abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 juli 2006 @ 10:24:44 #201
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40345067
Nu weer wat meer info:
op de LGC ( Leipzig Games Convention ) komt de Big N ook. Hier wanneer en hoe.
De title spreekt me wel aan ben benieuwd wat we zien ( is het eerst volgende big event wat komt )
Iemand die er heen gaat ?
http://www.gc-germany.com/pressetermine.shtml
23.08.2006
Nintendo 10:15 - 11:15 Uhr am Stand, Halle 5 F01 "Wii prove our promise"
Electronic Arts/ Nintendo 14:00 - 15:00 Uhr Forum

kan niet wachten tot de 23ste
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  maandag 31 juli 2006 @ 10:46:52 #202
8369 speknek
Another day another slay
pi_40345673
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:28 schreef MeZZiN het volgende:
Ok. Suc6 er mee Goede C programmeurs willen niets liever dan C
Nou, ik ben er net aan begonnen, maar ik ben Java gewend. Wat een chaotische troep is C dan!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40345809
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:46 schreef speknek het volgende:

[..]

Nou, ik ben er net aan begonnen, maar ik ben Java gewend. Wat een chaotische troep is C dan!
Het heeft zijn charmes Lekker alles zelf programmeren heerlijk alleen het kost te veel tijd daarom is java zo ideaal Java is Prima voor bedrijf applicaties alleen C is goed voor snelle software en games er is niet beter dan dat of je gaat ASM programmeren dan ben je wel heel goed volledige games schrijven in ASM.

Maar ga binnen kort weer eens lekker C programmeren onder de MAC for good old times
pi_40345810
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:46 schreef speknek het volgende:

[..]

Nou, ik ben er net aan begonnen, maar ik ben Java gewend. Wat een chaotische troep is C dan!
Java en Python zijn wel goede talen om mee te leren programmeren, kan je van C idd niet zeggen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 31 juli 2006 @ 10:55:35 #205
25686 Pronk
Koffie?
pi_40345958
Ja lekker!
pi_40346035
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:51 schreef Tain het volgende:

[..]

Java en Python zijn wel goede talen om mee te leren programmeren, kan je van C idd niet zeggen
Had zelf wat pascal/asm ervaring toen naar C/C++ gegaan op de opleiding wat een feest
C is gewoon heel prettig als je er mee kan omgaan.
  maandag 31 juli 2006 @ 11:06:18 #207
8369 speknek
Another day another slay
pi_40346226
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:51 schreef Tain het volgende:
Java en Python zijn wel goede talen om mee te leren programmeren, kan je van C idd niet zeggen
Ik vond het altijd maar vreemd dat ze op de universiteit alleen aan Java deden (nouja, en aan haskell ), maar nu snap ik het wel. Java heeft een veel nettere object-georienteerde structuur, dat komt een stuk beter overeen met de formele methodes die je hier leert. Jammer wel dat je met Java alleen trage kutprogramma's kunt schrijven.

Oh dit was het Wii topic? .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 31 juli 2006 @ 11:21:35 #208
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40346690
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:20 schreef depax het volgende:

[..]

undecided yet.

Was er wel aan het denken eigelijk, maar dan moet het helemaal in de EULA van nintendo passen.
want een volwaardige game voor de Wii ontwikkelen, die ook nog eens geld gaat opleveren gaat je nooit lukken met twee personen En dan heb ik het nog niet eens over het investerings-kapitaal en alle juridische kwesties
The line is a dot to you!
  maandag 31 juli 2006 @ 11:52:33 #209
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_40347653
quote:
Op maandag 31 juli 2006 08:58 schreef Tain het volgende:

[..]

Cube Turbo dus als deze specs kloppen
Dat was alang bekend.

Gaan we het steeds over hetzelfde hebben in dit topic?

Get with the times!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 31 juli 2006 @ 11:53:26 #210
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40347679
quote:
Op maandag 31 juli 2006 11:52 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Dat was alang bekend.

Gaan we het steeds over hetzelfde hebben in dit topic?

Get with the times!
Ik heb een nieuwe: De wii = Xbox 1.2
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_40349027
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:18 schreef depax het volgende:

[..]

En als nintendo nu geen hentai toelaat op de wii dan heb ik dus niks aan een klaar product daarom wacht ik eerst tot ik meer info van hun krijg met betrekking wat toegelaten is ect.
Vind het hele hentai idee, nfi, sowieso vrij lame. Sinds de controller bekend is zijn er al minimaal 3278643568754068975490567241932432 mensen geweest die met het idee gekomen zijn. Daarbij is het nog maar de vraag of een westerling art kan maken die van de kwaliteit is van wat de japanners maken. Westerlingen die anime proberen te copieren ziet er meestal namelijk niet al te best uit. Plus dat ik en vast veel andere geen zin hebben om met een controller te kutten als ze eigelijk alleen maar pr0n willen zien (daarom wil iedereen die CG packs van die hentai games altijd hebben)

Aan de andere kant is het wel makkelijk incashen met wat mazzel. Productiekosten zijn minimaal (hentai games kosten geen drol over het algemeen terwijl als je een beetje mooie art hebt je er in Japan vast redelijk wat van kan verkopen als VC game.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_40349846
quote:
Op maandag 31 juli 2006 11:06 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik vond het altijd maar vreemd dat ze op de universiteit alleen aan Java deden (nouja, en aan haskell ), maar nu snap ik het wel. Java heeft een veel nettere object-georienteerde structuur, dat komt een stuk beter overeen met de formele methodes die je hier leert. Jammer wel dat je met Java alleen trage kutprogramma's kunt schrijven.
Moet wel ff hier op reageren kan het niet laten Java is niet traag ook niet voor GUI applicaties.
Niet meer ben nu al een tijdje een java programmeur en merk dat het gewoon wel snel en erg goed werkt. Preformance testen geven aan dat java applicatie net zo snel kunnen zijn als hun C/C++ broetjes (Lucine bijvoorbeeld) tevens ontwikkeld het een stuk makelijker voor java dan voor C/C++

But stil je heb wel gelijk C/C++ is vaak sneller maar JAVA is niet meer bagger traag ofzo.
En als je sneller wilt dan compile je je java toch gewoon native dat is het gelijk of sneller dan je C++ code
quote:
Oh dit was het Wii topic? .
Oh, Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Kan niet wachten duur nog te lang voor dat ie uitkomt.

ik heb wel voorlopig genoeg te doen om mijn pricecompare weer uit te breiden en wii games in te voeren.
  maandag 31 juli 2006 @ 14:13:54 #213
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_40351867
offtopic (daar is het Wii topic toch voor?)



De ps3 controller was al in 94 gemaakt voor de SNES
Houd van een lijntje.
  maandag 31 juli 2006 @ 14:20:21 #214
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40352066
quote:
Op maandag 31 juli 2006 14:13 schreef Erwtensoep het volgende:
offtopic (daar is het Wii topic toch voor?)

[afbeelding]

De ps3 controller was al in 94 gemaakt voor de SNES
En toen was het al niet leuk om te gebruiken
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_40352107
quote:
Op maandag 31 juli 2006 14:13 schreef Erwtensoep het volgende:
offtopic (daar is het Wii topic toch voor?)

[afbeelding]

De ps3 controller was al in 94 gemaakt voor de SNES
Goed gevonden
pi_40352755
quote:
Op maandag 31 juli 2006 08:58 schreef Tain het volgende:

[..]

Cube Turbo dus als deze specs kloppen
No shit, dat was toch allang bekend
pi_40353333
quote:
Op maandag 31 juli 2006 14:41 schreef Xrenity het volgende:

[..]

No shit, dat was toch allang bekend
Precies iedereen wist dat al. Demo's op de E3 draaide op aangepaste Gamecubes

gewoon een grote fan op je gamecube en water koeling en overklokken maar instant Wiiiiiiii
  maandag 31 juli 2006 @ 15:07:07 #218
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40353433
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:03 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Precies iedereen wist dat al. Demo's op de E3 draaide op aangepaste Gamecubes

gewoon een grote fan op je gamecube en water koeling en overklokken maar instant Wiiiiiiii
Begin mei was Ubisoft Red steel nog aan het bakken op gamecube devkits met wii motes erop aangesloten . Dus ik betwijfel of er we wel 1 game hebben gezien die echte wii graphics laten zien (besides Wario ware natuurlijk.. Die zag er al super uit ).
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  maandag 31 juli 2006 @ 18:16:50 #219
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40358450
Schijnt dat die leaked info echt is er was zelfs een update source:
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=8802
quote:
Thanks 'TheGuy' for the info!

Big shoutout must go out to the 'TheGuy' for this info!

*UPDATE* The dev mailed us and said he was shocked to see all these cries of 'fake', so he provided some more info to show he's not bluffing...

Broadway CPU

Broadway is Wii's CPU. Broadway functionality and specifications are as follows.

• Operating speed: 729 MHz
• Bus to main memory: 243 MHz, 64 bits (maximum bandwidth: 1.9 gigabytes/sec)
• 32-kilobyte 8-way set-associative L1 instruction cache
• 32-kilobyte 8-way set-associative L1 data cache (can set up 16-kilobyte data scratch pad)
• Superscalar microprocessor with six execution units (floating-point unit, branching unit, system regis
ter unit, load/store unit, two integer units)
• DMA unit (15-entry DMA request queue) used by 16-kilobyte data scratch pad
• Write-gather buffer for writing graphics command lists to the graphics chip
• Onboard 256-kilobyte 2-way set-associative L2 integrated cache
• Two, 32-bit integer units (IU)
• One floating point unit (FPU) (supports single precision (32-bit) and double precision (64-bit))
• The FPU supports paired single floating point (FP/PS)
• The FPU supports paired single multiply add (ps_madd). Most FP/PS instructions can be issued in
each cycle and completed in three cycles.
• Fixed-point to floating-point conversion can be performed at the same time as FPU register load and
store, with no loss in performance.
• The branch unit supports static branch prediction and dynamic branch prediction.
• When an instruction is stalled on data, the next instruction can be issued and executed. All instructions
maintain program logic and will complete in the correct program order.
• Supports three L2 cache fetch modes: 32-Byte, 64-Byte, and 128-Byte.
• Supports these bus pipeline depth levels: level 2, level 3, and level 4.
Reference Information: Broadway is upward compatible with Nintendo GameCube’s CPU (Gekko).

Hollywood GPU

Hollywood is a system LSI composed of a GPU and internal main memory (MEM1). Hollywood is clocked at 243 MHz. Its internal memory consists of 3 megabytes of embedded graphics memory and 24 megabytes of high speed main memory.

Hollywood includes the following.
• Graphics processing unit (with 3 megabytes of eDRAM)
• Audio DSP
• I/O Bridge
• 24 megabytes of internal main memory
• Internal main memory operates at 486 MHz.
Maximum bandwidth between Hollywood and internal main memory: 3.9 gigabytes per second
• Possible to locate a program here
Reference Information: Hollywood is similar to Nintendo GameCube’s Flipper and Splash components.

External Main Memory (MEM2)

Wii uses 64 megabytes of GDDR3 (MEM2) as external main memory. Like internal main memory, MEM2 can be accessed directly from Broadway and the GPU at high speed and has a peak bandwidth of 4 gigabytes/sec. Programs can also be placed in MEM2.

Reference Information: Nintendo GameCube ARAM is used as auxiliary memory for the DSP. The CPU and GPU did not have direct access to it.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  maandag 31 juli 2006 @ 18:22:48 #220
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_40358590
Dus het is geen 88mb geheugen, maar 64mb. Dat 24mb is voor de GPU. Of moet ik dat bij elkaar optellen bij een console?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 31 juli 2006 @ 18:25:28 #221
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_40358658
who cares...
Houd van een lijntje.
  maandag 31 juli 2006 @ 18:28:51 #222
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40358745
nm hotlinking werkt niet.

dus de links
http://img346.imageshack.us/my.php?image=wwsb8.jpg
warioworld ( internal devs only place for nintendo)

http://img287.imageshack.us/img287/6914/wiicpuspecsoa9.jpg
internal toen nog revolution documentation
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  maandag 31 juli 2006 @ 18:45:14 #223
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40359236
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 31 juli 2006 @ 18:46:36 #224
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_40359281
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:25 schreef Erwtensoep het volgende:
who cares...
Sommige mensen vinden specs en hardware nou eenmaal interesant.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 31 juli 2006 @ 18:51:46 #225
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_40359431
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:46 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Sommige mensen vinden specs en hardware nou eenmaal interesant.
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_40360541
Ik snap echt geen zak van die specs
Maar echt belangrijk vind ik het ook niet, ik wacht wel tot 'ie in de kamer staat om het zelf te beoordelen.
pi_40360620
Specs boeien ook niet,spelplezier wel
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  maandag 31 juli 2006 @ 19:28:42 #228
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40360626
Ik ga trouwens waarschijnlijk naar de Leipzig Games Convention
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 31 juli 2006 @ 19:34:43 #229
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40360820
Zo, ook weer terug van vakantie. Heb ik nog wat gemist sinds 13 juli?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_40361373
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:45 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Awesooooommeeee
pi_40361457
quote:
The official french Nintendo Magazine states, that the number of new titles Nintendo will show at Games Convention 2006 is... 5!
  maandag 31 juli 2006 @ 19:53:47 #232
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_40361464
Dat is er eentje om bij de tandarts op te hangen
Houd van een lijntje.
  maandag 31 juli 2006 @ 20:02:04 #234
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_40361725
Iemand enig idee of dat drum spelletje uit dat filmpje bij de realese van de wii ook uit komt of moet ik daar nog veel te lang op wachten?
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
  maandag 31 juli 2006 @ 20:04:18 #235
111656 Poit
12-08-12
pi_40361811
* Poit heeft een nieuw bureaublad

(ziet trouwens geen kut meer van z'n icoontjes.....)
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  maandag 31 juli 2006 @ 20:35:00 #236
8369 speknek
Another day another slay
pi_40362945
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:45 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Oh man, als je toch al die geweldige character art ziet.. Daar kan de huidige generatie games met al haar realisme toch echt niet tegenop...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 31 juli 2006 @ 21:49:02 #237
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_40365774
Het is maar een tekening zeg.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 31 juli 2006 @ 22:20:50 #238
8369 speknek
Another day another slay
pi_40367025
Tekening? Het is een beknopte samenvatting van mijn jeugd! Als ik doodga zie ik niet m'n leven voorbij flitsen, maar deze tekening .


Okay that's kinda sad
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40367605
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Dus het is geen 88mb geheugen, maar 64mb. Dat 24mb is voor de GPU. Of moet ik dat bij elkaar optellen bij een console?
GPU heeft altijd 24MB ter beschikking en moet de 64MB delen met de CPU, dus afhankelijk van de game wat de GPU gebruikt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 31 juli 2006 @ 23:46:36 #240
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_40370655
Kan niet wachten tot Dbz op de Wii uitkomt
  maandag 31 juli 2006 @ 23:53:22 #241
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40370939
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:46 schreef Drumpie het volgende:
Kan niet wachten tot Dbz op de Wii uitkomt
De Wii is een van de grootste stappen in gaming sinds jaren, en jij wilt een game spelen die uit een serie komt van slechte vervolgen en inteelt?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 00:06:48 #242
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_40371442
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:53 schreef BMH het volgende:

[..]

De Wii is een van de grootste stappen in gaming sinds jaren, en jij wilt een game spelen die uit een serie komt van slechte vervolgen en inteelt?
Het is gewoon stoer om die bewegingen te maken en je moet er van houden, maar wat voor game zit jij zo graag te wachten voor op de Wii dan?
pi_40371503
Houd van een lijntje.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 00:13:51 #244
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40371684
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 00:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Cliché, maar true.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 00:15:57 #245
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_40371768
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 00:13 schreef BMH het volgende:

[..]

Cliché, maar true.
Nou...?
pi_40372402
quote:
According to the report below (translated) The Official Nintendo magazine of France reports that Nintendo will be showing off five new titles for the Wii at the Games Convention in Leipzig, Germany on August 23-27th. Will we finally see Miyamoto’s new IP? Or perhaps the long awaited Kid Icarus? All we can do is simply speculate at this point. Let’s hope Nintendo delivers a great event.

http://translate.google.com/translate?u=http://www.jeux-france.com/news16813_wii-prove-our-promise-5-nouveaux-jeux-wii-.html
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 00:37:12 #247
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40372432
quote:
Op maandag 31 juli 2006 21:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Het is maar een tekening zeg.
Niet. Zie wel dat je nooit echt consoles hebt gegamed

Had ik al gezegd dat ik wss naar de Leipzig Gaming Convention ga?

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 09:03:29 #248
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40376620
lucky bastard
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:19:17 #249
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40378162
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 09:03 schreef depax het volgende:
lucky bastard
lucky? Jij kunt er ook naar toe . Het is helaas wel 5 uur met de auto vanuit Enschede

Waarom gaan we niet gewoon allemaal?

[ Bericht 10% gewijzigd door BMH op 01-08-2006 10:27:32 ]
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_40378354
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:19 schreef BMH het volgende:

[..]

lucky? Jij kunt er ook naar toe .

Waarom gaan we niet gewoon allemaal?
Gezellig Invasion of the fokkers
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:27:44 #251
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40378373
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:27 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Gezellig
5 uur met de auto.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_40378453
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:27 schreef BMH het volgende:

[..]

5 uur met de auto.
eehhh +3 uur voor mij Anna Paulowna is nog veeeeel verder weg
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:41:31 #253
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_40378670
Wii
Zelda
Tvp
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:45:08 #254
8369 speknek
Another day another slay
pi_40378738
Jammer dat er geen prijsvechters op Leipzig (lijken te) vliegen..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40378993
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:45 schreef speknek het volgende:
Jammer dat er geen prijsvechters op Leipzig (lijken te) vliegen..
Misschien iets in de buurt of gewoon met de trein dat is ook niet zo duur meer.
pi_40379149
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:45 schreef speknek het volgende:
Jammer dat er geen prijsvechters op Leipzig (lijken te) vliegen..
Als je ook echt goedkoop wilt vliegen moet je niet vanaf een Nederlands vliegveld vertrekken, dus dan kan je net zo goed met de trein of met de auto gaan
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:21:58 #257
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40379577
van aken naar leipzig is erg lang, duur en vroeg(als je op tijd daar wil zijn):
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/dn?ld=212.56&seqnr=8&ident=5d.02274914.1154423573&guiVCtrl_connection_detailsOut_add_C7-0#cis_C7-0

Aachen Hbf
Leipzig Hbf
Mi, 23.08.06 ab an
Vertrek : 03:40
Aankomst:10:37
reisduur: 6:57
Overstappen: 2
Treinsoort: S, ICE
Prijs:110,00 EUR

en met de auto volgens mappy:
Vanuit xxx Geleen (Nederland) naar Prager Straße Liepzig (Duitsland)


Soort weg Snelweg Afstanden 607.07 km Waarvan autosnelwegen 586.72 km Duur (1) 05H57
Diesel 42.16 ¤ (40 l) Vergoedingen 0.00 ¤

iets meer dan 100 km langer als de vakantie waar mijn vriendin en ik waarschijnlijk gaan ( elzas) kijken of ik haar kan overhalen ;P

[ Bericht 25% gewijzigd door depax op 01-08-2006 11:27:31 ]
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:25:33 #258
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40379656
willen jullie alleen naar Leipzig om op de Wii te spelen? Want dat zou ik dus echt niet doen Gewoon een paar weken wachten en je kan hem onder/naast je eigen TV zetten
The line is a dot to you!
pi_40379699
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:25 schreef kepler het volgende:
willen jullie alleen naar Leipzig om op de Wii te spelen? Want dat zou ik dus echt niet doen Gewoon een paar weken wachten en je kan hem onder/naast je eigen TV zetten
Niets leuker toch dan minstens 5 uur heen en 5 uur terugreizen om een paar minuten te mogen gamen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:32:45 #260
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40379823
vergeet ik nog bijna het nieuws:
meer info op marvel ultimate alliance: step up van oude systemen step down van nieuwe.
Ach we zien wel.
http://gonintendo.com/?p=4204
quote:
Marvel: Ultimate Alliance, Wii game mechanics interview
The basic game controls like the camera and the movement and stuff like that — you can do that on the Wii with left side in most cases,” says Palmisano. “Then there are standard combo moves, which you can also do with the Wii controller.” But don’t expect that to mean you’ll have your arms flailing wildly. “I don’t know how many games you’re going to see where people are jumping around — our game is an RPG so it’s really hard to require that much physical energy to play a game for 30 hours,” he says. That said, players can look for character-specific special moves that will hopefully do a good job of taking advantage of the Wii controller.

On the graphics side, Palmisano categorizes the Wii version as one step up from the current-gen versions and one step down from the PS3/360/PC versions. “Fundamentally, it’s almost using the same [character] models as the current-gen. They’re a little bit better. It’s actually got real-time shadows in it, and the way the Wii processes graphics is a little bit better.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_40380289
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:32 schreef depax het volgende:
vergeet ik nog bijna het nieuws:
meer info op marvel ultimate alliance: step up van oude systemen step down van nieuwe.
Ach we zien wel.
http://gonintendo.com/?p=4204
[..]
Dus het enige wat er veranderd aan het spel is de besturing en de graphics voor de Wii?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_40380443
scans uit de NIntendo Power

NIeuwe Rayman screenies
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:56:58 #263
8369 speknek
Another day another slay
pi_40380513
Dat plaatje met die haai is wel heel cool .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:58:33 #264
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40380559
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:27 schreef Tain het volgende:

[..]

Niets leuker toch dan minstens 5 uur heen en 5 uur terugreizen om een paar minuten te mogen gamen
wetende dat je een paar weken later onbeperkt en in alle rust op de ding kunt gamen
The line is a dot to you!
pi_40380708
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:56 schreef speknek het volgende:
Dat plaatje met die haai is wel heel cool .
idd Ook tof dat je je cel kunt intrichten
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_40380817
Rabbid Emperor
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_40382100
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:54 schreef RaymanNL het volgende:
scans uit de NIntendo Power

NIeuwe Rayman screenies
Ik weet nog steeds niet wat ik van het spel moet verwachten.
Houd van een lijntje.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:57:47 #268
100878 remcheese
Op de dag dat woei wiiiii werd
pi_40386131
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:47 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niet wat ik van het spel moet verwachten.
Nou ik wel hoor,
Een hoop fun op de ongeleide projectiel manier
Giggity giggity giggity!
pi_40387113
Resident Evil Wii ?



Ziet er iig goed uit

Edit: Fake
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:38:16 #270
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40387194
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Resident Evil Wii ?

[afbeelding]

Ziet er iig goed uit

Edit: Fake
[afbeelding]
Tis REmake

baaaarrrr grrrrrr booooo
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_40387860
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:47 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niet wat ik van het spel moet verwachten.
Same here
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:45:56 #272
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40400339
raymanNL heb je zelf die submit gedaan naar gonintendo ?
of hebben hun het gevonden anders is je site nu weer wat bekender
http://gonintendo.com/?p=4224
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:47:49 #273
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40400408
Hehe wij vertrekken rond 4 uur naar Leipzig, paar uur rijden, lekker Ds'en onderweg .

Kost mij niks behalve de entree en vriendin van mn maat rijdt
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_40405117
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:47 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe wij vertrekken rond 4 uur naar Leipzig, paar uur rijden, lekker Ds'en onderweg .

Kost mij niks behalve de entree en vriendin van mn maat rijdt
omg rij even hierlangs
  woensdag 2 augustus 2006 @ 09:07:42 #275
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40409671
Nieuwe wildfire screens en meer info:Hoe zo Wii kan geen grafix aan ziet er toch super uit!







EA heeft twee launch titles en 5 begin 2007:
source:http://gonintendo.com/?p=4241
quote:
EA hopes to turn things around, and one of their attack plans includes Nintendo platforms.

“We have ramped up [game] production for the Wii and DS Lite” (based off of the strong DS market, and great showing for the Wii at E3) - EA executive

EA plans to have 2 launch period titles for the Wii, Madden and Need for Speed: Carbon, and also plans to have 5 more titles made available by the end of March 2007. EA made a cryptic comment about software pricing as well, stating that third parties can decide their own pricing, but Nintendo first party titles will be no higher than $49.99. Will we see EA following in Nintendo’s footsteps?
De controls voor excite truck:
source: gonintendo and other


Oefun bezig met Wii game:
source: justpause
quote:
Yet Another Wii Game

Earlier today, while interviewing Ian Dunlop of oeFun, he confirmed that his company is working on a game for the Wii. No details were announced besides that. Look for the full interview tomorrow.
Wii timeline:
http://www.nintendowiifan(...)ii-are-the-timeline/

en de laatste ik vind hem zelf zeer leuk
source: gamesradar
quote:
MK: Armageddon rips Wii's heart out, eats it

For those concerned about Wii's ability to offer brutal, soulless acts of violence, it's exciting news to hear that Mortal Kombat: Armageddon is heading to the tiny console sometime during the first quarter of 2007. Publisher Midway made the announcement today (okay, technically tomorrow, but we got it early and exclusively for being so "kombative") along with several other tidbits about the PS2 Premium Pack, which you can read about right here.

The first thing we want to know is, will Nintendo still want pictures of people enjoying Armageddon spliced into all the screenshots like so many games already do? The idea of seeing a 12-year-old kid miming the moves needed to tear someone's spine out and hold it overhead in a gleeful fashion, blood sprinkling down over his not-innocent-anymore face, is one we refuse to let go.
nog eentje gemist blijkbaar :
nieuwe art pic van Sadness:
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:30:02 #276
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_40411242
Sonic ziet er vet uit! Die ga ik er zeker bij halen!
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_40414479
sadness ziet er echt zooo cool uit ... heel het conecpt spreekt me gewoon aan ...
pi_40416967
quote:
Ubisoft Loves Wii
President comments that much support is on the way for Nintendo's new platform.
by Sam Kennedy, 08/01/2006


24 of 24 users recommend this story.
While speaking on a panel at the Ziff Davis Electronic Games Summit in Napa earlier today, Ubisoft North America President Laurent Detoc revealed that his company currently has seven titles in development for Nintendo's upcoming Wii platform. This show of support came as a surprise to many, as the company had previously only demonstrated two of those seven titles: Rayman Raving Rabbids and Red Steel.

Detoc praised the Wii several times during the panel, stating that he expects it to have "a large audience and market." He also stated that he personally felt that in a time when fewer and fewer games appeal to him, the Wii offers plenty of enjoyment. "The first time I picked up that sucker I couldn't stop playing it."

On the same panel, Midway President David Zucker stated that his company has six titles in development for the Wii.
bron
  woensdag 2 augustus 2006 @ 13:49:18 #279
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_40417467
Ik denk dat ze wel gelijk hebben met dat nintendo een groot markt aandeel krijgt want ik heb geen spel computer meer gekocht sinds de sega master system (die overigens nog altijd aangesloten staat hier Fantasy star 2 en 4 en sonic collectie) Maar ik ga wel deze Wii kopen en ik verheug me er nu al maanden op
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_40420086
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:18 schreef Koentje3 het volgende:
sadness ziet er echt zooo cool uit ... heel het conecpt spreekt me gewoon aan ...
Ik ben bang dat het een bagger spel word
  woensdag 2 augustus 2006 @ 20:37:16 #282
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40429251
Ik wist niet dat er een gele kikker in Ray-man speelde.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_40429408
Verdorie! Dat zij nnieuwe scans Ik kan ze niet zien! Heb je geen site link ofzo?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_40429475
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 20:42 schreef RaymanNL het volgende:
Verdorie! Dat zij nnieuwe scans Ik kan ze niet zien! Heb je geen site link ofzo?
Referrer geklooi met imageshack altijd
Link kopieren en plakken in een nieuw venster en het werkt wel. Zijn trouwens wel weer scans uit de nintendo power, maar nu meer en duidelijker.

Volgens Michel heeft het spel korte en uitgebreide trials en vergelijkt hij de gameplay wisselingen met beyond good and evil . De gameplay in uitgebreide trials moet zelfs zo uitgebreid zijn dat het zelfs redelijk zou werken voor een heel spel.

[ Bericht 21% gewijzigd door kipknots op 02-08-2006 20:51:16 ]
  woensdag 2 augustus 2006 @ 20:49:46 #285
8369 speknek
Another day another slay
pi_40429658
Ik ben om denk ik, Rayman trok me totaal niet, maar als de multiplayer een beetje goed wordt, dan is dit een musthave. In potentie een stuk beter dan Wario Ware althans.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 20:50:28 #286
8369 speknek
Another day another slay
pi_40429691
Ha, mijn referral logging stond uit, vroeg me al af waarom ik ze wel kon zien!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40429950
http://www.ray-man.nl/nieuws/0041.htm

Hier staan ze op mijn server online, makkelijekr te zien! Scans zien er erg goed uit!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_40430217
Er komt iig een Ubisoft launch titel in huis
Houd van een lijntje.
pi_40430371
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 20:56 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.ray-man.nl/nieuws/0041.htm

Hier staan ze op mijn server online, makkelijekr te zien! Scans zien er erg goed uit!
je hebt ze alleen in de verkeerde volgoorde staan.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 23:40:08 #290
130654 TinusMen
<o> In da House <o>
pi_40436103
Ja Wii wordt het!

Alleen mario moet nog even wennen
Als je dit leest is het bericht afgelopen.......
  donderdag 3 augustus 2006 @ 06:42:25 #291
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40440572
Nieuwe info:

Bomberman land screens:



Foto's van de classic controller:






Redsteel screens en interview :
source: gonintendo, http://gonintendo.com/?p=4263 en jeuxfrance http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2F
[url=http://www.jeux-france.com%2Farticles_dossiers294_interview-red-steel.html]www.jeux-france.com%2Farticles_dossiers294_interview-red-steel.html[/url]&langpair=fr
%7Cen&hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&prev=%2Flanguage_tools



Call of duty 3 Wii launch title:
quote:
Call of Duty 3 for Wii launch

Call of Duty 3 logo thumb

Activsion confirmed that Call of Duty 3 will indeed be a launch title for the Wii, which they announced at the Activate Asia press conference. Of course, Activision did not give a specific date for the title, just a confirmation that it would be there on day one. New screenshots for the PS3/Xbox 360 version were published, but unfortunately no new Wii media was shown.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 06:44:59 #292
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40440579
deel 2:
source: gonintendo
quote:
Second Nintendo event at LGC

lgcWe reported a few days back that Nintendo has a presentation set up for the LGC called “Wii Prove Our Promise”, which is rumored to show off 5 new Wii games. Now we find out that taking place later that same day, another event has been listed. This time the event is called “Electronic Arts / Nintendo”. Just this morning we posted about EA’s new push with the Wii and DS, seeing them both as strong platforms. Perhaps EA has been thinking about their relationship with Nintendo for quite some time, now that we have seen this event pop up. No one knows what will be shown during this presentation. EA may show off Need for Speed: Carbon, and Madden (both for the Wii), but then again, maybe they will show off some new projects they have planned for the DS or Wii. LGC is really shaping up to be a huge event for Nintendo!
Rampage : Total destruction komt naar de Wii:
source: gonintendo
quote:
The Rampage rumors were true!

We have been posting Rampage for Wii rumors for a couple weeks now, and I am happy to report that those rumors have come true! Midway has announced that they are working on an enhanced version of Rampage: Total Destruction for the Wii, which is looking to lauch this winter.

“We are extremely excited to be bringing the mayhem of Rampage: Total Destruction to the Nintendo Wii. “With updated graphics and even more extreme monsters, fans of this classic arcade series, as well as new players, will have more than a handful this winter.” - Steve Allison, chief marketing officer, Midway

Rampage: Total Destruction for the Wii will feature enhanced graphics, 10 new characters, super moves, and combo attacks. Check out some screens of the Wii version below.



launchdate rumour al lijkt het echt:
beide sources : gonintendo

[quote]Wii launch week narrowed down?

This comes from our very good friend Falafelkid’s blog, a blog I have been linked to since our very first days at Nintendo Now Blogspot. I trust the info he posts, as well as I trust the man himself. I would take this info with a good amount of trust. One of his blogger friends (one that he trusts as well) sent him some insider info, telling him that the Wii is set from launch in the US somewhere between Friday Nov 10th, to Thursday Nov 16th.

I got the call tonight gamers from my inside source. And I thought it was going to be just a normal tuesday night. Now I know that everyone has “sources” but I can assure you mine works for a major retail company and they have received information on the Wii release.

As we know, Ubisoft has posted numerous dates on their official site that stated November as the launch for the Wii (Red Steel, Rayman Raving Rabbids) only to take them down later. As far as I am concerned, this is the info I am sticking with as the launch date…but I will keep it rumor just to be fair.
en
quote:
Gamefly updates Wii page

Thanks to the team at Wii-x2, I found out that the Wii page over at Gamefly has been updated. Now the page lists the Wii release as November, which would go along nicely with the info we posted a few stories down. Looks like the November release rumor is gaining steam, now are we going to believe the 10th-16th info?!


en als laatste nieuwe tony hawk filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=SSY4L_Irt_0

Tijd om te gaan werken

[ Bericht 61% gewijzigd door depax op 03-08-2006 06:50:40 ]
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 07:36:46 #293
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40440703
screens van red steel zien er goed uit.

btw nog een update:

nog een unknown game van activision:
source : gonintendo/gamefly

Dit zal wel een vis game zijn.

de games blijven maar komen 12 launch titles al
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_40441964
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 20:56 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.ray-man.nl/nieuws/0041.htm

Hier staan ze op mijn server online, makkelijekr te zien! Scans zien er erg goed uit!
He dat ziet er cool uit man
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
pi_40442049
Dat skieën Uit die scans Geweldig!
Dat komt uit Rayman 2! !
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 3 augustus 2006 @ 10:02:56 #296
8369 speknek
Another day another slay
pi_40442094
Welk skieen in de scans?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40442175
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 10:02 schreef speknek het volgende:
Welk skieen in de scans?
http://www.ray-man.nl/nieuws/0041.htm En dan de derde
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 3 augustus 2006 @ 10:08:57 #298
8369 speknek
Another day another slay
pi_40442198
Oh in de tekst, ik dacht op een plaatje .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40442699
Maar het is niet skieën kom ik net achter! Rayman slingert een koe in de ronde
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_40442796
EN
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')