Heb ik gedaanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:59 schreef remlof het volgende:
of je verkleint de foto's eerst even hendig sjiek voor je ze post
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:00 schreef Croupouque het volgende:
Dat ziet er fraai uit, maar waarom sta je op iedere foto je buik in te trekken en al je spieren aan te spannen? Heb je al de tijd je poep op moeten houden omdat je de Franse toiletten te vies vond?
Ik kom uit op 0.:?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heb ik gedaanik heb dit gedaan zodat jullie mijn borstharen beter kunnen tellen
Ik was aant lopen over de boulevard, en opeens.quote:
Dat zie je daar wel vaker.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik was aant lopen over de boulevard, en opeens.
Een Ferrari Enzo komt langsgeredenik wilde snel de digicam uit me zak halen maar hij zat een beetje klem
dus toen wastie weg
campingquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat zie je daar wel vaker.Hoe heette dat plaatsje waar je de tent had opgezet?
Dat plaatsje waar de camping is.quote:
Bormes Les Mimosasquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat zie je daar wel vaker.Hoe heette dat plaatsje waar je de tent had opgezet?
Niksquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:21 schreef Jaguarized het volgende:
He gezellig.Hoe groot was dat Bormes Les Mimosas? Veel te doen?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:31 schreef Maikuuul het volgende:
Waar ik trouwens om moest lachen, in St Tropez stonden 2 negers op het midden van de weg shit te blaten van: yes give food to childeren in africa, for only 20 euro's you can give food to 1 kid.
Ze hadden ook pasjes maar het zag er redelijk nep uit, goed MaddoxX vader geeft 2 euro en ik check wat die gast op die lijst heeft staan, bedragen oplopend tot 4000 euro wat zomaar iemand contant geeft en die neger stopt het gewoon los in zijn zakzo vet gek wel slim bedacht van die gasten.
Pasjes namaken, lijstje, beetje praten en cashen
Dit is een van de mogelijkheden, maar je hebt denk ik wel rijke stinkers die zomaar wat geld geven denksquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
en die 4000 konden ze er zelf niet op hebben gezet? om zo vertrouwen
te kweken?
Kheb een BMI van 18-19 dus daar is niks mis mee ik weeg 59 en ben 1.78 ofzoquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
kenker het eerste wat ik inderdaad ook dacht is, krijgen jullie geen eten thuis en dat kwam redelijk overeen met de eerste post
je hep tochal een Foxquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]ik wist dat ik moest gaan uitleggen dat ik een soort holte heb int midden
dat is niet spieren aan spannen maar dit hebben meerdere mensen....
Dus nu ben ik eigenlijk gehandicapt en moet ik zoeen karretje gaan halen zodat ik nooit meer hoef te lopen.
Neej gek, zij pakken een lastminute naar Turkije zei ze.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:50 schreef Raphaelo29 het volgende:
[..]
je hep tochal een Fox![]()
verders beetje weinig actie op die foteau's
moest je niet met Jennifuuuur op vakantie????
Neej, maar je had wel discotheken bij de boulevard maar het zag er nogal triest uit.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:07 schreef Beach het volgende:
Ben je nog uitgeweest trouwens?
Hmmm meestal hoor je zo van: boh gek pallets dikke vieze wijven met haar over hun hele lichaam daar in frankrijk. Maar misschien dat ze nu eindelijk het scheermesje gevonden hebben daarzoquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:06 schreef Maikuuul het volgende:
Modemvriendelijker ?we leven niet meer in 1996 hoor gek waar iedereen op 56kb/ps zat of wtf was dat.
Er waren best leuke meiden in Frankrijkals je het vergelijkt gek met nederland ist daar ubergoed
niet zoveel dikzaks in france
Moi dokterquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neej, maar je had wel discotheken bij de boulevard maar het zag er nogal triest uit.
Uiteraard wel pilsjes genuttigd ( Kronenburg )
Een halve liter bier koste @ het terras 5.90
Die afgronden waren ook in de Verdon, schitterend vond ik het, een soort Grand Canyon maar dan met bomen en dergelijke.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben ook bij de Gorges de Verdon ofzo geweest. Welke plaats zat je?
Klopt, het zag er echt vet uit. Het regende alleen wel toen we er waren en het was iets van 2 uur rijden over bergweggetjesquote:Op woensdag 26 juli 2006 02:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die afgronden waren ook in de Verdon, schitterend vond ik het, een soort Grand Canyon maar dan met bomen en dergelijke.
Ik zat in Bormes Les Mimosas
quote:
das in Castellane denk ikquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
Een berg int midden van een stadje, ben de naam ff kwijt.
foto
In IJsselstein is in ieder geval alles beter!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:04 schreef liiszle het volgende:
Gôh.. jij hebt t vast naar je zin gehad
en is dat nou leuker, zonder je ouders maar met de ouders van je vriendje?
jaa, Ijsselstein is fijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:56 schreef power_bram het volgende:
[..]
In IJsselstein is in ieder geval alles beter!
on topic: wat een avontuur Maikuuul!
Ja die zijn idd hendig lekkerquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:08 schreef Maikuuul het volgende:
Uiteraard wel pilsjes genuttigd ( Kronenburg )
Inderdaad. Ik heb nog 2 26 packs mee naar huis genomenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ja die zijn idd hendig lekker![]()
![]()
Ik dronk altijd pislauwe 33 Exportquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb nog 2 26 packs mee naar huis genomen.
Hij heb jennifuuur toch?quote:
Thanx you.quote:
En met kosten?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Thanx you.
Tjeh het is wel redelijk relax met iemand anders zijn ouders op vakantie maar fijner als met me ouders? mwoa gaat wel ongeveer etzelfde
Kwas ongeveer totaal met camping kosten enzo 300 euro kwijtquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kwas ongeveer totaal met camping kosten enzo 300 euro kwijtzo vet.
Super goedkoop was ik dus uit, als ik met me ouders op vakantie ga is 300 euro niks dus.
Neej dit klopt voor geen meter dus dit fabeltje is ook alweer uit de wereld geholpenquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Erg leuk, Maikuuul
Zeg, ik had elders een discussie over 'hendig sjiek'. Volgens een paar andere users kun je ook 'sjiek hendig' zeggen. Is dat wel zo![]()
Dank je wel hoor, ik ga 't meteen even meldenquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neej dit klopt voor geen meter dus dit fabeltje is ook alweer uit de wereld geholpen
Daar heb je verder dan weer geen foto van.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:59 schreef Maikuuul het volgende:
Owja waar ik wel om kon lachen was om een winkel in St Tropez met slippers van 3000 knakkerste triest
c'est maikuuulequote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:17 schreef Jaguarized het volgende:
Waarom verbaast me het toch weer dat een reisverslag als deze zoveel reacties krijgt en een verslag van 11 pagina's in een word-bestand haalt de 15 nog niet eens...
aaaah maikuuul groeit op, wat schattigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
Dit jaar voor de eerste keer zonder ouders op vakantie dus ging ik maar met een vriend ( MaddoxX ) en zjin ouders op vakantie naar Zuid-Frankrijk.
...
Tip: foto's niet tijdens het eten bekijkenquote:Op maandag 31 juli 2006 13:19 schreef dwerg het volgende:
Dit topic ga ik vanavond nog even uitgebreid lezen.
Dat is idd moeilijk he tijdens het rukken etenquote:Op maandag 31 juli 2006 13:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tip: foto's niet tijdens het eten bekijken![]()
Me moeder heeft helemaal geen gele auto.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:05 schreef Sjakie01 het volgende:
http://i7.tinypic.com/210dbv4.jpg
Heb je niet gevraagd of jij je sjieke scooter en de gele verpauperde kanarie auto van je moeder tegen die bak kon inruilen?
Neej want dan komen er allemaal vette vingers opquote:Op maandag 31 juli 2006 13:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tip: foto's niet tijdens het eten bekijken![]()
Thuisgelaten gek, want die vrouw waar ik mee was gegaan was eerst haar tas uit haar handen geruktquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:12 schreef Wuppie. het volgende:
waar is je gouden roflpanter ketting?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |