yupquote:Op maandag 31 juli 2006 01:49 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Op die foto zie je mooi hoe vroeger de muur liep (op de plaats van de pancratiusstraat). De rij cafe's van de Kromme toeter, Kroniek enzo waren de slotgracht.

Idd. Voor dat gebouw waarin nu club med en faust zitten hebben ze zelfs het laatste stuk duidelijk zichtbare muur geslooptquote:Op maandag 31 juli 2006 11:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
yup
en dan vinden ze een stuk stadsmuur.... en die moet dan weg vanwege afvalbakken en een toilet

daar lag idd een kantoor.. even uit mijn hoofd van het ABP ofzo... een grote witte boerderij, vroeger kantoor van de staatsmijnenquote:Op maandag 31 juli 2006 12:34 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Idd. Voor dat gebouw waarin nu club med en faust zitten hebben ze zelfs het laatste stuk duidelijk zichtbare muur gesloopt
Maar, eerlijk is eerlijk: wat dat betreft zijn ze tegenwoordig wat voorzichtiger en ik denk niet dat dat nu nog zou gebeuren.
Het oude station schijnt ook best mooi geweest te zijn, zoiets als in de stijl van station maastricht:
[afbeelding]
Ik kan het me helaas niet meer herinneren. Wel van de werkzaamheden dat ze het nieuwe aan het bouwen waren, maar niet van wat ervoor was. Maar dat heb ik eigenlijk ook met corio center
Daar lag iets van een dsm kantoor meen ik?

quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:34 schreef DuchessX het volgende:
Kegelpaleis![]()
Bestaat Studio nog? En number One? En Femina?

Het kegelpaleis was de laatste jaren in het bezit van de kiendames, en inderdaad studenten vereniging Volupia, had geloof ik ook haar zetel daarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:32 schreef huize het volgende:
Zijn er trouwens mensen die wel eens in het Kegelpaleis zijn uitgegaan and if so, hoe zag dat eruit, was het, type volk etc etc?

ja dat wordt idd een discotheek int rodastadionquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:57 schreef MouseOver het volgende:
Heeft iemand enig idee wat dat Bozzini gezever is? Je ziet het op borden langs de weg staan maar het wordt nogal mysterieus gehouden. Komt dat misschien in het Rodastadion?
De palma bar/NJoy gaat het binnenkort ook weer opnieuw proberen zie ik. Net zoiets als splash, elke twee jaar een nieuwe naam. Waarschijnlijk omdat de vorige weer besmeurd is door wat incidenten.

De Diligence???? Bestaat dat nog?!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:18 schreef teamlead het volgende:
volgens mij is dat Bozzini inderdaad die nieuwe tent bij het roda-stadion
En binnenkort gaat de Dili ook weer open

Eens kijken hoelang het dit keer duurt. Bij de vizion had ik het idee dat ze het te hoog in de bol hadden en daardoor over de kop gegaan zijn. Wat dat betreft vind ik die geheimzinnige lantaarpaalborden ook wel gewaagd. We zullen zien wat het dit keer wordt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:17 schreef Schimpie het volgende:
Een balletent ja.
Zoiets als vizion, wat eerst in dat pand zat.![]()

quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:48 schreef Schimpie het volgende:
Wat zie ik nu op teletekst, aanslag in Heerlen?![]()

Als het goed is wordt het kegelpaleis nu omgebouwd tot oefenruimtes voor bands. er komt ook achter de Nor (zit er naast) een medium grote concertzaal gebouwd.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:48 schreef john6 het volgende:
[..]
Het kegelpaleis was de laatste jaren in het bezit van de kiendames, en inderdaad studenten vereniging Volupia, had geloof ik ook haar zetel daar

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |