abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40274367
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:55 schreef depax het volgende:

[..]

Nee maar mijn vriend heeft wel al verschillende programma;s ( non commercial gemaakt ) waaronder een extensie voor xbmc van de xbox.
Dan vind ik 2007/2008 wel heel erg positief zonder ervaring van het maken van een game met 2 personen. En waarschijnlijk zal het programmeren niet het moeilijkst zijn maar wel het op beeld krijgen van alles
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:59:10 #152
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40274395
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:56 schreef Frankeinstein het volgende:

[..]

zijn programma's niet heel wat anders dan een spel?
zeker maar je moet er beide c voor kunnen
Al code hij het liefste in delphi.

Ach we zien wel eerst wachten.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_40276779

Awesome foto
  vrijdag 28 juli 2006 @ 20:20:25 #154
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40281549
Godsamme die wou ik net posten kloothommel

Ik doe het lekker toch

"Freeze bitches"
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 20:52:51 #155
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_40282384
Kruisjes?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 28 juli 2006 @ 21:26:57 #156
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_40283259
Wii
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 29 juli 2006 @ 17:55:11 #157
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40302016
nieuwe screens van red steel al gezien ziet er alweer beter uit:



daarnaast nog meer info er over in de ubisoft redsteel blog:
http://blogs.ign.com/red-steel

en deze rumour:
quote:
July282006
Nintendo Sending Out Free Wii Dev Kits?
« previous post next post »

Just got word of an interesting (and totally unconfirmed) rumor from one of our insiders. It seems that Nintendo is giving Wii development kits to smaller studios. A developer in a big coastal American city apparently received a mysterious package from Nintendo. Office staff, programmers, and even the president weren't aware what was inside. The box was opened, and viola, Wii dev kit. This could be a ploy on Nintendo's part to get as many companies working on Wii games as possible. If this is true, it certainly shows Nintendo has improved its stance towards third party studios, as opposed to the iron-fisted days of yore. As I mentioned, this is totally unconfirmed, could've been some mix-up or miscommunication on the developer's end, but it does come from a good source. Do what you will with this tidbit.
en nog wat meer info:
thq over de besturing van hun games:
http://www.siliconera.com(...)-to-use-the-wiimote/

Possible launch time van de Wii op de LGC ( leipzig games convention)
http://gonintendo.com/?p=4125

dat was het
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 18:17:51 #158
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40302499
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 17:55 schreef depax het volgende:
nieuwe screens van red steel al gezien ziet er alweer beter uit:
[afbeelding]
[afbeelding]

daarnaast nog meer info er over in de ubisoft redsteel blog:
http://blogs.ign.com/red-steel

en deze rumour:
[..]

en nog wat meer info:
thq over de besturing van hun games:
http://www.siliconera.com(...)-to-use-the-wiimote/

Possible launch time van de Wii op de LGC ( leipzig games convention)
http://gonintendo.com/?p=4125

dat was het
Lichteffecten geupdate waardoor het er nu een stuk mooier uitziet
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_40305319
Whehe Elebits ziet er echt zo bagger uit

http://www.livewii.fr/news/11695/Quelques-scans-dElebits.html
  zondag 30 juli 2006 @ 01:39:20 #160
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40313202
ik vind Red Steel er nog steeds niet mooi uit zien. Doet me zelfs een beetje denken aan Matrix: The Path of Neo
The line is a dot to you!
  zondag 30 juli 2006 @ 01:45:21 #161
8369 speknek
Another day another slay
pi_40313324
Nouja, het is geen Oblivion ofzo, maar dat kan de Wii ook helemaal niet aan. Ik vind het er behoorlijk goed uitzien, voor een Xbox 1.5.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 30 juli 2006 @ 01:49:35 #162
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40313427



gewoon ter vergelijking. Nu is het niet alleen de graphics, maar ook gewoon de stijl wat me totaal niet aanspreekt. En voor een Xbox 1.5 vind ik het er grafisch gezien nou niet fantastisch uitzien

Ik vind Zelda er dan wel weer heel mooi uitzien, en dat is oorspronkelijk een GC game (of nog steeds?). Dus het gaat ook vooral om de stijl van de graphics
The line is a dot to you!
  zondag 30 juli 2006 @ 10:57:13 #163
138256 Sjotime
Delta 168
pi_40316532
quote:
Op zondag 30 juli 2006 01:39 schreef kepler het volgende:
ik vind Red Steel er nog steeds niet mooi uit zien.
Nee ik trek het ook niet. Maar wie gaat er nu voor RS terwijl Zelda een launchtitel wordt.

Een hoop denk ik nog
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  zondag 30 juli 2006 @ 11:15:56 #164
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40316830
quote:
Op zondag 30 juli 2006 10:57 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Nee ik trek het ook niet. Maar wie gaat er nu voor RS terwijl Zelda een launchtitel wordt.

Een hoop denk ik nog
is Zelda nu nog steeds een GC game die op de Wii kan? Of is de Wii-versie ook echt aangepast aan de grafische hardware van de Wii? (alsin dus iets mooiere graphics ofzo?)
The line is a dot to you!
pi_40316874
Ik wel denk ik, naast Zelda

Ziet er toch gewoon goed uit? De resolutie is toch veel te groot, geeft een verkeerd beeld
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Whehe Elebits ziet er echt zo bagger uit

http://www.livewii.fr/news/11695/Quelques-scans-dElebits.html
En leuk
  zondag 30 juli 2006 @ 11:18:40 #166
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40316892
quote:
Op zondag 30 juli 2006 01:49 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

gewoon ter vergelijking. Nu is het niet alleen de graphics, maar ook gewoon de stijl wat me totaal niet aanspreekt. En voor een Xbox 1.5 vind ik het er grafisch gezien nou niet fantastisch uitzien

Ik vind Zelda er dan wel weer heel mooi uitzien, en dat is oorspronkelijk een GC game (of nog steeds?). Dus het gaat ook vooral om de stijl van de graphics
Zelda is een gamecube game die in 16:9 draait op de wii.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 30 juli 2006 @ 11:29:20 #167
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40317135
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:18 schreef BMH het volgende:

[..]

Zelda is een gamecube game die in 16:9 draait op de wii.
nou dan vind ik zelfs een GC game er mooier uit zien dan Red Steel
The line is a dot to you!
  zondag 30 juli 2006 @ 11:45:13 #168
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40317525
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:29 schreef kepler het volgende:

[..]

nou dan vind ik zelfs een GC game er mooier uit zien dan Red Steel
We weten dat de graphics minder zijn.. Over 3 jaar is het verschil nog groter. Je kunt er over door blijven gaan, maar je bereikt niets.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 30 juli 2006 @ 11:51:34 #169
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40317714
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:45 schreef BMH het volgende:

[..]

We weten dat de graphics minder zijn.. Over 3 jaar is het verschil nog groter. Je kunt er over door blijven gaan, maar je bereikt niets.
het gaat erom dat de graphics op Wii nu zelfs 'slechter' zijn dan op de huidige gen. Nu is het niet erg dat ze slechter zijn dan op de 360/PS3, maar ik verwacht wel dat ze beter zijn dan op de GC/Xbox/PS2. Echter is Red Steel nog maar 1 game natuurlijk, maar wel met een budget van 10 miljoen...
The line is a dot to you!
pi_40317820
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:51 schreef kepler het volgende:

het gaat erom dat de graphics op Wii nu zelfs 'slechter' zijn dan op de huidige gen.
imo niet. Maarja. Mario Galaxy
  zondag 30 juli 2006 @ 11:55:05 #171
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40317832
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:51 schreef kepler het volgende:

[..]

het gaat erom dat de graphics op Wii nu zelfs 'slechter' zijn dan op de huidige gen. Nu is het niet erg dat ze slechter zijn dan op de 360/PS3, maar ik verwacht wel dat ze beter zijn dan op de GC/Xbox/PS2. Echter is Red Steel nog maar 1 game natuurlijk, maar wel met een budget van 10 miljoen...
Budget van 10 miljoen is misleidend. Dat is namelijk incl. alle dev tools & opstart kosten voor de nieuwe generatie.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 30 juli 2006 @ 11:55:54 #172
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40317856
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:54 schreef Xrenity het volgende:

[..]

imo niet. Maarja. Mario Galaxy
die vind er dan wel weer goed uitzien Misschien is Ubisoft gewoon niet capabel genoeg
The line is a dot to you!
  zondag 30 juli 2006 @ 11:56:51 #173
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40317896
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:55 schreef BMH het volgende:

[..]

Budget van 10 miljoen is misleidend. Dat is namelijk incl. alle dev tools & opstart kosten voor de nieuwe generatie.
waar iedereen mee te maken heeft, dus dat maakt niks uit

Maakt wel uit voor de volgende generatie games en daar ben ik ook erg benieuwd naar
The line is a dot to you!
  zondag 30 juli 2006 @ 12:03:38 #174
71384 Urnie
.... is een zij
pi_40318142
OK, definitieve prijs en datum nog niet bekend.
Nog niks gemist dus.
I wish I were you, so I can be friends with me...
  zondag 30 juli 2006 @ 12:09:31 #175
8369 speknek
Another day another slay
pi_40318328
quote:
Op zondag 30 juli 2006 01:49 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

gewoon ter vergelijking. Nu is het niet alleen de graphics, maar ook gewoon de stijl wat me totaal niet aanspreekt. En voor een Xbox 1.5 vind ik het er grafisch gezien nou niet fantastisch uitzien

Ik vind Zelda er dan wel weer heel mooi uitzien, en dat is oorspronkelijk een GC game (of nog steeds?). Dus het gaat ook vooral om de stijl van de graphics
Nou, noem me een blinde fanboy maar ik vind op deze plaatjes Red Steel toch wel heel wat mooier dan the Matrix! Ben het wel met je eens dat art style veel belangrijker is dan polygonen of textures.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 30 juli 2006 @ 12:31:20 #176
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40319036
quote:
Op zondag 30 juli 2006 12:09 schreef speknek het volgende:

[..]

Nou, noem me een blinde fanboy maar ik vind op deze plaatjes Red Steel toch wel heel wat mooier dan the Matrix! Ben het wel met je eens dat art style veel belangrijker is dan polygonen of textures.
blinde fanboy
The line is a dot to you!
  zondag 30 juli 2006 @ 13:31:02 #177
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40320754
quote:
Op zondag 30 juli 2006 12:31 schreef kepler het volgende:

[..]

blinde fanboy
Sorry maar die had hij moeten zien aankomen
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  zondag 30 juli 2006 @ 14:37:34 #178
8369 speknek
Another day another slay
pi_40322425
And therefore, I take great pride in saying "Ich bin ein blinde fanboy!"

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 30 juli 2006 @ 20:52:34 #179
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40332490
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 30 juli 2006 @ 20:55:38 #180
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_40332584
quote:
Jammer, toch elk jaar iets om naar uit te kijken. Zeker bij de launch van een nieuwe generatie consoles.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 30 juli 2006 @ 20:58:25 #181
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40332681
Inderdaad. Ik keek al uit naar volgend jaar, veel speelbare Ps3 en Wii games
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 30 juli 2006 @ 21:01:28 #182
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_40332782
Komt wel iets anders voor in de plaats
Houd van een lijntje.
  zondag 30 juli 2006 @ 21:06:21 #183
8369 speknek
Another day another slay
pi_40332928
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Komt wel iets anders voor in de plaats
Ja psies, het is wel jammer, maar het is geen ramp. Misschien nog wel beter, krijg je een meer constante stroom aan informatie, in plaats van een heel jaar wachten op een zo'n grote event.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 30 juli 2006 @ 21:07:11 #184
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40332959
Ik heb liever een grote climax
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 30 juli 2006 @ 22:23:08 #185
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_40335468
Wait till E3
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 30 juli 2006 @ 22:23:55 #186
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_40335495
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Komt wel iets anders voor in de plaats
Hopelijk iets waar het niet zo donker is ofzo.

Heel mooi licht enzo. Wit. Licht. Je weet toch.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 30 juli 2006 @ 23:15:10 #187
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40337428
quote:
Op zondag 30 juli 2006 14:37 schreef speknek het volgende:
And therefore, I take great pride in saying "Ich bin ein blinde fanboy!"

[afbeelding]
_____________O_____________
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_40340645
The Wii Hardware

- Nintendo Wii’s ‘Broadway’ CPU operates at 729MHZ with a maximum bandwith of 1.9gbyte/sec.
- Nintendo Wii’s ‘HollyWood’ GPU is clocked at 243MHZ, the internal memory of it includes 3mb of embedded graphics memory and 24megabytes of high speed main memory.
- 64megabytes of GDDR3 (MEM2) as the external main memory. Just like the internal memory, it can be accessed from the CPU and GPU with a maximum bandwidth of 4gbytes/sec and can also store programs in the MEM2.
- The GPU of the Wii is identical to the GC’s but it is on average 1.5X faster.

Wii's Optical Disc Drive


- Opitcal Disc Drive (ODD) supports single and dual layer Wii disks, discs eject with software or button and the maximum read speed is the equivalent of DVDx6.
- Two main disc types supported the single sided 12cm single sided 4.7gb and the double sided 8.51 GB. Nintendo GC discs also supported. Some of the capacity of the discs are used by the system and games can not use full disc space.
- Inserting a disc will start the Wii console, even if it was already in an off state. Pressing the eject button will change the console to an on state to take out the disc also.

General Overview


- An optional wired LAN adapter that connects to a USB port is in the pipeline for users who do not possess a wireless LAN set-up currently.
- Internal non-removable 512MB flash memory used to storage game save data and downloadable content thus eliminating the need for a memory card.
- Both Wii discs and Gamecube discs can be played via an intelligent mode swap. When running in GC mode, the Wii’s CPU and GPU will lower to the respective speeds of the GC and some of the MEM2 functions as ARAM.
- Software development environment is an upgrade to the ‘Dolphin SDK’ used with the GC; the same libraries are used so developers can get up to scratch easily as well as the possibility of ports being easier.
- The following interfaces are included with the Wii; SD card slot, Wireless controller, two USB 2.0 ports, wireless LAN, 4x GC controller ports, 2x GC memory card slots and an AV multi output jack (only an analog jack).
- Supports Wii disks (one sided 12cm) and GC discs (one sided 8cm) and console auto switches depends on what disk is inserted
- More than just the Nunchaku is planned as an extension. GC peripherals such as DK bongos can be used in both Wii and GC modes.
- Three power status, on, off and unplugged. To prevent mistaken turn offs, the power button must be held for about a second.

The Wii Control System

- The Wii controller features; Direct Pointing Device, Three axis accelerometer, Wii power button (remotely turn console on/off), buttons, wireless connectivity, indicator LED’s, rumble, battery powered (two AA alkaline batteries) and ability to connect extension unit.
- The Wii controller supports three types of operations; by itself, with a nunchuk extension or with a classic controller. Classic controllers will ship to developers during August 2006.
- The SYNCHRO button on the Wii controller exchanges wireless ID numbers when pressed at the same time as SYNCRHO on the Wii console. Wireless communications are only possible with consoles which have been authenticated.
- The rumble motor can be turned on and off and the intensity can be changed.
- The Wii remote has a pointer for fine movements as well as a motion Sensor +/- 3.4G suitable for larger body movements, the nunchuk attachment has a Sensor of +/- 2G
- The sensor bar must be placed above or below a TV set, the pointer measures coordinates between the ends of the bar which are about 20cm apart.
- The Wii remote has four status, disconnected, communicating, establishing connection and pairing wait status.
- The pointer can measure co-ordinates within bounds of rectangle centered upon the sensor bar, thus it can also measure points beyond the screen. It also responds to strong light sources, windows, fluorescent lamps, fireplaces, mirrors etc.
- Due to players hands shaking while holding the controller, a ring buffer allows a precise direction to be created to hold and average accelerator samples.

http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=8802
pi_40343150
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef depax het volgende:

[..]

zeker maar je moet er beide c voor kunnen
Al code hij het liefste in delphi.

Ach we zien wel eerst wachten.
Kan ie alleen delphi of is ie ook een ZEEEER goede C programmeur of moet ie nog leren (als dat zo is dan zou ik zeggen tot over een paar jaar zoveel tijd kost het wel om een GOEDE C programmeur te worden).
Zelf ben ik een zeer goede C/C++/JAVA programmeur heb wel eens geprobeerd games te maken met wisseld resultaat. Maar dat is toch heel anders dan applicaties bouwen. Wel erg leuk ontbreekt het me aan de tijd en goede ideeen ...

Maar vertel eens wat meer of de 'game'
  maandag 31 juli 2006 @ 08:13:40 #190
8369 speknek
Another day another slay
pi_40343215
GPU klinkt behoorlijk crappy. Je zou zeggen dat je voor minder geld een beter alternatief op de gewone markt hebt. Maar waarschijnlijk zal het wel iets geoptimaliseerds zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40343363
quote:
Op maandag 31 juli 2006 08:13 schreef speknek het volgende:
GPU klinkt behoorlijk crappy. Je zou zeggen dat je voor minder geld een beter alternatief op de gewone markt hebt. Maar waarschijnlijk zal het wel iets geoptimaliseerds zijn.
Net zoals de Gamecube GPU die gewoon erg goed geoptimaliseerd was met zeer goed hardware design kan je beter resultaten bereiken dan domweg processing power er tegen aan te smijten.
pi_40343593
quote:
Op maandag 31 juli 2006 01:07 schreef YourMaster het volgende:
The Wii Hardware

- Nintendo Wii’s ‘Broadway’ CPU operates at 729MHZ with a maximum bandwith of 1.9gbyte/sec.
- Nintendo Wii’s ‘HollyWood’ GPU is clocked at 243MHZ, the internal memory of it includes 3mb of embedded graphics memory and 24megabytes of high speed main memory.
- 64megabytes of GDDR3 (MEM2) as the external main memory. Just like the internal memory, it can be accessed from the CPU and GPU with a maximum bandwidth of 4gbytes/sec and can also store programs in the MEM2.
- The GPU of the Wii is identical to the GC’s but it is on average 1.5X faster.
Cube Turbo dus als deze specs kloppen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 31 juli 2006 @ 09:24:09 #193
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40343895
quote:
Op maandag 31 juli 2006 08:04 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Kan ie alleen delphi of is ie ook een ZEEEER goede C programmeur of moet ie nog leren (als dat zo is dan zou ik zeggen tot over een paar jaar zoveel tijd kost het wel om een GOEDE C programmeur te worden).
Zelf ben ik een zeer goede C/C++/JAVA programmeur heb wel eens geprobeerd games te maken met wisseld resultaat. Maar dat is toch heel anders dan applicaties bouwen. Wel erg leuk ontbreekt het me aan de tijd en goede ideeen ...

Maar vertel eens wat meer of de 'game'
Hij kan ook C doet laatste jaar Higher Computer science.
Hij programmeert gewoon liever in delphi maar is ook goed in C.

Over de game kan ik niet veel vertellen aangezien we eerst op de Big N wachten.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_40343962
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:24 schreef depax het volgende:

[..]

Hij kan ook C doet laatste jaar Higher Computer science.
Hij programmeert gewoon liever in delphi maar is ook goed in C.

Over de game kan ik niet veel vertellen aangezien we eerst op de Big N wachten.
Ok. Suc6 er mee Goede C programmeurs willen niets liever dan C
  maandag 31 juli 2006 @ 09:29:15 #195
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40343977
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:24 schreef depax het volgende:

[..]

Hij kan ook C doet laatste jaar Higher Computer science.
Hij programmeert gewoon liever in delphi maar is ook goed in C.

Over de game kan ik niet veel vertellen aangezien we eerst op de Big N wachten.
jullie gaan toch wel voor een virtual console game hoop ik?
The line is a dot to you!
pi_40344065
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:24 schreef depax het volgende:

[..]

Hij kan ook C doet laatste jaar Higher Computer science.
Hij programmeert gewoon liever in delphi maar is ook goed in C.

Over de game kan ik niet veel vertellen aangezien we eerst op de Big N wachten.
Lijkt me niet dat de Big N geintresseerd is in een game waarvan ze behalve het idee niks van weten en dat er 2 mensen aan werken die nog nooit een spel hebben gemaakt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_40344211
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:34 schreef Tain het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat de Big N geintresseerd is in een game waarvan ze behalve het idee niks van weten en dat er 2 mensen aan werken die nog nooit een spel hebben gemaakt
http://www.warioworld.com/apply/
quote:
To become a Wii authorized developer:

Thank you for your interest in Wii software development.

If you are currently working with an authorized Wii licensee, please send:

1. Licensee's name and specific contact information
2. Platform you are developing for
3. Game title
4. Submission schedule

to:
Sandy Hatcher
Software & Accessory Licensing Manager
sandyha@noa.nintendo.com

When this information is confirmed, you'll receive a Nintendo authorized developer approval letter and a developer non-disclosure agreement.

If you are NOT working with an authorized Wii licensee, we will require some information about your company and its previous development experience. Keep in mind that we typically look for companies that are established game developers.

Please submit this information using our Developer Application form.

* Your company's full legal and incorporated company name (including Ltd., Inc., Co.), address, telephone and fax numbers and a main contact and that person's email address.
* A list of the principal members of your company, and their relevant game industry experience.
* A list of published game titles (any platform).
* A list of any subcontractors, subsidiaries, branch offices or other related companies that you anticipate will aid in development. Please describe how they will serve to assist in software development.
* List any employees under the age of 18 working at your company.

Once we have this information, we can determine if it would be appropriate to send a developer non-disclosure agreement for your review and signature. We will contact you after we have made a decision.

The general terms and conditions of our authorized developer program are:

1. Developer Qualifications: An authorized developer must have demonstrated the ability to develop and program excellent software for Nintendo video game systems or for other video game or computer systems. In addition, an authorized developer must have a stable business organization with secure office facilities, equipment, personnel and financial resources in order to insure the security of Nintendo proprietary information and in order to ensure an effective environment for working with Nintendo and/or its licensees. Home offices do not meet this requirement. Nintendo provides authorized developers with highly proprietary information and many of Nintendo's licensees also rely on recommendations and referrals to authorized developers. For these reasons, Nintendo exercises a very high level of care in approving only a select number of authorized developers.

2. Confidentiality Agreement; Release of Confidential Information: Upon entering into agreements to hold all proprietary information received from Nintendo as confidential, an authorized developer will receive written software programming specifications for the platform they will be developing for, and the ability to purchase software development tools solely for that company's site. Authorized developers will have access to Nintendo's third party support website to discuss all development issues and receive technical updates. Each employee or independent contractor of an authorized developer who has access to the Nintendo proprietary information will be required to sign a suitable confidentiality agreement with the developer and/or Nintendo.

3. Game Development: Rights granted to an authorized developer extend only to the use of Nintendo's proprietary information for the development of games on the platform for which they signed the appropriate non-disclosure agreement. Rights do not extend to the right to manufacture, market, promote or otherwise exploit developed games or the Nintendo proprietary information, whether incorporated in hardware, software or accessory formats. An authorized developer may develop a game on a speculation basis or on a contract basis with an authorized Nintendo licensee. Authorized licensees of Nintendo are licensed to develop and market approved games on the system for which they have an existing Nintendo licensing agreement.

4. Software Development Kits: Approximate development costs range from $2,500 to $10,000. Financial stability is expected by approved developers in order to purchase the necessary development equipment for your project

5. Second Party Publishing with Nintendo: This program is not an offer for Nintendo to publish your game title. It is the responsibility of each developer to secure their own relationship with a third party publisher.

If you have any questions about your application or the application process, please feel free to contact Sandy Hatcher at sandyha@noa.nintendo.com or call her at 425.861.2091.

Thank you again for your interest in Nintendo.

Copyright © 2006 Nintendo of America Inc.

Nintendo Privacy Policy / Information
Email: Support@noa.com
Kijk eens bij punt 1 het wordt wel erg lastig om er tussen te komen met alleen een idee. (ideetje werk het idee uit programmeer het generic op een mac met een Ati grapics kaart die kwa specs het zelfde is als de Wii. (of regel een Dev SDK) en kom met een bijna klaar product bij nintendo en het is goed dan kan je het uitbrengen op de Wii (kijk naar two tribes)
pi_40344319
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:43 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

http://www.warioworld.com/apply/
[..]

Kijk eens bij punt 1 het wordt wel erg lastig om er tussen te komen met alleen een idee. (ideetje werk het idee uit programmeer het generic op een mac met een Ati grapics kaart die kwa specs het zelfde is als de Wii. (of regel een Dev SDK) en kom met een bijna klaar product bij nintendo en het is goed dan kan je het uitbrengen op de Wii (kijk naar two tribes)
Zo gaat het bij alle publishers eigenlijk, met alleen het idee kom je er niet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 31 juli 2006 @ 10:18:29 #199
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40344914
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:43 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

http://www.warioworld.com/apply/
[..]

Kijk eens bij punt 1 het wordt wel erg lastig om er tussen te komen met alleen een idee. (ideetje werk het idee uit programmeer het generic op een mac met een Ati grapics kaart die kwa specs het zelfde is als de Wii. (of regel een Dev SDK) en kom met een bijna klaar product bij nintendo en het is goed dan kan je het uitbrengen op de Wii (kijk naar two tribes)
En als nintendo nu geen hentai toelaat op de wii dan heb ik dus niks aan een klaar product daarom wacht ik eerst tot ik meer info van hun krijg met betrekking wat toegelaten is ect.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  maandag 31 juli 2006 @ 10:20:40 #200
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40344966
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:29 schreef kepler het volgende:

[..]

jullie gaan toch wel voor een virtual console game hoop ik?
undecided yet.

Was er wel aan het denken eigelijk, maar dan moet het helemaal in de EULA van nintendo passen.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  maandag 31 juli 2006 @ 10:24:44 #201
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40345067
Nu weer wat meer info:
op de LGC ( Leipzig Games Convention ) komt de Big N ook. Hier wanneer en hoe.
De title spreekt me wel aan ben benieuwd wat we zien ( is het eerst volgende big event wat komt )
Iemand die er heen gaat ?
http://www.gc-germany.com/pressetermine.shtml
23.08.2006
Nintendo 10:15 - 11:15 Uhr am Stand, Halle 5 F01 "Wii prove our promise"
Electronic Arts/ Nintendo 14:00 - 15:00 Uhr Forum

kan niet wachten tot de 23ste
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  maandag 31 juli 2006 @ 10:46:52 #202
8369 speknek
Another day another slay
pi_40345673
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:28 schreef MeZZiN het volgende:
Ok. Suc6 er mee Goede C programmeurs willen niets liever dan C
Nou, ik ben er net aan begonnen, maar ik ben Java gewend. Wat een chaotische troep is C dan!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40345809
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:46 schreef speknek het volgende:

[..]

Nou, ik ben er net aan begonnen, maar ik ben Java gewend. Wat een chaotische troep is C dan!
Het heeft zijn charmes Lekker alles zelf programmeren heerlijk alleen het kost te veel tijd daarom is java zo ideaal Java is Prima voor bedrijf applicaties alleen C is goed voor snelle software en games er is niet beter dan dat of je gaat ASM programmeren dan ben je wel heel goed volledige games schrijven in ASM.

Maar ga binnen kort weer eens lekker C programmeren onder de MAC for good old times
pi_40345810
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:46 schreef speknek het volgende:

[..]

Nou, ik ben er net aan begonnen, maar ik ben Java gewend. Wat een chaotische troep is C dan!
Java en Python zijn wel goede talen om mee te leren programmeren, kan je van C idd niet zeggen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 31 juli 2006 @ 10:55:35 #205
25686 Pronk
Koffie?
pi_40345958
Ja lekker!
pi_40346035
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:51 schreef Tain het volgende:

[..]

Java en Python zijn wel goede talen om mee te leren programmeren, kan je van C idd niet zeggen
Had zelf wat pascal/asm ervaring toen naar C/C++ gegaan op de opleiding wat een feest
C is gewoon heel prettig als je er mee kan omgaan.
  maandag 31 juli 2006 @ 11:06:18 #207
8369 speknek
Another day another slay
pi_40346226
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:51 schreef Tain het volgende:
Java en Python zijn wel goede talen om mee te leren programmeren, kan je van C idd niet zeggen
Ik vond het altijd maar vreemd dat ze op de universiteit alleen aan Java deden (nouja, en aan haskell ), maar nu snap ik het wel. Java heeft een veel nettere object-georienteerde structuur, dat komt een stuk beter overeen met de formele methodes die je hier leert. Jammer wel dat je met Java alleen trage kutprogramma's kunt schrijven.

Oh dit was het Wii topic? .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 31 juli 2006 @ 11:21:35 #208
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40346690
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:20 schreef depax het volgende:

[..]

undecided yet.

Was er wel aan het denken eigelijk, maar dan moet het helemaal in de EULA van nintendo passen.
want een volwaardige game voor de Wii ontwikkelen, die ook nog eens geld gaat opleveren gaat je nooit lukken met twee personen En dan heb ik het nog niet eens over het investerings-kapitaal en alle juridische kwesties
The line is a dot to you!
  maandag 31 juli 2006 @ 11:52:33 #209
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_40347653
quote:
Op maandag 31 juli 2006 08:58 schreef Tain het volgende:

[..]

Cube Turbo dus als deze specs kloppen
Dat was alang bekend.

Gaan we het steeds over hetzelfde hebben in dit topic?

Get with the times!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 31 juli 2006 @ 11:53:26 #210
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40347679
quote:
Op maandag 31 juli 2006 11:52 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Dat was alang bekend.

Gaan we het steeds over hetzelfde hebben in dit topic?

Get with the times!
Ik heb een nieuwe: De wii = Xbox 1.2
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_40349027
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:18 schreef depax het volgende:

[..]

En als nintendo nu geen hentai toelaat op de wii dan heb ik dus niks aan een klaar product daarom wacht ik eerst tot ik meer info van hun krijg met betrekking wat toegelaten is ect.
Vind het hele hentai idee, nfi, sowieso vrij lame. Sinds de controller bekend is zijn er al minimaal 3278643568754068975490567241932432 mensen geweest die met het idee gekomen zijn. Daarbij is het nog maar de vraag of een westerling art kan maken die van de kwaliteit is van wat de japanners maken. Westerlingen die anime proberen te copieren ziet er meestal namelijk niet al te best uit. Plus dat ik en vast veel andere geen zin hebben om met een controller te kutten als ze eigelijk alleen maar pr0n willen zien (daarom wil iedereen die CG packs van die hentai games altijd hebben)

Aan de andere kant is het wel makkelijk incashen met wat mazzel. Productiekosten zijn minimaal (hentai games kosten geen drol over het algemeen terwijl als je een beetje mooie art hebt je er in Japan vast redelijk wat van kan verkopen als VC game.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_40349846
quote:
Op maandag 31 juli 2006 11:06 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik vond het altijd maar vreemd dat ze op de universiteit alleen aan Java deden (nouja, en aan haskell ), maar nu snap ik het wel. Java heeft een veel nettere object-georienteerde structuur, dat komt een stuk beter overeen met de formele methodes die je hier leert. Jammer wel dat je met Java alleen trage kutprogramma's kunt schrijven.
Moet wel ff hier op reageren kan het niet laten Java is niet traag ook niet voor GUI applicaties.
Niet meer ben nu al een tijdje een java programmeur en merk dat het gewoon wel snel en erg goed werkt. Preformance testen geven aan dat java applicatie net zo snel kunnen zijn als hun C/C++ broetjes (Lucine bijvoorbeeld) tevens ontwikkeld het een stuk makelijker voor java dan voor C/C++

But stil je heb wel gelijk C/C++ is vaak sneller maar JAVA is niet meer bagger traag ofzo.
En als je sneller wilt dan compile je je java toch gewoon native dat is het gelijk of sneller dan je C++ code
quote:
Oh dit was het Wii topic? .
Oh, Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Kan niet wachten duur nog te lang voor dat ie uitkomt.

ik heb wel voorlopig genoeg te doen om mijn pricecompare weer uit te breiden en wii games in te voeren.
  maandag 31 juli 2006 @ 14:13:54 #213
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_40351867
offtopic (daar is het Wii topic toch voor?)



De ps3 controller was al in 94 gemaakt voor de SNES
Houd van een lijntje.
  maandag 31 juli 2006 @ 14:20:21 #214
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40352066
quote:
Op maandag 31 juli 2006 14:13 schreef Erwtensoep het volgende:
offtopic (daar is het Wii topic toch voor?)

[afbeelding]

De ps3 controller was al in 94 gemaakt voor de SNES
En toen was het al niet leuk om te gebruiken
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_40352107
quote:
Op maandag 31 juli 2006 14:13 schreef Erwtensoep het volgende:
offtopic (daar is het Wii topic toch voor?)

[afbeelding]

De ps3 controller was al in 94 gemaakt voor de SNES
Goed gevonden
pi_40352755
quote:
Op maandag 31 juli 2006 08:58 schreef Tain het volgende:

[..]

Cube Turbo dus als deze specs kloppen
No shit, dat was toch allang bekend
pi_40353333
quote:
Op maandag 31 juli 2006 14:41 schreef Xrenity het volgende:

[..]

No shit, dat was toch allang bekend
Precies iedereen wist dat al. Demo's op de E3 draaide op aangepaste Gamecubes

gewoon een grote fan op je gamecube en water koeling en overklokken maar instant Wiiiiiiii
  maandag 31 juli 2006 @ 15:07:07 #218
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40353433
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:03 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Precies iedereen wist dat al. Demo's op de E3 draaide op aangepaste Gamecubes

gewoon een grote fan op je gamecube en water koeling en overklokken maar instant Wiiiiiiii
Begin mei was Ubisoft Red steel nog aan het bakken op gamecube devkits met wii motes erop aangesloten . Dus ik betwijfel of er we wel 1 game hebben gezien die echte wii graphics laten zien (besides Wario ware natuurlijk.. Die zag er al super uit ).
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  maandag 31 juli 2006 @ 18:16:50 #219
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40358450
Schijnt dat die leaked info echt is er was zelfs een update source:
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=8802
quote:
Thanks 'TheGuy' for the info!

Big shoutout must go out to the 'TheGuy' for this info!

*UPDATE* The dev mailed us and said he was shocked to see all these cries of 'fake', so he provided some more info to show he's not bluffing...

Broadway CPU

Broadway is Wii's CPU. Broadway functionality and specifications are as follows.

• Operating speed: 729 MHz
• Bus to main memory: 243 MHz, 64 bits (maximum bandwidth: 1.9 gigabytes/sec)
• 32-kilobyte 8-way set-associative L1 instruction cache
• 32-kilobyte 8-way set-associative L1 data cache (can set up 16-kilobyte data scratch pad)
• Superscalar microprocessor with six execution units (floating-point unit, branching unit, system regis
ter unit, load/store unit, two integer units)
• DMA unit (15-entry DMA request queue) used by 16-kilobyte data scratch pad
• Write-gather buffer for writing graphics command lists to the graphics chip
• Onboard 256-kilobyte 2-way set-associative L2 integrated cache
• Two, 32-bit integer units (IU)
• One floating point unit (FPU) (supports single precision (32-bit) and double precision (64-bit))
• The FPU supports paired single floating point (FP/PS)
• The FPU supports paired single multiply add (ps_madd). Most FP/PS instructions can be issued in
each cycle and completed in three cycles.
• Fixed-point to floating-point conversion can be performed at the same time as FPU register load and
store, with no loss in performance.
• The branch unit supports static branch prediction and dynamic branch prediction.
• When an instruction is stalled on data, the next instruction can be issued and executed. All instructions
maintain program logic and will complete in the correct program order.
• Supports three L2 cache fetch modes: 32-Byte, 64-Byte, and 128-Byte.
• Supports these bus pipeline depth levels: level 2, level 3, and level 4.
Reference Information: Broadway is upward compatible with Nintendo GameCube’s CPU (Gekko).

Hollywood GPU

Hollywood is a system LSI composed of a GPU and internal main memory (MEM1). Hollywood is clocked at 243 MHz. Its internal memory consists of 3 megabytes of embedded graphics memory and 24 megabytes of high speed main memory.

Hollywood includes the following.
• Graphics processing unit (with 3 megabytes of eDRAM)
• Audio DSP
• I/O Bridge
• 24 megabytes of internal main memory
• Internal main memory operates at 486 MHz.
Maximum bandwidth between Hollywood and internal main memory: 3.9 gigabytes per second
• Possible to locate a program here
Reference Information: Hollywood is similar to Nintendo GameCube’s Flipper and Splash components.

External Main Memory (MEM2)

Wii uses 64 megabytes of GDDR3 (MEM2) as external main memory. Like internal main memory, MEM2 can be accessed directly from Broadway and the GPU at high speed and has a peak bandwidth of 4 gigabytes/sec. Programs can also be placed in MEM2.

Reference Information: Nintendo GameCube ARAM is used as auxiliary memory for the DSP. The CPU and GPU did not have direct access to it.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  maandag 31 juli 2006 @ 18:22:48 #220
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_40358590
Dus het is geen 88mb geheugen, maar 64mb. Dat 24mb is voor de GPU. Of moet ik dat bij elkaar optellen bij een console?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 31 juli 2006 @ 18:25:28 #221
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_40358658
who cares...
Houd van een lijntje.
  maandag 31 juli 2006 @ 18:28:51 #222
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40358745
nm hotlinking werkt niet.

dus de links
http://img346.imageshack.us/my.php?image=wwsb8.jpg
warioworld ( internal devs only place for nintendo)

http://img287.imageshack.us/img287/6914/wiicpuspecsoa9.jpg
internal toen nog revolution documentation
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  maandag 31 juli 2006 @ 18:45:14 #223
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40359236
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 31 juli 2006 @ 18:46:36 #224
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_40359281
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:25 schreef Erwtensoep het volgende:
who cares...
Sommige mensen vinden specs en hardware nou eenmaal interesant.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 31 juli 2006 @ 18:51:46 #225
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_40359431
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:46 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Sommige mensen vinden specs en hardware nou eenmaal interesant.
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_40360541
Ik snap echt geen zak van die specs
Maar echt belangrijk vind ik het ook niet, ik wacht wel tot 'ie in de kamer staat om het zelf te beoordelen.
pi_40360620
Specs boeien ook niet,spelplezier wel
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  maandag 31 juli 2006 @ 19:28:42 #228
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40360626
Ik ga trouwens waarschijnlijk naar de Leipzig Games Convention
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 31 juli 2006 @ 19:34:43 #229
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40360820
Zo, ook weer terug van vakantie. Heb ik nog wat gemist sinds 13 juli?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_40361373
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:45 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Awesooooommeeee
pi_40361457
quote:
The official french Nintendo Magazine states, that the number of new titles Nintendo will show at Games Convention 2006 is... 5!
  maandag 31 juli 2006 @ 19:53:47 #232
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_40361464
Dat is er eentje om bij de tandarts op te hangen
Houd van een lijntje.
  maandag 31 juli 2006 @ 20:02:04 #234
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_40361725
Iemand enig idee of dat drum spelletje uit dat filmpje bij de realese van de wii ook uit komt of moet ik daar nog veel te lang op wachten?
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
  maandag 31 juli 2006 @ 20:04:18 #235
111656 Poit
12-08-12
pi_40361811
* Poit heeft een nieuw bureaublad

(ziet trouwens geen kut meer van z'n icoontjes.....)
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  maandag 31 juli 2006 @ 20:35:00 #236
8369 speknek
Another day another slay
pi_40362945
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:45 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Oh man, als je toch al die geweldige character art ziet.. Daar kan de huidige generatie games met al haar realisme toch echt niet tegenop...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 31 juli 2006 @ 21:49:02 #237
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_40365774
Het is maar een tekening zeg.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 31 juli 2006 @ 22:20:50 #238
8369 speknek
Another day another slay
pi_40367025
Tekening? Het is een beknopte samenvatting van mijn jeugd! Als ik doodga zie ik niet m'n leven voorbij flitsen, maar deze tekening .


Okay that's kinda sad
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40367605
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Dus het is geen 88mb geheugen, maar 64mb. Dat 24mb is voor de GPU. Of moet ik dat bij elkaar optellen bij een console?
GPU heeft altijd 24MB ter beschikking en moet de 64MB delen met de CPU, dus afhankelijk van de game wat de GPU gebruikt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 31 juli 2006 @ 23:46:36 #240
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_40370655
Kan niet wachten tot Dbz op de Wii uitkomt
  maandag 31 juli 2006 @ 23:53:22 #241
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40370939
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:46 schreef Drumpie het volgende:
Kan niet wachten tot Dbz op de Wii uitkomt
De Wii is een van de grootste stappen in gaming sinds jaren, en jij wilt een game spelen die uit een serie komt van slechte vervolgen en inteelt?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 00:06:48 #242
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_40371442
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:53 schreef BMH het volgende:

[..]

De Wii is een van de grootste stappen in gaming sinds jaren, en jij wilt een game spelen die uit een serie komt van slechte vervolgen en inteelt?
Het is gewoon stoer om die bewegingen te maken en je moet er van houden, maar wat voor game zit jij zo graag te wachten voor op de Wii dan?
pi_40371503
Houd van een lijntje.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 00:13:51 #244
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40371684
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 00:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Cliché, maar true.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 00:15:57 #245
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_40371768
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 00:13 schreef BMH het volgende:

[..]

Cliché, maar true.
Nou...?
pi_40372402
quote:
According to the report below (translated) The Official Nintendo magazine of France reports that Nintendo will be showing off five new titles for the Wii at the Games Convention in Leipzig, Germany on August 23-27th. Will we finally see Miyamoto’s new IP? Or perhaps the long awaited Kid Icarus? All we can do is simply speculate at this point. Let’s hope Nintendo delivers a great event.

http://translate.google.com/translate?u=http://www.jeux-france.com/news16813_wii-prove-our-promise-5-nouveaux-jeux-wii-.html
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 00:37:12 #247
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40372432
quote:
Op maandag 31 juli 2006 21:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Het is maar een tekening zeg.
Niet. Zie wel dat je nooit echt consoles hebt gegamed

Had ik al gezegd dat ik wss naar de Leipzig Gaming Convention ga?

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 09:03:29 #248
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40376620
lucky bastard
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:19:17 #249
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40378162
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 09:03 schreef depax het volgende:
lucky bastard
lucky? Jij kunt er ook naar toe . Het is helaas wel 5 uur met de auto vanuit Enschede

Waarom gaan we niet gewoon allemaal?

[ Bericht 10% gewijzigd door BMH op 01-08-2006 10:27:32 ]
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_40378354
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:19 schreef BMH het volgende:

[..]

lucky? Jij kunt er ook naar toe .

Waarom gaan we niet gewoon allemaal?
Gezellig Invasion of the fokkers
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:27:44 #251
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40378373
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:27 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Gezellig
5 uur met de auto.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_40378453
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:27 schreef BMH het volgende:

[..]

5 uur met de auto.
eehhh +3 uur voor mij Anna Paulowna is nog veeeeel verder weg
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:41:31 #253
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_40378670
Wii
Zelda
Tvp
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:45:08 #254
8369 speknek
Another day another slay
pi_40378738
Jammer dat er geen prijsvechters op Leipzig (lijken te) vliegen..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40378993
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:45 schreef speknek het volgende:
Jammer dat er geen prijsvechters op Leipzig (lijken te) vliegen..
Misschien iets in de buurt of gewoon met de trein dat is ook niet zo duur meer.
pi_40379149
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:45 schreef speknek het volgende:
Jammer dat er geen prijsvechters op Leipzig (lijken te) vliegen..
Als je ook echt goedkoop wilt vliegen moet je niet vanaf een Nederlands vliegveld vertrekken, dus dan kan je net zo goed met de trein of met de auto gaan
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:21:58 #257
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40379577
van aken naar leipzig is erg lang, duur en vroeg(als je op tijd daar wil zijn):
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/dn?ld=212.56&seqnr=8&ident=5d.02274914.1154423573&guiVCtrl_connection_detailsOut_add_C7-0#cis_C7-0

Aachen Hbf
Leipzig Hbf
Mi, 23.08.06 ab an
Vertrek : 03:40
Aankomst:10:37
reisduur: 6:57
Overstappen: 2
Treinsoort: S, ICE
Prijs:110,00 EUR

en met de auto volgens mappy:
Vanuit xxx Geleen (Nederland) naar Prager Straße Liepzig (Duitsland)


Soort weg Snelweg Afstanden 607.07 km Waarvan autosnelwegen 586.72 km Duur (1) 05H57
Diesel 42.16 ¤ (40 l) Vergoedingen 0.00 ¤

iets meer dan 100 km langer als de vakantie waar mijn vriendin en ik waarschijnlijk gaan ( elzas) kijken of ik haar kan overhalen ;P

[ Bericht 25% gewijzigd door depax op 01-08-2006 11:27:31 ]
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:25:33 #258
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40379656
willen jullie alleen naar Leipzig om op de Wii te spelen? Want dat zou ik dus echt niet doen Gewoon een paar weken wachten en je kan hem onder/naast je eigen TV zetten
The line is a dot to you!
pi_40379699
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:25 schreef kepler het volgende:
willen jullie alleen naar Leipzig om op de Wii te spelen? Want dat zou ik dus echt niet doen Gewoon een paar weken wachten en je kan hem onder/naast je eigen TV zetten
Niets leuker toch dan minstens 5 uur heen en 5 uur terugreizen om een paar minuten te mogen gamen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:32:45 #260
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40379823
vergeet ik nog bijna het nieuws:
meer info op marvel ultimate alliance: step up van oude systemen step down van nieuwe.
Ach we zien wel.
http://gonintendo.com/?p=4204
quote:
Marvel: Ultimate Alliance, Wii game mechanics interview
The basic game controls like the camera and the movement and stuff like that — you can do that on the Wii with left side in most cases,” says Palmisano. “Then there are standard combo moves, which you can also do with the Wii controller.” But don’t expect that to mean you’ll have your arms flailing wildly. “I don’t know how many games you’re going to see where people are jumping around — our game is an RPG so it’s really hard to require that much physical energy to play a game for 30 hours,” he says. That said, players can look for character-specific special moves that will hopefully do a good job of taking advantage of the Wii controller.

On the graphics side, Palmisano categorizes the Wii version as one step up from the current-gen versions and one step down from the PS3/360/PC versions. “Fundamentally, it’s almost using the same [character] models as the current-gen. They’re a little bit better. It’s actually got real-time shadows in it, and the way the Wii processes graphics is a little bit better.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_40380289
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:32 schreef depax het volgende:
vergeet ik nog bijna het nieuws:
meer info op marvel ultimate alliance: step up van oude systemen step down van nieuwe.
Ach we zien wel.
http://gonintendo.com/?p=4204
[..]
Dus het enige wat er veranderd aan het spel is de besturing en de graphics voor de Wii?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_40380443
scans uit de NIntendo Power

NIeuwe Rayman screenies
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:56:58 #263
8369 speknek
Another day another slay
pi_40380513
Dat plaatje met die haai is wel heel cool .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:58:33 #264
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40380559
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:27 schreef Tain het volgende:

[..]

Niets leuker toch dan minstens 5 uur heen en 5 uur terugreizen om een paar minuten te mogen gamen
wetende dat je een paar weken later onbeperkt en in alle rust op de ding kunt gamen
The line is a dot to you!
pi_40380708
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:56 schreef speknek het volgende:
Dat plaatje met die haai is wel heel cool .
idd Ook tof dat je je cel kunt intrichten
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_40380817
Rabbid Emperor
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_40382100
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:54 schreef RaymanNL het volgende:
scans uit de NIntendo Power

NIeuwe Rayman screenies
Ik weet nog steeds niet wat ik van het spel moet verwachten.
Houd van een lijntje.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:57:47 #268
100878 remcheese
Op de dag dat woei wiiiii werd
pi_40386131
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:47 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niet wat ik van het spel moet verwachten.
Nou ik wel hoor,
Een hoop fun op de ongeleide projectiel manier
Giggity giggity giggity!
pi_40387113
Resident Evil Wii ?



Ziet er iig goed uit

Edit: Fake
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:38:16 #270
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40387194
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Resident Evil Wii ?

[afbeelding]

Ziet er iig goed uit

Edit: Fake
[afbeelding]
Tis REmake

baaaarrrr grrrrrr booooo
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_40387860
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:47 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niet wat ik van het spel moet verwachten.
Same here
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:45:56 #272
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40400339
raymanNL heb je zelf die submit gedaan naar gonintendo ?
of hebben hun het gevonden anders is je site nu weer wat bekender
http://gonintendo.com/?p=4224
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:47:49 #273
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40400408
Hehe wij vertrekken rond 4 uur naar Leipzig, paar uur rijden, lekker Ds'en onderweg .

Kost mij niks behalve de entree en vriendin van mn maat rijdt
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_40405117
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:47 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe wij vertrekken rond 4 uur naar Leipzig, paar uur rijden, lekker Ds'en onderweg .

Kost mij niks behalve de entree en vriendin van mn maat rijdt
omg rij even hierlangs
  woensdag 2 augustus 2006 @ 09:07:42 #275
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40409671
Nieuwe wildfire screens en meer info:Hoe zo Wii kan geen grafix aan ziet er toch super uit!







EA heeft twee launch titles en 5 begin 2007:
source:http://gonintendo.com/?p=4241
quote:
EA hopes to turn things around, and one of their attack plans includes Nintendo platforms.

“We have ramped up [game] production for the Wii and DS Lite” (based off of the strong DS market, and great showing for the Wii at E3) - EA executive

EA plans to have 2 launch period titles for the Wii, Madden and Need for Speed: Carbon, and also plans to have 5 more titles made available by the end of March 2007. EA made a cryptic comment about software pricing as well, stating that third parties can decide their own pricing, but Nintendo first party titles will be no higher than $49.99. Will we see EA following in Nintendo’s footsteps?
De controls voor excite truck:
source: gonintendo and other


Oefun bezig met Wii game:
source: justpause
quote:
Yet Another Wii Game

Earlier today, while interviewing Ian Dunlop of oeFun, he confirmed that his company is working on a game for the Wii. No details were announced besides that. Look for the full interview tomorrow.
Wii timeline:
http://www.nintendowiifan(...)ii-are-the-timeline/

en de laatste ik vind hem zelf zeer leuk
source: gamesradar
quote:
MK: Armageddon rips Wii's heart out, eats it

For those concerned about Wii's ability to offer brutal, soulless acts of violence, it's exciting news to hear that Mortal Kombat: Armageddon is heading to the tiny console sometime during the first quarter of 2007. Publisher Midway made the announcement today (okay, technically tomorrow, but we got it early and exclusively for being so "kombative") along with several other tidbits about the PS2 Premium Pack, which you can read about right here.

The first thing we want to know is, will Nintendo still want pictures of people enjoying Armageddon spliced into all the screenshots like so many games already do? The idea of seeing a 12-year-old kid miming the moves needed to tear someone's spine out and hold it overhead in a gleeful fashion, blood sprinkling down over his not-innocent-anymore face, is one we refuse to let go.
nog eentje gemist blijkbaar :
nieuwe art pic van Sadness:
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:30:02 #276
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_40411242
Sonic ziet er vet uit! Die ga ik er zeker bij halen!
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_40414479
sadness ziet er echt zooo cool uit ... heel het conecpt spreekt me gewoon aan ...
pi_40416967
quote:
Ubisoft Loves Wii
President comments that much support is on the way for Nintendo's new platform.
by Sam Kennedy, 08/01/2006


24 of 24 users recommend this story.
While speaking on a panel at the Ziff Davis Electronic Games Summit in Napa earlier today, Ubisoft North America President Laurent Detoc revealed that his company currently has seven titles in development for Nintendo's upcoming Wii platform. This show of support came as a surprise to many, as the company had previously only demonstrated two of those seven titles: Rayman Raving Rabbids and Red Steel.

Detoc praised the Wii several times during the panel, stating that he expects it to have "a large audience and market." He also stated that he personally felt that in a time when fewer and fewer games appeal to him, the Wii offers plenty of enjoyment. "The first time I picked up that sucker I couldn't stop playing it."

On the same panel, Midway President David Zucker stated that his company has six titles in development for the Wii.
bron
  woensdag 2 augustus 2006 @ 13:49:18 #279
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_40417467
Ik denk dat ze wel gelijk hebben met dat nintendo een groot markt aandeel krijgt want ik heb geen spel computer meer gekocht sinds de sega master system (die overigens nog altijd aangesloten staat hier Fantasy star 2 en 4 en sonic collectie) Maar ik ga wel deze Wii kopen en ik verheug me er nu al maanden op
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_40420086
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:18 schreef Koentje3 het volgende:
sadness ziet er echt zooo cool uit ... heel het conecpt spreekt me gewoon aan ...
Ik ben bang dat het een bagger spel word
  woensdag 2 augustus 2006 @ 20:37:16 #282
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40429251
Ik wist niet dat er een gele kikker in Ray-man speelde.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_40429408
Verdorie! Dat zij nnieuwe scans Ik kan ze niet zien! Heb je geen site link ofzo?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_40429475
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 20:42 schreef RaymanNL het volgende:
Verdorie! Dat zij nnieuwe scans Ik kan ze niet zien! Heb je geen site link ofzo?
Referrer geklooi met imageshack altijd
Link kopieren en plakken in een nieuw venster en het werkt wel. Zijn trouwens wel weer scans uit de nintendo power, maar nu meer en duidelijker.

Volgens Michel heeft het spel korte en uitgebreide trials en vergelijkt hij de gameplay wisselingen met beyond good and evil . De gameplay in uitgebreide trials moet zelfs zo uitgebreid zijn dat het zelfs redelijk zou werken voor een heel spel.

[ Bericht 21% gewijzigd door kipknots op 02-08-2006 20:51:16 ]
  woensdag 2 augustus 2006 @ 20:49:46 #285
8369 speknek
Another day another slay
pi_40429658
Ik ben om denk ik, Rayman trok me totaal niet, maar als de multiplayer een beetje goed wordt, dan is dit een musthave. In potentie een stuk beter dan Wario Ware althans.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 20:50:28 #286
8369 speknek
Another day another slay
pi_40429691
Ha, mijn referral logging stond uit, vroeg me al af waarom ik ze wel kon zien!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40429950
http://www.ray-man.nl/nieuws/0041.htm

Hier staan ze op mijn server online, makkelijekr te zien! Scans zien er erg goed uit!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_40430217
Er komt iig een Ubisoft launch titel in huis
Houd van een lijntje.
pi_40430371
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 20:56 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.ray-man.nl/nieuws/0041.htm

Hier staan ze op mijn server online, makkelijekr te zien! Scans zien er erg goed uit!
je hebt ze alleen in de verkeerde volgoorde staan.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 23:40:08 #290
130654 TinusMen
<o> In da House <o>
pi_40436103
Ja Wii wordt het!

Alleen mario moet nog even wennen
Als je dit leest is het bericht afgelopen.......
  donderdag 3 augustus 2006 @ 06:42:25 #291
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40440572
Nieuwe info:

Bomberman land screens:



Foto's van de classic controller:






Redsteel screens en interview :
source: gonintendo, http://gonintendo.com/?p=4263 en jeuxfrance http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2F
[url=http://www.jeux-france.com%2Farticles_dossiers294_interview-red-steel.html]www.jeux-france.com%2Farticles_dossiers294_interview-red-steel.html[/url]&langpair=fr
%7Cen&hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&prev=%2Flanguage_tools



Call of duty 3 Wii launch title:
quote:
Call of Duty 3 for Wii launch

Call of Duty 3 logo thumb

Activsion confirmed that Call of Duty 3 will indeed be a launch title for the Wii, which they announced at the Activate Asia press conference. Of course, Activision did not give a specific date for the title, just a confirmation that it would be there on day one. New screenshots for the PS3/Xbox 360 version were published, but unfortunately no new Wii media was shown.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 06:44:59 #292
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40440579
deel 2:
source: gonintendo
quote:
Second Nintendo event at LGC

lgcWe reported a few days back that Nintendo has a presentation set up for the LGC called “Wii Prove Our Promise”, which is rumored to show off 5 new Wii games. Now we find out that taking place later that same day, another event has been listed. This time the event is called “Electronic Arts / Nintendo”. Just this morning we posted about EA’s new push with the Wii and DS, seeing them both as strong platforms. Perhaps EA has been thinking about their relationship with Nintendo for quite some time, now that we have seen this event pop up. No one knows what will be shown during this presentation. EA may show off Need for Speed: Carbon, and Madden (both for the Wii), but then again, maybe they will show off some new projects they have planned for the DS or Wii. LGC is really shaping up to be a huge event for Nintendo!
Rampage : Total destruction komt naar de Wii:
source: gonintendo
quote:
The Rampage rumors were true!

We have been posting Rampage for Wii rumors for a couple weeks now, and I am happy to report that those rumors have come true! Midway has announced that they are working on an enhanced version of Rampage: Total Destruction for the Wii, which is looking to lauch this winter.

“We are extremely excited to be bringing the mayhem of Rampage: Total Destruction to the Nintendo Wii. “With updated graphics and even more extreme monsters, fans of this classic arcade series, as well as new players, will have more than a handful this winter.” - Steve Allison, chief marketing officer, Midway

Rampage: Total Destruction for the Wii will feature enhanced graphics, 10 new characters, super moves, and combo attacks. Check out some screens of the Wii version below.



launchdate rumour al lijkt het echt:
beide sources : gonintendo

[quote]Wii launch week narrowed down?

This comes from our very good friend Falafelkid’s blog, a blog I have been linked to since our very first days at Nintendo Now Blogspot. I trust the info he posts, as well as I trust the man himself. I would take this info with a good amount of trust. One of his blogger friends (one that he trusts as well) sent him some insider info, telling him that the Wii is set from launch in the US somewhere between Friday Nov 10th, to Thursday Nov 16th.

I got the call tonight gamers from my inside source. And I thought it was going to be just a normal tuesday night. Now I know that everyone has “sources” but I can assure you mine works for a major retail company and they have received information on the Wii release.

As we know, Ubisoft has posted numerous dates on their official site that stated November as the launch for the Wii (Red Steel, Rayman Raving Rabbids) only to take them down later. As far as I am concerned, this is the info I am sticking with as the launch date…but I will keep it rumor just to be fair.
en
quote:
Gamefly updates Wii page

Thanks to the team at Wii-x2, I found out that the Wii page over at Gamefly has been updated. Now the page lists the Wii release as November, which would go along nicely with the info we posted a few stories down. Looks like the November release rumor is gaining steam, now are we going to believe the 10th-16th info?!


en als laatste nieuwe tony hawk filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=SSY4L_Irt_0

Tijd om te gaan werken

[ Bericht 61% gewijzigd door depax op 03-08-2006 06:50:40 ]
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 07:36:46 #293
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40440703
screens van red steel zien er goed uit.

btw nog een update:

nog een unknown game van activision:
source : gonintendo/gamefly

Dit zal wel een vis game zijn.

de games blijven maar komen 12 launch titles al
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_40441964
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 20:56 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.ray-man.nl/nieuws/0041.htm

Hier staan ze op mijn server online, makkelijekr te zien! Scans zien er erg goed uit!
He dat ziet er cool uit man
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
pi_40442049
Dat skieën Uit die scans Geweldig!
Dat komt uit Rayman 2! !
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 3 augustus 2006 @ 10:02:56 #296
8369 speknek
Another day another slay
pi_40442094
Welk skieen in de scans?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40442175
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 10:02 schreef speknek het volgende:
Welk skieen in de scans?
http://www.ray-man.nl/nieuws/0041.htm En dan de derde
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 3 augustus 2006 @ 10:08:57 #298
8369 speknek
Another day another slay
pi_40442198
Oh in de tekst, ik dacht op een plaatje .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40442699
Maar het is niet skieën kom ik net achter! Rayman slingert een koe in de ronde
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_40442796
EN
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')