abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:20:47 #101
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40264596
Volgens mij leest Depax de Power Unlimited.. oktober 2007
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_40264877
Ik vind de screens wel erg mooi, maar ze zijn zooooo weinig zeggend Ik wil gewoon een Rayman alla Rayman 4!!! Dat is een natte droom voor mij Wat was dat een topgame zeg
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:34:35 #103
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40265011
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:20 schreef BMH het volgende:
Volgens mij leest Depax de Power Unlimited.. oktober 2007
Die heb ik inderdaad al 6 jaar ( ben te lazy om hem op te zeggen. Zelfde geldt overigens voor de Kijk)
Maar het was maar onzin. Wilde gewoon de reacties zien, vandaar ook de onsamenhangende zin.
Het is nog altijd 2 oktober 2006
Tijd om weer te gaan werken al is het redelijk rustig. Heerlijk vakantietijd.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:37:00 #104
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40265087
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:19 schreef kepler het volgende:

[..]

mag ik je 1 advies geven? Interpunctie, leest iets makkelijker

ik moest die laatste zin 5 keer lezen voordat ik hem begreep
De punten die heb ik toch er tussen uitgehaald en op het einde gezet ?
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:50:31 #105
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40265524
Trouwens deense ( programerende)vriend heb een aantal vragen aan nintendo gevraagd met betrekking to de development van een game.( laat ik het erop houden dat het niet voor kinderen geschikt is en waarschijnlijk wel verboden zal worden in de VS)
Als we toestemming krijgen voor dit soort genre zal ik verder uitleggen.

Dit is geen onzin ben heel serieus twee weken geleden is de mail naar nintendo jp gegaan en als vandaag nog niks binnen is dan gaat er eentje naar nintendo europe.
Overigens zegt nintendo jp via een waarschijnlijk standaard bericht dat hij wel zo snel mogelijk beantwoord wordt.
Ach we wachten af
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:54:47 #106
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40265681
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:50 schreef depax het volgende:
Trouwens deense ( programerende)vriend heb een aantal vragen aan nintendo gevraagd met betrekking to de development van een game.( laat ik het erop houden dat het niet voor kinderen geschikt is en waarschijnlijk wel verboden zal worden in de VS)
Als we toestemming krijgen voor dit soort genre zal ik verder uitleggen.

Dit is geen onzin ben heel serieus twee weken geleden is de mail naar nintendo jp gegaan en als vandaag nog niks binnen is dan gaat er eentje naar nintendo europe.
Overigens zegt nintendo jp via een waarschijnlijk standaard bericht dat hij wel zo snel mogelijk beantwoord wordt.
Ach we wachten af
Hier al aangemeld?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_40265729
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:50 schreef depax het volgende:
Trouwens deense ( programerende)vriend heb een aantal vragen aan nintendo gevraagd met betrekking to de development van een game.( laat ik het erop houden dat het niet voor kinderen geschikt is en waarschijnlijk wel verboden zal worden in de VS)
Als we toestemming krijgen voor dit soort genre zal ik verder uitleggen.

Dit is geen onzin ben heel serieus twee weken geleden is de mail naar nintendo jp gegaan en als vandaag nog niks binnen is dan gaat er eentje naar nintendo europe.
Overigens zegt nintendo jp via een waarschijnlijk standaard bericht dat hij wel zo snel mogelijk beantwoord wordt.
Ach we wachten af
Als het waarschijnlijk verboden wordt in de VS dan heb je wel een probleem
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:09:42 #108
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40266264
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:56 schreef Tain het volgende:

[..]

Als het waarschijnlijk verboden wordt in de VS dan heb je wel een probleem
Waarom jp en eu tellen niet mee ?

De style ervan wordt namelijk goed voor de japanse markt
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_40266303
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:09 schreef depax het volgende:

[..]

Waarom jp en eu tellen niet mee ?
In de VS mag over het algemeen meer in games dan in Europa, dus Europa kun je dan ook wel vergeten dan
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:12:01 #110
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40266362
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:10 schreef Tain het volgende:

[..]

In de VS mag over het algemeen meer in games dan in Europa, dus Europa kun je dan ook wel vergeten dan
Trust me als nintendo dit uberhaubt approved krijg ik dit echt niet afgezet in de VS en wel in de eu.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_40266363
Wii will rock you
2 oktober
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:13:35 #112
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40266422
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:54 schreef BMH het volgende:

[..]

Hier al aangemeld?
We wachten eerst het antwoord van nintendo af of dit thema toegelaten wordt.
Zo niet beginnen we er ook niet aan.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_40266542
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:12 schreef depax het volgende:

[..]

Trust me als nintendo dit uberhaubt approved krijg ik dit echt niet afgezet in de VS en wel in de eu.
Ligt er echt aan wat nu zo schokkend is aan dat spelconcept
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:17:10 #114
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40266587
Als het niet voor kinderen is wat zou het dan zijn ?
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_40266620
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:17 schreef depax het volgende:
Als het niet voor kinderen is wat zou het dan zijn ?
hardcore pr0n?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:19:42 #116
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40266694
Hentai game voor adult entertainment met use van de Wiimote
Ik heb dit al eens geoppered of misschien devs hier mee aan de gang gaan.
Nu heb ik een vriend gevonden die er ook wel wat in ziet.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_40266718
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:19 schreef depax het volgende:
Hentai game voor adult entertainment met use van de Wiimote
Ik heb dit al eens geoppered of misschien devs hier mee aan de gang gaan.
Nu heb ik een vriend gevonden die er ook wel wat in ziet.
Geil man, tekenfilms!
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_40266740
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:19 schreef depax het volgende:
Hentai game voor adult entertainment met use van de Wiimote
Ik heb dit al eens geoppered of misschien devs hier mee aan de gang gaan.
Nu heb ik een vriend gevonden die er ook wel wat in ziet.
Dus je denkt dat een adult entertainment spel verboden gaat worden in 1 van de landen met de grootste sexindustrie?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:21:06 #119
8369 speknek
Another day another slay
pi_40266746
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:09 schreef depax het volgende:
De style ervan wordt namelijk goed voor de japanse markt
Waarom heb ik het gevoel dat je een tentakelig monster bent, en dat het met schoolmeisjes te maken heeft? .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40266755
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:19 schreef depax het volgende:
Hentai game voor adult entertainment met use van de Wiimote
Ik heb dit al eens geoppered of misschien devs hier mee aan de gang gaan.
Nu heb ik een vriend gevonden die er ook wel wat in ziet.
Christus voor de Wii ,zoek een vriendin of iets
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:21:26 #121
8369 speknek
Another day another slay
pi_40266761
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:19 schreef depax het volgende:
Hentai game voor adult entertainment met use van de Wiimote
Ik heb dit al eens geoppered of misschien devs hier mee aan de gang gaan.
Nu heb ik een vriend gevonden die er ook wel wat in ziet.
Ik had het goed heh? .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:21:55 #122
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40266783
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:20 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Geil man, tekenfilms!
We willen niet te veel tegen de reality komen dan zou het zeker niet toegestaan zijn.
Hentai moet niet al te moeilijk zijn.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:22:47 #123
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40266815
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:20 schreef Tain het volgende:

[..]

Dus je denkt dat een adult entertainment spel verboden gaat worden in 1 van de landen met de grootste sexindustrie?
Op een console die in de winkel ligt wel.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_40266837
leuk voor een demo pod opstelling
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:25:00 #125
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40266895
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:21 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Christus voor de Wii ,zoek een vriendin of iets
Hmm der zeg je zoiets wij moeten beiden ( mits nintendo dit approved) wel nog even de vriendin vertellen ( heb al een relatie met een vlaamse voor meer dan 2 jaar dus het is echt niet voor mij)

Lijkt me gewoon dat die jappen dat wel willen hebben
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_40266986
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:21 schreef depax het volgende:

[..]

We willen niet te veel tegen de reality komen dan zou het zeker niet toegestaan zijn.
Hentai moet niet al te moeilijk zijn.
Waarom niet? Gewoon een 18+ + Parental Advisory sticker op dat ding alleen via mail-order verkrijgbaar stellen en moet je zien hoe dat ding verkoopt.
Dan is Nintendo in één klap van z'n kiddy imago af!
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:28:36 #127
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40267020
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:27 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Waarom niet? Gewoon een 18+ + Parental Advisory sticker op dat ding alleen via mail-order verkrijgbaar stellen en moet je zien hoe dat ding verkoopt.
Dan zul je ook echt moeten gaan filmen ect.
Hmm tijd om Vivid eens te benaderen
Ach als het aan de PNVD ligt mag het in nederland dan vanaf 12 gewoon in de winkel dan
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_40267096
Ik ben nu al een beetje lichtelijk er van overtuigd dat Rayman 4 geen minigame game is, een soort van platformer met missies denk ik Elke "trail" moet je iets anders doen, maar geen minigames. In de eerste trailer van Rayman Raving Rabbids zie je dat Rayman ook gewoon een stuk loopt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:35:35 #129
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40267248
no way dat Nintendo een porno-game op de Wii gaat uitbrengen



The line is a dot to you!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:39:30 #130
8369 speknek
Another day another slay
pi_40267357
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:35 schreef kepler het volgende:
no way dat Nintendo een porno-game op de Wii gaat uitbrengen

[afbeelding]

Op de NES waren er wel een hoop vunzige seks spelletjes hoor . Weet alleen niet of die indertijd officieel gelicenseerd waren..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:40:32 #131
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40267385
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:39 schreef speknek het volgende:

[..]

Op de NES waren er wel een hoop vunzige seks spelletjes hoor . Weet alleen niet of die indertijd officieel gelicenseerd waren..
echt waar??

kan het me niet voorstellen dat Nintendo dit zou toestaan, ze houden toch nog redelijk vast aan het 'kiddy'-imago.
The line is a dot to you!
pi_40268550
Depax, in welke winkels verwacht je eigenlijk dat je spel moet komen te liggen?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_40268565
Bart smit
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 13:21:10 #134
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40268788
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:40 schreef kepler het volgende:

[..]

echt waar??

kan het me niet voorstellen dat Nintendo dit zou toestaan, ze houden toch nog redelijk vast aan het 'kiddy'-imago.
Er zijn ook zat /h games voor de GBA. Snes had er ook wat.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  vrijdag 28 juli 2006 @ 13:26:34 #135
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_40268976
Hehe eindelijk weer wat nieuwe Wii screens
Houd van een lijntje.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 13:28:33 #136
8369 speknek
Another day another slay
pi_40269047
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 13:21 schreef BMH het volgende:
Er zijn ook zat /h games voor de GBA. Snes had er ook wat.
Heeft denk ik vooral mee te maken dat de NES, GBA (en SNES een beetje) toen bijkans alleenheerser waren. Toen er meer concurrentie was, en Nintendo zich profileerde als gezinscomputer, gingen de indie developers logischerwijs naar andere systemen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40269255
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:35 schreef kepler het volgende:
no way dat Nintendo een porno-game op de Wii gaat uitbrengen

[afbeelding]

Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  vrijdag 28 juli 2006 @ 13:35:51 #138
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40269330
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 13:13 schreef Tain het volgende:
Depax, in welke winkels verwacht je eigenlijk dat je spel moet komen te liggen?
Online lijkt me beter dan scheelt dat een hoop geboycot misschien via Vc ofzo aanbieden.
We zien wel tis nog ver weg.

Als het doorgaat zal het 2008 worden of misschien eind 2007.
Eerder lukt echt niet.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 13:42:23 #139
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40269533
Tijd voor mensen open snijden
Screens van trauma centre



Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 13:47:58 #140
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40269691
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 13:35 schreef depax het volgende:

[..]

Online lijkt me beter dan scheelt dat een hoop geboycot misschien via Vc ofzo aanbieden.
We zien wel tis nog ver weg.

Als het doorgaat zal het 2008 worden of misschien eind 2007.
Eerder lukt echt niet.
ik denk dat het zowieso niet lukt Maar goed ik wens jullie veel succes
The line is a dot to you!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 13:52:45 #141
8369 speknek
Another day another slay
pi_40269831
Nintendo had het er in het begin over dat ze indie developers wilde aanmoedigen om het zo makkelijk mogelijk voor ze te maken. Daarna heb ik er niets meer over gehoord, dus het zal wel een loze belofte geweest zijn, maar het zou op zich nog heel goed kunnen dat je zelfgemaakte spellen aan kunt bieden via de online dienst van Nintendo. Net zoals met Steam van Valve bijvoorbeeld.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40270417
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 13:52 schreef speknek het volgende:
Nintendo had het er in het begin over dat ze indie developers wilde aanmoedigen om het zo makkelijk mogelijk voor ze te maken. Daarna heb ik er niets meer over gehoord, dus het zal wel een loze belofte geweest zijn, maar het zou op zich nog heel goed kunnen dat je zelfgemaakte spellen aan kunt bieden via de online dienst van Nintendo. Net zoals met Steam van Valve bijvoorbeeld.
Dacht wel dat je downloads van de online dienst alleen met de classic add-on kon spelen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 14:33:13 #143
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_40271177
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 13:52 schreef speknek het volgende:
Nintendo had het er in het begin over dat ze indie developers wilde aanmoedigen om het zo makkelijk mogelijk voor ze te maken. Daarna heb ik er niets meer over gehoord, dus het zal wel een loze belofte geweest zijn, maar het zou op zich nog heel goed kunnen dat je zelfgemaakte spellen aan kunt bieden via de online dienst van Nintendo. Net zoals met Steam van Valve bijvoorbeeld.
Nintendo wilt dat indie devs nieuwe dingen uitbrengen via de online dienst.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 28 juli 2006 @ 14:41:29 #144
8369 speknek
Another day another slay
pi_40271489
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 14:11 schreef Tain het volgende:
Dacht wel dat je downloads van de online dienst alleen met de classic add-on kon spelen.
Lijkt me dat dat alleen voor klassieke games geldt? Anders snijden ze zichzelf een beetje nutteloos in de vingers.

Zouden ze bijvoorbeeld ook geen arcade games kunnen melken .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 14:42:09 #145
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_40271507
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 07:41 schreef depax het volgende:
Nieuwe Sadness info: ( ik kan niet wachten maar q4 2007 is nog ver weg)
Q4 2007 pas.
pi_40271666
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 14:41 schreef speknek het volgende:

[..]

Lijkt me dat dat alleen voor klassieke games geldt? Anders snijden ze zichzelf een beetje nutteloos in de vingers.

Zouden ze bijvoorbeeld ook geen arcade games kunnen melken .
De classic controller was geschikt voor Virtual Console games en Cube games, maar geen idee of ze dan alle downloads rekenen tot de Virtual Console
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:33:23 #147
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40273470
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 13:47 schreef kepler het volgende:

[..]

ik denk dat het zowieso niet lukt Maar goed ik wens jullie veel succes
Wii = BELIEVE!!!

Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_40273615
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:33 schreef depax het volgende:

[..]

Wii = BELIEVE!!!

Ooit al eerder een spel gemaakt of niet?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:55:02 #149
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40274245
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:37 schreef Tain het volgende:

[..]

Ooit al eerder een spel gemaakt of niet?
Nee maar mijn vriend heeft wel al verschillende programma;s ( non commercial gemaakt ) waaronder een extensie voor xbmc van de xbox.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:56:37 #150
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_40274298
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:55 schreef depax het volgende:

[..]

Nee maar mijn vriend heeft wel al verschillende programma;s ( non commercial gemaakt ) waaronder een extensie voor xbmc van de xbox.
zijn programma's niet heel wat anders dan een spel?
pi_40274367
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:55 schreef depax het volgende:

[..]

Nee maar mijn vriend heeft wel al verschillende programma;s ( non commercial gemaakt ) waaronder een extensie voor xbmc van de xbox.
Dan vind ik 2007/2008 wel heel erg positief zonder ervaring van het maken van een game met 2 personen. En waarschijnlijk zal het programmeren niet het moeilijkst zijn maar wel het op beeld krijgen van alles
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:59:10 #152
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40274395
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:56 schreef Frankeinstein het volgende:

[..]

zijn programma's niet heel wat anders dan een spel?
zeker maar je moet er beide c voor kunnen
Al code hij het liefste in delphi.

Ach we zien wel eerst wachten.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_40276779

Awesome foto
  vrijdag 28 juli 2006 @ 20:20:25 #154
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40281549
Godsamme die wou ik net posten kloothommel

Ik doe het lekker toch

"Freeze bitches"
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 20:52:51 #155
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_40282384
Kruisjes?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 28 juli 2006 @ 21:26:57 #156
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_40283259
Wii
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 29 juli 2006 @ 17:55:11 #157
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40302016
nieuwe screens van red steel al gezien ziet er alweer beter uit:



daarnaast nog meer info er over in de ubisoft redsteel blog:
http://blogs.ign.com/red-steel

en deze rumour:
quote:
July282006
Nintendo Sending Out Free Wii Dev Kits?
« previous post next post »

Just got word of an interesting (and totally unconfirmed) rumor from one of our insiders. It seems that Nintendo is giving Wii development kits to smaller studios. A developer in a big coastal American city apparently received a mysterious package from Nintendo. Office staff, programmers, and even the president weren't aware what was inside. The box was opened, and viola, Wii dev kit. This could be a ploy on Nintendo's part to get as many companies working on Wii games as possible. If this is true, it certainly shows Nintendo has improved its stance towards third party studios, as opposed to the iron-fisted days of yore. As I mentioned, this is totally unconfirmed, could've been some mix-up or miscommunication on the developer's end, but it does come from a good source. Do what you will with this tidbit.
en nog wat meer info:
thq over de besturing van hun games:
http://www.siliconera.com(...)-to-use-the-wiimote/

Possible launch time van de Wii op de LGC ( leipzig games convention)
http://gonintendo.com/?p=4125

dat was het
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 18:17:51 #158
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40302499
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 17:55 schreef depax het volgende:
nieuwe screens van red steel al gezien ziet er alweer beter uit:
[afbeelding]
[afbeelding]

daarnaast nog meer info er over in de ubisoft redsteel blog:
http://blogs.ign.com/red-steel

en deze rumour:
[..]

en nog wat meer info:
thq over de besturing van hun games:
http://www.siliconera.com(...)-to-use-the-wiimote/

Possible launch time van de Wii op de LGC ( leipzig games convention)
http://gonintendo.com/?p=4125

dat was het
Lichteffecten geupdate waardoor het er nu een stuk mooier uitziet
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_40305319
Whehe Elebits ziet er echt zo bagger uit

http://www.livewii.fr/news/11695/Quelques-scans-dElebits.html
  zondag 30 juli 2006 @ 01:39:20 #160
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40313202
ik vind Red Steel er nog steeds niet mooi uit zien. Doet me zelfs een beetje denken aan Matrix: The Path of Neo
The line is a dot to you!
  zondag 30 juli 2006 @ 01:45:21 #161
8369 speknek
Another day another slay
pi_40313324
Nouja, het is geen Oblivion ofzo, maar dat kan de Wii ook helemaal niet aan. Ik vind het er behoorlijk goed uitzien, voor een Xbox 1.5.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 30 juli 2006 @ 01:49:35 #162
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40313427



gewoon ter vergelijking. Nu is het niet alleen de graphics, maar ook gewoon de stijl wat me totaal niet aanspreekt. En voor een Xbox 1.5 vind ik het er grafisch gezien nou niet fantastisch uitzien

Ik vind Zelda er dan wel weer heel mooi uitzien, en dat is oorspronkelijk een GC game (of nog steeds?). Dus het gaat ook vooral om de stijl van de graphics
The line is a dot to you!
  zondag 30 juli 2006 @ 10:57:13 #163
138256 Sjotime
Delta 168
pi_40316532
quote:
Op zondag 30 juli 2006 01:39 schreef kepler het volgende:
ik vind Red Steel er nog steeds niet mooi uit zien.
Nee ik trek het ook niet. Maar wie gaat er nu voor RS terwijl Zelda een launchtitel wordt.

Een hoop denk ik nog
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  zondag 30 juli 2006 @ 11:15:56 #164
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40316830
quote:
Op zondag 30 juli 2006 10:57 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Nee ik trek het ook niet. Maar wie gaat er nu voor RS terwijl Zelda een launchtitel wordt.

Een hoop denk ik nog
is Zelda nu nog steeds een GC game die op de Wii kan? Of is de Wii-versie ook echt aangepast aan de grafische hardware van de Wii? (alsin dus iets mooiere graphics ofzo?)
The line is a dot to you!
pi_40316874
Ik wel denk ik, naast Zelda

Ziet er toch gewoon goed uit? De resolutie is toch veel te groot, geeft een verkeerd beeld
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Whehe Elebits ziet er echt zo bagger uit

http://www.livewii.fr/news/11695/Quelques-scans-dElebits.html
En leuk
  zondag 30 juli 2006 @ 11:18:40 #166
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40316892
quote:
Op zondag 30 juli 2006 01:49 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

gewoon ter vergelijking. Nu is het niet alleen de graphics, maar ook gewoon de stijl wat me totaal niet aanspreekt. En voor een Xbox 1.5 vind ik het er grafisch gezien nou niet fantastisch uitzien

Ik vind Zelda er dan wel weer heel mooi uitzien, en dat is oorspronkelijk een GC game (of nog steeds?). Dus het gaat ook vooral om de stijl van de graphics
Zelda is een gamecube game die in 16:9 draait op de wii.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 30 juli 2006 @ 11:29:20 #167
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40317135
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:18 schreef BMH het volgende:

[..]

Zelda is een gamecube game die in 16:9 draait op de wii.
nou dan vind ik zelfs een GC game er mooier uit zien dan Red Steel
The line is a dot to you!
  zondag 30 juli 2006 @ 11:45:13 #168
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40317525
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:29 schreef kepler het volgende:

[..]

nou dan vind ik zelfs een GC game er mooier uit zien dan Red Steel
We weten dat de graphics minder zijn.. Over 3 jaar is het verschil nog groter. Je kunt er over door blijven gaan, maar je bereikt niets.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 30 juli 2006 @ 11:51:34 #169
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40317714
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:45 schreef BMH het volgende:

[..]

We weten dat de graphics minder zijn.. Over 3 jaar is het verschil nog groter. Je kunt er over door blijven gaan, maar je bereikt niets.
het gaat erom dat de graphics op Wii nu zelfs 'slechter' zijn dan op de huidige gen. Nu is het niet erg dat ze slechter zijn dan op de 360/PS3, maar ik verwacht wel dat ze beter zijn dan op de GC/Xbox/PS2. Echter is Red Steel nog maar 1 game natuurlijk, maar wel met een budget van 10 miljoen...
The line is a dot to you!
pi_40317820
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:51 schreef kepler het volgende:

het gaat erom dat de graphics op Wii nu zelfs 'slechter' zijn dan op de huidige gen.
imo niet. Maarja. Mario Galaxy
  zondag 30 juli 2006 @ 11:55:05 #171
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40317832
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:51 schreef kepler het volgende:

[..]

het gaat erom dat de graphics op Wii nu zelfs 'slechter' zijn dan op de huidige gen. Nu is het niet erg dat ze slechter zijn dan op de 360/PS3, maar ik verwacht wel dat ze beter zijn dan op de GC/Xbox/PS2. Echter is Red Steel nog maar 1 game natuurlijk, maar wel met een budget van 10 miljoen...
Budget van 10 miljoen is misleidend. Dat is namelijk incl. alle dev tools & opstart kosten voor de nieuwe generatie.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 30 juli 2006 @ 11:55:54 #172
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40317856
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:54 schreef Xrenity het volgende:

[..]

imo niet. Maarja. Mario Galaxy
die vind er dan wel weer goed uitzien Misschien is Ubisoft gewoon niet capabel genoeg
The line is a dot to you!
  zondag 30 juli 2006 @ 11:56:51 #173
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40317896
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:55 schreef BMH het volgende:

[..]

Budget van 10 miljoen is misleidend. Dat is namelijk incl. alle dev tools & opstart kosten voor de nieuwe generatie.
waar iedereen mee te maken heeft, dus dat maakt niks uit

Maakt wel uit voor de volgende generatie games en daar ben ik ook erg benieuwd naar
The line is a dot to you!
  zondag 30 juli 2006 @ 12:03:38 #174
71384 Urnie
.... is een zij
pi_40318142
OK, definitieve prijs en datum nog niet bekend.
Nog niks gemist dus.
I wish I were you, so I can be friends with me...
  zondag 30 juli 2006 @ 12:09:31 #175
8369 speknek
Another day another slay
pi_40318328
quote:
Op zondag 30 juli 2006 01:49 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

gewoon ter vergelijking. Nu is het niet alleen de graphics, maar ook gewoon de stijl wat me totaal niet aanspreekt. En voor een Xbox 1.5 vind ik het er grafisch gezien nou niet fantastisch uitzien

Ik vind Zelda er dan wel weer heel mooi uitzien, en dat is oorspronkelijk een GC game (of nog steeds?). Dus het gaat ook vooral om de stijl van de graphics
Nou, noem me een blinde fanboy maar ik vind op deze plaatjes Red Steel toch wel heel wat mooier dan the Matrix! Ben het wel met je eens dat art style veel belangrijker is dan polygonen of textures.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 30 juli 2006 @ 12:31:20 #176
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40319036
quote:
Op zondag 30 juli 2006 12:09 schreef speknek het volgende:

[..]

Nou, noem me een blinde fanboy maar ik vind op deze plaatjes Red Steel toch wel heel wat mooier dan the Matrix! Ben het wel met je eens dat art style veel belangrijker is dan polygonen of textures.
blinde fanboy
The line is a dot to you!
  zondag 30 juli 2006 @ 13:31:02 #177
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40320754
quote:
Op zondag 30 juli 2006 12:31 schreef kepler het volgende:

[..]

blinde fanboy
Sorry maar die had hij moeten zien aankomen
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  zondag 30 juli 2006 @ 14:37:34 #178
8369 speknek
Another day another slay
pi_40322425
And therefore, I take great pride in saying "Ich bin ein blinde fanboy!"

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 30 juli 2006 @ 20:52:34 #179
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40332490
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 30 juli 2006 @ 20:55:38 #180
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_40332584
quote:
Jammer, toch elk jaar iets om naar uit te kijken. Zeker bij de launch van een nieuwe generatie consoles.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 30 juli 2006 @ 20:58:25 #181
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40332681
Inderdaad. Ik keek al uit naar volgend jaar, veel speelbare Ps3 en Wii games
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 30 juli 2006 @ 21:01:28 #182
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_40332782
Komt wel iets anders voor in de plaats
Houd van een lijntje.
  zondag 30 juli 2006 @ 21:06:21 #183
8369 speknek
Another day another slay
pi_40332928
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Komt wel iets anders voor in de plaats
Ja psies, het is wel jammer, maar het is geen ramp. Misschien nog wel beter, krijg je een meer constante stroom aan informatie, in plaats van een heel jaar wachten op een zo'n grote event.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 30 juli 2006 @ 21:07:11 #184
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40332959
Ik heb liever een grote climax
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 30 juli 2006 @ 22:23:08 #185
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_40335468
Wait till E3
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 30 juli 2006 @ 22:23:55 #186
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_40335495
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Komt wel iets anders voor in de plaats
Hopelijk iets waar het niet zo donker is ofzo.

Heel mooi licht enzo. Wit. Licht. Je weet toch.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 30 juli 2006 @ 23:15:10 #187
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40337428
quote:
Op zondag 30 juli 2006 14:37 schreef speknek het volgende:
And therefore, I take great pride in saying "Ich bin ein blinde fanboy!"

[afbeelding]
_____________O_____________
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_40340645
The Wii Hardware

- Nintendo Wii’s ‘Broadway’ CPU operates at 729MHZ with a maximum bandwith of 1.9gbyte/sec.
- Nintendo Wii’s ‘HollyWood’ GPU is clocked at 243MHZ, the internal memory of it includes 3mb of embedded graphics memory and 24megabytes of high speed main memory.
- 64megabytes of GDDR3 (MEM2) as the external main memory. Just like the internal memory, it can be accessed from the CPU and GPU with a maximum bandwidth of 4gbytes/sec and can also store programs in the MEM2.
- The GPU of the Wii is identical to the GC’s but it is on average 1.5X faster.

Wii's Optical Disc Drive


- Opitcal Disc Drive (ODD) supports single and dual layer Wii disks, discs eject with software or button and the maximum read speed is the equivalent of DVDx6.
- Two main disc types supported the single sided 12cm single sided 4.7gb and the double sided 8.51 GB. Nintendo GC discs also supported. Some of the capacity of the discs are used by the system and games can not use full disc space.
- Inserting a disc will start the Wii console, even if it was already in an off state. Pressing the eject button will change the console to an on state to take out the disc also.

General Overview


- An optional wired LAN adapter that connects to a USB port is in the pipeline for users who do not possess a wireless LAN set-up currently.
- Internal non-removable 512MB flash memory used to storage game save data and downloadable content thus eliminating the need for a memory card.
- Both Wii discs and Gamecube discs can be played via an intelligent mode swap. When running in GC mode, the Wii’s CPU and GPU will lower to the respective speeds of the GC and some of the MEM2 functions as ARAM.
- Software development environment is an upgrade to the ‘Dolphin SDK’ used with the GC; the same libraries are used so developers can get up to scratch easily as well as the possibility of ports being easier.
- The following interfaces are included with the Wii; SD card slot, Wireless controller, two USB 2.0 ports, wireless LAN, 4x GC controller ports, 2x GC memory card slots and an AV multi output jack (only an analog jack).
- Supports Wii disks (one sided 12cm) and GC discs (one sided 8cm) and console auto switches depends on what disk is inserted
- More than just the Nunchaku is planned as an extension. GC peripherals such as DK bongos can be used in both Wii and GC modes.
- Three power status, on, off and unplugged. To prevent mistaken turn offs, the power button must be held for about a second.

The Wii Control System

- The Wii controller features; Direct Pointing Device, Three axis accelerometer, Wii power button (remotely turn console on/off), buttons, wireless connectivity, indicator LED’s, rumble, battery powered (two AA alkaline batteries) and ability to connect extension unit.
- The Wii controller supports three types of operations; by itself, with a nunchuk extension or with a classic controller. Classic controllers will ship to developers during August 2006.
- The SYNCHRO button on the Wii controller exchanges wireless ID numbers when pressed at the same time as SYNCRHO on the Wii console. Wireless communications are only possible with consoles which have been authenticated.
- The rumble motor can be turned on and off and the intensity can be changed.
- The Wii remote has a pointer for fine movements as well as a motion Sensor +/- 3.4G suitable for larger body movements, the nunchuk attachment has a Sensor of +/- 2G
- The sensor bar must be placed above or below a TV set, the pointer measures coordinates between the ends of the bar which are about 20cm apart.
- The Wii remote has four status, disconnected, communicating, establishing connection and pairing wait status.
- The pointer can measure co-ordinates within bounds of rectangle centered upon the sensor bar, thus it can also measure points beyond the screen. It also responds to strong light sources, windows, fluorescent lamps, fireplaces, mirrors etc.
- Due to players hands shaking while holding the controller, a ring buffer allows a precise direction to be created to hold and average accelerator samples.

http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=8802
pi_40343150
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef depax het volgende:

[..]

zeker maar je moet er beide c voor kunnen
Al code hij het liefste in delphi.

Ach we zien wel eerst wachten.
Kan ie alleen delphi of is ie ook een ZEEEER goede C programmeur of moet ie nog leren (als dat zo is dan zou ik zeggen tot over een paar jaar zoveel tijd kost het wel om een GOEDE C programmeur te worden).
Zelf ben ik een zeer goede C/C++/JAVA programmeur heb wel eens geprobeerd games te maken met wisseld resultaat. Maar dat is toch heel anders dan applicaties bouwen. Wel erg leuk ontbreekt het me aan de tijd en goede ideeen ...

Maar vertel eens wat meer of de 'game'
  maandag 31 juli 2006 @ 08:13:40 #190
8369 speknek
Another day another slay
pi_40343215
GPU klinkt behoorlijk crappy. Je zou zeggen dat je voor minder geld een beter alternatief op de gewone markt hebt. Maar waarschijnlijk zal het wel iets geoptimaliseerds zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40343363
quote:
Op maandag 31 juli 2006 08:13 schreef speknek het volgende:
GPU klinkt behoorlijk crappy. Je zou zeggen dat je voor minder geld een beter alternatief op de gewone markt hebt. Maar waarschijnlijk zal het wel iets geoptimaliseerds zijn.
Net zoals de Gamecube GPU die gewoon erg goed geoptimaliseerd was met zeer goed hardware design kan je beter resultaten bereiken dan domweg processing power er tegen aan te smijten.
pi_40343593
quote:
Op maandag 31 juli 2006 01:07 schreef YourMaster het volgende:
The Wii Hardware

- Nintendo Wii’s ‘Broadway’ CPU operates at 729MHZ with a maximum bandwith of 1.9gbyte/sec.
- Nintendo Wii’s ‘HollyWood’ GPU is clocked at 243MHZ, the internal memory of it includes 3mb of embedded graphics memory and 24megabytes of high speed main memory.
- 64megabytes of GDDR3 (MEM2) as the external main memory. Just like the internal memory, it can be accessed from the CPU and GPU with a maximum bandwidth of 4gbytes/sec and can also store programs in the MEM2.
- The GPU of the Wii is identical to the GC’s but it is on average 1.5X faster.
Cube Turbo dus als deze specs kloppen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 31 juli 2006 @ 09:24:09 #193
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40343895
quote:
Op maandag 31 juli 2006 08:04 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Kan ie alleen delphi of is ie ook een ZEEEER goede C programmeur of moet ie nog leren (als dat zo is dan zou ik zeggen tot over een paar jaar zoveel tijd kost het wel om een GOEDE C programmeur te worden).
Zelf ben ik een zeer goede C/C++/JAVA programmeur heb wel eens geprobeerd games te maken met wisseld resultaat. Maar dat is toch heel anders dan applicaties bouwen. Wel erg leuk ontbreekt het me aan de tijd en goede ideeen ...

Maar vertel eens wat meer of de 'game'
Hij kan ook C doet laatste jaar Higher Computer science.
Hij programmeert gewoon liever in delphi maar is ook goed in C.

Over de game kan ik niet veel vertellen aangezien we eerst op de Big N wachten.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_40343962
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:24 schreef depax het volgende:

[..]

Hij kan ook C doet laatste jaar Higher Computer science.
Hij programmeert gewoon liever in delphi maar is ook goed in C.

Over de game kan ik niet veel vertellen aangezien we eerst op de Big N wachten.
Ok. Suc6 er mee Goede C programmeurs willen niets liever dan C
  maandag 31 juli 2006 @ 09:29:15 #195
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40343977
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:24 schreef depax het volgende:

[..]

Hij kan ook C doet laatste jaar Higher Computer science.
Hij programmeert gewoon liever in delphi maar is ook goed in C.

Over de game kan ik niet veel vertellen aangezien we eerst op de Big N wachten.
jullie gaan toch wel voor een virtual console game hoop ik?
The line is a dot to you!
pi_40344065
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:24 schreef depax het volgende:

[..]

Hij kan ook C doet laatste jaar Higher Computer science.
Hij programmeert gewoon liever in delphi maar is ook goed in C.

Over de game kan ik niet veel vertellen aangezien we eerst op de Big N wachten.
Lijkt me niet dat de Big N geintresseerd is in een game waarvan ze behalve het idee niks van weten en dat er 2 mensen aan werken die nog nooit een spel hebben gemaakt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_40344211
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:34 schreef Tain het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat de Big N geintresseerd is in een game waarvan ze behalve het idee niks van weten en dat er 2 mensen aan werken die nog nooit een spel hebben gemaakt
http://www.warioworld.com/apply/
quote:
To become a Wii authorized developer:

Thank you for your interest in Wii software development.

If you are currently working with an authorized Wii licensee, please send:

1. Licensee's name and specific contact information
2. Platform you are developing for
3. Game title
4. Submission schedule

to:
Sandy Hatcher
Software & Accessory Licensing Manager
sandyha@noa.nintendo.com

When this information is confirmed, you'll receive a Nintendo authorized developer approval letter and a developer non-disclosure agreement.

If you are NOT working with an authorized Wii licensee, we will require some information about your company and its previous development experience. Keep in mind that we typically look for companies that are established game developers.

Please submit this information using our Developer Application form.

* Your company's full legal and incorporated company name (including Ltd., Inc., Co.), address, telephone and fax numbers and a main contact and that person's email address.
* A list of the principal members of your company, and their relevant game industry experience.
* A list of published game titles (any platform).
* A list of any subcontractors, subsidiaries, branch offices or other related companies that you anticipate will aid in development. Please describe how they will serve to assist in software development.
* List any employees under the age of 18 working at your company.

Once we have this information, we can determine if it would be appropriate to send a developer non-disclosure agreement for your review and signature. We will contact you after we have made a decision.

The general terms and conditions of our authorized developer program are:

1. Developer Qualifications: An authorized developer must have demonstrated the ability to develop and program excellent software for Nintendo video game systems or for other video game or computer systems. In addition, an authorized developer must have a stable business organization with secure office facilities, equipment, personnel and financial resources in order to insure the security of Nintendo proprietary information and in order to ensure an effective environment for working with Nintendo and/or its licensees. Home offices do not meet this requirement. Nintendo provides authorized developers with highly proprietary information and many of Nintendo's licensees also rely on recommendations and referrals to authorized developers. For these reasons, Nintendo exercises a very high level of care in approving only a select number of authorized developers.

2. Confidentiality Agreement; Release of Confidential Information: Upon entering into agreements to hold all proprietary information received from Nintendo as confidential, an authorized developer will receive written software programming specifications for the platform they will be developing for, and the ability to purchase software development tools solely for that company's site. Authorized developers will have access to Nintendo's third party support website to discuss all development issues and receive technical updates. Each employee or independent contractor of an authorized developer who has access to the Nintendo proprietary information will be required to sign a suitable confidentiality agreement with the developer and/or Nintendo.

3. Game Development: Rights granted to an authorized developer extend only to the use of Nintendo's proprietary information for the development of games on the platform for which they signed the appropriate non-disclosure agreement. Rights do not extend to the right to manufacture, market, promote or otherwise exploit developed games or the Nintendo proprietary information, whether incorporated in hardware, software or accessory formats. An authorized developer may develop a game on a speculation basis or on a contract basis with an authorized Nintendo licensee. Authorized licensees of Nintendo are licensed to develop and market approved games on the system for which they have an existing Nintendo licensing agreement.

4. Software Development Kits: Approximate development costs range from $2,500 to $10,000. Financial stability is expected by approved developers in order to purchase the necessary development equipment for your project

5. Second Party Publishing with Nintendo: This program is not an offer for Nintendo to publish your game title. It is the responsibility of each developer to secure their own relationship with a third party publisher.

If you have any questions about your application or the application process, please feel free to contact Sandy Hatcher at sandyha@noa.nintendo.com or call her at 425.861.2091.

Thank you again for your interest in Nintendo.

Copyright © 2006 Nintendo of America Inc.

Nintendo Privacy Policy / Information
Email: Support@noa.com
Kijk eens bij punt 1 het wordt wel erg lastig om er tussen te komen met alleen een idee. (ideetje werk het idee uit programmeer het generic op een mac met een Ati grapics kaart die kwa specs het zelfde is als de Wii. (of regel een Dev SDK) en kom met een bijna klaar product bij nintendo en het is goed dan kan je het uitbrengen op de Wii (kijk naar two tribes)
pi_40344319
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:43 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

http://www.warioworld.com/apply/
[..]

Kijk eens bij punt 1 het wordt wel erg lastig om er tussen te komen met alleen een idee. (ideetje werk het idee uit programmeer het generic op een mac met een Ati grapics kaart die kwa specs het zelfde is als de Wii. (of regel een Dev SDK) en kom met een bijna klaar product bij nintendo en het is goed dan kan je het uitbrengen op de Wii (kijk naar two tribes)
Zo gaat het bij alle publishers eigenlijk, met alleen het idee kom je er niet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 31 juli 2006 @ 10:18:29 #199
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40344914
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:43 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

http://www.warioworld.com/apply/
[..]

Kijk eens bij punt 1 het wordt wel erg lastig om er tussen te komen met alleen een idee. (ideetje werk het idee uit programmeer het generic op een mac met een Ati grapics kaart die kwa specs het zelfde is als de Wii. (of regel een Dev SDK) en kom met een bijna klaar product bij nintendo en het is goed dan kan je het uitbrengen op de Wii (kijk naar two tribes)
En als nintendo nu geen hentai toelaat op de wii dan heb ik dus niks aan een klaar product daarom wacht ik eerst tot ik meer info van hun krijg met betrekking wat toegelaten is ect.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  maandag 31 juli 2006 @ 10:20:40 #200
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40344966
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:29 schreef kepler het volgende:

[..]

jullie gaan toch wel voor een virtual console game hoop ik?
undecided yet.

Was er wel aan het denken eigelijk, maar dan moet het helemaal in de EULA van nintendo passen.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')