Vroegerquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:45 schreef TimC het volgende:
[..]
Op zich kun je er wel wat leuks van maken van die huizen, maar ze hadden er nooit toen ze nog te huur waren dat kut volk in moeten gooien, ik heb op de parkweg gewoond tegenover de openbare basischool de piramide (voorheen openbare basisschool vrieheide) maar daar zit nu ook alleen maar kutvolk..
Hahahha jesus man daar ging ik ook altijd naar toe, en wat te denken van het timmerclubje op woensdag middag na school..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Vroeger
Vreoger was het een leuke wijk om te wonen.. Totdat de Renneming en Zeswegen gebouwd werden. Een groot deel van de bewoners trok naar die wijken en werd vervangen door tuig.
Ik ben laatst nog eens door de Nederlandlaan geredenWij woonden op 83, tegenover de kerk en het winkelcentrum... en het enige wat er nu te zien was, was een enorme krater van waar dat winkelcentrum gestaan heeft.
Nooit meer kinderdisco in 't Heitje dus
dr gaat nnog altijd geen lampje brandenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ehm.. god.. hoe leg ik dat uit..
Tegenover dat bejaardenhuis (ter eik ofzo), bij een camping
Pure nostalgiequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:53 schreef TimC het volgende:
[..]
Hahahha jesus man daar ging ik ook altijd naar toe, en wat te denken van het timmerclubje op woensdag middag na school..
Ken jij Juffrouw Marjan nog??quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
Pure nostalgie
't Heitje is nu verhuisd naar wat vroeger Romantica () was.. Ook al zo'n historische plek.. afscheidsmusical van de kleuterschool en dus van juffrouw Jo
ik wilde met juffrouw Jo trouwen![]()
quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:32 schreef TimC het volgende:
[..]
Juffrouw Marjan is vorige week gecremeerd ze was overleden aan kanker.
Hou oud ben jij dan,misschien ken ik je wel ik heb altijd op de parkweg gewoond, of check mijn fotoboek eens..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
damn... dat wist ik helemaal niet
ik ben nu 33 en heb tot m'n 15e op de Nederlandlaan gewoondquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:45 schreef TimC het volgende:
[..]
Hou oud ben jij dan,misschien ken ik je wel ik heb altijd op de parkweg gewoond, of check mijn fotoboek eens..
lijkt me onwaarschijnlijk dat je me kent want toen ik geboren werd was jij elf...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben nu 33 en heb tot m'n 15e op de Nederlandlaan gewoond
ik zie geen fotoboek bij jou
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:07 schreef TimC het volgende:
[..]
lijkt me onwaarschijnlijk dat je me kent want toen ik geboren werd was jij elf...![]()
Als je daar naartoe gaat in de zomer lijkt het net alsof je op vakantie bent in Marokko.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
otterveurt is idd nog open maar ja toch een van de weinigen
die op de navolaan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:40 schreef Ynske het volgende:
tja als je dan nog wilt gaan word t al veel verder rijden
kennen jullie de kinderafdeling in de oude bieb nog? met dat grote kussen? en de voorleesmiddagen?
nee heerlen centrum naast de kvk, en t stadhuisquote:
daar kwam ik nooit..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee heerlen centrum naast de kvk, en t stadhuis
quote:
al die boeken zo mooi uitgestald enzo ook op school iedereen vlijtig aan het lezen..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
en dan verplicht met de kinderboekenweek meedoen en stempels krijgen voor elk geleend boek
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:57 schreef TimC het volgende:
[..]
al die boeken zo mooi uitgestald enzo ook op school iedereen vlijtig aan het lezen..
en wat te denken de onderzoekende uitstapjes naar de schaapskooi..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
bijna net zo leuk als met z'n allen (keurig in rijen van 2) naar de Varenbeuk voor de gymles
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:31 schreef TimC het volgende:
[..]
en wat te denken de onderzoekende uitstapjes naar de schaapskooi..
Dat nu het arbeidsbureau is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee heerlen centrum naast de kvk, en t stadhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |