lemming? Ik weet van niks...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:01 schreef flugeltje het volgende:
Dit is een lemming van een al wat ouder topic, ik kan alleen de link niet vinden
Maar ik vind de OP prima
ik dacht dat je het over mannen had?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:00 schreef daeri het volgende:
Ze zeggen nooit wat ze nou willen, of bedoelen..
én als ze het wel zeggen, bedoelen ze iets anders.
kga morgen spullen halen voor een tuin jurkje..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:02 schreef Plastic_Power het volgende:
Draag je een tuinbroek?
ff wat aanpassingen gemaakt!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:00 schreef daeri het volgende:
Bah..
Vrouwen, het zijn echt zulke onuitstaanbare wezens..
Niks is de fout van hun geslacht.
En zij zien er natuurlijk altijd geweldig uit![]()
Bah, vrouwen, met hun grootheidswaanzin...
Rot n tering end op, ik word wel homo ofzo
Vrouwen![]()
![]()
aj, daar heb je onsquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:01 schreef flugeltje het volgende:
Dit is een lemming van een al wat zeer veel oudere topics, ik kan alleen de link niet vinden
mag ik vragen waar het zeer doet?quote:
Mijn vent was ook net n vrouwquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:05 schreef Biancavia het volgende:
De tekst uit de OP slaat inderdaad veel meer op vrouwen dan op mannen.
Weet ik nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:06 schreef cerror het volgende:
Ah, het is uit met die deen?
dan helpt lesbienne worden ook niet echt hè?quote:
Je weet het niet?quote:
dat mannen soms net mannen zijn....wat jij typte...en ik citeerde....je weet welquote:
zon homp vlees op de bank met n biertje en een voetbalwedstrijd zit ik ook niet op te wachtenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dan helpt lesbienne worden ook niet echt hè?
vrouwenlogica![]()
misschien is een pot wel meer man...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:08 schreef Abbadon het volgende:
dan helpt lesbienne worden ook niet echt hè?
vrouwenlogica![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:06 schreef cerror het volgende:
Ah, het is uit met die deen?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:28 schreef JingleKoning het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Ze lijkt op die achterlijke kutkneus,oh ja Cerror![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
misschien is een pot tommie wel meer man...
ah...je weet gewoon niet wat je wil dusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:09 schreef daeri het volgende:
[..]
zon homp vlees op de bank met n biertje en een voetbalwedstrijd zit ik ook niet op te wachten
Oh wacht. "Daar heb je ons". Ik zat te wachten op "jullie wat?".quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:09 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat mannen soms net mannen zijn....wat jij typte...en ik citeerde....je weet wel
quote:
een man kan geen pot zijn, maar een pot wel een man....we leven in een rare wereldquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
misschien is een pot wel meer man...
mooi zo! ik dacht al dat het aan jou lagquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh wacht. "Daar heb je ons". Ik zat te wachten op "jullie wat?".
Maar ik snap hem![]()
.
* ijsmeis voelt een rilling over haar rug lopen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kind je bent pas 19 je weet waarschijnlijk nog en eens wat je zelf wilt.![]()
maar dat is zo duurquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:13 schreef Rekkie het volgende:
Je moet gewoon verliefd worden op jezelf....
Ik heb hier nog een open dir liggen van jequote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis voelt een rilling over haar rug lopen.
Hoe oud ben je zelf?
Ja, maar dan mag je niet meer vreemdgaan. En sex met jezelf voor tig jaren lang is ook niks.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:13 schreef Rekkie het volgende:
Je moet gewoon verliefd worden op jezelf....
Dan heb je die Deen nog nooit gezienquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:12 schreef Abbadon het volgende:
[..]
een man kan geen pot zijn, maar een pot wel een man....we leven in een rare wereld
Wat heeft dat voor een betrekking tot mijn post? Ga iemand anders vervelen, peuter.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:13 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een open dir liggenposten
![]()
Tietenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor een betrekking tot mijn post? Ga iemand anders vervelen, peuter.
Het is zomerstop!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:09 schreef daeri het volgende:
[..]
zon homp vlees op de bank met n biertje en een voetbalwedstrijd zit ik ook niet op te wachten
hmm.. mag ik jou terug gooien naar Griekenland? in de tijd van de griekse goden enzo? met al die leuke verhaaltjes.. (en herenliefde)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:14 schreef Mustard_Man het volgende:
soms verlang ik naar de tijd waar je nog vrouwen mocht slaan met een stok.![]()
idd, geen bierstop echter!quote:
...en ineens is alles duidelijkquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hihihi. Iets wat je vast nog nooit in het eggie hebt gezien hè. Hihihi
.
nouja, cadeautjes voor je zelf kopen is zo duur...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Huh? Je moet ervoor betalen?
* ijsmeis krijgt verkeerde ideeën..
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:16 schreef Wilfret het volgende:
[..]
![]()
ik zit je op te naaien
en het lukt aardig moet ik zeggen
![]()
alleen als ik jou op de heksenstapel mag gooien, gothic.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:16 schreef daeri het volgende:
[..]
hmm.. mag ik jou terug gooien naar Griekenland? in de tijd van de griekse goden enzo? met al die leuke verhaaltjes.. (en herenliefde)
Caligolaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:16 schreef daeri het volgende:
[..]
hmm.. mag ik jou terug gooien naar Griekenland? in de tijd van de griekse goden enzo? met al die leuke verhaaltjes.. (en herenliefde)
Zoek de foutquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:20 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
alleen als ik jou op de heksenstapel mag gooien, gothic.![]()
en dan iets zeggen over witbierquote:
in die tijd waren er nog geen heksen vervolgingen...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:20 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het over die tijd had?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:20 schreef daeri het volgende:
[..]
in die tijd waren er nog geen heksen vervolgingen...ga eens terug naar school jij
heksenstapel?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:20 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
geen hoofdletter aan het begin van de regel?quote:
Das toch aantrekelijk voor vrouwen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:00 schreef daeri het volgende:
[quote]Bah..
Mannen, het zijn echt zulke onuitstaanbare wezens..
Weet je heel zeker dat je het over mannen hebt?quote:Ze zeggen nooit wat ze nou willen, of bedoelen..
Tja, komt door --> vrouwen uit het verleden vonden arrogante types sexueel aantrekkelijk.quote:Niks is de fout van hun geslacht.
Bah, mannen, met hun grootheidswaanzin...
Niks mis mee. You Go girl.quote:Rot n tering end op, ik word wel lesbienne ofzo
true.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag je niet meer vreemdgaan. En sex met jezelf voor tig jaren lang is ook niks.
sommige mannen ook nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:25 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Die hebben geen schaamhaar
fokuser: "liefie_" is Lesbeau.quote:
Geen sympathie gewenstquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis aait over je hoofd.
Arm ding.
volgens fotoboek is ze bi.. en zeker mijn typ nie..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:25 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
fokuser: "liefie_" is Lesbeau.
Mischien dat Zij jou op weg kan helpen.
Oh.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:26 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Geen sympathie gewenst![]()
(Ik ben geen watje...)
had idd al gezocht naar die functiequote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jammer dat je niet op Seksualiteit kan zoeken in het fotoboek!
Dat zijn vrouwen. Of ben bedoel je homo's?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:00 schreef daeri het volgende:
Bah..
Mannen, het zijn echt zulke onuitstaanbare wezens..
Niks is de fout van hun geslacht.
Bah, mannen, met hun grootheidswaanzin...
Rot n tering end op, ik word wel lesbienne ofzo
Mannen![]()
![]()
mijn vader... is een klootzak, en ik hoop dat hij een keer onder n trein looptquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:26 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Luisteren niet naar je paps
de jongen waar ik het over heb is biquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:28 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwen. Of ben bedoel je homo's?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |