Dat mag dus nietquote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
je tieten?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
en ik wil mijn plaatje ook in de OP
Ik heb rol koekjes en nog water. Zal ik eerst even opmaken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:34 schreef Forcefuzz het volgende:
ik heb dorst, en weet je wat ik eraan ga doen? ik ga.... DRINKEN PAKKEN!!
ik heb geen eten meer. die stomme mensen die misbruik van mij maken hebben het allemaal opgegetenquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb rol koekjes en nog water. Zal ik eerst even opmaken.
daadredniquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
djitreggab reew si teh
welke mensenquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:36 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ik heb geen eten meer. die stomme mensen die misbruik van mij maken hebben het allemaal opgegeten
zit er op dan ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:36 schreef NanKing het volgende:
Ik heb net lekker een turkse pizza gehaald.
Oke sorryquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
ssssst, je moet een schizo gewoon in die waan laten.
quote:
dat ben ik niet! en ik ook niet!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
ssssst, je moet een schizo gewoon in die waan laten.
Duh!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:38 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
![]()
nou kijk, ik ken dus andere mensen. (JA!! DIE BESTAAN!!! het leven bestaat niet enkel alleen uit internet!!) maar iig, die mensen noem ik dus 'vrienden'. en die waren net langsgekomen en hebben we een filmpje gekeken en toen hebben ze alle chips opgegeten
ja man! vind een date bij jou in de buurt!quote:
how you doin'?quote:
dus nu heb je geen eten meer voor de rest van de maand?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:38 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
![]()
nou kijk, ik ken dus andere mensen. (JA!! DIE BESTAAN!!! het leven bestaat niet enkel alleen uit internet!!) maar iig, die mensen noem ik dus 'vrienden'. en die waren net langsgekomen en hebben we een filmpje gekeken en toen hebben ze alle chips opgegeten
volgende week komen mijn ouders thuis dus m'n moeder zal dan wel boodschappen gaan doen een keer. tot die tijd is het pizzaquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:39 schreef gateh het volgende:
[..]
dus nu heb je geen eten meer voor de rest van de maand?
kruipen is gezond ole olequote:Op woensdag 26 juli 2006 00:41 schreef Eririn het volgende:
[..]
Nee![]()
Geen zin meer indan moet ik lopen enzo
![]()
alle tweequote:Op woensdag 26 juli 2006 00:40 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Ok ok, zeg maar gewoon eerlijk, wil je de witte of de zwarte?![]()
Ah.. Oké.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:41 schreef Eririn het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Alste!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:41 schreef Eririn het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Ik ben kei zielig ja !!!!1!!111!;(quote:
waar is de rest?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat ben ik. vanmiddag op strand genomen
klappen die bitch danquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:43 schreef Eririn het volgende:
[..]
Ik ben kei zielig ja !!!!1!!111!;(
Mijn moeder is al 1 dag te laat met mijn zakgeldte erg gewoon
![]()
dank jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |