quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:10 schreef An24 het volgende:
Okay!![]()
Zoals beloofd:![]()
De winnaar van de wedstrijd krijgt een foto naar eigen keuze op linnen. Hopelijk is iedereen blij![]()
Dat ga ik morgen proberenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:17 schreef MotionMan0 het volgende:
probeer es alleen het rode te selecteren (select-colour range-rood selecteren) en dan alleen daar de kleur van te veranderen, dan springt het rood er mooier uit én dan kan je de de kleur mooi aanpassen zonder ongewenste effecten op de rest van de kleur
Is dat wel toegestaan? Vind het nogal een flinke fotosoep aanpassing... Of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:17 schreef MotionMan0 het volgende:
probeer es alleen het rode te selecteren (select-colour range-rood selecteren) en dan alleen daar de kleur van te veranderen, dan springt het rood er mooier uit én dan kan je de de kleur mooi aanpassen zonder ongewenste effecten op de rest van de kleur
ik vind het wel meevallen eigenlijk, je hoeft het niet extreem te doen maar zo kan je net de kleur een beetje mooier krijgen. als je nou dat ding op die manier groen maakt okéquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:36 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Is dat wel toegestaan? Vind het nogal een flinke fotosoep aanpassing... Of ligt dat aan mij?
Ja, het is bij alle bewerkingen natuurlijk af te vragen in welke mate het toegestaan is... Maar als je alles bij elkaar gaat optellen, dan kun je zonder dat iemand t ziet, een veel mooiere foto creeëren...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:40 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
ik vind het wel meevallen eigenlijk, je hoeft het niet extreem te doen maar zo kan je net de kleur een beetje mooier krijgen. als je nou dat ding op die manier groen maakt oké
sowieso als je het goed doet valt t niet op en zal niemand t ooit weten(niet dat ik t met mijn inzending heb gedaan)
ja dat is waar alles is wel onopmerkbaar te makenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:45 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Ja, het is bij alle bewerkingen natuurlijk af te vragen in welke mate het toegestaan is... Maar als je alles bij elkaar gaat optellen, dan kun je zonder dat iemand t ziet, een veel mooiere foto creeëren...
En ik ben die manier zoals je beschreef gewend om ruige bewerkingen uit te voeren..
Ach, zolang er verder niemand over klaagt, hoor je mij hier ook niet meer over...![]()
Ah, ja ik zie ze nu pasquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:41 schreef MotionMan0 het volgende:
ik zou de restanten van het persoon linksonderin even weg clone-stampen
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:18 schreef An24 het volgende:
En weer ff voor de duidelijkheid. Kan niemand er overheen lezen![]()
[..]
Gewoon de foto links een paar pixels croppen kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:41 schreef MotionMan0 het volgende:
ik zou de restanten van het persoon linksonderin even weg clone-stampen
Gisteravond kreeg ik een mailtje van Offy dat ze bericht had gekregen van de sponsor en dat de prijs onderweg is. Dus ik denk dat dat ook voor de anderen geldt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:30 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat heb je met Offy afgesproken?
Je prijs moet je gewoon krijgen. Offy mocht het dan wel HAAR prijzen vinden, maar ik vind wel degelijk dat FOK! er verantwoordelijk voor is dus mocht Offy haar afspraak met de users niet na willen komen vanwege haar conflict met mij dan zorgt FOK! ervoor dat je alsnog je prijs krijgt.
is het een complete kleurverandering?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:36 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Is dat wel toegestaan? Vind het nogal een flinke fotosoep aanpassing... Of ligt dat aan mij?
Komt helemaal goed dus!quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:39 schreef roger_dry het volgende:
[..]
Gisteravond kreeg ik een mailtje van Offy dat ze bericht had gekregen van de sponsor en dat de prijs onderweg is. Dus ik denk dat dat ook voor de anderen geldt.
Ik heb met Marjo afgesproken dat ik haar foto en adresgegevens naar de sponsor zou mailen, zij hem op doek zouden drukken en naar haar toe zouden sturen als hij klaar is. (zoals Marjo zelf ook al aangeeft) Ik heb geen reden om eraan te twijfelen dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:30 .schreef Danny het volgende:
Wat heb je met Offy afgesproken?
Met de andere winnaars is het exact hetzelfde gegaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:32 schreef -Marjo- het volgende:
Offy heeft mijn foto naar de sponsor gestuurd en zij zouden er voor zorgen dat ik de prijs thuis kreeg. Ik vraag me af hoe het met de andere prijswinnaars is...
Ik dacht dat we nu onderhand wel weer klaar waren met het trekken van voorbarige conlcusiesquote:Offy mocht het dan wel HAAR prijzen vinden, maar ik vind wel degelijk dat FOK! er verantwoordelijk voor is dus mocht Offy haar afspraak met de users niet na willen komen vanwege haar conflict met mij dan zorgt FOK! ervoor dat je alsnog je prijs krijgt.
Coolquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:35 schreef Vliegvrager het volgende:
Totaal off-topic, maar wel wedstrijd gerelateerd (en veel beter dan een tvp) Ik heb gisteren voor het eerst een eigen foto op canvas in handen gehad. Relatiegeschenkje van een concurrent van onze sponsor aan mn vriendin. En dat ziet er toch wel heel goed uit
![]()
snel, nog 11en een half uur om een foto van je post te makenquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:10 schreef Astridj0h het volgende:
hmmm volgende maand weer prijzenpakket? deze maand ben ik er niet aan toegekomen helaas... druk met verhuizing (is behoorlijke tegenstelling met mijn vakantie trouwens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |