Ik vind dit topic toch duidelijker omdat de naam van het meisje in de TT staat, en de o.p meteen het signalement geeft. Het gaat er nu ff om dat dat kind zo snel mogelijk gevonden word.quote:
Post ik hem daar ook meten ff.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:58 schreef Houniet het volgende:
Het is ook een extra toevoeging in dit topic, zeker geen verbetering
Ik heb er hier nog een paar staan, gelukkig zijn daar geen foto's van.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:11 schreef Agiath het volgende:
Dan kunnen we wel voor elk vermist meisje zo'n topic gaan openen
Laten we jou ook lekker wegrottenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:04 schreef Isdatzo het volgende:
eigen schuld dikke bult
idd, hoe meer ik die foto zie hoe enger ze wordquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't is d'r eigen schuld.. ik kan er weinig medelijden mee hebben iig![]()
Slechts één Mac Kroket voldoet om deze meid uit de kleren te kijgen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:11 schreef Ericr het volgende:
Wat kost dat nou?
Ja, dat is natuurlijk wel erg veel moeite voor zoiets triviaalsquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:11 schreef Agiath het volgende:
Dan kunnen we wel voor elk vermist meisje zo'n topic gaan openen
frappant dat ze 13 is, maar op SB claimt 17 te zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:57 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.sugababes.nl/tasjj*
Bre33Zah
Hee Herald, jij hier, ik wilde net posten dat ze jouw kelder maar eens moesten doorzoeken...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:15 schreef Herald het volgende:
[..]
frappant dat ze 13 is, maar op SB claimt 17 te zijn
Hahah deze foto..quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:57 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.sugababes.nl/tasjj*
Bre33Zah
Ze zijn met z'n 4en!quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:59 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ga voor deze![]()
Naomi Nijboer uit Jistrum vermist
dinsdag 25 juli 2006 Jistrum
Sinds afgelopen zaterdag is de zestienjarige Naomi Nijboer uit Jistrum vermist. Ze is voor het laatst zaterdag 22 juli gezien op het Centraal Station in Groningen. Om 11.30 uur hebben de ouders nog met haar gebeld en daarna ontbreekt elk spoor. Ze vertelde toen dat ze net op het station was aangekomen en naar huis kwam. Ze vroeg nog of haar ouders haar van Buitenpost konden ophalen.
De zestienjarige Naomi kwam helemaal niet aan in Buitenpost. Mogelijk is ze in het gezelschap van de 17-jarige Molukse instellingsgenoot Gerrald Jan Jacob de Vries die tot zaterdag gesloten verbleef in 't Poortje te Groningen. De ouders van Naomi vermoeden dat ze naar het buitenland zijn vertrokken. Iedereen die haar gezien heeft, wordt verzocht contact op te nemen met de politie of T
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |