Er is geen betere wijk om met je kratje bier voor de deur te zitten. Lekker kletsen met ome koosquote:
zoiets hoorde ik idd ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Heb gehoord dat de Smaak politie in Heerlen is geweest
Komt volgende week op tv geloof ik
dat is al meer dan een half jaar geleden, die uitzending is ook al geweest.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
zoiets hoorde ik idd ookIk ben benieuwd... vrees het ergste eigenlijk
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:43 schreef john6 het volgende:
[..]
dat is al meer dan een half jaar geleden, die uitzending is ook al geweest.
El Popo en het glaspaleis hebben een sticker gekregen.
Paris?? meen ik was zeer negatief in beeld.
Maar kan goed zijn dat het weer uitgezonden word
we gaan geen reclame maken voor deze zaak.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:52 schreef teamlead het volgende:
[..]el popo.. wat een trieste toko is dat zeg
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:25 schreef john6 het volgende:
[..]
we gaan geen reclame maken voor deze zaak.
ben er twee maal geweest, maar mij krijgen ze die zaak niet meer in.
moet er wel eerlijk bij zeggen, toen de vorige eigenaar erin zat.
maar ik heb mijn leergeld wel geleerd daar
Ghehehe leukquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Heb gehoord dat de Smaak politie in Heerlen is geweest
Komt volgende week op tv geloof ik
Dat bedoel ik, in de tijd dat ik ben gegaan hadden ze onbeperkt spare ribs.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:58 schreef huize het volgende:
.
En voer El Popo's...2 keer geweest bij beide eigenaren...nooooit meer.De mixed grill ... kip was net op et randje van gaar van binnen, droog van buiten. Het bief was gewoon goor, en de spareribs waren zo krokant dat als je ze liet vallen het vlees ervan af tikte. Verder smaakte de bief en de ribs naar dezelfde marinade.
![]()
Kwam jij in number one?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:34 schreef DuchessX het volgende:
Kegelpaleis![]()
Bestaat Studio nog? En number One? En Femina?
?? waar ligt ie dan??quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:54 schreef Schimpie het volgende:
Erger als de 'golden peacock' kan het niet zijn.![]()
die chinees??quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:36 schreef Schimpie het volgende:
Raadhuisplein.
[afbeelding]
Het was niet extreem smerig ofzo, ik heb alleen de hele nacht liggen kotsen.![]()
t schijnt erg lekker daar te zijn!quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
Dat nieuwe restaurant is dat wat?
Daar waar eerst vogelzang heeft ingezeten. Op de Akerstraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |