De ouders van mijn vriendin wonen er nog steeds, al ruim 30 jaarquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:40 schreef 045casual het volgende:
huizen is nix mis mee, met de buurt des te meer
Op zich kun je er wel wat leuks van maken van die huizen, maar ze hadden er nooit toen ze nog te huur waren dat kut volk in moeten gooien, ik heb op de parkweg gewoond tegenover de openbare basischool de piramide (voorheen openbare basisschool vrieheide) maar daar zit nu ook alleen maar kutvolk..quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:43 schreef DuchessX het volgende:
[..]
De ouders van mijn vriendin wonen er nog steeds, al ruim 30 jaar![]()
Ik zou er nooit (meer) willen wonen, brrr. Maar ja het is ook al bijna 27 jaar geleden dat ik er wegging![]()
Heb je daar ook op school gezeten, en zo ja, wanneer?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:45 schreef TimC het volgende:
[..]
Op zich kun je er wel wat leuks van maken van die huizen, maar ze hadden er nooit toen ze nog te huur waren dat kut volk in moeten gooien, ik heb op de parkweg gewoond tegenover de openbare basischool de piramide (voorheen openbare basisschool vrieheide) maar daar zit nu ook alleen maar kutvolk..
ik heb op de Klimop gezeten en toen is het vernoemd naar de schakel.. Toen jij er vanaf ging was ik net 2 jaarquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:54 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Heb je daar ook op school gezeten, en zo ja, wanneer?
* Duch zat er van '78 tot '85
Tuindorp valt mee man.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:27 schreef TimC het volgende:
Tuindorp hadden ze zo in probleem wijken kunnen gooien..
Dat is gewoon van tijdens de renovatie van de Schelsberg.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:00 schreef DuchessX het volgende:
[[url=http://www.irri.nl/cms/data/02052006_1.jpg]afbeelding][/url]
Wie sjön os Hêle is...
![]()
Zo'n bord hangt hier ook ergens.quote:
Dat blijkt hip te zijn in Heerlen om een hypermodern gebouw naast een 12e eeuwse kerk te zetten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:12 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
![]()
Wat afschuwelijk, waar is dit? Ik ben al lang niet meer in Heerlen geweest..
Schelsberg? Hmm even denken ik kan het niet plaatsen nl. Of bedoel je de Ganzenwei?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:43 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat is gewoon van tijdens de renovatie van de Schelsberg.
Vandaar dat het er zo uitziet.
Om te jankenquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:46 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat blijkt hip te zijn in Heerlen om een hypermodern gebouw naast een 12e eeuwse kerk te zetten.
We hebben op de MLKinglaan gewoond en nooit ergens last van gehad. We woonden vrij dicht bij de Akerstraat.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Zo'n bord hangt hier ook ergens.
Er wordt mij ook regematig gevraagd: "Wo ist die Akerstrasse?" oid, als ik de hond uit ben aan het laten.
Hehehe jonkiequote:Op zondag 6 augustus 2006 21:56 schreef TimC het volgende:
[..]
ik heb op de Klimop gezeten en toen is het vernoemd naar de schakel.. Toen jij er vanaf ging was ik net 2 jaar![]()
Ik heb er recht tegenover gewoont volgend mij waren ze toen die huizen aan het bouwen..
Pas geleden rond 2004 is de halve Schelsberg overhoop gehaald, nieuwe weg, nieuw riool etc.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:35 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Schelsberg? Hmm even denken ik kan het niet plaatsen nl. Of bedoel je de Ganzenwei?
Heb zo'n 14 jaar heel dicht bij de Schelsberg gewoond maar kan het niet plaatsen
Als je de MLK laan omlaag rijdt en dan linksaf gaat bij dat zwembad dus, zie je zo'n bord hangen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:36 schreef DuchessX het volgende:
[..]
We hebben op de MLKinglaan gewoond en nooit ergens last van gehad. We woonden vrij dicht bij de Akerstraat.
Op zich wel, behalve als je door een of andere randdebiel wordt klemgereden en zonder meer in elkaar gemept wordt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:46 schreef Ixnay het volgende:
Schelsberg is toch best een vredige buurt? In ieder geval het gedeelte dat ik ken.
Ken alleen het sportfondsenbad nog daar bij het 't Loon..quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:16 schreef john6 het volgende:
zwembad Terworm, dat ze dat ding weggedaan hebben toen snap ik nu nog niet
dat was lek, en draaide op vrijwilligers, de gemeente wilde niet betalen aan de renovatiequote:Op maandag 7 augustus 2006 16:16 schreef john6 het volgende:
zwembad Terworm, dat ze dat ding weggedaan hebben toen snap ik nu nog niet
met t open dakquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:28 schreef TimC het volgende:
[..]
Ken alleen het sportfondsenbad nog daar bij het 't Loon..
kerkrade, d'r poolquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:37 schreef 045casual het volgende:
en nu is helaas ook de zeekoelen gesloten een tijd terug, viel volgens mij nog onder heerlen toch?
waar moeten de mensen dan nu gaan zwemmen volgends gemeente heerlen in de warme zomer?
De zeekoelen ook al gesloten??!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:37 schreef 045casual het volgende:
en nu is helaas ook de zeekoelen gesloten een tijd terug, viel volgens mij nog onder heerlen toch?
waar moeten de mensen dan nu gaan zwemmen volgends gemeente heerlen in de warme zomer?
Erenstein is er OOK al niet meer?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
kerkrade, d'r pool
want dat buitengolfslagbad is er ook niet meer, dat terrein hoort nu bij t gaiapark
of dat in hoensbroek?
daar moet best kostbaar zand liggen, wordt glasvezel van gemaakt. Dus verwacht maar niet dat het daar sluitquote:ze moeten gewoon van die sigrano iets leuks maken.. Eens houd het op met zandgraven.
Erenstein was t golfslagbad gescheurd net als in Terworm, t lijkt haast wel dat men niet wilde investeren in de zwembaden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:11 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Erenstein is er OOK al niet meer?
Willen ze limburg droogleggen ofzo?
De bende gaat ook al dicht???? Sjezus zeg...quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:43 schreef Tjahzi het volgende:
jah dat zwembad beleid hier in de regio is echt om te huilen .... je kunt wel in duitsland gaan, merkstein of gangelt. Wel een eindje rijden maar toch.
Hier in landgraaf gaan ze nu ook al zwembad de bende sluiten, heb ik gehoord. trieste zaak.
[..]
daar moet best kostbaar zand liggen, wordt glasvezel van gemaakt. Dus verwacht maar niet dat het daar sluit
Ben ooit een keer in Mosaqua geweest en vond het zwaar tegenvallenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
Erenstein was t golfslagbad gescheurd net als in Terworm, t lijkt haast wel dat men niet wilde investeren in de zwembaden.
Sportfondsenbad was geloof ik ook in slechte staat, en onderhoud/renovatie te duur...
ja en als de gemeente er niet in wil investeren houd het snel op.
wat heb je dan nog als alternatieven, openlucht zwembad in valkenburg naast de valkenier, polfermolen in valkenburg en mosaqua in gulpen.
ja de gemeente Heerlen is wat dat betreft wel van de afstoterij, want zie nog maar eens een speeltuin te vinden die echt goed onderhouden is...
speeltuin daar zeg je me wat, volgens mij is t net geen heerlen meer, maar zijn er hier mensen die de speeltuin richting spekholzerheide kent op het industrieterrein wat tussen spekhei en de heerlerbaan ligt?
jaa vooral in de beginjarenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:59 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ben ooit een keer in Mosaqua geweest en vond het zwaar tegenvallen
Dit is naast Vogelzang (althans.. wat vroeger vogelzang was)quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:12 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
![]()
Wat afschuwelijk, waar is dit? Ik ben al lang niet meer in Heerlen geweest..
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:11 schreef DuchessX het volgende:
[..]
De zeekoelen ook al gesloten??!!!
![]()
otterveurt is idd nog open maar ja toch een van de weinigenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:45 schreef scrub_nurse het volgende:
terveurt in hoensroek is toch niet dicht? die is volgens mij wel ok, ook al ben ik er niet meer geweest nog van voor de renovatie..haha
je hebt in sittard nog in de hate boer, is niet veel bijzonders.
Schijnt ook niet echt een veilig zwembad te zijn.. Ik heb er een keer mijn sleutelbeen gebroken om iets onschuldigs..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:59 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ben ooit een keer in Mosaqua geweest en vond het zwaar tegenvallen
Ehm.. god.. hoe leg ik dat uit..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:42 schreef Ynske het volgende:
hitjesvijver, t zegt me wel wat... waar is die ook alweer?
Willem barentszwegquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ehm.. god.. hoe leg ik dat uit..
Tegenover dat bejaardenhuis (ter eik ofzo), bij een camping
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |