Ach met Cruijff ben ik ook tevreden TWIquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:56 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, jou had ik nou wel voor die Pele Award genomineerd. Maar helaas is het door de anderen toch golfer geworden
dus volgend jaar nomineer je wel mee?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet genomineerd zeker ?
Maar serieus ik denk dat sommigen het idd iets te ernstig nemen allemaal. Ik had bijvoorbeeld op 23 nominaties gerekend maar moet het met 4 schamele vermeldingen doen.
GVD wie is er in hemelsnaam verantwoordelijk voor deze absurde nominaties, er klopt werkelijk geen hol van, het is dat het te warm is anders zou ik me nog drukker hebben gemaakt. Echt een schande is het
Oh had ik nu wel willen doen hoor.Maar ik ben niet gevraagd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus volgend jaar nomineer je wel mee?
Ik heb de subjes er even afgehaaldquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:48 schreef tong80 het volgende:
GVD wie is er in hemelsnaam verantwoordelijk voor deze absurde nominaties, er klopt werkelijk geen hol van, het is dat het te warm is anders zou ik me nog drukker hebben gemaakt. Echt een schande is het
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:13 schreef twi het volgende:
Ohja, ik waardeer je trouwens enorm hoor, voetballiefhebber golferVoor het gevoel dat je je door deze nominatie helemaal niet meer gewaardeerd voelt
Die is hier net langSCH geweest en ging geloof ik weer verder hoeren en SCHnoerenquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:49 schreef popolon het volgende:
Komt SCH nog?
Ik wil wel weer een beetje rellen hoor.
SCH, je hebt blijkbaar niet helemaal goed gelezen. Want:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Jammer dat er per mail gestemd wordt, waarom niet gewoon hier - dat maakt zo'n verkiezing een stuk leuker en gebeurt bij andere awards in andere subfora ook.
Dat geheime stemmen maakt het alleen maar meer zo'n flauw inside gedoe.
Er staat dus nergens dat je hier je lijst niet zou mogen plaatsen.quote:1) Wil iedereen vanaf nu per mail stemmen? Is makkelijker verwerken voor mij. Als je graag je lijst aan anderen wilt laten zien plaats je hem wat mij betreft ook hier, maar doe het dan allebei. Kleine moeite om dan nog even je lijst in een mail te plakken. Enige uitzondering is tong80, die mag als hij wil nog hier plaatsen in plaats van mailen.
Ja joh, doe er nog een schepje bovenop. Tegenover degene die jou zo gesteund heeft tijdens je kansloze moderatorschap van een blauwe maandagquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Meerdere malen zelfs en niet eens voor de Pele-award maar er zijn mensen die het klaarblijkelijk zeer serieus nemen aangezien ze onderhand hun hele levensverhaal hier posten.
Ik kan niet tellen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:22 schreef methodmich het volgende:
Overigens ben je bij deze nu al van harte uitgenodigd om volgend jaar in de nominatiecommissie te komen. Wellicht wil je dan zelfs ook de stemmen tellen!
Ik heb er een virus bij gedaanquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:53 schreef popolon het volgende:
Ik ga echt niet mailen hoor, ik weet niet eens hoe dat moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |