Dan vind ik 2007/2008 wel heel erg positief zonder ervaring van het maken van een game met 2 personen. En waarschijnlijk zal het programmeren niet het moeilijkst zijn maar wel het op beeld krijgen van allesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:55 schreef depax het volgende:
[..]
Nee maar mijn vriend heeft wel al verschillende programma;s ( non commercial gemaakt ) waaronder een extensie voor xbmc van de xbox.
zeker maar je moet er beide c voor kunnenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:56 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
zijn programma's niet heel wat anders dan een spel?
en nog wat meer info:quote:July282006
Nintendo Sending Out Free Wii Dev Kits?
« previous post next post »
Just got word of an interesting (and totally unconfirmed) rumor from one of our insiders. It seems that Nintendo is giving Wii development kits to smaller studios. A developer in a big coastal American city apparently received a mysterious package from Nintendo. Office staff, programmers, and even the president weren't aware what was inside. The box was opened, and viola, Wii dev kit. This could be a ploy on Nintendo's part to get as many companies working on Wii games as possible. If this is true, it certainly shows Nintendo has improved its stance towards third party studios, as opposed to the iron-fisted days of yore. As I mentioned, this is totally unconfirmed, could've been some mix-up or miscommunication on the developer's end, but it does come from a good source. Do what you will with this tidbit.
Lichteffecten geupdate waardoor het er nu een stuk mooier uitzietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:55 schreef depax het volgende:
nieuwe screens van red steel al gezien ziet er alweer beter uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
daarnaast nog meer info er over in de ubisoft redsteel blog:
http://blogs.ign.com/red-steel
en deze rumour:
[..]
en nog wat meer info:
thq over de besturing van hun games:
http://www.siliconera.com(...)-to-use-the-wiimote/
Possible launch time van de Wii op de LGC ( leipzig games convention)
http://gonintendo.com/?p=4125
dat was het
Nee ik trek het ook niet. Maar wie gaat er nu voor RS terwijl Zelda een launchtitel wordt.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:39 schreef kepler het volgende:
ik vind Red Steel er nog steeds niet mooi uit zien.
is Zelda nu nog steeds een GC game die op de Wii kan? Of is de Wii-versie ook echt aangepast aan de grafische hardware van de Wii? (alsin dus iets mooiere graphics ofzo?)quote:Op zondag 30 juli 2006 10:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee ik trek het ook niet. Maar wie gaat er nu voor RS terwijl Zelda een launchtitel wordt.
Een hoop denk ik nog
En leukquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Whehe Elebits ziet er echt zo bagger uit
http://www.livewii.fr/news/11695/Quelques-scans-dElebits.html
Zelda is een gamecube game die in 16:9 draait op de wii.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:49 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
gewoon ter vergelijking. Nu is het niet alleen de graphics, maar ook gewoon de stijl wat me totaal niet aanspreekt. En voor een Xbox 1.5 vind ik het er grafisch gezien nou niet fantastisch uitzien
Ik vind Zelda er dan wel weer heel mooi uitzien, en dat is oorspronkelijk een GC game (of nog steeds?). Dus het gaat ook vooral om de stijl van de graphics
nou dan vind ik zelfs een GC game er mooier uit zien dan Red Steelquote:Op zondag 30 juli 2006 11:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Zelda is een gamecube game die in 16:9 draait op de wii.
We weten dat de graphics minder zijn.. Over 3 jaar is het verschil nog groter. Je kunt er over door blijven gaan, maar je bereikt niets.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:29 schreef kepler het volgende:
[..]
nou dan vind ik zelfs een GC game er mooier uit zien dan Red Steel
het gaat erom dat de graphics op Wii nu zelfs 'slechter' zijn dan op de huidige gen. Nu is het niet erg dat ze slechter zijn dan op de 360/PS3, maar ik verwacht wel dat ze beter zijn dan op de GC/Xbox/PS2. Echter is Red Steel nog maar 1 game natuurlijk, maar wel met een budget van 10 miljoen...quote:Op zondag 30 juli 2006 11:45 schreef BMH het volgende:
[..]
We weten dat de graphics minder zijn.. Over 3 jaar is het verschil nog groter. Je kunt er over door blijven gaan, maar je bereikt niets.
imo niet. Maarja. Mario Galaxyquote:Op zondag 30 juli 2006 11:51 schreef kepler het volgende:
het gaat erom dat de graphics op Wii nu zelfs 'slechter' zijn dan op de huidige gen.
Budget van 10 miljoen is misleidend. Dat is namelijk incl. alle dev tools & opstart kosten voor de nieuwe generatie.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:51 schreef kepler het volgende:
[..]
het gaat erom dat de graphics op Wii nu zelfs 'slechter' zijn dan op de huidige gen. Nu is het niet erg dat ze slechter zijn dan op de 360/PS3, maar ik verwacht wel dat ze beter zijn dan op de GC/Xbox/PS2. Echter is Red Steel nog maar 1 game natuurlijk, maar wel met een budget van 10 miljoen...
die vind er dan wel weer goed uitzienquote:
waar iedereen mee te maken heeft, dus dat maakt niks uitquote:Op zondag 30 juli 2006 11:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Budget van 10 miljoen is misleidend. Dat is namelijk incl. alle dev tools & opstart kosten voor de nieuwe generatie.
Nou, noem me een blinde fanboy maar ik vind op deze plaatjes Red Steel toch wel heel wat mooier dan the Matrix! Ben het wel met je eens dat art style veel belangrijker is dan polygonen of textures.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:49 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
gewoon ter vergelijking. Nu is het niet alleen de graphics, maar ook gewoon de stijl wat me totaal niet aanspreekt. En voor een Xbox 1.5 vind ik het er grafisch gezien nou niet fantastisch uitzien
Ik vind Zelda er dan wel weer heel mooi uitzien, en dat is oorspronkelijk een GC game (of nog steeds?). Dus het gaat ook vooral om de stijl van de graphics
blinde fanboyquote:Op zondag 30 juli 2006 12:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou, noem me een blinde fanboy maar ik vind op deze plaatjes Red Steel toch wel heel wat mooier dan the Matrix! Ben het wel met je eens dat art style veel belangrijker is dan polygonen of textures.
Sorry maar die had hij moeten zien aankomenquote:
Jammer, toch elk jaar iets om naar uit te kijken. Zeker bij de launch van een nieuwe generatie consoles.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:52 schreef MMaRsu het volgende:
E3 gecancelled voor volgend jaar.
http://next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=3538&Itemid=2
Ja psies, het is wel jammer, maar het is geen ramp. Misschien nog wel beter, krijg je een meer constante stroom aan informatie, in plaats van een heel jaar wachten op een zo'n grote event.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Komt wel iets anders voor in de plaats
Hopelijk iets waar het niet zo donker is ofzo.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Komt wel iets anders voor in de plaats
_____________O_____________quote:Op zondag 30 juli 2006 14:37 schreef speknek het volgende:
And therefore, I take great pride in saying "Ich bin ein blinde fanboy!"
[afbeelding]
Kan ie alleen delphi of is ie ook een ZEEEER goede C programmeur of moet ie nog leren (als dat zo is dan zou ik zeggen tot over een paar jaar zoveel tijd kost het wel om een GOEDE C programmeur te worden).quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef depax het volgende:
[..]
zeker maar je moet er beide c voor kunnen
Al code hij het liefste in delphi.
Ach we zien weleerst wachten.
Net zoals de Gamecube GPU die gewoon erg goed geoptimaliseerd was met zeer goed hardware design kan je beter resultaten bereiken dan domweg processing power er tegen aan te smijten.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:13 schreef speknek het volgende:
GPU klinkt behoorlijk crappy. Je zou zeggen dat je voor minder geld een beter alternatief op de gewone markt hebt. Maar waarschijnlijk zal het wel iets geoptimaliseerds zijn.
Cube Turbo dus als deze specs kloppenquote:Op maandag 31 juli 2006 01:07 schreef YourMaster het volgende:
The Wii Hardware
- Nintendo Wii’s ‘Broadway’ CPU operates at 729MHZ with a maximum bandwith of 1.9gbyte/sec.
- Nintendo Wii’s ‘HollyWood’ GPU is clocked at 243MHZ, the internal memory of it includes 3mb of embedded graphics memory and 24megabytes of high speed main memory.
- 64megabytes of GDDR3 (MEM2) as the external main memory. Just like the internal memory, it can be accessed from the CPU and GPU with a maximum bandwidth of 4gbytes/sec and can also store programs in the MEM2.
- The GPU of the Wii is identical to the GC’s but it is on average 1.5X faster.
Hij kan ook C doet laatste jaar Higher Computer science.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:04 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Kan ie alleen delphi of is ie ook een ZEEEER goede C programmeur of moet ie nog leren (als dat zo is dan zou ik zeggen tot over een paar jaar zoveel tijd kost het wel om een GOEDE C programmeur te worden).
Zelf ben ik een zeer goede C/C++/JAVA programmeur heb wel eens geprobeerd games te maken met wisseld resultaat. Maar dat is toch heel anders dan applicaties bouwen. Wel erg leuk ontbreekt het me aan de tijd en goede ideeen ...
Maar vertel eens wat meer of de 'game'
Ok. Suc6 er mee Goede C programmeurs willen niets liever dan Cquote:Op maandag 31 juli 2006 09:24 schreef depax het volgende:
[..]
Hij kan ook C doet laatste jaar Higher Computer science.
Hij programmeert gewoon liever in delphi maar is ook goed in C.
Over de game kan ik niet veel vertellen aangezien we eerst op de Big N wachten.
jullie gaan toch wel voor een virtual console game hoop ik?quote:Op maandag 31 juli 2006 09:24 schreef depax het volgende:
[..]
Hij kan ook C doet laatste jaar Higher Computer science.
Hij programmeert gewoon liever in delphi maar is ook goed in C.
Over de game kan ik niet veel vertellen aangezien we eerst op de Big N wachten.
Lijkt me niet dat de Big N geintresseerd is in een game waarvan ze behalve het idee niks van weten en dat er 2 mensen aan werken die nog nooit een spel hebben gemaaktquote:Op maandag 31 juli 2006 09:24 schreef depax het volgende:
[..]
Hij kan ook C doet laatste jaar Higher Computer science.
Hij programmeert gewoon liever in delphi maar is ook goed in C.
Over de game kan ik niet veel vertellen aangezien we eerst op de Big N wachten.
http://www.warioworld.com/apply/quote:Op maandag 31 juli 2006 09:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat de Big N geintresseerd is in een game waarvan ze behalve het idee niks van weten en dat er 2 mensen aan werken die nog nooit een spel hebben gemaakt
Kijk eens bij punt 1 het wordt wel erg lastig om er tussen te komen met alleen een idee. (ideetje werk het idee uit programmeer het generic op een mac met een Ati grapics kaart die kwa specs het zelfde is als de Wii. (of regel een Dev SDK) en kom met een bijna klaar product bij nintendo en het is goed dan kan je het uitbrengen op de Wii (kijk naar two tribes)quote:To become a Wii authorized developer:
Thank you for your interest in Wii software development.
If you are currently working with an authorized Wii licensee, please send:
1. Licensee's name and specific contact information
2. Platform you are developing for
3. Game title
4. Submission schedule
to:
Sandy Hatcher
Software & Accessory Licensing Manager
sandyha@noa.nintendo.com
When this information is confirmed, you'll receive a Nintendo authorized developer approval letter and a developer non-disclosure agreement.
If you are NOT working with an authorized Wii licensee, we will require some information about your company and its previous development experience. Keep in mind that we typically look for companies that are established game developers.
Please submit this information using our Developer Application form.
* Your company's full legal and incorporated company name (including Ltd., Inc., Co.), address, telephone and fax numbers and a main contact and that person's email address.
* A list of the principal members of your company, and their relevant game industry experience.
* A list of published game titles (any platform).
* A list of any subcontractors, subsidiaries, branch offices or other related companies that you anticipate will aid in development. Please describe how they will serve to assist in software development.
* List any employees under the age of 18 working at your company.
Once we have this information, we can determine if it would be appropriate to send a developer non-disclosure agreement for your review and signature. We will contact you after we have made a decision.
The general terms and conditions of our authorized developer program are:
1. Developer Qualifications: An authorized developer must have demonstrated the ability to develop and program excellent software for Nintendo video game systems or for other video game or computer systems. In addition, an authorized developer must have a stable business organization with secure office facilities, equipment, personnel and financial resources in order to insure the security of Nintendo proprietary information and in order to ensure an effective environment for working with Nintendo and/or its licensees. Home offices do not meet this requirement. Nintendo provides authorized developers with highly proprietary information and many of Nintendo's licensees also rely on recommendations and referrals to authorized developers. For these reasons, Nintendo exercises a very high level of care in approving only a select number of authorized developers.
2. Confidentiality Agreement; Release of Confidential Information: Upon entering into agreements to hold all proprietary information received from Nintendo as confidential, an authorized developer will receive written software programming specifications for the platform they will be developing for, and the ability to purchase software development tools solely for that company's site. Authorized developers will have access to Nintendo's third party support website to discuss all development issues and receive technical updates. Each employee or independent contractor of an authorized developer who has access to the Nintendo proprietary information will be required to sign a suitable confidentiality agreement with the developer and/or Nintendo.
3. Game Development: Rights granted to an authorized developer extend only to the use of Nintendo's proprietary information for the development of games on the platform for which they signed the appropriate non-disclosure agreement. Rights do not extend to the right to manufacture, market, promote or otherwise exploit developed games or the Nintendo proprietary information, whether incorporated in hardware, software or accessory formats. An authorized developer may develop a game on a speculation basis or on a contract basis with an authorized Nintendo licensee. Authorized licensees of Nintendo are licensed to develop and market approved games on the system for which they have an existing Nintendo licensing agreement.
4. Software Development Kits: Approximate development costs range from $2,500 to $10,000. Financial stability is expected by approved developers in order to purchase the necessary development equipment for your project
5. Second Party Publishing with Nintendo: This program is not an offer for Nintendo to publish your game title. It is the responsibility of each developer to secure their own relationship with a third party publisher.
If you have any questions about your application or the application process, please feel free to contact Sandy Hatcher at sandyha@noa.nintendo.com or call her at 425.861.2091.
Thank you again for your interest in Nintendo.
Copyright © 2006 Nintendo of America Inc.
Nintendo Privacy Policy / Information
Email: Support@noa.com
Zo gaat het bij alle publishers eigenlijk, met alleen het idee kom je er nietquote:Op maandag 31 juli 2006 09:43 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
http://www.warioworld.com/apply/
[..]
Kijk eens bij punt 1 het wordt wel erg lastig om er tussen te komen met alleen een idee. (ideetje werk het idee uit programmeer het generic op een mac met een Ati grapics kaart die kwa specs het zelfde is als de Wii. (of regel een Dev SDK) en kom met een bijna klaar product bij nintendo en het is goed dan kan je het uitbrengen op de Wii (kijk naar two tribes)
En als nintendo nu geen hentai toelaat op de wii dan heb ik dus niks aan een klaar product daarom wacht ik eerst tot ik meer info van hun krijg met betrekking wat toegelaten is ect.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:43 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
http://www.warioworld.com/apply/
[..]
Kijk eens bij punt 1 het wordt wel erg lastig om er tussen te komen met alleen een idee. (ideetje werk het idee uit programmeer het generic op een mac met een Ati grapics kaart die kwa specs het zelfde is als de Wii. (of regel een Dev SDK) en kom met een bijna klaar product bij nintendo en het is goed dan kan je het uitbrengen op de Wii (kijk naar two tribes)
undecided yet.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:29 schreef kepler het volgende:
[..]
jullie gaan toch wel voor een virtual console game hoop ik?
Nou, ik ben er net aan begonnen, maar ik ben Java gewend. Wat een chaotische troep is C dan!quote:Op maandag 31 juli 2006 09:28 schreef MeZZiN het volgende:
Ok. Suc6 er mee Goede C programmeurs willen niets liever dan C
Het heeft zijn charmesquote:Op maandag 31 juli 2006 10:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou, ik ben er net aan begonnen, maar ik ben Java gewend. Wat een chaotische troep is C dan!
Java en Python zijn wel goede talen om mee te leren programmeren, kan je van C idd niet zeggenquote:Op maandag 31 juli 2006 10:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou, ik ben er net aan begonnen, maar ik ben Java gewend. Wat een chaotische troep is C dan!
Had zelf wat pascal/asm ervaring toen naar C/C++ gegaan op de opleiding wat een feestquote:Op maandag 31 juli 2006 10:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Java en Python zijn wel goede talen om mee te leren programmeren, kan je van C idd niet zeggen
Ik vond het altijd maar vreemd dat ze op de universiteit alleen aan Java deden (nouja, en aan haskellquote:Op maandag 31 juli 2006 10:51 schreef Tain het volgende:
Java en Python zijn wel goede talen om mee te leren programmeren, kan je van C idd niet zeggen
want een volwaardige game voor de Wii ontwikkelen, die ook nog eens geld gaat opleveren gaat je nooit lukken met twee personenquote:Op maandag 31 juli 2006 10:20 schreef depax het volgende:
[..]
undecided yet.
Was er wel aan het denken eigelijk, maar dan moet het helemaal in de EULA van nintendo passen.
Dat was alang bekend.quote:
Ik heb een nieuwe: De wii = Xbox 1.2quote:Op maandag 31 juli 2006 11:52 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat was alang bekend.
Gaan we het steeds over hetzelfde hebben in dit topic?
Get with the times!
Vind het hele hentai idee, nfi, sowieso vrij lame. Sinds de controller bekend is zijn er al minimaal 3278643568754068975490567241932432 mensen geweest die met het idee gekomen zijn. Daarbij is het nog maar de vraag of een westerling art kan maken die van de kwaliteit is van wat de japanners maken. Westerlingen die anime proberen te copieren ziet er meestal namelijk niet al te best uit. Plus dat ik en vast veel andere geen zin hebben om met een controller te kutten als ze eigelijk alleen maar pr0n willen zien (daarom wil iedereen die CG packs van die hentai games altijd hebben)quote:Op maandag 31 juli 2006 10:18 schreef depax het volgende:
[..]
En als nintendo nu geen hentai toelaat op de wii dan heb ik dus niks aan een klaar product daarom wacht ik eerst tot ik meer info van hun krijg met betrekking wat toegelaten is ect.
Moet wel ff hier op reageren kan het niet laten Java is niet traag ook niet voor GUI applicaties.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vond het altijd maar vreemd dat ze op de universiteit alleen aan Java deden (nouja, en aan haskell), maar nu snap ik het wel. Java heeft een veel nettere object-georienteerde structuur, dat komt een stuk beter overeen met de formele methodes die je hier leert. Jammer wel dat je met Java alleen trage kutprogramma's kunt schrijven.
Oh, Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Oh dit was het Wii topic?.
En toen was het al niet leuk om te gebruikenquote:Op maandag 31 juli 2006 14:13 schreef Erwtensoep het volgende:
offtopic (daar is het Wii topic toch voor?)
[afbeelding]
De ps3 controller was al in 94 gemaakt voor de SNES![]()
Goed gevondenquote:Op maandag 31 juli 2006 14:13 schreef Erwtensoep het volgende:
offtopic (daar is het Wii topic toch voor?)
[afbeelding]
De ps3 controller was al in 94 gemaakt voor de SNES![]()
Precies iedereen wist dat al. Demo's op de E3 draaide op aangepaste Gamecubesquote:
Begin mei was Ubisoft Red steel nog aan het bakken op gamecube devkits met wii motes erop aangeslotenquote:Op maandag 31 juli 2006 15:03 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Precies iedereen wist dat al. Demo's op de E3 draaide op aangepaste Gamecubes
gewoon een grote fan op je gamecube en water koeling en overklokken maar instant Wiiiiiiii
quote:Thanks 'TheGuy' for the info!
Big shoutout must go out to the 'TheGuy' for this info!
*UPDATE* The dev mailed us and said he was shocked to see all these cries of 'fake', so he provided some more info to show he's not bluffing...
Broadway CPU
Broadway is Wii's CPU. Broadway functionality and specifications are as follows.
• Operating speed: 729 MHz
• Bus to main memory: 243 MHz, 64 bits (maximum bandwidth: 1.9 gigabytes/sec)
• 32-kilobyte 8-way set-associative L1 instruction cache
• 32-kilobyte 8-way set-associative L1 data cache (can set up 16-kilobyte data scratch pad)
• Superscalar microprocessor with six execution units (floating-point unit, branching unit, system regis
ter unit, load/store unit, two integer units)
• DMA unit (15-entry DMA request queue) used by 16-kilobyte data scratch pad
• Write-gather buffer for writing graphics command lists to the graphics chip
• Onboard 256-kilobyte 2-way set-associative L2 integrated cache
• Two, 32-bit integer units (IU)
• One floating point unit (FPU) (supports single precision (32-bit) and double precision (64-bit))
• The FPU supports paired single floating point (FP/PS)
• The FPU supports paired single multiply add (ps_madd). Most FP/PS instructions can be issued in
each cycle and completed in three cycles.
• Fixed-point to floating-point conversion can be performed at the same time as FPU register load and
store, with no loss in performance.
• The branch unit supports static branch prediction and dynamic branch prediction.
• When an instruction is stalled on data, the next instruction can be issued and executed. All instructions
maintain program logic and will complete in the correct program order.
• Supports three L2 cache fetch modes: 32-Byte, 64-Byte, and 128-Byte.
• Supports these bus pipeline depth levels: level 2, level 3, and level 4.
Reference Information: Broadway is upward compatible with Nintendo GameCube’s CPU (Gekko).
Hollywood GPU
Hollywood is a system LSI composed of a GPU and internal main memory (MEM1). Hollywood is clocked at 243 MHz. Its internal memory consists of 3 megabytes of embedded graphics memory and 24 megabytes of high speed main memory.
Hollywood includes the following.
• Graphics processing unit (with 3 megabytes of eDRAM)
• Audio DSP
• I/O Bridge
• 24 megabytes of internal main memory
• Internal main memory operates at 486 MHz.
Maximum bandwidth between Hollywood and internal main memory: 3.9 gigabytes per second
• Possible to locate a program here
Reference Information: Hollywood is similar to Nintendo GameCube’s Flipper and Splash components.
External Main Memory (MEM2)
Wii uses 64 megabytes of GDDR3 (MEM2) as external main memory. Like internal main memory, MEM2 can be accessed directly from Broadway and the GPU at high speed and has a peak bandwidth of 4 gigabytes/sec. Programs can also be placed in MEM2.
Reference Information: Nintendo GameCube ARAM is used as auxiliary memory for the DSP. The CPU and GPU did not have direct access to it.
Sommige mensen vinden specs en hardware nou eenmaal interesant.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:25 schreef Erwtensoep het volgende:
who cares...
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden specs en hardware nou eenmaal interesant.
quote:The official french Nintendo Magazine states, that the number of new titles Nintendo will show at Games Convention 2006 is... 5!
Oh man, als je toch al die geweldige character art ziet.. Daar kan de huidige generatie games met al haar realisme toch echt niet tegenop...quote:
GPU heeft altijd 24MB ter beschikking en moet de 64MB delen met de CPU, dus afhankelijk van de game wat de GPU gebruiktquote:Op maandag 31 juli 2006 18:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Dus het is geen 88mb geheugen, maar 64mb. Dat 24mb is voor de GPU. Of moet ik dat bij elkaar optellen bij een console?
De Wii is een van de grootste stappen in gaming sinds jaren, en jij wilt een game spelen die uit een serie komt van slechte vervolgen en inteelt?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:46 schreef Drumpie het volgende:
Kan niet wachten tot Dbz op de Wii uitkomt
Het is gewoon stoer om die bewegingen te maken en je moet er van houden, maar wat voor game zit jij zo graag te wachten voor op de Wii dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:53 schreef BMH het volgende:
[..]
De Wii is een van de grootste stappen in gaming sinds jaren, en jij wilt een game spelen die uit een serie komt van slechte vervolgen en inteelt?
quote:According to the report below (translated) The Official Nintendo magazine of France reports that Nintendo will be showing off five new titles for the Wii at the Games Convention in Leipzig, Germany on August 23-27th. Will we finally see Miyamoto’s new IP? Or perhaps the long awaited Kid Icarus? All we can do is simply speculate at this point. Let’s hope Nintendo delivers a great event.
http://translate.google.com/translate?u=http://www.jeux-france.com/news16813_wii-prove-our-promise-5-nouveaux-jeux-wii-.html
Niet. Zie wel dat je nooit echt consoles hebt gegamedquote:
lucky? Jij kunt er ook naar toequote:
Gezelligquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:19 schreef BMH het volgende:
[..]
lucky? Jij kunt er ook naar toe.
Waarom gaan we niet gewoon allemaal?
Misschien iets in de buurt of gewoon met de trein dat is ook niet zo duur meer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:45 schreef speknek het volgende:
Jammer dat er geen prijsvechters op Leipzig (lijken te) vliegen..
Als je ook echt goedkoop wilt vliegen moet je niet vanaf een Nederlands vliegveld vertrekken, dus dan kan je net zo goed met de trein of met de auto gaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:45 schreef speknek het volgende:
Jammer dat er geen prijsvechters op Leipzig (lijken te) vliegen..
Niets leuker toch dan minstens 5 uur heen en 5 uur terugreizen om een paar minuten te mogen gamenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:25 schreef kepler het volgende:
willen jullie alleen naar Leipzig om op de Wii te spelen? Want dat zou ik dus echt niet doenGewoon een paar weken wachten en je kan hem onder/naast je eigen TV zetten
![]()
quote:Marvel: Ultimate Alliance, Wii game mechanics interview
The basic game controls like the camera and the movement and stuff like that — you can do that on the Wii with left side in most cases,” says Palmisano. “Then there are standard combo moves, which you can also do with the Wii controller.” But don’t expect that to mean you’ll have your arms flailing wildly. “I don’t know how many games you’re going to see where people are jumping around — our game is an RPG so it’s really hard to require that much physical energy to play a game for 30 hours,” he says. That said, players can look for character-specific special moves that will hopefully do a good job of taking advantage of the Wii controller.
On the graphics side, Palmisano categorizes the Wii version as one step up from the current-gen versions and one step down from the PS3/360/PC versions. “Fundamentally, it’s almost using the same [character] models as the current-gen. They’re a little bit better. It’s actually got real-time shadows in it, and the way the Wii processes graphics is a little bit better.
Dus het enige wat er veranderd aan het spel is de besturing en de graphics voor de Wii?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:32 schreef depax het volgende:
vergeet ik nog bijna het nieuws:
meer info op marvel ultimate alliance: step up van oude systemen step down van nieuwe.
Ach we zien wel.
http://gonintendo.com/?p=4204
[..]
wetende dat je een paar weken later onbeperkt en in alle rust op de ding kunt gamenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Niets leuker toch dan minstens 5 uur heen en 5 uur terugreizen om een paar minuten te mogen gamen
iddquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:56 schreef speknek het volgende:
Dat plaatje met die haai is wel heel cool.
Ik weet nog steeds niet wat ik van het spel moet verwachten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:54 schreef RaymanNL het volgende:
scans uit de NIntendo Power
NIeuwe Rayman screenies![]()
Nou ik wel hoor,quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik van het spel moet verwachten.
Tis REmakequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Resident Evil Wii?
[afbeelding]
Ziet er iig goed uit
Edit: Fake
[afbeelding]
Same herequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik van het spel moet verwachten.
omgquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:47 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe wij vertrekken rond 4 uur naar Leipzig, paar uur rijden, lekker Ds'en onderweg.
Kost mij niks behalve de entree en vriendin van mn maat rijdt
De controls voor excite truck:quote:EA hopes to turn things around, and one of their attack plans includes Nintendo platforms.
“We have ramped up [game] production for the Wii and DS Lite” (based off of the strong DS market, and great showing for the Wii at E3) - EA executive
EA plans to have 2 launch period titles for the Wii, Madden and Need for Speed: Carbon, and also plans to have 5 more titles made available by the end of March 2007. EA made a cryptic comment about software pricing as well, stating that third parties can decide their own pricing, but Nintendo first party titles will be no higher than $49.99. Will we see EA following in Nintendo’s footsteps?
Wii timeline:quote:Yet Another Wii Game
Earlier today, while interviewing Ian Dunlop of oeFun, he confirmed that his company is working on a game for the Wii. No details were announced besides that. Look for the full interview tomorrow.
nog eentje gemist blijkbaar :quote:MK: Armageddon rips Wii's heart out, eats it
For those concerned about Wii's ability to offer brutal, soulless acts of violence, it's exciting news to hear that Mortal Kombat: Armageddon is heading to the tiny console sometime during the first quarter of 2007. Publisher Midway made the announcement today (okay, technically tomorrow, but we got it early and exclusively for being so "kombative") along with several other tidbits about the PS2 Premium Pack, which you can read about right here.
The first thing we want to know is, will Nintendo still want pictures of people enjoying Armageddon spliced into all the screenshots like so many games already do? The idea of seeing a 12-year-old kid miming the moves needed to tear someone's spine out and hold it overhead in a gleeful fashion, blood sprinkling down over his not-innocent-anymore face, is one we refuse to let go.
bronquote:Ubisoft Loves Wii
President comments that much support is on the way for Nintendo's new platform.
by Sam Kennedy, 08/01/2006
24 of 24 users recommend this story.
While speaking on a panel at the Ziff Davis Electronic Games Summit in Napa earlier today, Ubisoft North America President Laurent Detoc revealed that his company currently has seven titles in development for Nintendo's upcoming Wii platform. This show of support came as a surprise to many, as the company had previously only demonstrated two of those seven titles: Rayman Raving Rabbids and Red Steel.
Detoc praised the Wii several times during the panel, stating that he expects it to have "a large audience and market." He also stated that he personally felt that in a time when fewer and fewer games appeal to him, the Wii offers plenty of enjoyment. "The first time I picked up that sucker I couldn't stop playing it."
On the same panel, Midway President David Zucker stated that his company has six titles in development for the Wii.
Ik ben bang dat het een bagger spel wordquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:18 schreef Koentje3 het volgende:
sadness ziet er echt zooo cool uit... heel het conecpt spreekt me gewoon aan
...
Referrer geklooi met imageshack altijdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:42 schreef RaymanNL het volgende:
Verdorie! Dat zij nnieuwe scansIk kan ze niet zien! Heb je geen site link ofzo?
je hebt ze alleen in de verkeerde volgoorde staan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:56 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.ray-man.nl/nieuws/0041.htm
Hier staan ze op mijn server online, makkelijekr te zien! Scans zien er erg goed uit!
quote:Call of Duty 3 for Wii launch
Call of Duty 3 logo thumb
Activsion confirmed that Call of Duty 3 will indeed be a launch title for the Wii, which they announced at the Activate Asia press conference. Of course, Activision did not give a specific date for the title, just a confirmation that it would be there on day one. New screenshots for the PS3/Xbox 360 version were published, but unfortunately no new Wii media was shown.
Rampage : Total destruction komt naar de Wii:quote:Second Nintendo event at LGC
lgcWe reported a few days back that Nintendo has a presentation set up for the LGC called “Wii Prove Our Promise”, which is rumored to show off 5 new Wii games. Now we find out that taking place later that same day, another event has been listed. This time the event is called “Electronic Arts / Nintendo”. Just this morning we posted about EA’s new push with the Wii and DS, seeing them both as strong platforms. Perhaps EA has been thinking about their relationship with Nintendo for quite some time, now that we have seen this event pop up. No one knows what will be shown during this presentation. EA may show off Need for Speed: Carbon, and Madden (both for the Wii), but then again, maybe they will show off some new projects they have planned for the DS or Wii. LGC is really shaping up to be a huge event for Nintendo!
enquote:The Rampage rumors were true!
We have been posting Rampage for Wii rumors for a couple weeks now, and I am happy to report that those rumors have come true! Midway has announced that they are working on an enhanced version of Rampage: Total Destruction for the Wii, which is looking to lauch this winter.
“We are extremely excited to be bringing the mayhem of Rampage: Total Destruction to the Nintendo Wii. “With updated graphics and even more extreme monsters, fans of this classic arcade series, as well as new players, will have more than a handful this winter.” - Steve Allison, chief marketing officer, Midway
Rampage: Total Destruction for the Wii will feature enhanced graphics, 10 new characters, super moves, and combo attacks. Check out some screens of the Wii version below.
launchdate rumour al lijkt het echt:
beide sources : gonintendo
[quote]Wii launch week narrowed down?
This comes from our very good friend Falafelkid’s blog, a blog I have been linked to since our very first days at Nintendo Now Blogspot. I trust the info he posts, as well as I trust the man himself. I would take this info with a good amount of trust. One of his blogger friends (one that he trusts as well) sent him some insider info, telling him that the Wii is set from launch in the US somewhere between Friday Nov 10th, to Thursday Nov 16th.
I got the call tonight gamers from my inside source. And I thought it was going to be just a normal tuesday night. Now I know that everyone has “sources” but I can assure you mine works for a major retail company and they have received information on the Wii release.
As we know, Ubisoft has posted numerous dates on their official site that stated November as the launch for the Wii (Red Steel, Rayman Raving Rabbids) only to take them down later. As far as I am concerned, this is the info I am sticking with as the launch date…but I will keep it rumor just to be fair.
quote:Gamefly updates Wii page
Thanks to the team at Wii-x2, I found out that the Wii page over at Gamefly has been updated. Now the page lists the Wii release as November, which would go along nicely with the info we posted a few stories down. Looks like the November release rumor is gaining steam, now are we going to believe the 10th-16th info?!
He dat ziet er cool uit manquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:56 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.ray-man.nl/nieuws/0041.htm
Hier staan ze op mijn server online, makkelijekr te zien! Scans zien er erg goed uit!
http://www.ray-man.nl/nieuws/0041.htmquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:02 schreef speknek het volgende:
Welk skieen in de scans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |