Weet ik nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:06 schreef cerror het volgende:
Ah, het is uit met die deen?
dan helpt lesbienne worden ook niet echt hè?quote:
Je weet het niet?quote:
dat mannen soms net mannen zijn....wat jij typte...en ik citeerde....je weet welquote:
zon homp vlees op de bank met n biertje en een voetbalwedstrijd zit ik ook niet op te wachtenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dan helpt lesbienne worden ook niet echt hè?
vrouwenlogica![]()
misschien is een pot wel meer man...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:08 schreef Abbadon het volgende:
dan helpt lesbienne worden ook niet echt hè?
vrouwenlogica![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:06 schreef cerror het volgende:
Ah, het is uit met die deen?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:28 schreef JingleKoning het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Ze lijkt op die achterlijke kutkneus,oh ja Cerror![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
misschien is een pot tommie wel meer man...
ah...je weet gewoon niet wat je wil dusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:09 schreef daeri het volgende:
[..]
zon homp vlees op de bank met n biertje en een voetbalwedstrijd zit ik ook niet op te wachten
Oh wacht. "Daar heb je ons". Ik zat te wachten op "jullie wat?".quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:09 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat mannen soms net mannen zijn....wat jij typte...en ik citeerde....je weet wel
quote:
een man kan geen pot zijn, maar een pot wel een man....we leven in een rare wereldquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
misschien is een pot wel meer man...
mooi zo! ik dacht al dat het aan jou lagquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh wacht. "Daar heb je ons". Ik zat te wachten op "jullie wat?".
Maar ik snap hem![]()
.
* ijsmeis voelt een rilling over haar rug lopen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kind je bent pas 19 je weet waarschijnlijk nog en eens wat je zelf wilt.![]()
maar dat is zo duurquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:13 schreef Rekkie het volgende:
Je moet gewoon verliefd worden op jezelf....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |