Star Fox Adventures?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:59 schreef speknek het volgende:
Ik ben nog steeds een game aan het bedenken die m'n vriendin leuk zou vinden, so bear with me. Hoe crappy is Mario Sunshine nu eigenlijk? Ze houdt van adventures, maar naast BGAE/Zelda/PoP/Eternal Darkness zijn er niet echt meer goede adventures uitgekomen heh?
Nee, de games is gewoon extreem teleurstellend omdat het van Rare kwam. Van de makers van Banjo Kazooie, Goldeneye, Donkey kong country, perfect dark etc etc. Dit spel tekende de ondergang van Rare.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:50 schreef Slappy het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen die game zo slecht vind.
Tis gewoon een Zelda kloon en daarom vinden ze hem slecht
Jij mag niet spreken over de nadelen van 3D tot jij Zelda:oot hebt uitgespeeld.quote:
Zelda vind ik sowieso niet zo tof hoor, OoT gaat ook zeker niet in mijn top 10 komen. Windwaker en LttP staan ook niet in de top 10 van de betreffende consoles wmb.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij mag niet spreken over de nadelen van 3D tot jij Zelda:oot hebt uitgespeeld.
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:40 schreef speknek het volgende:
Yikes. Je houdt niet van Metroid, Zelda, of Resident Evil. En de Mario's waren niet best deze generatie. Magere jaren Nooit een echte Nintendo fan geweest?
Ziekquote:
Dan moet je voor Baten Kaitos gaan.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:55 schreef speknek het volgende:
Tales of Symphonia vind ik een van de leukste spellen van deze generatie, maar zoals ik al zei, ik trek turnbased veel minder goed dan realtime battles. Welke is, ondanks het turnbased, wat meer actiegericht? Baten Kaitos geloof ik heh?
BLASPHEMY!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 09:26 schreef Cheiron het volgende:
What the hell. Dit topic has taken a turn for the ugly!
Zelda OOT niet goed? Resident EVil niet goed? Rare op de N64 niet goed? Wat is dit voor topic geworden?!
quote:Op maandag 31 juli 2006 09:31 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Als je niet houd van adventure games.. is dat logisch.
Je snapt natuurlijk wel dat ik je nu moet afmaken he?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:49 schreef disjfa het volgende:
Echt waar. Heb je een mening.... Word je aan de brandpaal genageld. Ik ben blij dat ik mijn mening maar niet deel. Ik wil morgen nog kunnen halen
Zelda zuigt
Dodelijke opmerkingquote:Op maandag 31 juli 2006 10:49 schreef disjfa het volgende:
Echt waar. Heb je een mening.... Word je aan de brandpaal genageld. Ik ben blij dat ik mijn mening maar niet deel. Ik wil morgen nog kunnen halen
Zelda zuigt
Alleen op games.fok. Hier ben ik eigenlijk serieusquote:Op maandag 31 juli 2006 10:56 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Maar disjfa je ben lekker aan het stoken vandaag.
En zo hoort het ookquote:Op maandag 31 juli 2006 11:00 schreef disjfa het volgende:
[..]
Alleen op games.fok. Hier ben ik eigenlijk serieus
Ik speel wat ik speel en ga niet achter de mensen aan die zeggen dat ik moet zeggen dat ze zeggen dat zelda leuk is zeg maar
Die kritiek snap ik wel. De 2D Zelda's totaan OoT vond ik allemaal wel leuk, maar niet geweldig. Zelda 1 was natuurlijk wel innoverend, maar ik had veel liever een Secret of Mana of Chrono Trigger dan ALttP. Maar OoT is gewoon zoveel anders, dat was het eerste spel voor mij dat een volkomen geloofwaardige wereld combineerde met superieure gameplay en magie. Ik vind het misschien nog steeds wel het beste spel ooit.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
En zo hoort het ookIk trek me vrij weinig aan van wat anderen zeggen. Al kan ik natuurlijk wel oordelen dat both Metroid Prime en Zelda goeie games zijn. Overigens vind ik Zelda wel gewoon leuk hoor, maar de games zijn zo vaak hetzelfde. Windwaker heeft nog steeds dezelfde opzet als de eerste Zelda. Grot, wapen zoeken, compas zoeken, map zoeken, verder komen, eindbaas, volgende grot. Dat wordt gewoon saai. Ook elke keer dat muziekje als je iets vindt wordt irritant.
Nee.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:28 schreef disjfa het volgende:
Staat het ooit stil bij jullie dat sommige mensen sommige spellen niet leuk vinden?
Sommige mensen ontwikkelen zich gewoon en groeien over die spellen heenquote:Op maandag 31 juli 2006 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En zo hoort het ookIk trek me vrij weinig aan van wat anderen zeggen. Al kan ik natuurlijk wel oordelen dat both Metroid Prime en Zelda goeie games zijn. Overigens vind ik Zelda wel gewoon leuk hoor, maar de games zijn zo vaak hetzelfde. Windwaker heeft nog steeds dezelfde opzet als de eerste Zelda. Grot, wapen zoeken, compas zoeken, map zoeken, verder komen, eindbaas, volgende grot. Dat wordt gewoon saai. Ook elke keer dat muziekje als je iets vindt wordt irritant.
Ohw, maar TP lijkt me nou juist weer tof. Vooral ook vanwege die Twilight wereld, dat is weer iets nieuwsquote:Op maandag 31 juli 2006 11:25 schreef speknek het volgende:
Roy moet gewoon mee hypen en Twilight Princess bij uitkomst gelijk kopen. Dat heeft er alles van weg om een nieuwe OoT te worden.
Dat zowiesoquote:Op maandag 31 juli 2006 11:28 schreef disjfa het volgende:
En luister vooral niet naar mij en bind roy in november lekker vast in de kelder :w
Eigenlijk wordt het spel pas echt cool als je in de donkere toekomst terecht komtquote:Op maandag 31 juli 2006 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, maar TP lijkt me nou juist weer tof. Vooral ook vanwege die Twilight wereld, dat is weer iets nieuws
Ik ga zometeen ook weer gewoon verder met OoT, na enkel de Deku tree kan ik geen goed beeld van de game vormen natuurlijk.
Een spel is altijd koel als je in een apocalyptische futuristische toekomst terecht komtquote:Op maandag 31 juli 2006 11:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt het spel pas echt cool als je in de donkere toekomst terecht komt.
Ah, jij bent een Xbot?quote:Op maandag 31 juli 2006 11:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
Een spel is altijd koel als je in een apocalyptische futuristische toekomst terecht komt
Alleen vind ik de Earth & shadow tempel totaal niet leukquote:Op maandag 31 juli 2006 11:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt het spel pas echt cool als je in de donkere toekomst terecht komt.
Ik word telkens helemaal freaky van die muziek in de forest temple. En de bossfight is niet leukquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:00 schreef Lexie het volgende:
Forest Temple. Beste sfeer ooit in een game. Op Resident Evil 4 na dan, maar dat is weer een ander soort sfeer.
Echte zenuwmuziek idd. Wel lekker spooky...vond Spirit Temple wel het lekkerst qua muziek en sfeer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik word telkens helemaal freaky van die muziek in de forest temple. En de bossfight is niet leuk
Vond ik ook . heb er nog veel plezier mee (mijn best bestede 25 euro tot nu toe) Cor hydra is grooot! damm nog 3 mini baasjes en dan weer verder ! ff nog levelen moet toch op 70 tot 75 komenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:38 schreef Slappy het volgende:
Jup ik vond Baten kaitos echt zo ondergewaarderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |