dus dan ga je dat soort maffe praktijken ondernemenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zitten inderdaad altijd wel van dat soort lastige sidequests in voor de echte freaks. Maar ik speel enkel RPG's voor het verhaal, hoef al die sidequests niet. Geen zin in
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Het spel was ook wel makelijk maar erg goed gewoon. Tnx BHM voor het verkopen van hem aan mij ^_^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb net zelda bijna uitgespeeld. moet nu alleen die stukjes triforceheb een beetje raar gevoel bij de wind walker een van de slechtste delen in mijn mening. Maar ga wel vissen dan heb ik hem in iedergeval uitgespeeld. Zo maar weer ff een nieuwe RPG gaan inslaan want ik sta een beetje droog nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:Maar wat een geweldige game om te spelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit nog steeds te denk aan Skies is die echt de moeite of kan ik beter gaan beginnen met final fantasies op de PS????
Haha ik las super pauper marioquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:55 schreef Marble het volgende:
Super Paper Mario is de enige Cube-game waar ik echt nog op wacht. Oh en Kirby Adventure ook, als die ooit nog uitkomt. Twilight Princess zie ik als Wii-game.
Wat mij betreft niet, begin deed me vrij weinig.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:48 schreef Slappy het volgende:
Dus geen aanradder?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:Daar was het allemaal wel een beetje van gejat jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Baten Kaitos 2?quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat mij betreft niet, begin deed me vrij weinig.
En Super Paper Mario is verschoven naar de Wii ja. Er komt nu officieel NIETS meer uit voor de Cube.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Super Paper Mario is aangekondigd voor de Wii.. De Cube versie is volgens mij nog niet officieel geannuleerd (wat overigens wel gaat gebeuren).quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, begin deed me vrij weinig.
En Super Paper Mario is verschoven naar de Wii ja. Er komt nu officieel NIETS meer uit voor de Cube.
Huilie. En het was allang bekend dat de GC-versie van TP USA-only is. Dus als je hem echt per sé op de Cube wil spelen (Joost mag weten waarom, maar goed) wordt het Freeloaderen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:39 schreef Roi het volgende:
Nintendo gaat het ons niet flikken om Zelda hier niet voor de Cube uit te brengen hoor![]()
!
Nee, ik wil alleen maar PAL gamesquote:Op zondag 17 september 2006 10:19 schreef Marble het volgende:
[..]
Huilie. En het was allang bekend dat de GC-versie van TP USA-only is. Dus als je hem echt per sé op de Cube wil spelen (Joost mag weten waarom, maar goed) wordt het Freeloaderen.
Kirby werkt prima hoorquote:Op zondag 17 september 2006 10:33 schreef Roi het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen maar PAL games.
Ik heb trouwens laatst Kirby AirRide gekocht, wat een bagger game! Het is opzich wel een leuk idee (voor de Wii!) maar het werkt gewoon niet![]()
![]()
2 maand geleden was het een gerucht.. Op de release lijsten van Nintendo stond de game er namelijk nog gewoon op.quote:Op zondag 17 september 2006 10:19 schreef Marble het volgende:
[..]
Huilie. En het was allang bekend dat de GC-versie van TP USA-only is. Dus als je hem echt per sé op de Cube wil spelen (Joost mag weten waarom, maar goed) wordt het Freeloaderen.
Die post van Roi is van 2 dagen geleden. 2 maanden > 2 dagen.quote:Op zondag 17 september 2006 11:06 schreef BMH het volgende:
[..]
2 maand geleden was het een gerucht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |