preciesquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:35 schreef cYbErTiM het volgende:
wat je vindt moet je bij de politie brengen
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:31 schreef Sturmvogel het volgende:
we nog geen echte pimps waren zoals dWc_Rufryder
Dan kan je haar tenminste haar hele leven aanpraten dat het haar schuld is dat ze een kind heeft gekregen omdat ze zo dom is geweest om de pil te vergeten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:42 schreef Zinvol het volgende:
Je hebt helemaal gelijk Sturmvogel, Schijt aan je vriendin dat ze haar pil is vergeten. Kindjes zijn toch hartstikke leuk en aardigGewoon neuken zonder condoom! altijd lekker
![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 05:20 schreef arneaux het volgende:
Neuken met condoom is als viool spelen met bokshandschoenen aan.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:03 schreef JoPiDo het volgende:
mijn eerste keer zonder condoom voelde ook meer als de eerste keer dan de laatste keer met condoom
ofzo
Nee, dat houd ik lekker zelf.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:35 schreef cYbErTiM het volgende:
wat je vindt moet je bij de politie brengen
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:52 schreef Natalie het volgende:
Die vrouwen ook altijd. Vergeten ze de pil zodat jij je piemel in zo'n ellendig stuk rubber moet proppen. Drama's. 't Valt ook niet mee om dan als kerel ineens die verantwoordelijkheid op je te nemen.
Koop die featherlite skinny dingen en dan één maat te klein. Dan is het als een superdunne cockring... alleen maar voordelen. Je houdt het langer vol, cumt harder, etc., etc... en toch veiligquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:31 schreef Sturmvogel het volgende:Ik vind condooms werkelijk een inbreuk op mijn sexuele ervaring en ik wens die ondingen nooit meer te gebruiken(ik MOEST gewoon wel, omdat m'n vriendin de pil vergeten was)!
redelijk overdreven.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:07 schreef Jossos het volgende:
die zouden hun ballen er af gesneden danwel vagina dichtgenaaid moeten hebben.
Adviesje voor zo meteen bij de drogist!quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:03 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Koop die featherlite skinny dingen en dan één maat te klein. Dan is het als een superdunne cockring... alleen maar voordelen. Je houdt het langer vol, cumt harder, etc., etc... en toch veilig![]()
Als je toevallig kinderen zou willen later, en dankzij die persoon steriel bent geworden denk ik dat je wel anders zou piepenquote:
Wat een vergelijking...quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:41 schreef AntonDingeman het volgende:
Neuken met een condoom is als een mug doodslaan met een tuinstoel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |